דוגמה לקורות חיים של מכירות פרסום (מדריך חינם)

צור קורות חיים למכירות פרסום שמביא אותך לראיון עם הדוגמאות והטיפים לכתיבה בחינם. השתמש והתאם אישית את התבנית שלנו והגיע לראיון עוד היום.

קורות חיים לדוגמא - מכירות פרסום
דירוג ממוצע: 4.3 (47 דירוגים)
קורות חיים לדוגמא - מכירות פרסום

מחפשים עבודה במכירות פרסום? במאמר זה נספק לכם דוגמה לקורות חיים מוצלחים של מכירות פרסום שיעזרו לכם להבחין במעסיקים. אנו נסקור את כל המרכיבים החיוניים של קורות חיים יעילים, כולל סעיפים על ניסיון מקצועי, מיומנויות והשכלה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על איך ליצור קורות חיים יוצאי דופן של מכירות פרסום.

אנו נכסה:

בנוסף, אנו נספק טיפים מומחים לכתיבת קורות חיים ודוגמאות מקצועיות כדי לעורר בך השראה.


מה עושה מכירת פרסום?

מומחי מכירות פרסום אחראים למכירת שטחי פרסום בכלי דפוס, שידור ומדיה דיגיטלית. הם צפויים להעריך את צרכי הלקוחות הפוטנציאליים, לפתח אסטרטגיות כדי לענות על הצרכים שלהם, ליצור מצגות המתארות את האסטרטגיות שלהם, לנהל משא ומתן על חוזי פרסום ולשמור על קשרים עם לקוחות קיימים.

אנחנו עומדים להתחיל, אבל ראשית, הנה עוד כמה דוגמאות לקורות חיים הקשורים למכירות פרסום:

מהן תחומי האחריות של מכירות פרסום?

  • זיהוי ופיתוח הזדמנויות עסקיות חדשות עם לקוחות פוטנציאליים
  • מחקר ויצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים כדי להציג הזדמנויות פרסום
  • פגישה עם לקוחות כדי לדון בצרכי הפרסום שלהם ולהציע חבילות מתאימות
  • ניהול משא ומתן עם לקוחות כדי להגיע להסכמה על מחיר, פורמט ושאר מרכיבים בחבילת הפרסום
  • פיתוח ושימור קשרים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים
  • יצירה והצגת מצגות ללקוחות פוטנציאליים
  • שמירה על רישומים מפורטים של קשרי לקוחות ופעילויות מכירות
  • הישאר מעודכן על מגמות בתעשייה, מתחרים וצרכי ​​לקוחות
  • השגת ומעבר ביעדי מכירות חודשיים ושנתיים


קורות חיים לדוגמה למכירות פרסום להשראה

שם: ג'יין דו

כתובת: 123 Main St, Anytown, CA 90210

טלפון: (123) 456-7890

דוא"ל: janedoe@email.com

איש מכירות פרסום בעל מוטיבציה ומאורגנת גבוהה עם ניסיון של 5+ שנים בקשרי לקוחות ומכירות. רקורד מוכח של בניית מערכות יחסים מוצלחות עם לקוחות ומעבר עקבי של יעדי מכירות. מחפש למנף כישורים בינאישיים חזקים וניסיון במכירות כדי להתמודד עם אתגר חדש בסביבה מהירה.

ניסיון עבודה:

  • נציג מכירות פרסום, XYZ Corporation - Anytown, CA (אוגוסט 2020 - היום)
  • פיתחה רשת חזקה של לקוחות באזור Anytown
  • חקר את צרכי הלקוחות ונתן פתרונות מותאמים לעמידה ביעדים שלהם
  • חרג את יעדי המכירות החודשיים בממוצע של 25%
  • עמית מכירות פרסום, חברת ABC - Anytown, קליפורניה (נובמבר 2015 - אוגוסט 2020)
  • סייע בפיתוח אסטרטגיות שיווק וקמפיינים עבור לקוחות אזוריים
  • הטמיע סקרי שביעות רצון לקוחות ומעקב אחר משוב לקוחות
  • טיפוח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים כדי להבטיח מכירות חוזרות

חינוך:

  • תואר ראשון במנהל עסקים, אוניברסיטת Anytown - Anytown, CA (2015)

מיומנויות:

  • אסטרטגיית מכירות
  • קשרי לקוחות
  • אסטרטגיות שיווק
  • ניהול פרוייקט
  • ניתוח נתונים

הסמכות: מקצוען פרסום מוסמך (CAP)

שפות: שולט באנגלית וספרדית



טיפים לקורות חיים למכירות פרסום

יצירת קורות חיים מושלמים ומושכים קריירה היא משימה לא פשוטה. הקפדה על כללי כתיבה כלליים יכולה לעזור, אבל זה גם חכם לקבל עצות המותאמות לחיפוש העבודה הספציפי שלך. כשאתה חדש בעולם התעסוקה, אתה צריך טיפים לקורות חיים של מכירות פרסום.
אספנו את הטיפים הטובים ביותר ממכירות פרסום ותיקות - בדוק את העצות שלהם כדי לא רק להקל על תהליך הכתיבה שלך אלא גם להגדיל את הסיכויים שלך ליצור קורות חיים שיעוררו את העניין של מעסיקים פוטנציאליים.

  • הדגש את הניסיון שלך במכירות, שיווק ושירות לקוחות.
  • התמקד ביתרונות העבודה שלך למעסיקים.
  • הדגש כל פרסים או הכרה שקיבלת.
  • כלול הוכחות מונעות נתונים להצלחתך.
  • התאימו את קורות החיים שלכם לחברה ולמשרה אליה אתם פונים.



דוגמאות לסיכום קורות חיים למכירות פרסום

סיכום קורות חיים או מטרה משמשים כדי לספק למעסיקים פוטנציאליים סיכום קצר של הניסיון והכישורים שלך במכירות הפרסום. זה משמש כהקדמה שנותנת למעסיקים תמונת מצב של הרקע המקצועי שלך, כישורי המפתח והכישורים שלך. זה יעזור להם להחליט אם אתה מתאים לתפקיד. בנוסף, זה יכול לעזור לך להתבלט על פני מועמדים אחרים ולעשות רושם ראשוני נהדר.

לדוגמה:

  • איש מכירות פרסום בעל הישגים גבוהים עם למעלה מ-5 שנות ניסיון. רקורד מוכח של יצירה, ניהול וביצוע מוצלח של קמפיינים פרסומיים מוצלחים שהגדילו את המכירות והכרת המותג.
  • נציג מכירות פרסום מנוסה עם 5+ שנים בענף. מתמחה בתכנון אסטרטגי, ניהול חשבונות וקשרי לקוחות. הצלחה מוכחת בעמידה ביעדי מכירה ומעבר להם.
  • איש מכירות פרסום בעל מוטיבציה עם 5+ שנות ניסיון. מומחיות ביחסי לקוחות, ניתוח שוק ואסטרטגיות קידום מכירות. מיומן בפיתוח פתרונות יעילים למתן מענה לצרכי הלקוח.
  • איש מכירות פרסום נמרץ עם 5+ שנות ניסיון. מיומן בחקר שוק, בניית מערכות יחסים וקידום מותגים. הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות ונאמנות הלקוחות.
  • איש מכירות פרסום דינמי עם ניסיון של 5+ שנים. מיומן בפיתוח וביצוע קמפיינים חדשניים. השגת יעדי מכירה ושביעות רצון לקוחות על ידי מתן שירות לקוחות מעולה.



בנה מדור ניסיון חזק עבור קורות החיים שלך למכירות הפרסום

בניית מדור ניסיון חזק עבור קורות חיים של מכירות פרסום חשובה מכמה סיבות. ראשית, זה עוזר למעסיקים לזהות במהירות ובקלות את הכישורים שלך לתפקיד. על ידי מתן תיאורי תפקידים מפורטים והצגת ההצלחות שלך, אתה יכול להדגים כיצד אתה יכול לתרום לצוות. בנוסף, מדור ניסיון חזק נותן למעסיקים הבנה טובה יותר של סוג העבודה שעשית בעבר, וכיצד ניתן להעביר את הכישורים והידע שלך לתפקיד הנדון. לבסוף, מדור ניסיון חזק עוזר למעסיקים להבין איך היית משתלב בתרבות שלהם, ונותן לך הזדמנות להפגין את ההתלהבות שלך מהתפקיד.

לדוגמה:

  • נמכר בהצלחה שטחי פרסום למגזין לייף סטייל מוביל במשך 3 שנים.
  • פיתח והטמיע תוכנית אפקטיבית להגדלת המכירות של פרסום מודפס ודיגיטלי.
  • שמר על בסיס לקוחות עקבי באמצעות ניהול קשרים פרואקטיבי.
  • עבד בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי קריאייטיב והפקה כדי להבטיח שהקמפיינים עמדו בזמנים.
  • חקר וזיהה לקוחות חדשים פוטנציאליים בתעשיית הפרסום.
  • סייע בפיתוח ערכות מדיה ללקוחות.
  • ערך ניתוח שוק מעמיק והפיק דוחות על מגמות פרסום.
  • הפגין שירות לקוחות למופת תוך ניהול צרכי הפרסום של הלקוחות.
  • יצר אסטרטגיות חדשניות שהביאו להגדלת המכירות ושביעות רצון הלקוחות.
  • ביססה ותחזק קשרים עם מקבלי החלטות מרכזיים בתעשיית הפרסום.



פרסום דוגמה לחינוך קורות חיים למכירות

נציגי מכירות פרסום צריכים בדרך כלל להיות בעלי תעודת בגרות או GED לפחות. אלה שמתכננים לעבוד בתפקידים מיוחדים יותר בתחום עשויים להצטרך להשלים תעודה על-תיכונית או תואר עמית בשיווק, פרסום או תחום קשור.

הנה דוגמה לרשימת ניסיון המתאימה לקורות חיים של מכירות פרסום:

  • תואר ראשון במסחר - שיווק, אוניברסיטת טורונטו, טורונטו, ON, 2018
  • מקצוען מוסמך במכירות פרסום (CASP), המכון לפרסום, 2020
  • קורס מכירות פרסום מקוון, Click Academy, 2019



מיומנויות מכירת פרסום עבור קורות חיים

הוספת מיומנויות לקורות החיים של מכירות פרסום חשובה מסיבות רבות. זה יכול לעזור להפגין את המומחיות והידע שלך בתחום מכירות הפרסום. זה גם יכול לעזור להראות למעסיקים פוטנציאליים שיש לך את הכישורים הדרושים כדי להצליח בתפקיד. בנוסף, זה יכול לעזור להבדיל אותך ממועמדים אחרים כמי שמעוגל היטב ובעל יכולת לחשוב מחוץ לקופסה. דוגמאות למיומנויות שיש לכלול בקורות החיים של מכירות פרסום עשויות לכלול פתרון בעיות יצירתי, בניית מערכות יחסים, שירות לקוחות ותקשורת.

מיומנויות רכות:

  1. תִקשׁוֹרֶת
  2. מַשָׂא וּמַתָן
  3. שיווק
  4. מַנהִיגוּת
  5. פתרון בעיות
  6. אִרְגוּנִי
  7. אנליטיים
  8. זַבָּנוּת
  9. רשת
  10. יְצִירָתִיוּת
כישורים קשים:
  1. אסטרטגיות שיווק
  2. ניתוח מכירות
  3. קשרי לקוחות
  4. ניהול תקציב
  5. ניהול פרוייקט
  6. מסעות פרסום
  7. מדיה דיגיטלית
  8. ניתוח נתונים
  9. כישורי משא ומתן
  10. יצירת לידים



טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת ​​כתיבת קורות חיים למכירות פרסום

בשוק העבודה התחרותי הזה, מעסיקים מקבלים בממוצע 180 פניות לכל משרה פתוחה. כדי לעבד את קורות החיים הללו, חברות מסתמכות לרוב על מערכות אוטומטיות למעקב אחר מועמדים, שיכולות לנפות קורות חיים ולחסל את המועמדים הפחות מוכשרים. אם קורות החיים שלך הם בין הבודדים שעוברים את הבוטים האלה, הם עדיין חייבים להרשים את המגייס או מנהל הגיוס. עם כל כך הרבה בקשות שמגיעות, מגייסים בדרך כלל נותנים לכל קורות חיים רק 5 שניות מתשומת הלב שלהם לפני שהם מחליטים אם לזרוק אותם. בהתחשב בכך, עדיף להימנע מהוספת כל מידע שמסיח את הדעת באפליקציה שלך שעלול לגרום להזריקתה. כדי לוודא שקורות החיים שלך בולטים, עיין ברשימה למטה של ​​מה שלא כדאי לכלול בבקשת העבודה שלך.

  • לא כולל מכתב מקדים. מכתב מקדים הוא דרך מצוינת להסביר מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד ולמה אתה רוצה את התפקיד.
  • משתמש יותר מדי בז'רגון. מנהלי גיוס לא רוצים לקרוא קורות חיים מלאים במונחים טכניים שהם לא מבינים.
  • השמטת פרטים חשובים. הקפד לכלול את פרטי הקשר שלך, רקע השכלתי, היסטוריית עבודה וכל כישורים וחוויות רלוונטיים.
  • שימוש בתבנית גנרית. קח את הזמן כדי להתאים את קורות החיים שלך למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. זה יראה למעסיק שאתה רציני לגבי התפקיד.
  • שגיאות כתיב ודקדוק. תמיד בדוק שוב את קורות החיים שלך עבור שגיאות הקלדה, שגיאות כתיב ושגיאות דקדוק.
  • התמקדות יותר מדי בחובות. הקפד לכלול הישגים והצלחות כדי להראות למעסיק שאתה מועמד מצוין.
  • כולל מידע אישי. הימנע מכלול מידע אישי כגון גיל, מצב משפחתי או אמונות דתיות.



נקודות חשובות לקורות חיים של מכירות פרסום

  • הדגש את הישגי המכירות שלך ואת כל הפרסים הרלוונטיים שבהם זכית
  • רשום את הניסיון שלך במכירת מוצרי פרסום ושיווק
  • כלול כל כישורים מיוחדים שיש לך שעשויים להועיל בתפקיד, כגון משא ומתן, תכנון אסטרטגי ובניית קשרי לקוחות
  • הצג את היכולת שלך לנהל בהצלחה קשרי לקוחות
  • תאר את היכולת שלך לפתח ולבצע קמפיינים אפקטיביים
  • הדגש את הידע שלך על המגמות הנוכחיות בתעשייה
  • הפגינו את הבנתכם את החשיבות של עמידה בלוחות זמנים
  • ציין כל כישורים רלוונטיים אחרים, כגון הסמכות או הכשרה מיוחדת


זה הזמן להתחיל בחיפוש העבודה. ודא שאתה שם את מיטב כף הרגל שלך קדימה ותנחית את העבודה הבאה שלך בעזרת resumake.co.il .
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!