קורות חיים לדוגמא - סטודנטים

קורות חיים לדוגמא של סטודנטים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של סטודנטים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%93%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (89 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%93%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור סטודנטים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

בין אם אתם עוד בעיצומו של התואר או בסיומו, קבלת העבודה הראשונה שלכם כסטודנטים היא דרך מדהימה להעניק יציבות לחיים שלכם. בנוסף כמובן לחברים חדשים, קשרים והשקעה בקריירה העתידית שלכם. כל ניסיון בעבודה הוא נכס עצום בשלב זה של המסע שלכם.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!
אפילו כסטודנטים או כבוגרים טריים אתם יכולים לקבל עבודה מדהימה הרבה יותר בקלות ממה שאתם חושבים. כל מה שעליכם לעשות הוא לדעת מה לכלול בקורות החיים שלכם, כיצד לתאר את האיכויות הבולטות שלכם ובאיזה עיצוב כדאי לבחור על מנת שקורות החיים שלכם יתבלטו מעל כל השאר.

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה הוא החלק בו אתם נותנים תיאור קצר ואנרגטי באורך של שניים עד ארבעה משפטים של האופי המקצועי שלכם. המטרה היא לתת דוגמא לאיכויות המפתח שלכם ולחוויות שיכולות להיות שימושיות בסביבת העבודה אליה אתם מכוונים. כסטודנטים אין לכם ניסיון רב (אם בכלל) בעבודה. לכן ההקדמה היא הליבה של "אישיות קורות החיים" שלכם, השתמשו בה בכדי לשכנע ולהרשים והתאימו אותה לסוג המשרה אליה אתם מגישים. ההקדמה היא החלק היחיד בקורות החיים בו אתם יכולים להיות קצת יצירתיים, זהו סיכוי שאסור לבזבז.

  • השכלה:

כסטודנטים, ההשכלה היא הסעיף המרכזי ביותר בקורות החיים שלכם. השתמשו בזה, במקום לחשוב על חינוך כנתון, תנו לו להאיר בקורות החיים שלכם. סעיף ההשכלה יכול לספק את ההישג הכי טוב שלכם עד כה בחיים, וזה צריך להיות הדבק שמאחד את קורות החיים שלכם.

כיצד לעשות זאת? הראו את ההשכלה שלכם כעבודה עם תוצאות משלה. הבליטו ציון טוב בנושא רלוונטי, קורס מתקדם בו השתתפתם, הצטיינות בתואר או ציון פסיכומטרי גבוה במיוחד.

  • ניסיון תעסוקתי:

סטודנטים רבים שכותבים את קורות החיים הראשונים שלהם לא מתעסקים בשום דבר מעבר לסעיף ההשכלה. אך אין זה נכון, גם אם אתם ללא ניסיון מקצועי מוכח בתחום בו אתם מתעניינים, עדיין יש לכם הרבה מה לשתף ולהציע.

אם עסקתם במשך הלימודים בתחום בו נמצאת המשרה אליה אתם מגישים, מומלץ לכתוב את סעיף הניסיון התעסוקתי לפני סעיף ההשכלה, אך במידה ואין לכם ניסיון בשדה הרלוונטי, ראשית פרטו את ההשכלה האקדמית שלכם ולאחר מכן פרטו על המשרות בהן הועסקתם.
במידה והניסיון התעסוקתי בתחום המקצועי שלך הוא מועט, מומלץ לציין גם עבודות שאינן קשורות לתחום המקצועי שלך. עבודות סטודנטיאליות כמו מלצרות, שירות לקוחות או עבודות ביטחון למיניהן מצביעות גם הן על שירותיות, מקצועיות, עמידה בזמנים, ניהול עובדים והתנהלות מול לקוחות. אתם בעיקר רוצים להראות למעסיק שכבר הייתם חלק מכוח העבודה והצטיינתם בכך!

ספקו תיאורים מפורטים של חובותיכם, תוצאותיכם, פרויקטים, אינטראקציות וכל מידע רלוונטי. גם אם זה לא נראה לכם מרשים כל כך, זה מראה שאלה היו חוויות עבודה.

  • כישורים:

סעיף הכישורים בקורות החיים הוא הסעיף המותאם ביותר למשרה אליה אתם מגישים מועמדות. חברות שונות מחפשות כישורים שונים אצל עובדים. בטוח שיש לכם מגוון כישורים נהדרים, פשוט בחרו אותם היטב בהתאם למשרה אותה אתם מחפשים.

אנו תמיד ממליצים להסתכל על תיאור המשרה אליה אתם ניגשים ולראות אילו כישורים נדרשים מהמועמדים. במידה וכתובים שם מיומנויות אותן אתם מחזיקים ומתמחים, אל תהססו להוסיף אותן לקורות החיים שלכם. להיפך, ככל שהכישורים שלכם יתאימו לאלו בתיאור המשרה, סיכוי גדול שקורות החיים שלכם יעברו את מערכת ה- ATS ויתפסו את עיניי המעסיקים.
מערכת ה-ATS היא מערכת בה משמשים ארגונים רבים. היא סורקת ובוררת בין המוני קבצי קורות חיים ובוחרת את אלו נמצאים בהם מילים או פעלים המוגדרים מראש על ידי המערכת. מילות מפתח אלה משמשות לדרג את קורות החיים שלכם מול מועמדים אחרים וכדי לסנן אותם או להעבירם למעסיקים.

זכרו! אם אין לכם ניסיון קודם בעבודה, אין זה אומר שאין לכם את הכישורים הנדרשים. ידיעת שפות ברמת מיומנות גבוהה, עמידה מול לקוחות וניהול זמנים אלו כישורים לא פחות חשובים והכרחיים לכל משרה.

  • התמחות / התנדבות:

אם במשך הלימודים הייתה לכם התמחות זה המקום לציין זאת. זה אחד היתרונות הגדולים ביותר שניתן לציין בקורות החיים והם בטוח ירשימו מעסיק פוטנציאלי כאשר ייתקל בקורות החיים שלכם.
חשוב לזכור כי גם עבודה התנדבותית היא חשובה ביותר ואין להשמיטה מקורות החיים שלכם. היא מדגימה את היכולת שלכם לשתף פעולה עם האחרים, הרצון לעזור להיות חלק והיכולת לעבוד לקראת מטרה חשובה.

  • עיצוב:

אין רושם טוב כמו רושם ראשוני, וקובץ קורות החיים שלכם הוא הרושם הראשוני ביותר שניתן למעסיק עליכם. כולם אוהבים דברים יפים. כל דבר מבולגן או עמוס מעוות את האובייקטיביות שלנו, גם בעולם המקצועי. עיצוב מוצלח יכול לעזור לכם ליצור קורות חיים אטרקטיביים. לכן מומלץ לוודא שהחלק הוויזואלי בקורות החיים שלכם עובד בשבילכם, ולא נגדכם.

השתמשו בפונט אחיד לכל אורך קורות החיים, רווחו את הסעיפים כך שיהיו נוחים וקלים לריאה ובחרו עיצוב מרשים ויצירתי, אך כזה שלא מאפיל על הכתוב.
מומלץ בחום להיעזר בתבניות עיצוב קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קורות החיים הם כרטיס הביקור האישי של כל סטודנט ובוגר ומהווה כלי מרכזי במסלול חיפוש העבודה. קורות חיים כתובים היטב, הם השלב הראשון בדרך לתפקיד הנחשק אותו אתם מחפשים.

מומלץ להיות עניינים ומתומצתים ככל הניתן ולכתוב את הפרטים עליכם כנקודות מפורטות אך קצרות. זה מקל על מי שקורא את קורות החיים שלכם, לאתר נקודות שהוא רוצה לברר, אבל יחד עם זאת חשוב להבליט את הייחודיות ולהתאים את קורות החיים למשרה המבוקשת.
כאשר אתם מגישים מועמדות למשרה מסוימת, השאלות שאתם נדרשים לשאול את עצמכם הן מה הציפייה של מקום העבודה ממני ומה אני יכול לתרום למקום העבודה. לאחר מכן אתם צריכים להציף בדף קורות החיים את תכונות האופי שלכם והניסיון המקצועי שנראה לכם כי מחפשים במקום העבודה.

ודאו כי השימוש שאתם עושים במילים הוא זהה ככל האפשר לנוסח תיאור המשרה ודרישות התפקיד של המועמד, למשל – אם נדרש ניסיון בעבודה מול גורמי חוץ או פנים ויש לכם, חשוב לציין זאת בבירור. בחירה נכונה של מילים תגרום למי שקורא את דף קורות החיים שלכם להרגיש שאתם בדיוק מה שחיפש.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלך מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכל ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!