קורות חיים באנגלית

קורות חיים באנגלית, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים באנגלית, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (30 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור כתיבה באנגלית, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


כתיבת קורות חיים מקצועיים היא משימה שאינה פשוטה כשלעצמה, הדורשת ניסוח מותאם באופן אישי למשרה, עיצוב מקצועי ושימוש בשפה בעלת אופי שיווקי המסוגלת להעביר את המסר שאתם המועמדים הראויים ביותר למשרה. משימה זו מאתגרת ומורכבת אף יותר כאשר עליכם לשלוח קורות חיים באנגלית, שפה שאינה שפת האם של רובכם.
קורות חיים באנגלית (Resume או CV – קיצור של Curriculum Vitae שמשמעו בלטינית “קורות חיים”) הכתובים בצורה קולחת ונכונה מהווים את הסנן הראשון בתהליך הארוך של חיפוש עבודה.

גם כאלה בעלי שליטה באנגלית עשויים להיתקל בקושי בכתיבת קורות חיים מקצועיים באנגלית או תרגום קורות החיים שלהם לאנגלית. כמו כן, כדאי לזכור שלא מספיק לתרגם באופן חופשי את המילים מהמילון, שכן האופן בו יוצג המידע במסמך קורות חיים הוא הקובע באיזה אופן יתפוס אתכם המעסיק הפוטנציאלי. בנוסף, בעת תרגום חופשי מעברית לאנגלית יתכנו טעויות תחביריות או מילים שתורגמו ויצאו מהקשרן, שגיאות מינוריות העלולות ליצור רושם מוטעה בעיני המעסיקים.

אנחנו ב- Resumaker נעזור לכם ליצור קורות חיים באנגלית שיבליטו אתכם בצורה הטובה ביותר על פני מועמדים אחרים למשרה ובנוסף, נציע לכם כמה טיפים שיסייעו לכם להגיע למשרה המיוחלת.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

בקורות חיים באנגלית נהוג לרוב לכתוב פסקה מקדימה המסכמת את כל הרקע שלכם בכמה משפטים. בפסקה זו אתם מצהירים מי אתם ואיזו עבודה אתם מחפשים (או במילים אחרות מדגימים איך הפרופיל המקצועי שלכם מתאים לדרישות המשרה). חשוב לשמור על פסקה זו קצרה ועניינית, ולהכניס בה מידע רלוונטי ממקומות העבודה האחרונים. כמו כן, ניתן להכניס כמה תכונות אישיות, אך רק כמה תכונות בודדות שבאמת מאפיינות אתכם ורלוונטיות למשרה.

  • ניסיון תעסוקתי:

בחלק זה, כמו כל חלק בקורות החיים, צריך להיות מסודר בסדר כרונולוגי הפוך (מהחדש ביותר לישן ביותר). בתיאור הניסיון התעסוקתי שלכם, הדגישו את פועלכם בכל תפקיד. לא מספיק לכתוב מה כלל התפקיד, אלא מה היו ההישגים שלכם.

אל תחשבו על סעיף זה כעל רשימת אחריות, היו יצירתיים וענייניים כך שתכללו בסעיף זה כל מה שקשור לביטחון שלדעתכם יוסיף רושם עליכם למראיין. כל סעיף בהיסטוריית התעסוקה שלכם אמור להסביר את הבעיה שעמדה בפניכם, את הפעולות והכלים שבהם השתמשתם כדי לפתור אותה ואת התוצאות שלכם - בפירוט רב ככל האפשר.

  • כישורים:

סקטור הכישורים הוא רשימה במבט חטוף של הכישרונות התואמים את המשרה אליהם אתם מועמדים. בחלק זה ניתן להיכנס פרטים אוניברסליים כמו יישומי מחשב ושפות שבהם אתם שולטים.

יועיל לכם לזהות מילות באז מרכזיות בתחום העיסוק שלכם. באז וורד היא מילה, ביטוי או מונח שהפך לאופנתי ונחשק כל כך שהשימוש בו נקשר ליוקרה והופך לסוג של תו תקן. שימוש בבאז וורדז יקל עליכם כי הוא מעביר למעסיק את המסר מהר, מציג אתכם כמביני עניין ומציג את הכישורים שלכם בצורה המחמיאה והברורה ביותר.

בנוסף, מומלץ להתייחס בקורות חיים למשרה / אופי התפקיד וליצור נוסח המתאים למשרה עליה אתם מתמודדים. כדאי להתייחס לתכונות הנדרשות מכם שעלו במודעת דרושים.

  • השכלה:

בחלק זה ציינו הכשרה פורמלית ולאחר מכן קורסים והכשרות נוספות. ציינו אם קיבלתם תעודות הצטיינות, מלגות או אם עסקתם בהתנדבות במהלך הלימודים.
חשוב לקחת בחשבון שרוב מוסדות החינוך בארץ אינם מוכרים למעסיקים בחו"ל ולכן, חשוב לציין באיזה עיר ממוקם המוסד או האם מדובר בשלוחה של מוסד ידוע. לעיתים רצוי לבדוק לאילו תארים בחו"ל מקבילים התארים או התעודות שבידכם.

  • שירות צבאי:

בחלק זה אין צורך להרחיב במיוחד, אלא אם כן שירתם בקבע תקופה ארוכה או שלא עבר זמן רב מאז השירות הצבאי שלכם ואין מספיק ניסיון תעסוקתי. כמו כן חשוב להבין למי שולחים את קורות החיים, למעסיק בארץ או בחו"ל, כי סביר להניח שלמעסיק בחו"ל פחות יהיה חשוב הניסיון הצבאי.

  • עיצוב:

חיפוש עבודה, במיוחד בגלל התחרות שבשוק, חשוב שיעשה בצורה הנכונה, רק כך תשיגו את המטרה הסופית. המסמך צריך להיות מתומצת, ורצוי מאוד שייכנס כולו בעמוד A4 אחד. השתמשו בתבליטים (bullets) ושורות קצרות בכל סעיף, והדגישו כותרות ומילים מרכזיות. זכרו שקורות החיים צריכים להיות ברורים גם למי שאינו מתמצא בתחום העיסוק שלכם, ולכן שמרו על ניסוח בהיר.
לאחר שהרכבתם את הטקסט לקורות החיים שלכם, הגיע הזמן לשקול כיצד אתם רוצים שהם ייראו. שיקלו עיצוב קורות חיים ייחודי. אמנם ישנם אלמנטים מסוימים שכל קורות החיים צריכים לכלול, אך אל תפחדו להשתמש במתווה מקצועי הבולט משאר המועמדים.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות עיצוב קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קורות חיים הם כרטיס הביקור שלנו, הם למעשה הכלי השיווקי העומד לרשותנו לפני ראיון עבודה, אנו חייבים לכתוב קורות חיים שיבלטו מבין ערמת המיילים. חשוב לזכור כי קורות חיים הם קודם כל כלי שיווקי בתהליך חיפוש העבודה ותפקידם הוא לענות על ציפיותיו של מעסיק פוטנציאלי ולקדם את עצמכם לתפקיד הנחשק. מה בדיוק אנחנו משווקים? את עצמנו. קורות החיים אמורים למכור את היכולות, הכישורים והניסיון שלנו למעסיק הפוטנציאלי.

חיפוש עבודה בעידן הגלובלי מחייב אתכם לבנות קורות חיים באנגלית בצורה נכונה ובשפה רהוטה. כשמכינים קורות חיים באנגלית יש לכלול מידע מדויק ככל האפשר ועדכני כמה שניתן על מנת שהאדם שקורא את קורות החיים יוכל לראות באופן מידי אם אתם מועמדים מתאימים למשרה המוצעת.
על מנת לכתוב בצורה איכותית קורות חיים באנגלית חשוב להשתמש בשפה תקנית ככל הניתן, באוצר המלים הרלוונטי לשוק העבודה אליו אתם פונים, ופעמים רבות יש להתאים את אופייה של כתיבת קורות החיים לאזורים גאוגרפיים שונים. כך למשל, כתיבת קורות חיים המיועדים לחברה בריטית שונה מזו של קורות חיים המיועדים לחברה אמריקאית.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!