קורות חיים לדוגמא - עורך דין

קורות חיים לדוגמא של עורך דין, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של עורך דין, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (112 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור עורכי דין, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

העיסוק בעריכת דין כולל את כל סוגי ההליכים המשפטיים, עם תפקידים זמינים במשרדי עורכי דין פרטיים, עסקים, ארגוני אינטרס ציבורי וממשלה. העבודה יכולה לנוע בין עבודות מנהליות לעורכי דין המייצגים לקוחות, לשופטים המנהלים דיונים בבית המשפט.

לסיים תואר במשפטים זה לא דבר קל, אולי כבר התחלתם את הקריירה שלכם, או אולי אתם רק מתחילים לחקור את האפשרויות הרבות העומדות בפניכם. כעורכי דין אתם יודעים שהחוק הוא תחום עמוק ורחב. מכיוון שהוא מסובך ומכסה כל היבט בחיים, הוא מאפשר לכם למצוא את התשוקה שלכם בגבולותיו. ייתכן שתרצה להיות ליטיגטור בעל פרופיל גבוה, להשקיע את ימיך בסבלנות על פרוטוקול דיני המס, או לעזור למטרה בחוק הסנגוריה הציבורית. לא רק שיש לכם אפשרות לבחור תחומים בודדים, אלא ביכולתכם גם להחליט לאיזה סדר גודל אתם רוצים להתמקד.

קורות החיים צריכים להיות טיעון משכנע לטובת הכישורים והניסיון שלכם - קורות חיים אינם רשימה יבשה... באופן בו אתם מציגים את הישגיכם, הן האקדמיים והן בתחומים אחרים בחיים, יש מטרה אחת ראשונה: שהמסמך לא ייזרק לפח. במילים אחרות, עליכם לגרום לאדם העובר על עשרות מסמכים דומים, להתעכב על המסמך עליו מתנוסס שמכם. 

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

עורכי דין חייבים להיות מצוינים במילים וההקדמה היא ההזדמנות הטובה ביותר שלכם להראות את המיומנות הזו. כאן עליכם להדהים את המעסיקים עם האישיות המקצועית וההישגים המרשימים שלכם - הכל בשניים עד ארבעה משפטים. חברות רוצות לדעת מה תביאו לסגל עורכי הדין שלהן וכמה מסורים אתם לעבודה ולמטרה.

כאן זה המקום למכור את התדמית המקצועית שלכם בצורה משכנעת. עורכי דין הם טוענים ומשכנעים נלהבים, אז השתמשו בכישרונות האלה כאן. אין צורך להיות צנועים. אישיות היא נושא מפתח עבור מגייסי משרד עורכי דין. עובדים שכירים חדשים חייבים לא רק להציג הישגים, אלא גם להתאים מאוד לתרבות הארגונית. קחו זאת בחשבון והתאימו את הפרופיל שלכם בהתאם לכך.

  • ניסיון תעסוקתי:

בכל כתיבת קורות חיים ובפרט כשמדובר על קורות חיים לעורך דין יש לפרט אודות ההתמחות והניסיון המקצועי בענף המשפטי שבו אתם שואפים להתפתח.

לדוגמא, אם התמחיתם לאחר הלימודים במשרד לדיני מקרקעין, הרחיבו במה עסקתם באופן ספציפי ובמה אתם בקיאים במיוחד (מיסוי מקרקעין, תכנון ובנייה, התחדשות עירונית, יזמות נדל”ן, פירוק שיתוף ועוד). ציינו האם נדרשתם לייצג לקוחות בערכאות (ליטיגציה), האם ערכתם חוזים, האם הייתם שותפים להליכי גישור ובוררות וכדומה.

בתחום זה תחילת המסלול התעסוקתי זהה עבור כולם באופן מחייב, כך שגם אם אתם עורכי דין בתחילת דרככם לא תצטרכו להתמודד עם חוסר ניסיון מוחלט הודות להתמחות. תארו את ההתמחות שלכם ואת הניסיון הקודם בפירוט בקורות החיים. היכן עבדתם? תחת מי? באיזה תפקיד? לפרט בכל תפקיד את תחומי האחריות והמשימות, החל מההתמחות. כמובן אין צורך להכביר במילים או לחזור על עצמכם, הכוונה היא רק לשים לב שתיאור התפקידים הקודמים אינו לקוני מידי. זכרו שהתפקידים השונים הם בעצם הזדמנויות להציג את המיומנויות השונות שלכם.

  • כישורים:

בנוסף להיותם רטוריקנים מעולים, עורכי דין זקוקים למגוון כישורים בין אישיים. ייתכן ותעבדו עם לקוחות שעלולים להיות בלחץ ממספר לא מבוטל של סיבות. לא רק שעליכם להישאר רגועים ואסופים, אלא ביכולותיכם לפרש את מה שהם צריכים ולהסביר היבטים מסובכים של החוק בצורה ברורה ומובנת.
סעיף זה הוא רשימה של חמש עד 10 המיומנויות המובילות שברצונכם להדגיש עבור כל משרה. מגייסים יכולים לבצע סריקה מהירה של קטע זה כדי לראות אם הכישורים שלכם תואמים את הדרישות שלהם. וודאו שהם עושים זאת מבלי לפספס את קורות החיים שלכם.

תחום המשפטים מורכב מתחומי התמקצעות רבים. למשרדים יש אוריינטציות לענפים שונים, ניתן לעבוד במגזר הפרטי או הציבורי וכו'. חשוב שתבנו את קורות החיים בהתאם למשרה אליה אתם פונים, ושימו דגש מיוחד לכלול כישורים רלוונטיים לתחומי ההתמחות הנחוצים. כמו כן, תארו מיומנויות רלוונטיות שרכשתם מתחומים אחרים, אותן אפשר ליישם בתחום זה. חשוב שבקריאה זריזה של קורות החיים שלכם המעסיק לא יתהה מדוע פניתם אליו, אלא יבין את הגורמים שהופכים אתכם למועמדים מתאימים.

  • השכלה:

מיותר לציין שעבודה בתחום עריכת הדין מיועדת לאלו שרכשו השכלה אקדמית בתחום המשפטים, שם למדו את ערכי הבסיס של המקצוע והחלו להתמקצע בתחום מסוים. השתדלו להציג את עצמכם באופן החיובי ביותר בקורות החיים שלכם. אם הצטיינתם או זכיתם בציון לשבח, הדגישו זאת. כאשר אתם מפרטים על אודות התואר שלכם ציינו אם למדתם מקצוע נוסף למשפטים, כמו למשל פסיכולוגיה או מדעי המדינה, במיוחד אם מקצוע נוסף זה רלוונטי למשרה אליה אתם ניגשים. תחום המשפטים הוא תחום תחרותי ואתם רוצים כל יתרון שתוכלו להשיג.

חשוב לציין כמובן את השנה בה קיבלתם את הרישיון, עשו זאת במקום בולט. פרטו נקודות משמעותיות בנוגע להשכלה שלכם, אל תסתפקו בשורת אינפורמציה תכליתית, ההשכלה צריכה לתפוס חלק משמעותי מקורות החיים שלכם.

  • עיצוב:

העיצוב של קורות החיים שלכם חשוב כמעט כמו מה שאתם אומרים. קורות החיים שלכם היא למעשה ההזדמנות הראשונה שיש לחברות לראות כיצד אתם מציגים את עצמכם. כעורכי דין, תיפגש עם לקוחות שצריכים לסמוך עליכם ועל ההתנהלות המקצועית שלכם. מעסיקים עסוקים מחפשים סיבות לדפדף קורות חיים, אז אל תתנו להם את הצ'אנס עם עיצוב רע, עמוס או מרושל. הכלל הראשון: שימרו עליהם קריאים. ללא גופנים מהודרים, צבעים בהירים או אלמנטים עיצוביים המסיחים את הדעת יתר על המידה. מגייסים ומעסיקים סורקים קורות חיים ומחפשים במהירות מידע רלוונטי. עבור עורכי דין מתחילים זו יכולה להיות האוניברסיטה בה קיבלתם את התואר במשפטים, פרטי הקשר שלכם או כל התמחות שסיימת. עבור אחרים, הסריקה תכלול את העבודה הנוכחית שלכם.

העובדה שאתם מקצוענים בתחום המשפטים לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב לקורות חיים שיעזרו לכם להשיג לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

עריכת דין היא אחד המקצועות בעלי המוניטין היוקרתי ביותר, ולא סתם. מדובר בקריירה המזמנת הזדמנויות רבות לפיתוח מקצועי, ומדובר בתפקיד בעל דרישות מאוד תובעניות אשר רק מועמדים בעלי נתונים גבוהים ביותר יצליחו למלא. חיפוש עבודה בעריכת דין אינו פשוט. על אף שישנן הזדמנויות רבות, כדי לזהות את ההזדמנויות הנכונות תצטרכו ידע רב ותשומת לב. תפקידים שונים יחייבו דרישות שונות וקורות החיים עבורם צריכים להיות מנוסחים בהתאם.
באקלים התעסוקתי של ימינו, התחרות על משרות בקרב עורכי דין נוקשה. חשוב להצטייד בכלים הטובים ביותר, כמו קורות חיים מעולים, כדי לייחד את עצמך. אתם מקצוענים בכל מה שקשור לשכנוע, אז השתמשו במיומנויות האלה כדי למכור את עצמכם באמצעות קורות החיים של שלכם על מנת להבטיח את העבודה העתידית שלכם. הרי כבר יש לכם את כל הכלים והניסיון ברשותכם ועכשיו רק צריך לדעת כיצד להבליט אותם.

חשוב להקפיד על קורות חיים המספרים סיפור משכנע עליכם כאל מועמדים בעלי מיומנויות רלוונטיות למשרה, נתונים גבוהים ומידה גבוהה של יציבות במקומות עבודה קודמים.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!