כתיבת קורות חיים למנהלים

כתיבת קורות חיים למנהלים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהלים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.4 (118 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

מעסיקים בוחרים בפינצטה את האנשים אותם הם מכניסים לעסק שלהם. עליהם לדעת את המועמדים שהם שוכרים כמנהלים הבאים שלהם יכולים להתמודד עם פעולות יומיומיות, להוביל צוות ולעבוד לטובת החברה או הארגון. פירוש הדבר שהם לא יחשבו עליכם פעמיים אלא אם כן תציגו קורות חיים מעולים המדגימים את התכונות וההישגים המקצועיים הטובים ביותר שלכם.

כתיבת קורות חיים הפכה בשנים האחרונות לתורה של ממש: התחרות העזה בתחומים רבים על כל משרה פנויה, והעובדה כי מעסיקים הזקוקים לכוח אדם מוצפים בהמוני קורות-חיים, מחייבות השקעה של לא מעט זמן ותשומת-לב בניסוח קורות-החיים, כך שמחפש העבודה יוכל לצלוח את שלב הסינון הראשוני ולהגיע לראיון עבודה. גם כשמדובר במנהלים בכירים, ולעיתים בפרט כשמדובר בהם, חשוב להקפיד על מספר כללים על-מנת לשפר את הסיכוי לזכות בתפקידים נחשקים במיוחד.
כאשר אתם כותבים קורות חיים לבכירים, אתם חייבים לגרום לאדם הקורא את המסמך להבין בין רגע את היכולות שלכם ואת הפוטנציאל העצום שלכם, קורות חיים הם למעשה המסמך שיקבע את עתידכם באותה החברה- האם יזמינו אותכם לראיון או לא.

הבעיה העיקרית בכתיבת קורות חיים למנהל בכיר מתחילה בתרגום ההצלחות שלנו - קשה מאוד להעביר על הכתב את כל הידע שלנו, את המוטיבציה שלנו ואת הרצון שלנו להצליח במשרה המיוחלת.
הנה כמה טיפים מנצחים לכתיבת קורות חיים למנהלים:

  • התאמה מלאה למשרה המוצעת- מעסיק המבקש לאייש תפקיד בכיר מחפש תמיד את המועמדים האופטימאליים למשרה הספציפית ולאו דווקא את אלו המשכילים ביותר או בעלי הניסיון המרשים ביותר. בשל המשקל המשמעותי יותר של השאיפה לשידוך מושלם, מומלץ שקורות-החיים הנשלחים יותאמו ספציפית למשרה בה מעוניינים.
  • העשור האחרון הוא הרלוונטי ביותר- כתיבת קורות חיים למנהלים בכירים עלולה להתפרש על פני כמה וכמה עמודים, שהרי מטבע הדברים אלו שהגיעו לעמדה בכירה עברו בדרך כמה וכמה תחנות, נהנו מניסיון נרחב וסביר להניח שגם סעיף הלימודים וההכשרות בקורות-החיים גדוש ומלא. ובכל זאת, על-מנת לא להתיש יתר על המידה את מי שיקרא את קורות החיים כדאי להתמקד בעשור האחרון, שהוא, באופן טבעי, הרלוונטי ביותר בנקודת הזמן הנוכחית. עם זאת, חשוב לציין כל תפקיד שיכול לתמוך ביכולות ובכישורים המתאימים למשרה המוצעת.
  • לפרט נתונים מרשימים- כתיבת קורות חיים למנהלים בכירים מתאפיינת בפירוט רב יותר יחסית לקורות חיים של עובדים בדרגים נמוכים יותר. כך, למשל, לסמנכ"ל כוח אדם מומלץ לפרט כמה עובדים היו בחברה בה מילא תפקיד זה (בפרט אם מדובר בחברה גדולה ובנתון שירשים את כל מי שיקרא את קורות החיים), למנהלים מומלץ להציג גידול ברווחים בתקופה בה הם עמדו בראש העסק ולציין מספרים ספציפיים, ולמי שהוביל בהצלחה פרויקט רחב היקף או שינוי משמעותי בחברה זו או אחרת כדאי לציין זאת ולתאר בדיוק מה כלל הפרויקט או השינוי, ומה היה חלקו בהצלחה.
  • יוזמה ומנהיגות- משרות בכירים מחייבות יוזמה ומנהיגות, ועל כתיבת קורות חיים למנהלים בכירים חייבת לכלול התייחסות לשתי תכונות אלה. רצוי מאוד לתאר כיצד בכל תפקיד ותפקיד הובלתם מהלכים, יזמתם שינויים, תיקנתם ליקויים, שיפרתם תהליכים והנעתם כוח אדם אל המטרה. עליכם לשאוף להדגים בפני מעסיקים פוטנציאליים את יכולתכם להוביל, להניע ולארגן את מי שעובד תחת פיקוחכם.
  • קורות חיים של מנהלים בכירים צריכים להעביר מסר- מהו סגנון הניהול של המנהל, חברתי, משימתי, יוזם, מקים, מנהל תפעול/שוטף, מוביל שינויים, בעל קשרים חברתיים/עסקיים וכו'.
  • במידה ואין לכם ניסיון ניהולי, הדגימו בקורות החיים שלכם כיצד חרגתם מציפיות העבודה ותחומי האחריות הסטנדרטיים, שיתפתם פעולה עם אנשי צוות אחרים וסייעתם במטלות פיננסיות או ניהוליות. השתמשו בהקדמה ובסעיף המיומנויות בכדי להצביע על כישורי מנהיגות, תקשורת ומיומנויות רלוונטיות אחרות בתעשייה.

קורות חיים בכלל ולמנהלים בכירים בפרט צריכים להיות מיוחדים וייחודיים עד כמה שאפשר. כן, זה אפשרי! עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות שיעזרו לכם בכתיבה ועיצוב קורות החיים הממוצעבים ומרשימים ביותר שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!