דוגמה לקורות חיים של מנהלי מכירות פרסום (מדריך חינם)

צור קורות חיים של מנהלי מכירות פרסום שיביאו לך את הראיון עם דוגמאות חינם וטיפים לכתיבה שלנו. השתמש והתאם אישית את התבנית שלנו והגיע לראיון עוד היום.

קורות חיים לדוגמא - מנהל מכירות פרסום
דירוג ממוצע: 4.6 (178 דירוגים)
קורות חיים לדוגמא - מנהל מכירות פרסום

האם אתה מנהל מכירות פרסום מוכשר שמחפש הזדמנות עבודה חדשה? מאמר קורות חיים של מנהלי מכירות פרסום שלנו מספק מבט מעמיק כיצד ליצור קורות חיים יעילים שיציגו בפני מעסיקים פוטנציאליים את הכישורים והכישורים הייחודיים שלכם. אנו נספק טיפים ועצות מועילות כיצד להדגיש את הניסיון וההישגים שלך, כמו גם מה מנהלי גיוס עובדים מחפשים כשהם בודקים קורות חיים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד ליצור קורות חיים מרתק ומקצועי שיעזור לך להתבלט מהמתחרים.

אנו נכסה:

בנוסף, אנו נספק טיפים מומחים לכתיבת קורות חיים ודוגמאות מקצועיות כדי לעורר בך השראה.


מה עושה מנהל מכירות פרסום?

מנהלי מכירות פרסום אחראים למכירת שטחי פרסום במדיה המודפסת, השידורית והדיגיטלית. הם עובדים עם לקוחות כדי לזהות את שוק היעד שלהם וליצור תוכנית אסטרטגית להגעה אליהם. עליהם לפתח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, לנהל משא ומתן על תמחור ולסגור עסקאות. הם גם מנהלים חשבונות קיימים ועוקבים אחר ביצועי המכירות.

אנחנו עומדים להתחיל, אבל ראשית, הנה עוד כמה דוגמאות לקורות חיים הקשורים למנהלי מכירות פרסום:

מהן תחומי האחריות של מנהל מכירות פרסום?

  • פיתוח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים ליצירת מכירות
  • עמידה ביעדי מכירה ויעדים
  • גיבוש וביצוע אסטרטגיות שיווקיות
  • חקר השוק כדי לזהות לידים ולקוחות פוטנציאליים
  • הצגת תוכניות פרסום וקידום מכירות ללקוחות
  • ניהול משא ומתן על תנאי חוזה מול לקוחות
  • מתן שירות לקוחות ופתרון תקלות בפניות לקוחות
  • מעקב אחר מגמות בתעשייה ופעילות מתחרים
  • ניהול משימות אדמיניסטרטיביות כגון עיבוד הזמנות וחשבוניות


קורות חיים למנהלי מכירות פרסום לדוגמה להשראה

מנהל מכירות פרסום

ג'ון דו הוא מנהל פרסום ותיק עם רקורד מוכח של הצלחה בפיתוח וביצוע אסטרטגיות מכירה. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתעשייה, לג'ון יש הבנה טובה של נוף השיווק ויכולת ייחודית לזהות הזדמנויות לצמיחה והתרחבות. הוא איש מקצוע אנרגטי, יצירתי ומאורגן מאוד, שנרגש להביא את המומחיות שלו לצוות חדש.

    ניסיון עבודה:
  • מנהל מכירות פרסום בתאגיד ABC, 2015-הווה.
  • מנהל חשבונות בחברת XYZ, 2009-2015.
    חינוך:
  • תואר ראשון בניהול עסקים, אוניברסיטת קליפורניה, 2007.
    מיומנויות:
  • מחקר וניתוח שוק
  • מכירות ומשא ומתן
  • תכנון אסטרטגי
  • מנהיגות ובניית צוות
  • ניהול פרוייקט
    הסמכות:
  • מקצוען פרסום מוסמך (CAP), 2016.
    שפות:
  • אנגלית (שפת אם)
  • ספרדית (בקיאות)



טיפים לקורות חיים למנהלי מכירות פרסום

יצירת קורות חיים מושלמים ומושכים קריירה היא משימה לא פשוטה. הקפדה על כללי כתיבה כלליים יכולה לעזור, אבל זה גם חכם לקבל עצות המותאמות לחיפוש העבודה הספציפי שלך. כאשר אתה חדש בעולם התעסוקה, אתה צריך טיפים לקורות חיים של מנהלי מכירות פרסום.
אספנו את הטיפים הטובים ביותר ממנהל מכירות פרסום ותיק - בדוק את העצות שלהם כדי לא רק להקל על תהליך הכתיבה שלך אלא גם להגדיל את הסיכויים שלך ליצור קורות חיים שמעוררים את העניין של מעסיקים פוטנציאליים.

  • הדגש את ההישגים וההצלחות שלך במכירות.
  • להפגין הבנה של התעשייה ושוק היעד.
  • הצג את יכולות החשיבה היצירתית שלך.
  • רשום את כל הפרסים או ההכרה שקיבלת.
  • כלול כל הכשרה או הסמכה מיוחדת שיש לך.



דוגמאות לסיכום קורות חיים של מנהלי מכירות פרסום

תקציר קורות חיים או מטרה הם חלק חשוב בקורות החיים לתפקיד בכיר במכירות פרסום. הוא מספק למעסיקים סקירה קצרה של הרקע, הכישורים והמטרות של המועמד. זוהי הזדמנות ליצור רושם ראשוני משכנע ולהוכיח שהאדם מתאים באופן אידיאלי לתפקיד. יש להתאים את הסיכום או המטרה למשרה הספציפית ולכלול את המידע הרלוונטי והמרשים ביותר על הפרט. סעיף זה יכול להוות את ההבדל בין הצעת עבודה לפיטורים.

לדוגמה:

  • מנהל מכירות פרסום דינמי ומונחה תוצאות עם ניסיון של 5+ שנים במכירות מדיה. רקורד מוכח של חריגה ביעדי מכירות בשווקים תחרותיים.
  • מנהל מכירות פרסום מכוון תוצאות עם ניסיון של 8+ שנים בשיווק ומכירות דיגיטליות. מיומן בפיתוח וביצוע אסטרטגיות מכירה מוצלחות.
  • מנהל מכירות פרסום מיומן ביותר עם ניסיון של 12+ שנים במכירות מדיה. כישורי תקשורת יוצאי דופן לשכנוע יעיל של לקוחות וסגירת מכירות.
  • מנהל מכירות פרסום מוטיבציה עם ניסיון של 5+ שנים במכירות ושיווק. מיומן בפיתוח אסטרטגיות עסקיות ושימוש בטקטיקות יצירתיות להשגת יעדי מכירות.
  • מנהל מכירות פרסום חדשני עם ניסיון של 10+ שנים במכירות מדיה. ניסיון בפיתוח קמפיינים ממוקדים כדי להגיע ביעילות ללקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות.



בנו מדור ניסיון חזק עבור קורות החיים של מנהלי מכירות הפרסום שלך

בניית מדור ניסיון חזק עבור קורות חיים של מנהלי מכירות פרסום חשובה מכיוון שהיא מאפשרת למנהל המגייס להעריך במהירות את כישוריו וכישוריו של המועמד. עליו להדגיש את הצלחות העבר של הפונה בתחום ולהוכיח את יכולתו לנהל בהצלחה קמפיינים פרסומיים, לייצר לידים ולשמור על קשרים עם לקוחות. סעיף זה צריך גם להדגים את הבנתם את המגמות האחרונות בתעשייה ולספק עדות ליכולתם לעמוד בעקביות ביעדים ולעלות עליהם. בנוסף, עליו לכלול כל פרסים או הסמכה שהאדם זכה בו ולהפגין מחויבות להמשך התפתחות מקצועית.

לדוגמה:

  • נמכרו בהצלחה חבילות פרסום עבור מדיה מודפסת, שידורית ומקוונת.
  • רקורד מוכח של עמידה ומעבר ביעדי מכירות שנקבעו.
  • פיתח קשרים חזקים עם לקוחות כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות.
  • תכנן והטמיע אסטרטגיות מכירה להגדלת ההכנסות.
  • ערך מחקר שוק לאיתור לקוחות פוטנציאליים חדשים.
  • סיפק מצגות והדגמות מקצועיות ללקוחות חדשים פוטנציאליים.
  • אירגן והשתתף בתערוכות ואירועים בתעשייה.
  • סייע בפיתוח קמפיינים פרסומיים יצירתיים.
  • הפקת דוחות למעקב אחר ביצועי מכירות ותוצאות.
  • ניהול תפעול שוטף של מחלקת מכירות פרסום.



דוגמה לקורות חיים של מנהלי מכירות פרסום

מנהלי מכירות פרסום זקוקים בדרך כלל לתואר ראשון בשיווק, פרסום או תחום קשור. מעסיקים רבים מחפשים מועמדים בעלי ניסיון במכירות או בשירות לקוחות. מיומנויות נוספות שיכולות להועיל לתפקיד זה כוללות תקשורת מצוינת, משא ומתן וכישורי ארגון. ידע בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית, כמו גם היכרות עם מגמות בתעשייה, יכולים גם הם להועיל.

הנה דוגמה לרשימת ניסיון המתאימה לקורות חיים של מנהלי מכירות פרסום:

  • תואר ראשון בפרסום/שיווק, אוניברסיטת קליפורניה, ברקלי, קליפורניה (2004-2008)
  • עמית לאמנויות במנהל עסקים, אוניברסיטת קליפורניה סטייט, לוס אנג'לס, קליפורניה (2002-2004)



מיומנויות מנהל מכירות פרסום לקורות חיים

הוספת מיומנויות לקורות החיים של מנהלי מכירות הפרסום היא חשובה מכיוון שהיא מאפשרת למעסיקים פוטנציאליים לזהות במהירות את היכולות והכישורים של איש המקצוע. יש להתאים את המיומנויות לתפקיד הספציפי ולהדגיש את נקודות החוזק של הפרט, כגון כישורי תקשורת וניהול משא ומתן חזקות, הכרת תעשיית הפרסום ויכולת שיווק ומכירה. על ידי הכללת כישורים אלה, מעסיקים יכולים לקבוע ביתר קלות אם המועמד מתאים לתפקיד. דוגמאות אינן נחוצות, שכן מעסיקים יוכלו לזהות את המיומנויות מניסיון העבודה וההשכלה של הפרט.

מיומנויות רכות:

  1. מַנהִיגוּת
  2. תִקשׁוֹרֶת
  3. רשת
  4. מַשָׂא וּמַתָן
  5. הַצָגָה
  6. חשיבה אסטרטגית
  7. פתרון בעיות
  8. ניהול זמן
  9. עבודת צוות
  10. יְצִירָתִיוּת
כישורים קשים:
  1. שימור לקוחות
  2. מַשָׂא וּמַתָן
  3. יצירת לידים
  4. ניהול חשבון
  5. אסטרטגיות מכירה
  6. אופטימיזציה של מסע פרסום
  7. ניתוח נתונים
  8. קופירייטינג
  9. מדיה דיגיטלית
  10. אוטומציה שיווקית



טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת ​​כתיבת קורות חיים של מנהלי מכירות פרסום

בשוק העבודה התחרותי הזה, מעסיקים מקבלים בממוצע 180 פניות לכל משרה פתוחה. כדי לעבד את קורות החיים הללו, חברות מסתמכות לרוב על מערכות אוטומטיות למעקב אחר מועמדים, שיכולות לנפות קורות חיים ולחסל את המועמדים הפחות מוכשרים. אם קורות החיים שלך הם בין הבודדים שעוברים את הבוטים האלה, הם עדיין חייבים להרשים את המגייס או מנהל הגיוס. עם כל כך הרבה בקשות שמגיעות, מגייסים בדרך כלל נותנים לכל קורות חיים רק 5 שניות מתשומת הלב שלהם לפני שהם מחליטים אם לזרוק אותם. בהתחשב בכך, עדיף להימנע מהוספת כל מידע שמסיח את הדעת באפליקציה שלך שעלול לגרום להזריקתה. כדי לוודא שקורות החיים שלך בולטים, עיין ברשימה למטה של ​​מה שלא כדאי לכלול בבקשת העבודה שלך.

  • לא כולל מכתב מקדים. מכתב מקדים הוא דרך מצוינת להסביר מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד ולמה אתה רוצה את התפקיד.
  • משתמש יותר מדי בז'רגון. מנהלי גיוס לא רוצים לקרוא קורות חיים מלאים במונחים טכניים שהם לא מבינים.
  • השמטת פרטים חשובים. הקפד לכלול את פרטי הקשר שלך, רקע השכלתי, היסטוריית עבודה וכל כישורים וחוויות רלוונטיים.
  • שימוש בתבנית גנרית. קח את הזמן כדי להתאים את קורות החיים שלך למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. זה יראה למעסיק שאתה רציני לגבי התפקיד.
  • שגיאות כתיב ודקדוק. תמיד בדוק שוב את קורות החיים שלך עבור שגיאות הקלדה, שגיאות כתיב ושגיאות דקדוק.
  • התמקדות יותר מדי בחובות. הקפד לכלול הישגים והצלחות כדי להראות למעסיק שאתה מועמד מצוין.
  • כולל מידע אישי. הימנע מכלול מידע אישי כגון גיל, מצב משפחתי או אמונות דתיות.



נקודות חשובות עבור קורות חיים של מנהלי מכירות פרסום

  • הדגש את חווית המכירות וההישגים שלך
  • כלול את כל ההסמכות וההכשרות הרלוונטיות
  • פירוט כל חווית שירות לקוחות
  • הדגש את כישורי התקשורת, המשא ומתן ופתרון הבעיות שלך
  • הצג את יכולתך לעבוד עם מגוון פלטפורמות מדיה
  • הדגש כל הבנה או ניסיון בשיווק דיגיטלי
  • תאר את הידע שלך על עקרונות ושיטות פרסום
  • הצג את הידע והמומחיות שלך בניתוח ובמחקר שוק
  • רשום את כל הפרסים או ההכרה שקיבלת במכירות
  • תאר כל פרויקט או קמפיינים מיוחדים שניהלת


זה הזמן להתחיל בחיפוש העבודה. ודא שאתה שם את מיטב כף הרגל שלך קדימה ותנחית את העבודה הבאה שלך בעזרת resumake.co.il .
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!