קורות חיים לדוגמא - תלמיד תיכון

קורות חיים לדוגמא של תלמיד תיכון, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של תלמיד תיכון, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%AA%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%AA%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (141 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%AA%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%AA%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור תלמידי תיכון, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

התחלתם לחפש עבודה בזמן הלימודים, בחופש הגדול או לפני הצבא? קרוב לוודאי שהדבר הראשון שמעסיק אתכם הוא קורות החיים שלכם. ובצדק! קורות החיים הם כרטיס הביקור האישי שלכם ומהווה כלי מרכזי במסלול חיפוש עבודה. קורות חיים כתובים היטב, הם השלב הראשון בדרך לתפקיד הנחשק.

לבני נוער שמחפשים עבודה אין בדרך כלל ניסיון תעסוקתי קודם, לכן באופן טבעי רבים שואלים את עצמם למה להשקיע לכתוב קורות חיים מלכתחילה. ראשית, מעסיקים יודעים שכבני נוער הרזומה התעסוקתי שלכם הוא כנראה לא עשיר ומפואר, אבל זו בדיוק ההזדמנות להראות להם שאתם עובדים חרוצים, בעלי רצון להתפתח ולהתמקצע. כל מסמך קורות חיים, דל ככל שיהיה, עדיף מאשר לא לכתוב מסמך כזה בכלל, שכן בניית קורות חיים מעידה על בגרות, רצינות ואחריות.
קורות חיים המעבירים תחושה של הערכה עצמית יפתחו בפניכם את הדלת להמשך התהליך: ראיון העסקה, מבדקים אחרים וכו'. מטרתם העיקרית אחת - "למכור" את הידע, הכישורים והניסיון שלכם למעסיקים על-מנת שיזמנו אתכם לראיון אישי. הדרך בה אתם בוחרים להציג את עצמכם, כישוריכם ויכולותיכם מהווה מראה פנימית ל- "איך" אתם תופסים ומעריכים את עצמכם כבני אדם וככוח עבודה.

למעשה די קל ליצור קורות חיים משכנעים, גם אם אתם רק תלמידי תיכון שמתחילים את מסע הקריירה שלכם. אתם עלולים להרגיש שאין הרבה מה לכלול בקורות החיים שלכם, אך ככל הנראה, יש לכם יותר כישורים ויכולות ממה שהייתם חושבים בתחילה.

אין דרך אחת לבניית קורות החיים. זהו הטופס האישי שלכם והוא מובנה כרצונכם תוך שמירה על תבנית בסיסית. בסך הכול, קורות החיים צריכים להיות חיוביים, תמציתיים ורהוטים, להדגיש הישגים ונקודות חוזק ולעשות רושם טוב על המעסיק. כבר קיבלתם את ההחלטה לחפש עבודה. כעת, עם העזרה שלנו, נלווה אתכם בכל מה שאתם צריכים בשלבים הראשונים להצלחה. הכל מתחיל בהכנסת רגל לדלת.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • פרטים אישיים:

ראשית, קורות חיים לתלמידי תיכון צריכים להכיל את כל פרטי ההתקשרות שלכם: שם מלא, טלפון, דואר אלקטרוני וכו'. כמו כן כדאי לציין כל מידע רלוונטי שיוכל לשדר למעסיק שאתם מתאימים למשרה. לדוגמא תוכלו לציין שיש לכם רישיון נהיגה, שאתם זמינים לעבודה בסופי שבוע / משרה זמנית עד הצבא ועוד.

  • השכלה:

ספרו בקצרה על לימודיכם: באיזה בית ספר אתם לומדים, באיזו כיתה ובאילו מגמות. זוהי דרך נוספת לפרט על עצמכם, שתעזור למעסיקים להכיר אתכם ואת תחומי העניין שלכם. כתבו אם יש לכם תעודת בגרות מלאה, ואם אין אז אם יש לכם שתים עשרה שנות לימוד. בנוסף ציינו את המגמה ואם עשיתם התמחות במשהו מסוים.

  •  ניסיון מקצועי:

מכיוון שלרוב תלמידי התיכון אין עדיין ניסיון בעבודה מקצועית, זה הזמן להיזכר בחווית העבודה שלכם בבית הספר, בבייביסיטר על ילדי השכנים, בתורנויות חדר האוכל בפנימייה ובעבודת הקיץ בגינון. כל אלה יכולים להיחשב לניסיון מקצועי! תוכלו לכתוב לאחריו את התכונות הנדרשות במילוי התפקיד (לדוגמא: תורנויות בחדר האוכל בסופי שבוע: התורנויות דרשו השכמה מוקדמת, הגעה בזמן והכנת שולחנות האוכל לסועדים). אם כבר יש לכם ניסיון בעבודה, כמובן שעדיף לציין זאת. שיתוף החוויות שלכם אומר למעסיקים שאתם מסוגלים לתפקיד.

  • פעילות חברתית / התנדבותית:

יש לציין פעילות חברתית בה לקחתם חלק. עליכם לפרט את שנת תחילת הפעילות ושנת סיומה ולציין מה היא כללה. כל ניסיון מקצועי הוא ניסיון חשוב! הדגשת ההישגים, הנקודות, שבהן הייתם צריכים לקבל החלטות, ירידה לפרטים, ועוד, יכולים להישזר כחוט השני בקורות החיים שלכם, וליצור את הרושם הנכון.

  • כישורים:

ציינו את השפות שאתם יודעים, כולל רמת הבקיאות בהן (דיבור, כתיבה וקריאה), רמת ההיכרות עם יישומי מחשב ותוכנות מסוימות וכמובן מיומנויות אישיות אותן כדאי לציין. המפתח פה הוא לא להגזים ולנפח! מעסיקים מודעים לזה שתלמידי תיכון לא תמיד מגיעים עם ניסיון בשוק העבודה וזה בסדר גם אם אין מה לרשום בשדה הזה.

  • עיצוב:

קורות חיים מסודרים, כתובים ללא שגיאות כתיב ומכילים רק מידע רלוונטי מראים למעסיק שהשקעתם זמן ומחשבה בכתיבתם, שאתם יודעים להבדיל בין עיקר לטפל ושאתם מתבטאים בכתב בצורה טובה. ככל שקורות החיים שלכם יהיו כתובים, ערוכים ומסודרים בצורה טובה יותר, כך סיכויי הקבלה שלכם לעבודה יגדלו.

שימו לב שאין בקורות החיים שלכם שגיאות דקדוק, כתיב והקלדה, ועברו על המסמך כמה פעמים עד שתהיו בטוחים שהוא מושלם. כמו כן, היעזרו בהורים, במורים ובחברים ובקשו מהם שיעשו הגהה נוספת על הכתוב. בנוסף, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

תלמידי תיכון רבים שואלים את עצמם, "איך אשיג עבודה ללא ניסיון?" נחשו מה: כל מי שעובד עכשיו התחיל בעבודה ראשונה מבלי שהיה לו היסטוריה תעסוקתית. אתם חייבים להתחיל איפשהו. קצת זמן ומחקר יכול להיות כל מה שצריך כדי למצוא עבודה שתוסיף לרשימת הכישורים והניסיון שלכם תוך הכנסת כסף לכיס!

חשוב להראות בקורות החיים כמה אתם בעלי רצון ופוטנציאל גבוה ללמוד ולהצליח, כמה מוטיבציה יש לכם, ואת הרצון להשקיע, ללמוד ולהתקדם. הרבה מעסיקים אוהבים לקבל צעירים עם פוטנציאל גבוה ובעלי יכולות ותשוקה להשקיע ולהתקדם, לכן העבירו אליהם את המסר הזה בצורה הכי טובה דרך קורות החיים שלכם. 

זה תמיד מרשים מעסיקים כאשר תלמידי תיכון מספקים קורות חיים בעת הגשת מועמדות לעבודה. זה כבר יכול להראות עד כמה אתם אחראים על ידי נטילת יוזמה. הכינו תמיד את קורות החיים הטובים ביותר שהייתם יכולים, מכיוון שכלי זה יעזור להוביל אתכם למשרה הרצויה. הכנת קורות חיים בתיכון היא התחלה נהדרת להכנת קורות החיים המקצועיים העתידיים שלכם.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!