קורות חיים לדוגמא - תזונאית

קורות חיים לדוגמא של תזונאית, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של תזונאית, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%AA%D7%96%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.7 (96 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%AA%D7%96%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור תזונאים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

תזונאים ותזונאיות הם אנשים המספקים ליווי והדרכה ללקוחות לגבי תזונה וכיצד היא משפיעה על גופם. תזונאים מודעים מאוד לגבי תזונה והשפעותיה על הגוף והנפש. תזונאים משתמשים במזון ובתזונה כדי לקדם בריאות, לנהל מחלות, להתמודד עם אלרגיות או לנהל משקל.
הם מעריכים את הצרכים התזונתיים הספציפיים של הלקוחות ומפתחים תוכניות אישיות שיעזרו להם לעמוד ביעדיהם. תזונאים הם לרוב עצמאים או שהם יכולים להיות מועסקים בארגון, מרפאה, מרכז שיקום או בית חולים. תזונאים יכולים ללות מגוון רחב של לקוחות וכמו כן לעבוד עם קהל ספציפי של אנשים כמו ספורטאים למשל. מטרתם של התזונאים היא לספק ייעוץ תזונתי איכותי וחדשני ללקוחות.

קורות החיים של תזונאים צריכים להתוות את הניסיון המקצועי שרכשתם, כמו גם את כל הכישורים המיוחדים שיש ברשותכם, כגון פיתוח מתכונים ותכנון ארוחות. מכיוון שתזונאים בדרך כלל עובדים אחד על אחד עם לקוחות, מיומנויות בין אישיות כגון תקשורת וחמלה נהדרים יכולים להבדיל ולהבליט אתכם מן השאר.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

הקדמה חזקה אמורה ליצור רושם ראשוני נהדר מכיוון שהיא יכולה להשפיע אם המעסיק קורא או לא את שאר קורות החיים שלכם. התפקיד שלכם הוא לשכנע שאתם המועמדים הנכונים לתפקיד. בלא יותר מ- 2-3 משפטים עליכם להדגיש את הבנתכם העמוקה בתזונה וכיצד היא משפיע על גופנו ונפשנו.

קורות חיים מנצחים של תזונאים צריכים להעביר בבירור את המומחיות שלכם בחינוך והדרכה של אחרים לגבי בחירות תזונה מועילות. על ההקדמה להדגיש את הידע הטכני שלכם, כמו גם את חוויותיכם ממקור ראשון בעזרה ללקוחות בשיפור תזונתם. בנוסף, יש להתמקד ביכולת שלכם לספק מוטיבציה, עידוד וידע. הקפידו להפנות תשומת לב ביכולתכם לעבוד עם לקוחות המתמודדים עם צרכים, רצונות ויעדים פיזיים שונים.
הרעיון הוא להציג מצד אחד את הידע וההשכלה בעולם התזונה והגוף ומצד שני כישורי ליווי והדרכה טובים כדי להציג באופן מקיף כישורים של מועמדים אטרקטיביים.

  • ניסיון תעסוקתי:

החלק של הניסיון התעסוקתי צריך לספק למעסיקים תמונה כמה שיותר רחבה על העבודות הקודמות שלכם בצורה תמציתית וממוקדת, כדי להביא לידי ביטוי את מידת ההתאמה למשרה שבה אתם מעוניינים כרגע. ככל שמידת ההתאמה שלכם לתפקיד גדולה יותר, כך גדל הסיכוי שהמעסיק יבחר להזמין אתכם לראיון עבודה.

לכן, עבור כל משרה קודמת רשמו היכן עבדתם, באילו שנים ובמה עסקתם בפועל בעבודתכם היומיומית. תוכלו לרשום למשל שבניתם תפריטים מותאמים לכל מטופל, שעבדתם עם אוכלוסיות ספציפיות כגון בני הגיל השלישי, חולי סוכרת, ספורטאים, ילדים וכו', שעסקתם בייעוץ תזונתי למוסדות, העברתם הרצאות במסגרות כאלה ואחרות וכל דבר אחר שעשיתם בחלק מעבודתכם באותה משרה.
כמו כן ציינו באיזו סביבה עבדתם - האם מדובר במרפאה פרטית? בית אבות? קופת חולים? זהו מידע כללי נוסף שיעזור למעסיק לקבל מושג על הניסיון שיש לכם מבלי שתצטרכו להכביר במילים ולהאריך את קורות החיים שלא לצורך.

  • כישורים:

מלבד הסמכה מתאימה, עבודה כתזונאים דורשת כישורים מסוימים. בסעיף הכישורים עליכם לבחור את 5-7 התכונות שלדעתכם ירשימו ביותר את המעסיקים. כפי שאתם סופרים קלוריות כך תספרו סעיפים! היו תמציתיים ואל תתפזרו יותר מדי. חשבו על כל הכישורים בהם אתם משתמשים בעבודה.
כדי להיות תזונאים מוסמכים אתם זקוקים למיומנויות קשות כגון ידע באנטומיה אנושית, תזונה בסיסית, וספורט. תזונאים מיומנים בבדיקה יסודית ובהערכת מצבם הבריאותי והפיזי של הלקוחות, לפני שהם מתכננים תוכניות אישיות שיעזרו להם להשיג את יעדי התזונה שלהם. בנוסף לאותם כישורים קשים, אל תשכחו שאתם בעסקי שירות לקוחות, ולכן תכונות התקשורת, המוטיבציה והאישיות שלכם חשובות מאוד גם כן.

בסופו של דבר מדובר בעבודה שוטפת עם אנשים. ייעוץ תזונתי הוא חסר תועלת אם אף אחד לא עוקב אחריו. לכן קורות החיים שלכם צריכים לבטא את התאמתכם לתפקיד מסוג זה. אם יש לכם יחסי אנוש מצוינים, אתם מכילים, אכפתיים, סבלניים ותקשורתיים חשוב שתציינו זאת. כמו כן מיומנויות מחשב, שליטה ביישומי מחשב רלוונטיים ובשפות זרות הן מיומנויות חשובות שכדאי לציין גם כן.

  • השכלה:

מידע מפורט על ההשכלה הוא מרכיב חשוב מאוד בקורות חיים של תזונאים שכן לא ניתן לעבוד כתזונאי/ת ללא תואר ראשון מתאים, התמחות ורישיון לעסוק בתזונה מטעם משרד הבריאות. מכיוון שאלו הם תנאים הכרחיים לעבודה במקצוע, ההשכלה וההכשרה שרכשתם יהיו הדבר הראשון שהמעסיק יבחן בקורות החיים שלכם.
ההשכלה שתרכשו כוללת הבנה מעמיקה של תזונה. זה כולל גם הבנה מעמיקה של הסוגיות הפסיכולוגיות סביב האכילה, כולל הפרעות אכילה, כמו גם מצבים רפואיים אחרים שיכולים לשנות את האופן שבו הגוף מעבד ומטמיע מזון.

תחום התזונה מכיל בתוכו גם אנשים העוסקים בתחום הרפואה הטבעית והנטורופתיה, אשר גם להם נדרשת השכלה והכשרה, אך לא תואר פורמלי ממוסדות מוסדרים להשכלה גבוהה.
ציינו היכן למדתם, באילו שנים ואיזה תואר הוענק לכם בסיום הלימודים. כמו כן, כדאי להזכיר שיש לכם רישיון לעסוק במקצוע. כמובן שמומלץ להוסיף תארים ותעודות מקצוע נוספים אם יש לכם.

  • עיצוב:

מהו הסגנון שלכם? זה חלק גדול מהשאלה שתענו עליה בכתיבת קורות החיים שלכם. אישיות משחקת תפקיד גדול בקריירה שלכם, אז עכשיו, כשאתם מחפשים משרה כתזונאים, זה זמן נהדר להעריך את הסגנון שלכם ולהבהיר אותו בפריסת קורות החיים. זה המקום היחיד בו יהיה לכם מרחב ויכולת להיות קצת יצירתיים.

בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.
מכיוון שתפקידכם מונע מאישיות, ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחרו להשתמש בתמונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

תזונאים ממלאים תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיהם בהקפדה על תזונה בריאה ומזונות שכדאי להימנע מהם כדי לשמור על בריאות טובה. אנשי מקצוע אלה נוהגים בגישה הוליסטית ובודקים אספקטים שונים לפני שהם ממליצים על תוכנית תזונתית מותאמת אישית. הם מעריכים את הבריאות הכללית, מבררים לגבי טיפול שוטף בנושא רפואי מסוים ושואלים על מצב הכושר הפיזי לפני שהם מכינים תוכנית תזונה ללקוחותיהם.
יתר על כן, הם מציעים תכניות תזונה מיוחדות המבוססות על גיל הלקוח, בעייתו הבריאותית ולעתים קרובות ממליצים על תוספים הדרושים להגברת הפעילות הגופנית. כדי להיות מועסקים בתחום זה, עליכם להשלים תואר רלוונטי במדעי התזונה, או לימודים ברפואה טבעית ולקבל רישיון מקצועי או הסמכה מאושרת.

תזונאים חייבים להיות מסוגלים לתקשר בצורה ברורה ויעילה שהופכת את המלצותיהם - ואת הסיבות להן - לפשוטות. רבים חייבים גם להסביר את יסודות מדע התזונה לאנשים שאינם יודעים דבר על תזונה, או שיש להם אי הבנות עמוקות בנוגע לתזונה.
קורות החיים של תזונאים צריכים להתוות את הניסיון המקצועי שרכשתם, כמו גם את כל הכישורים המיוחדים שיש ברשותכם, כגון פיתוח מתכונים ותכנון ארוחות. מכיוון שתזונאים בדרך כלל עובדים אחד על אחד עם לקוחות, מיומנויות בין אישיות כגון תקשורת וחמלה נהדרים יכולים להבדיל ולהבליט אתכם מן השאר.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!