קורות חיים לדוגמא - שיננית

קורות חיים לדוגמא של שיננית, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של שיננית, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%A0%D7%99%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (96 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%A0%D7%99%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור שינניות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


כשזה מגיע לסייע למטופלים להשיג את החיוך המושלם שלהם, שינניות הן חלק בלתי נפרד מהתהליך. השיננית לרוב היא הפנים המחייכות והמרגיעות שיפגשו אותנו. בזמן שרופאי השיניים מטפלים בבעיות המורכבות והכואבות שלנו, השיננית תקדיש את הזמן לענות לשאלות שלנו, להדריך אותנו לגבי השיטות העדכניות ביותר לשמור על בריאות הפה שלנו ולתת מענה ללבטים ולתהיות שלנו. להיות שינן או שיננית זה לא רק לבחור במקצוע יציב, אלא לבחור במקצוע בו יש לנו הזדמנות ללוות אנשים ולטפל בהם, מקצוע זה מאוד יציב, מתגמל כלכלית ורגשית.

אם אתם אוהבים לעבוד עם אנשים ולגרום להם לחייך (תרתי משמע), אז עבודה כשיננית יכולה להיות בדיוק התפקיד עבורכם. אבל כדי להגיע לשם, תזדקקו למסמך קריטי אחד: קורות חיים מצוינים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים מצוינים של שיננית צריכים להכיל הקדמה תוססת ונלהבת. זהו אחד המקומות היחידים בהם תוכלו להראות מעט אישיות בקורות החיים שלכם ולכן חשוב לוודא שהוא בולט. סעיף זה מורכב מ- 3-5 משפטים המדגישים את הניסיון, הכישורים וההישגים הרלוונטיים שלכם. אם יש לכם הכשרה או הסמכה כלשהי, ​​הקפידו לרשום זאת כאן.

ההקדמה נועדה כדי להציג את היכולת שלכם לספק היגיינת הפה מיטבית למטופלים תוך מתן נוכחות רגועה בזמן בו חולים רבים עשויים להיות עצבניים (לא פגשנו לעולם מישהו שנהנה ללכת לטיפול שיניים). עליכם גם להפנות תשומת לב ליכולתכם להעריך ולאבחן בעיות שיניים וחניכיים, ולרשום תוכניות טיפול מתאימות.

הימנעו מלכלול יותר מדי פרטים שעלולים להכביד על ההקדמה שלכם. המטרה היא ליצור פסקה שמבדילה אתכם ומפתה את המעסיקים להמשיך ולקרוא עד יוכלו למצוא את כל הפרטים אודות היסטוריית ההשכלה והתעסוקה שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

אם יש לכם ניסיון קודם כשינניות, סעיף ההיסטוריה תעסוקתית יהווה חלק חיוני בקורות החיים שלכם. ליד כל תפקיד, הקפידו לכלול את שם המשרד / מרפאה, מיקום ותאריכים בהם עבדתם. הרחיבו בנוגע לניסיון שלכם ככל הניתן, ציינו אתגרים איתם התמודדתם ומשימות עליהן הייתם אחראים. כמו כן, שימו לב שאם יש לכם ניסיון ממספר מקומות עבודה שונים אתם מנצלים זאת כדי להראות מגוון מיומנויות רחב ואתם לא חוזרים על עצמכם. אולי במקומות שונים התמודדתם עם אוכלוסיות שונות? נניח שעבדתם יותר עם ילדים או נוער? שימו לב שאתם מנצלים את הניסיון שלכם בצורה שתעיד עליכם מגוון רחב ככל הניתן של תכונות חיוביות.

אם לא עבדת כשינניות, אין צורך לחשוש. זכרו שהעובדה שאין לכם ניסיון לא אומרת שאתם לא מועמדים מוצלחים, היא רק מחייבת מכם להיות יצירתיים יותר כדי להצליח להציג את היתרונות שלכם על פני המתחרים. נסו לתת דגש ללימודים, לעבודה במסגרות רפואיות אחרות או התנדבות רלוונטית כדי להציג את המקצועיות שלכם. בנוסף, יחסי אנוש מעולים היא תכונה מאוד חשובה, כך שגם תיאור נכון של ניסיון בתחום האדמיניסטרציה, שירות והדרכה יכול בהחלט לשרת מטרה זו.

  • כישורים:

בעוד שסעיף הכישורים מכסה חלק מאותה טריטוריה כמו הסעיף הקודם, התמציתיות בו הופך אותו לקליט ומושך תשומת לב. סעיף הכישורים הוא המקום למנות את היכולות הרלוונטיות ביותר שלכם ולהתאים את כל מילות המפתח המוזכרות בתיאור התפקיד.

הטיפול בשיניים הוא לא הליך קל עבור מטופלים רבים ובתור שינניות עליכם לדעת לטפל בסבלנות, רגישות וחמלה בקהל הלקוחות המגוון שיגיע למרפאה. אחד מהיתרונות המשמעותיים של שיננית הוא יחסי אנוש טובים ועמידה מול קהל. חלק משמעותי מעבודת השיננית הוא להחדיר מוטיבציה במטופלים להקדיש יותר תשומת לב לטיפול בחך ובשניים, ולהדריך ילדים נוער ואפילו מבוגרים בטיפול נכון בשיניים לכן חשוב לשים דגש על תכונות אלו. עליכם להראות למעסיקים שביכולתכם להרגיע מטופלים וכך לייצר איתם קשר ארוך טווח.

כמו כן ציינו באילו מיומנויות, מכשור ותוכנות מחשב אתם שולטים כדי להעיד על התאקלמות קלה בסביבה הטכנולוגית שכרוכה בביצוע העבודה.

  • השכלה:

לימודי השיננות הינם לימודים הנמשכים שנתיים מלאות או כ- 2000 שעות לימוד אקדמיות עיוניות ומעשיות.

כדי לעבוד בתחום יש להשלים קורס ולעבור את המבחנים של משרד הבריאות על מנת להחזיק ברישיון. לכן העובדה שאתם מחזיקים ברישיון לעיסוק בשיננות צריכה להופיע במקום ברור ובולט. מעבר לכך ציינו היכן ומתי השלמתם את הקורס, ואם הצטיינתם בו או לקחתם חלק בפרויקט יוצא דופן במסגרתו.

בנוסף, אם עברתם הכשרות או השתלמויות נוספות הקשורות לטיפול ורפואה (קורס עזרה ראשונה) ציינו אותן כאן גם כן.

  • עיצוב:

עיצוב נקי וברור הוא חיוני לקורות חיים של כל שיננית. לא הייתם מכניסים מטופלים לחדר עמוס ומלוכלך וקורות החיים שלכם צריכים לשקף את אותה תשומת הלב לפרטים.

הפורמט הנכון הוא עמוד השדרה של קורות החיים שלכם ויכול למשוך את המעסיק להמשיך ולקרוא את קורות החיים שלכם ליותר מכמה שניות בודדות. העיצוב הוא למעשה הרושם הראשוני שהמעסיק מקבל מכם, הוא מדגיש לו את האופן בו אתם מציגים את הדברים ומבדילים בין עיקר לטפל.
מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים. נועם, דיוק, אמינות ובהירות הם האסוציאציות המרכזיות לתפקיד במקצועות הרפואה. בואו נמחיש זאת בתבנית קורות החיים שלכם.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלך להתבלט?

השיננית היא אחת מאנשי הצוות החשובים ביותר בכל מרפאת שיניים. למרות שהמקצוע מיועד גם לגברים וגם לנשים, הרוב המכריע של השינניות בישראל הן נשים. להיות שיננית זה לא רק לבחור במקצוע יציב, אלא לבחור במקצוע בו יש לנו הזדמנות ללוות אנשים ולטפל בהם, מקצוע זה יכול להיות מאוד מתגמל כלכלית ורגשית.

השיננית עובדת במקביל לרופא השיניים והיא מבצעת טיפולים רבים אשר נחשבים לטיפולים מניעתיים, אשר בסופו של דבר חוסכים ביקורי רבים אצל רופא השיניים עצמו. מלבד הטיפולים המניעתיים (כגון ניקוי שיניים, ניקוי אבן ועוד), עוסקת השיננית גם בהדרכה והסברה של שיטות מגוונות לשמירה על בריאות הפה והשיניים.
תפקידי השיננית כוללים ביצוע בדיקות יסודיות לשיניים, לחניכיים ולחלל הפה, ייעוץ למניעת עששת, הסרת אבנית, הסרת כתמים, ליטוש שיניים ושחזורים בפה, הדרכה והסברה ועוד. על מנת לעסוק בתחום זה, יש ללמוד אותו בצורה מסודרת ולעבור הכשרה עיונית ומעשית.

אחד היתרונות המשמעותיים של שיננית הוא יחסי אנוש טובים ועמידה מול קהל. חלק משמעותי מעבודת השיננית הוא להחדיר מוטיבציה במטופלים להקדיש יותר תשומת לב לטיפול בחך ובשניים, ולהדריך ילדים נוער ואפילו מבוגרים בטיפול נכון בשיניים לכן חשוב לשים דגש על תכונות אלו.

חשוב מאוד להקדיש מחשבה לאופן הניסוח של הניסיון בקורות החיים. שימו לב שאתם מנצלים את תיאור הניסיון כדי להפגין את הבקיאות המקצועית שלכם בתחום כמו גם המיומנויות האישיות שלכם. מקצועיות בתחום תוכלו להביא לידי ביטוי בכך שתציינו אילו הליכים כירורגים או רפואיים שהיו שגורים במרפאה והייתם מסייעים להם. ואת האיכויות האישיות שלכם תוכלו להדגיש בכך שתתארו את ההתמודדות שלכם עם אופי העבודה המאתגר. למשל אם היה לכם ניסיון מוצלח בעבודה עם ילדים, בליווי מטופלים שחרדים מטיפול שיניים או בהתמודדות עם מצבי לחץ.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!