קורות חיים לדוגמא - רוקח

קורות חיים לדוגמא של רוקח, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של רוקח, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%97.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (192 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%97.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור רוקחים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

רוקחים הם אנשי מקצוע מורשים המספקים מוצרים חיוניים לאוכלוסייה כולה. הם צריכים להיות מדויקים ואין להם מקום לטעויות, שכן אפילו טעות פשוטה יכולה להשפיע על בריאותם או על חייהם של אנשים. גם רוקחים המנהלים בית מרקחת יצרני צריכים להיות מסודרים, ולהיות מסוגלים לעקוב אחר כל תרופה או אספקה ​​נכנסת או יוצאת.

על הרוקחים מוטלת אחריות עצומה - מילוי מרשמים לתרופות מצילות חיים, שמירה מפני תופעות לוואי, הוצאת זריקות נגד שפעת וחיסונים אחרים, וייעוץ לחולים כיצד להחלים ממחלה ולהישאר בריאים. רוקחים מודעים היטב לכך שבמקצוע שלהם אין כמעט מקום לטעויות, שכן טעויות חמורות בנטילת תרופות יכולות להיות עניין של חיים ומוות.
רוקחים טובים הם אנשי מקצוע מיומנים אשר מתאמצים מאוד על מנת לוודא כי התרופות המתאימות נמסרות לחולה הנכון במינון הנכון. הם מבררים בשקידה על אלרגיות לתרופות, תרופות אחרות שהמטופל נוטל, או כל אינדיקציה אחרת לכך שלמטופל תהיה תגובה רעה לתרופה שנקבעה.

מרשם לחיפוש עבודה מוצלח כולל קורות חיים בולטים שמבדילים אתכם מקהל המתחרים. אמנם עזרה למטופלים (ולא כתיבת קורות חיים) עשויה להיות אחת החוזקות שלכם, אך אין שום סיבה שלא תוכלו ליצור מסמך שמרשים מנהלי גיוס ומעסיקים.
כשמתחילים לחפש עבודה חדשה, אחד הנכסים הגדולים ביותר שלכם הוא קורות החיים. מחפשי עבודה רבים מתקשים לשלב את כל הכישורים והיכולות שלהם למסמך מקיף וקריא אחד, מציאות שיכולה להעמיד אותם בחסר בתחום הרוקחות. מרבית קופות החולים והמרפאות רוצות לראות קורות חיים של מועמדים שיש להם אישורים מתאימים, ניסיון בתחום וכישורים מסוימים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

השתמשו בהקדמה כדי לספר על עצמכם, על התשוקות שלכם ועל כישוריכם. הדבר הראשון שמעסיקים יבחינו בקורות החיים שלכם לאחר פרטי יצירת הקשר, הוא הפרופיל שלכם, המכונה גם הקדמה. זהו רושם ראשוני קריטי וזו ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם בתנאים שלכם. הפרופיל אמור להציג את מועמדותכם באור הטוב ביותר האפשרי, ולהציג את כישוריכם והתשוקות המקצועיות שלכם. אל תהיו צנועים מדי - הישארו בטוחים בהישגיכם, תרומתכם, איכויותיכם ויעילותכם. אם לא תקדמו את עצמכם כמועמדים חזקים לתפקיד אף אחד אחר לא יעשה זאת.

בעת כתיבת ההקדמה, חשבו על ההישגים והתכונות הגדולים ביותר שלכם. המטרה שלכם היא להראות את האישיות המקצועית שלכם ולמה תהיו נכס לצוות. עשו זאת על ידי תיאור ההצלחות הגדולות ביותר שלכם וכתיבת פעלים חזקים ומידע ספציפי לתפקיד.
שקלו את הכישורים הנדרשים כדי להיות רוקחים. האם אתם מסודרים ומאורגנים? האם אתם מתקשרים היטב עם המטופלים? האם אתם מהירים אך מדויקים מאוד במילוי מרשמים? נהדר! וודאו לציין זאת בהקדמה שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

בסעיף הניסיון התעסוקתי חשוב לספר לא רק איפה עבדתם, אלא מה השגתם. כמועמדים למשרת רוקחים, גם אם יש לכם ניסיום מרשים וגם אם אתם רק מתחילים בתחום, חשוב לתפוס את תשומת ליבו של המעסיק במהירות. בתי מרקחת זקוקים לרוקחים שניתן לסמוך עליהם שייתנו את הייעוץ הנכון ויעמדו בתקנות התעשייה.

רשמו תפקידים קודמים בסדר כרונולוגי הפוך (משרה אחרונה ראשונה), מכיוון שחיוני לספק את המידע הרלוונטי והמרשים ביותר בחלק העליון של סעיף זה. אך בנוסף לרשימת התפקידים הקודמים שלכם, עליכם להוסיף נקודות תחת כל אחד מהם המדגישות את ההישגים, התרומות, הפרויקטים, העובדות והנתונים שלכם. הימנעו לומר על מה הייתם "אחראיים", אלא לומר מה השגתם בפועל. לדוגמא, "מילוי מדויק של כ- 10,000 מרשמים לחולים" הוא חזק בהרבה מ"אחראי על מילוי מרשמי חולים".

שלבו את ההצלחות הגדולות שלכם. שיפרתם את ניהול המלאי? האם יצרתם תהליך שהוביל ליעילות רבה יותר? כמה תרופות הנפקתם במשמרת? לגבי כל מקום עבודה ציינו את שם החברה / הארגון. תוכלו גם לציין אם מדובר בקופת חולים, בית חולים, בית מרקחת פרטי או רשת פארם כדי לתת למעסיק מושג טוב יותר לגבי הניסיון הקודם שלכם. כל סביבה שונה מביאה יתרונות ואתגרים ייחודיים.
תיאורי התפקידים שלכם צריכים להראות כיצד התקדמתם עם כל ניסיון מקצועי, תוך קבלת יותר אוטונומיה או פיתרון אתגרים חדשים. שקלו לרשום משרות אחרות שהיו לכם בהן השתמשתם במיומנויות חשובות לרוקחים.

עליכם לוודא שהמעסיקים ידעו שאתם רוצים לעבוד אצלם ותעשו זאת בצורה יוצאת מן הכלל. לכן האינטרס שלכם הוא להתאים את קורות החיים שלכם לכל משרה בתחום.

  • כישורים:

סעיף הכישורים הוא סקירה כללית של התכונות והידע הנדרשים כדי לבצע את עבודתכם. אתם עובדים בענף מוסדר מאוד ואתם לא יכולים לעשות טעויות. לכן, תשומת הלב לפרטים ולמיקוד הם נכסי צאן ברזל. אבל אילו כישורים נוספים אתם צריכים כדי להיות רוקחים מוצלחים?

הציגו הן את הידע הטכני והן את הכישורים הבין אישיים שלכם בהתמודדות עם אנשים. האם אתם מדברים בשפה זרה, וכך מתאפשר לכם לתת מענה לחולים ממדינות אחרות עם שפה מוגבלת? האם יש לכם מומחיות בניהול עסקים שתועיל בניהול פעולות בית מרקחת? האם יש לכם כישורי מחשב שיעזרו לנווט במערכות רשומות בריאות אלקטרוניות? חשוב וכדאי להזכיר את כל אלו בסעיף המיומנויות.
כמו כן, אל תתעלמו מן המיומנויות הבין אישיות שלכם בהתמודדות עם מטופלים ועמיתים, כמו מיומנויות תקשורת. רוקחים חייבים לקיים אינטראקציה טובה עם המטופלים, לזהות אלרגיות כלשהן, להסביר כיצד ומתי ליטול את התרופות שלהם ולייעץ להם מה לעשות בנוגע לתופעות לוואי כלשהן.

  • השכלה:

הרוקח למעשה הוא המוציא לפועל של החלטת הרופא. לימודי רוקחות מכשירים אותו להכנת תרופות שונות וחלוקתן למטופלים. בנוסף, רבים מבין הרוקחים עוסקים בפיתוח ובמחקר של תרופות וייעוץ תרופתי.

לימודי רוקחות נמשכים כארבע וחצי שנים ובסופם מקבלים הבוגרים תואר ראשון ברוקחות (B. Pharm), בנוסף לכך יש לעשות התמחות לאחר הלימודים כדי לקבל רישיון לעבוד כרוקח.
המעסיקים שמים דגש גדול על ההשכלה שרכשתם, חשוב להם לוודא שהם בוחרים בעובדים שעברו הכשרה מקיפה ויודעים לבצע את עבודתם היומיומית על הצד הטוב ביותר. בשל כך הקדישו חלקים גדולים מקורות החיים שלכם לתיאור ההשכלה האקדמית וההכשרה המקצועית שברשותכם.

כתבו היכן למדתם, אילו תארים ותעודות יש ברשותכם, אילו רישיונות מיוחדים הוענקו לכם מטעם משרד הבריאות (כדוגמת: רישיון רוקח אחראי, רישיון ניהול חדר תרופות, רישיון קנאביס רפואי וכו') והדגישו בטקסט בולט את הפרטים שחשוב לכם שהמעסיק יראה.

  • עיצוב:

עיצוב קורות חיים תמציתי, ברור וקריא הוא חיוני. בית מרקחת צריך להיות ללא רבב, מאורגן ויעיל, וכך גם קורות החיים של הרוקח. עליו להיות נקי, ברור וללא טעויות.

חשבו שוב על הכישורים שלכם. אתם רוצים שהעיצוב ישקף ויחמיא להם. על קובץ קורות החיים להיראות נקי, מאורגן וללא שגיאות. ללא שגיאות הוא המפתח בקריירה שלכם שכן תשומת לב לפרטים היא החשובה ביותר. אם אתם עושים שגיאות כשאתם מציגים את עצמכם, מה יקרה אחרי שתקבלו את העבודה? עברו על קורות החיים פעם נוספת וחפשו אחר שגיאות כתיב או הגהה, בקשו מחברים או עמיתים למקצוע לתת גם מבט נוסף, כמעט בלתי אפשרי לשים לב לשגיאות שלכם בלי לתת לעין נוספת לעבור עליהם.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

תחום הרוקחות מוכר כיום בקרב הציבור רק בהקשר של המפגש השגרתי בבתי המרקחת, והדימוי שנוצר הוא שמדובר במקצוע המתמקד בתהליך הניפוק ומתמצה במסירת התרופה למטופל. אבל מתן תרופה נכונה, במינון הנכון ובשילוב הנכון, הם שאלה של חיים ומוות.

הרוקחים הינם מומחים לתרופות ובעלי הידע והרישיון הנדרש לעסוק ברוקחות בקהילה, בבתי החולים, בתעשיית התרופות והביוטכנולוגיה. מקצוע הרוקח הוא חיוני בשירות הרפואי והוא המומחה בכל הקשור לבטיחות ויעילות הטיפול התרופתי, לתופעות לוואי וליחסי הגומלין בין תרופות.
בשנים האחרונות הפכו לימודי רוקחות בישראל ובחו”ל למבוקשים ביותר, מאחר שהם מקנים מקצוע מרתק אשר הכנסה נאה בצידו. הרוקחים המשתלבים בתעשיית התרופות הינם בעלי מומחיות רבה וידע בתהליכי הייצור, בפיקוח על בקרת איכות התרופות, בקביעת סטנדרטים עדכניים, בפיתוח תרופות חדשות ובפיתוח המערך הניסיוני שיביא לאישור תרופות חדשות.

תחום הרוקחות כפי שמתבצע הלכה למעשה טומן בחובו עולם שלם של מורכבות, המצריך ידע ומקצועיות כפי שנדרש מכל מטפל אחר במערכת הבריאות. מאחר שעבודתו של הרוקח כוללת הנפקת תרופות למטופלים, בניהן תרופות שמסוכנות לאנשים מסוימים או כאלה הכוללות חומרים ממכרים, מדובר בעבודה מלאת אחריות ולא פשוטה. לכן המעסיקים שמים דגש גדול על ההשכלה שרכשתם ועל הניסיון התעסוקתי שצברתם עד כה. חשוב להם לוודא שהם בוחרים בעובד שעבר הכשרה מקיפה ויודע לבצע את עבודתו היומיומית של הרוקח על הצד הטוב ביותר.

בכתיבת קורות החיים התפקיד שלכם הוא לשכנע את מנהלי הגיוס והמעסיקים שאתם המועמדים הנכונים לתפקיד. לא רק שאתם מקצועיים וממוקדים, אלא גם שאתם נוחים, סבלניים ונשארים רגועים בעת צרה ולחץ. 
עליכם להראות למעסיקים שאתם מסוגלים לנהל את הדרישות היום יומיות להפעלת בית מרקחת או מרפאה. לא רק שאתם צריכים להוכיח את כישוריכם ניסיונכם כרוקחים, אלא עליכם להראות למעסיקים שיש לכם כישורים בינאישיים, תקשורתיים וארגוניים יוצאי דופן.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!