קורות חיים לדוגמא - קלינאי תקשורת

קורות חיים לדוגמא של קלינאי תקשורת, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של קלינאי תקשורת, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.8 (189 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור קלינאי תקשורת, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


קלינאי תקשורת הוא אנשים העוסקים באבחון ובטיפול באנשים בגילאים שונים (מינקות ועד זקנה) בעלי לקויות בתקשורת האישית כגון גמגום, הפרעות בדיבור, עיכובים שפתיים, לקויות בקריאה ובכתיבה ועוד. הדרכים לטיפול בהפרעות אלה הן מגוונות וכוללות אימון פיזי של השרירים, התאמה של עזרים ומכשירים דוגמת מכשירי שמיעה, טיפול בעזרת משחק וכו'.

במסגרת תפקידם, קלינאי התקשורת פעילים במסגרות שונות בהתאם לתחום ההתמחות שלהם - במערכת הבריאות, במערכות החינוך והרווחה, וכן בבתי המטופלים ובקליניקות פרטיות. זהו תחום פרא רפואי הנלמד במספר מוסדות אקדמיים בישראל. בסיום תקופת ההתמחות מוענקת תעודת הסמכה מטעם משרד הבריאות.

עם הגברת המודעות לקשיים אותם חווים ילדים ומבוגרים הנתקלים בקשיי דיבור או שמיעה, גדל משמעותית הביקוש לקלינאי תקשורת מיומנים ומנוסים. התחום מספק לעוסקים בו עבודה מאתגרת, רווחית ובעלת סיפוק רב, שכן הם זוכים להשפיע מהותית על מטופליהם ולעתים קרובות מצליחים לעזור למטופלים להתגבר על הלקות התקשורתית.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

כקלינאי תקשורת, עליכם להיות בעלי אמפתיה וסבלנות למטופלים שלכם ולמשפחותיהם. הקדמת קורות החיים שלכם, הנקראת גם פרופיל, הוא המקום הטוב ביותר לעשות זאת. למרות שזה אולי לא המקום הראשון שמנהלי גיוס עובדים מחפשים, אתם יכולים להיות בטוחים שאם היסטוריית התעסוקה שלכם מרשימה, הם יקראו עליכם עוד.

המפתח כאן הוא לפתוח בהצהרה חזקה לגבי מי אתם כקלינאי תקשורת. סעיף זה צריך להיות לא יותר מחמישה משפטים, אבל משכנע ועשיר בתוכן.

זו ההזדמנות שלכם להכניס קצת אישיות לתוך קורות החיים. הדגישו מצב ייחודי או מקרה שבו כישורי פתרון הבעיות שלכם נכנסו לתמונה. חשבו על השאלות הבאות בזמן שאתם כותבים את הסעיף הזה: באיזה הישג אני הכי גאה?, איך מטופלים יתארו אותי?, איך הצוות שלי ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות יתארו אותי?, באילו פעלים חזקים אוכל להשתמש כשאני מתאר את החוויה הקלינית שלי?

מומלץ להשלים את הסעיף הזה אחרון, ראשית כתבו את הניסיון המקצועי שלכם וחשבו על כל הכישורים שלכם. לאחר מכן, תוכל להתייחס לסעיף זה כאל סקירה כללית המשתלבת עם שאר קורות החיים שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

בסעיף היסטוריית התעסוקה שלכם, עליכם לחשוב מעבר לעשייה היומיומית ולספר למעסיקים מה תוסיפו לתמיכה שהם מספקים במקום. כלומר, לספר את סיפור הצמיחה המקצועי וההישגים שלכם. וודאו שאתם מראים כיצד אתם משתמשות במיומנויות שלמדתם בלימודים ובהתנסויות השונות שלכם כדי להיות קלינאי תקשורת מצוינים.

כאשר אתם מתארים ניסיון קודם בתחום התייחסו לטיב העבודה ולסוג האוכלוסייה איתה עם עבדתם. נניח האם עבדתם עם ילדים? עם מבוגרים? עם יחידים? עם קבוצות? נסו להתייחס לאתגרים והישגים ספציפיים.

ההישגים שלכם חשובים כאן. במידה והובלתם קבוצות תמיכה מצליחות או יצרתם תוכנית לימודים בנושא ליקויי דיבור שאחרים יכולים להשתמש בה, זה המקום לפרט זאת. זה מובן מאליו שסיפקתם שירותי תמיכה בהפרעות תקשורתיות, אז נסו להיות יותר ספציפיים מאשר פשוט לציין זאת. היו מפורטים ככל האפשר כדי להשוויץ בהישגים שלכם!

אם עוד לא עבדתם בתחום הפעילו שיקול דעת, יכול להיות שתעדיפו לפתוח את קורות החיים בפירוט ההשכלה שלכם לפני הניסיון התעסוקתי ולהעמיק בה יותר. ניסיון נוסף שיכול להיות רלוונטי הוא ניסיון בהדרכה על סוגיה. אלמנטים שונים של ליווי, הדרכה, טיפול, חינוך ועבודה עם ילדים רלוונטיים גם לעבודתכם בקלינאות תקשורת כך שניסיון מתחומים אלה בהחלט יהיה רלוונטי לקורות החיים שלכם. ניסיון מתחומים פחות רלוונטיים עדיף להשמיט או לציין בקצרה ככל הניתן כדי לא להעמיס על הקריאה בפרטים מיותרים.

  • כישורים:

מכיוון שכישוריכם הם מרכיב כה חשוב בעבודתכם כקלינאי תקשורת, סעיף זה בקורות החיים נותן לכם מקום ייעודי להדגיש אותם. זה המקום בו אתם יכולים ליצור רשימת סעיפים של הטכניקות המרשימות או המתקדמות ביותר שלכם.

להיות קלינאי תקשורת פירושו יותר מאשר פשוט להבחין בין צ' לס'. אתם עוסקים בתחום טיפולי ופרא רפואי וחייבים לדעת לבצע הערכות בריאות נכונות כדי לקבוע את דרך הפעולה המתאימה לכל לקוח. כישורי התקשורת שלכם חייבים להיות מצוינים מכיוון שאתם צריכים להבין את הלקוחות, הרצונות וההעדפות שלהם, לפני ולאורך הטיפול. אתם חייבים גם לשמש כצופים מהצד על מנת שתוכלו לאמוד איך הלקוחות שלכם מגיבים במהלך הטיפול ולשנות את הטכניקות בהתאם.

סעיף הכישורים שלכם מאפשר למעסיקים לראות בקלות לא רק מה אתם יכולים לעשות, אלא גם את התכונות שאתם מאמינים שהן החשובות ביותר עבור טיפול בתקשורת. קלינאי תקשורת זקוקים למיומנויות בין אישיות רבות. בקריירה זו, היכולת שלכם להזדהות עם אחרים, להבין את הצרכים שלהם ולתקשר הן עם לקוחות והן עם אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות חשובה מאוד.

הקפידו לאזן בין מיומנויות קשות (טכניקות וידע מיוחד שיש לכם) לבין רכות (תכונות אופי כמו תקשורת או ניהול זמן.) מעסיקים מחפשים מועמדים מנוסים ומשכילים, בעלי יכולת של מתן טיפול ברמה גבוהה למטופלים תוך עבודה צמודה עם רופאים ומטפלים אחרים.

אם יש לכם כישורים כלשהם שמבדילים אתכם ממועמדים אחרים, בחרו באלו על פני כישורים נפוצים יותר. לדוגמא, טיפול בלקויי שמיעה או התמקדות בבעיות בתקשורת אופייניות לאלה שנמצאים על הרצף האוטיסטי עשויים להיות בעלת ערך רב. בנוסף, שליטה בשפות נוספות יכולה להיות יתרון אדיר בתחום זה. במידה ויש לכם שפות נוספות בהן אתם שולטים זה המקום המושלם לציין זאת.

  • השכלה:

כדי לעסוק בקלינאות תקשורת צריך להשלים תואר ראשון ולהיות בעל רישיון ממשרד הבריאות. חשוב לציין את מוסד הלימודים ובמקום ברור ובולט שאתם בעלי רישיון תקף לעיסוק בתחום. בכל הנוגע להשכלה האקדמית שלכם הרגישו בנוח לציין קורסים רלוונטיים במיוחד למקום העבודה אליו אתם מתמיינים כדי להדגיש את ההתאמה שלכם לתפקיד. תוכלו למשל לפרט בנוגע לפרויקטים מיוחדים שהשתתפתם בהם או אפילו יזמתם במסגרת הלימודים וכמובן לציין אם הצטיינתם באופן כלשהו.

אם עברתם הכשרות והשתלמויות נוספות בתחום דאגו לציין אותן גם, שימו לב שאתם מונים את ההכשרות שלכם בסדר כרונולוגי הפוך כך שההשתלמות העדכנית ביותר תהיה הראשונה.

  • עיצוב:

עבור קורות חיים של קלינאי תקשורת, תרצו למצוא את הפורמט הנכון המאזן בין סגנון ומבנה בתבנית קורות החיים שלכם. פורמט טוב הוא תיבת התהודה של קורות החיים שלכם ויכול למשוך את המעסיק להמשיך ולקרוא את קורות החיים שלכם ליותר מכמה שניות בודדות. העיצוב הוא למעשה הרושם הראשוני שהמעסיק מקבל מכם, הוא מדגיש לו את האופן בו אתם מציגים את הדברים ומבדילים בין עיקר לטפל.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים. מומחיות, אמינות, ומקצועיות הם האסוציאציות המרכזיות לתפקיד במקצוע רפואי זה. בואו נמחיש זאת בתבנית קורות החיים שלכם.

בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מגוון האנשים הנזקקים לטיפול קלינאי תקשורת רחב מאוד. מדובר בכל מי שיכולתו התקשורתית נפגעה מסיבות שונות ומגוונות- הפרעות מולדות, איחור בהתפתחות, מחלות, תאונות, זקנה, גורמים סביבתיים-חברתיים או בעיות נפשיות. הליקויים יכולים להיות מסוגים שונים: בעיות בהתפתחות שפה, אובדן שמיעה, ליקויי דיבור (גמגום, קשיי היגוי), צרידות ועוד. מדובר גם בקבוצות גיל שונות, החל בתינוקות וכלה בקשישים.

עבודת קלינאי התקשורת כוללת עריכת בדיקות, איסוף מידע מבני המשפחה של המטופל ובעלי מקצוע אחרים המטפלים בו, זיהוי הבעיה, תכנון והפעלת תכניות לשיקום וטיפול על פי צרכיו היחודיים של המטופל. במסגרת הטיפול מסייע קלינאי התקשורת למטופל ברכישת מיומנויות, מתאים לו עזרים ומתרגל עימו את השימוש בהם, מייעץ ומדריך את בני המשפחה. הטיפול יכול להיות פרטני או קבוצתי, קצר טווח או ממושך (לעיתים נמשך גם חודשים ושנים).
קלינאי תקשורת מועסקים במגוון רחב של מקומות עבודה במסגרת מערכת הבריאות (בתי חולים, קופות חולים, מכונים טיפוליים ומרכזים שיקומיים), מערכת החינוך (חינוך רגיל ומיוחד), עמותות וארגונים כדוגמת אלי"ן ואקי"ם וכן מכוני מחקר וחברות היי-טק. ניתן לעבוד גם באופן פרטי, כעצמאי או במסגרת מכון טיפולי.

קורות חיים מקצועיים לקלינאי תקשורת צריכים להפגין את המיומנויות הבאות - כישורי תקשורת יוצאי דופן, יכולת לבנות קרבה עם מטופלים ובני משפחותיהם, סובלנות וסבלנות, עניין אמיתי והבנה טובה של פסיכולוגיה ואנטומיה, ויכולת לעבוד עם סוגי אוכלוסיה שונים. על המועמדים המתאימים להדגיש בקורות החיים לימודים אקדמיים בחוג להפרעות תקשורת.
בתחום הטיפול חשוב מאוד לקבל פידבקים חיוביים, בסופו של דבר מי שיקבע אם אתם תהיו קלינאי תקשורת מצליחים הם המטופלים ולא המנהלים שלכם. אם קיבלתם חוות דעת חיובית רבות ציינו זאת בסעיף ההמלצות בקורות החיים. יתרה מזאת, אם המעסיק הקודם מעוניין להמליץ עליכם למעסיק הבא זה בהחלט לא יזיק. מכתב המלצה יציג אתכם כנכס עבור מקום העבודה, וכעובדים נוחים שנעים לעבוד בחברתם.

בתחום כמו קלינאות תקשורת, שהוא מקשת המקצועות הטיפוליים, יש מקום להתייחס גם לעבודה התנדבותית. בייחוד אם במסגרתה התנסיתם בעבודה רלוונטית לעיסוק הנוכחי. אם צברתם ניסיון בהדרכה, ליווי וטיפול במסגרות לא פורמליות או התנדבותיות ניסיון זה פיתח את הכישורים שלכם כמטפלים קשובים, והקנה לכם כלים חשובים שישמשו אתכם גם בעיסוק בתחום קלינאות התקשורת.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!