קורות חיים לדוגמא - קלדנית

קורות חיים לדוגמא של קלדנית, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של קלדנית, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A7%D7%9C%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.4 (33 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A7%D7%9C%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור קלדנים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


קלדנות היא היכולת להפוך מלל מסוים לטקסט כתוב ומוקלד, ולעשות זאת בזריזות רבה ולרוב – גם בצורה עיוורת. תפקיד הקלדן או הקלדנית הוא להקליד במהירות וללא טעויות את הטקסט הנדרש. על אף שהקלדה היא כמעט יכולת בסיסית היום, עדיין מדובר במקצוע טכני, שמצריך מגוון של כישורים, כגון: הקלדה מהירה ועיוורת, ריכוז וקשב, ידיעה והיכרות טובה עם שפות ומחשבה חדה, לכן על מנת לשדר למעסיק שאתם המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד, חשוב שקורות חיים של קלדן יביאו לידי ביטוי יכולות אלה.

שירותי קלדנות ניתנים בין היתר בבתי משפט, אך משתייכים בבסיסם לתחום האדמיניסטרציה, שכן פעמים רבות עובדי אדמיניסטרציה נדרשים להקליד ולתעד פרוטוקולים של ישיבות ופגישות.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה היא שער הכניסה אל קורות החיים שלכם, ובדיוק כמו עבודת הקלדנות, היא צריכה להיות מדויקת, תמציתית וקולעת למטרה. המשמעות היא שעליכם לשלב יחדיו את הכישורים החזקים ביותר שלכם, הניסיון שלכם ומגע של קסם אישי כדי לגרום לכם להתבלט. ראשית, התחילו בכתיבת התכונות החזקות ביותר שלכם - אולי אתם יעילים או מולטיטסקרים מומחים. דאגו גם לכלול כמה שנות ניסיון קודם יש לכם. אם טרם עבדתם כקלדנים, תוכלו גם לציין את כוונתכם לתפקיד ולגבות בכמה דוגמאות ניסיון רלוונטי שברשותכם.

לכן, בלא יותר משניים עד שלושה משפטים רישמו אודותיכם בצורה המקורית האותנטית ביותר. התמקדו בתפיסת העולם שלכם וכיצד אתם יכולים לתרום למשרה ולחברה אליה אתם מכוונים. שאלו את עצמכם מה הופך אתכם למועמדים המתאימים ביותר שלא ניתן להתעלם מהם. האם אתם שירותים, אסרטיביים, רגועים, להוטים לעזור, פותרי בעיות? הדגישו את התכונות הללו בהקדמת קורות החיים שלכם. שאר הסעיפים יתמקדו בניסיון או בכישורים שלכם, כאן זה המקום להיות יצירתיים ומקוריים. אל תחששו לציין את מה שהופך אתכם לטובים ביותר.

  • ניסיון תעסוקתי:

היסטוריית התעסוקה שלכם חיונית כדי להראות למעסיקים שיש לכם את המקצועיות והמחויבות הדרושים לעבודה במשרד שלהם. עדיף לרשום את עבודותיכם הקודמות בסדר כרונולוגי הפוך, החל מהניסיון האחרון. זה גם רעיון טוב לכמת כמה סעיפים שרק ניתן באמצעות עובדות, הישגים, פרויקטים ונתונים בכל מקום אפשרי.

חלק מהמעסיקים דורשים ניסיון קודם בתחום הקלדנות כתנאי הכרחי לקבלה לעבודה, לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה רבה בחלק הזה של קורות החיים שלכם. עבור כל משרה ציינו באיזו חברה עבדתם ובאילו שנים, ופרטו את תחומי האחריות שהיו לכם כמו לדוגמה הזנת הזמנות למחשב, הזנת נתונים לתוכנה כזו או אחרת, נוכחות בדיונים משפטיים ותמלולם, הקלדה של פרוטוקולים מוקלטים ועוד. כמו כן, ציינו באילו "כלים" השתמשתם על מנת לבצע את עבודתכם, כלומר תוכנות מחשב, אתרי אינטרנט, מכשירים וכו'.

כאמור, לעיתים הקלדנות מתלווה לעבודות אדמיניסטרטיביות שונות. אם זה נכון גם לגבי המשרה שאליה אתם מתמיינים פרטו את תחומי האחריות הנוספים שהיו לכם כמו למשל עבודה מול ספקים, הדפסת מסמכים ותיוקם, שירות לקוחות פרונטלי או טלפוני וכו'. זכרו כי עובדים רבגוניים בעלי יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועם תחומי אחריות מגוונים הם נכס יקר עבור כל עסק. חשוב להדגיש בקו"ח כל פרט שיכול להיות רלוונטי לתפקיד המיועד, ועל אחת כמה וכמה אם הוא צויין ברשימת הדרישות לתפקיד, לדוגמא: עמידה בלחצים, אפשרות לעבוד שעות נוספות, תכנון לוחות זמנים, עריכת דוחות ועוד.

  • כישורים:

בתפקידי אדמיניסטרציה יש כמה וכמה תכונות חשובות והכרחיות בלעדיהן יהיה קשה להתקדם, לכן חשוב שתבליטו תכונות אלו מול המעסיק, כמו: יכולת ארגון וסדר, שירותיות, כתיבה, ניסוח והבעה ברמה גבוהה (בעברית, או אם יש צורך בשפות נוספות), עבודה מול כלים בסיסיים כמו אופיס, אאוטלוק, יומנים, סלולרי וכד' (יכולת ללמוד ולהכיר כלים חדשים בהם הארגון משתמש), גמישות מבחינת שעות עבודה ואמינות.

מעסיקים רבים מאמינים שמיומנויות וכישורים שאינם בהכרח מקצועיים חשובים לא פחות מידע נרחב או רקע מקצועי מרשים. כשהם בוחנים את התאמתכם לתפקיד, מעסיקים אלה מייחסים משקל רב לערך המוסף שאתם צפויים להביא אתכם לעבודה, לכן חשוב מאוד לפרט את הכישורים והמיומנויות שלא הובאו לידי ביטוי בחלקים האחרים של קורות החיים שלכם.

אם אתם מקלידים מהר, מיומנים בהקלדה עיוורת, בעלי מיומנויות מחשב ברמה גבוהה, שולטים בשפה עברית ובשפות אחרות, מקלידים ללא שגיאות כתיב, דייקנים או שמים לב לפרטים כתבו על כך בחלק זה של קורות החיים והדגישו את המידע החשוב ביותר.

מומלץ להעיף מבט בדרישות המשרה כדי לוודא שלא פספסתם שום סעיף קריטי שחשוב למעסיקים עבור איוש המשרה.

  • השכלה:

בדומה למקצועות אחרים, גם את מקצוע הקלדנות לומדים בעיקר מתוך ניסיון מעשי שנרכש תוך כדי עבודה. למרות זאת אם יש לכם השכלה אקדמית או אם עברתם הכשרה רלוונטית בקורסים שונים כדאי לציין זאת בקורות החיים.

תואר ראשון שרלוונטי לענף שבו אתם עובדים או קורסים כמו הקלדה עיוורת, אופיס או אקסל למשל יכולים להיות יתרון משמעותי עבורכם, שכן הם מעידים שאתם מגיעים עם רקע מתאים. חשוב לציין שגם קורסי אדמיניסטרציה שונים יכולים להיות השכלה רלוונטית, שכן לעיתים לעבודת הקלדנות מתלוות גם משימות אדמיניסטרטיביות שונות. מבין כל התארים והתעודות שאתם מציינים, בחרו את הרלוונטיים ביותר וכתבו אותם בטקסט מודגש, וזאת על מנת לסייע למעסיק לשים לב לפרטים שחשוב לכם להבליט.

משרות בחברות מסוימות עשויות להיות תחרותיות בקרב בוגרים טריים המעוניינים להכניס את רגליהם לדלת. קורות חיים מנצחים יכולים לעזור לכם לנצח את התחרות ולהעלות אתכם על דרך המלך למשרה הנחשקת. אם יש לכם תואר ראשון ומעלה, אין צורך לרשום את בית הספר התיכון שלכם.

  • עיצוב:

בעת כתיבת קורות החיים שלכם, העיצוב בו תבחרו הוא אלמנט מרכזי. למה? אחד התפקידים העיקריים שלכם כקלדנים תהיה יצירת מסמכים. קורות החיים שלכם הם ההזדמנות הראשונה שלכם להראות למעסיק העתידי שלכם עד כמה אתם יכולים לעשות זאת.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים, לכן וודאו כי אתם הולכים על גישה קלאסית עם קווים נקיים וקלים לקריאה בטקסט המשובצים בתבליטים ורשימות. הרגעים המככבים בקריירה שלכם צריכים לקפוץ מהדף, למרות שצריך להבליט ולהדגיש מילות מפתח חשובות, הן צריכות להיקרא בצורה חלקה וזורמת ולהתכנס כסיפור ולא כסדרה של אירועים בודדים. אל תחששו להיות מקוריים ולשלב צבעים מרעננים עם תבנית מקורית.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קלדנות היא עבודה משרדית בעיקרה, שנדרשת בענפים רבים כגון לוגיסטיקה, משפט, קמעונאות ועוד. הקלדנים אחראים על הזנת נתונים למערכות מחשב שונות, הקלדת משמיעה ועוד. בתחום המשפט למשל יש צורך מתמיד בקלדנים ובקלדניות מיומנים שינכחו בדיונים חיים ויקלידו את הנאמר תוך כדי הדיון במהירות ובדיוק מירבי. בתחום הלוגיסטיקה והקמעונאות הקלדנים עוסקים בעיקר בהזנת נתונים, הקלדת הזמנות וכדומה.

לרוב קלדנים צריכים להצטיין בהקלדה מהירה ומדויקת, זריזות מחשבה, תשומת לב לפרטים ודייקנות, לכן על מנת לשדר למעסיק שאתם המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד, חשוב שקורות החיים שלכם יביאו לידי ביטוי יכולות אלה.

חשוב לומר שעבודת הקלדנות היא אינה עבודה יצירתית במיוחד. הקלדן או הקלדנית נדרשים לעשות מה שמבקשים מהם, ללא ווכחנות או פרשנות. זו עבודה במשמרות, לפי שעות ובדרך כלל מתאימה לסטודנטים, חיילים משוחררים או לאמהות שמחפשות עבודה זמנית תוך גידול הילדים.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!