קורות חיים מעוצבים

קורות חיים מעוצבים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים מעוצבים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (51 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור כתיבת קורות חיים מעוצבים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


התחלתם לחפש עבודה? קרוב לוודאי שהדבר הראשון שמעסיק אתכם הוא קורות החיים שלכם. ובצדק! קורות החיים הם כרטיס הביקור שלכם מול המעסיקים והם אלו שיכולים לסמן אתכם כמועמדים מובילים למן הרגע הראשון.
חשוב לדעת: מגייסים מקבלים עשרות קורות חיים לכל משרה, ומקדישים מס' שניות בודדות לכל קובץ. בזמן הקצר הזה קורות החיים שלכם צריכים "לעשות את העבודה" ולהעביר את המסר שאתם המועמדים המתאימים לתפקיד.
כאן נכנסת לתמונה חשיבות עיצוב קורות החיים - קורות חיים מעוצבים עוזרים לכם להתבלט מהקהל ולמכור עוד יותר את כישוריכם וחוויותיכם. לעיצוב קורות החיים יש השפעה רבה על היכולת שלכם להעביר מסר ממוקד בזמן קצר.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

אז בואו נתחיל..!

בעולם של היום אנחנו לא קוראים מידע, אלא סורקים אותו. קורות חיים מבולגנים ולא מעוצבים מקשים על המעסיק לראות האם אתם מתאימים לתפקיד. מגייס שרואה עשרות קורות חיים ביום יכול פשוט לדלג עליכם ולעבור למועמד הבא.
כדאי לזכור שכתיבת קורות חיים אינה אמורה להיות יצירתית מדי או נועזת. היא צריכה להיות ברורה ובהירה. בנוסף, כדאי לערוך את המסר בצורה הגיונית, מסודרת ונעימה לעין. על ידי שימוש בתבניות העיצוב שלנו, המשדרות מקצועיות, תוכלו גם אתם להכין את קורות החיים שיגדילו את סיכוייכם לקבל את המשרה המועדפת עבורכם.

ריכזנו עבורכם מס' כללים שיעזרו לכם ליצור קובץ מעוצב, נקי, ומסודר ובולט מעל כל השאר:

  • תמיד מומלץ להיות קצת יצירתיים במיוחד כשאתם רוצים לבלוט מעל כולם.
  • תבניות העיצוב לקורות החיים שלנו הן דרך נהדרת ליצור סוג מסוים של מצב רוח בקורות החיים שלכם, אשר יכול למשוך את תשומת ליבו של המעסיק הנכון.
  • מומלץ להתאים את העיצוב וערכת הצבעים של קורות החיים לענף שאתם מעוניינים להשתלב בו. לדוגמא, אם אתם מגישים בקשה לתפקיד בענפים שמרניים יותר כמו בנקאות או משפטים, כדאי ללכת עם גוונים שחורים או כהים יותר כדי להראות שאתם מכוונים לעסקים. אם אתם פונים לתפקיד יצירתי/ שיווקי או סטארט-אפ טכנולוגי, תרשו לעצמכם להיות יותר גמישים מבחינת התבניות וערכות הצבעים שבהן אתם יכולים להשתמש.
  • וודאו שקורות החיים שלכם ידידותיים לנייד. אמנם ראוי לציין שרוב המגייסות והמעסיקים סורקים את קורות החיים דרך המחשבים הניידים שלהם, אך כדאי לשקול את האפשרות שיהיה ניתן לפתוח את קורות החיים בסמארטפון.
  • השתמשו בקורות החיים שלכם כדי לספר סיפור. כדי ללכוד באמת את תשומת לב הקהל שלכם, בין אם זה מגייסת, מנהל גיוס עובדים או הבוס העתידי שלכם, אתם תפיקו תועלת מלספר את סיפור חייכם באמצעות קורות החיים שלכם. זכרו, אתם הכוכבים של התוכנית, אך חשוב לכלול את המנהל/ת שלכם, לקוחות, עובדים ועמיתים לעבודה. היו ברורים כיצד התפקיד שלכם פעל ביחס אליהם - למי דיווחתם? כמה אנשים ניהלתם?
  • עקביות היא המפתח - וודאו שאתם מגדירים כללים לפריסת קורות החיים שלכם, בין אם זה בבחירת גופן, גודל טקסט ויישור.
  • הדגישו את מדור הפרטים האישיים שלכם באופן חזותי. זו עובדה ידועה כי מעסיקים ככל הנראה משקיעים שניות בודדות בסקירת קבצי קורת החיים. כדי לוודא שקורות החיים שלכם מתבלטים בקהל, למה לא לשים דגש חזותי רב על סעיף פרטי הקשר שלך? השתמשו בסמלים, הבלטות או צבעים כדי להוסיף קישורים חיים למדיה החברתית, כתובת הדוא"ל והפורטפוליו שלכם.
  • חשבו על היררכיה. אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​הרכבת קורות החיים הוא היררכיה. הכלל הראשי כאן הוא שהמידע החשוב ביותר בקורות החיים שלך צריך ללכת לכיוון החלק העליון, כאשר בחלקו התחתון המידע הלא-חיוני יותר.

עכשיו כשאתם מומחים לכתיבת קורות חיים, הגיע הזמן ליישם את הידע החדש הזה על קורות החיים שלכם. המעצבים שלנו בשיתוף מומחי משאבי אנוש יצרו סדרה של תבניות עיצוב מרשימות שיעזרו לכם להשיג לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים. בין אם אתם אנשי שיווק, מנהלים או מדעני נתונים - יש לנו את התבנית המתאימה עבורכם!


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!