קורות חיים לדוגמא - פרמדיק

קורות חיים לדוגמא של פרמדיק, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של פרמדיק, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%A8%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A7.jpg
דירוג ממוצע: 4.4 (55 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%A8%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A7.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור פרמדיקים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.
 


לא מתרגשים מסירנות? אדרנלין? דם? כנראה שאתם מתאימים להיות פרמדיקים. מקצוע זה שייך לתחום רפואת החירום והוא עוסק במתן עזרה ראשונה – הסיוע הרפואי הראשוני הניתן לפצוע עוד לפני הגעתו לבית החולים. בכל צוות אמבולנס נוכח פרמדיק והוא מהווה הסמכות העליונה בצוות, כשאין בו רופא כמובן.

הפרמדיקים של הינם חוד החנית ברפואת החירום, ועבודתם מוכרת ומוערכת בכל רחבי העולם. הפרמדיקים מנהלים זירות מורכבות ומקבלים החלטות הרות גורל המשפיעות על חייהם של המטופלים בטווח הקצר והארוך. חלקם אוחזים ברשימה ארוכה של מטופלים, חולים ופצועים שניצלו הודות ליכולות והכישורים של הפרמדיקים בשטח.

פרמדיקים מאוד אוהבים את המקצוע שלהם, ורבים מהם מעידים על סוג של "התמכרות" לתחום עיסוק זה. אלה הם אנשים שרכשו ידע רפואי על מנת להציל חיים במקרה חירום, ובעבודתם הם מצליחים להגשים את ערך קדושת החיים באופן יומיומי, וליהנות תוך כדי כך מרמות גבוהות של זרימת אדרנלין בדם.

פרמדיקים נחוצים לעבודה במחלקות השונות בבתי החולים, בקופות החולים, במכוני דימות, בניידות טיפול נמרץ ועוד.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

רוב אנשי העזרה הראשונה עובדים עם מטופלים כמו גם עמיתים וממונים. התמודדות עם מצבי לחץ או מטופלים מודאגים וכואבים דורשת כישורי אנשים מצוינים. סעיף ההקדמה של קורות החיים שלכם הוא המקום להשוויץ ביכולת הזו.

חלק זה, המכונה גם פרופיל, מציג את ההישגים הגדולים ביותר שלכם ועונה על שאלת המפתח: למה על מעסיקים להעסיק אתכם? כל זה בשניים עד שלושה משפטים תוך כדי פסיעה על הגבול שבין שחצנות לבין שמירה על אותנטיות וכנות. זכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים חזקים ומידע ספציפי שאתם יכולים. על הפרמדיקים מוטלת האחריות העצומה לספק סיוע רפואי בשעת חירום, ולכן חשוב שקורות החיים שלכם יציגו אתכם באור הטוב ביותר.

סקרים הראו כי מנהלי גיוס ומעסיקים משקיעים 6 עד 8 שניות בממוצע בבחינת קורות חיים כשהם מחליטים האם להמשיך לקרוא או לעבור הלאה. הובילו עם נקודות החוזק שלכם, שלטו בנרטיב, ואל תתנו לקהל שלכם סיבה להפסיק לקרוא. זה לא המקום להיות צנועים מדי. אם לא תבליטו את הכישורים שלכם לעבודה, אף אחד אחר לא יעשה זאת. עליכם להיות בטוחים אסרטיביים מבלי להישמע יהירים. ההקדמה הוא גם המקום שבו אתם יכולים לבחור לציין לכתוב בצורה אישית למה בחרתם במקצוע הזה ובאילו הסמכות אתם מחזיקים.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף הניסיון התעסוקתי בקורות החיים שלכם הוא המקום הטוב ביותר להוכיח שיש לכם את הכישורים והניסיון הדרושים להצלחה בתפקיד. חלק זה מספק לבוחנים ולממיינים לתפקיד הבנה טובה יותר של הניסיון הקודם שלכם בשוק העבודה, ומלמד אותם עם אילו אתגרים התמודדתם ואילו מיומנויות רכשתם במסגרת העבודות הקודמות שלכם – מה שיעמיק את היכרותם איתכם ויספק להם מושג טוב יותר אודות הרקע התעסוקתי שממנו אתכם מגיעים.

רשמו היכן עבדתם ובאילו שנים, ועבור כל מקום עבודה פרטו בנקודות את תחומי האחריות שמילאתם, אילו מיומנויות הבאתם לידי ביטוי, לאילו הישגים הגעתם במסגרת התפקיד ועוד. פרטו על משרות קודמות רלוונטיות עם סעיפי אחריות דומים לעבודת העזרה הראשונה – למשל אם עבדתם כחובשים, נהגי אמבולנס וכו'.

אם שירתם כחובשים צבאיים או אם עסקתם בעזרה ראשונה כחלק מתפקידכם או ששירתם בתפקיד "קרבי" כתבו היכן, באיזה תפקיד ומה הוא כלל. גם בחלק זה של קורות החיים תוכלו לציין אילו מיומנויות רכשתם תוך שירותכם הצבאי, ואילו מיומנויות הפגנתם כדי להצליח בו.

בנוסף, אם התנדבתם במד"א, ניידת טיפול נמרץ, בית חולים או כל מסגרת אחרת בה סייעתם והתמקצעתם בתחום העזרה הראשונה תוכלו לציין זאת כאן. גם במידה ואין לכם ניסיון תעסוקתי קודם, מעסיקים מחפשים לראות שיש לכם נגיעה ותשוקה לתחום.

  • כישורים:

כל התפקידים בתחום העזרה הראשונה כרוכים באחריות רבה וההתמודדות עם לחץ רב. הפרמדיקים והחובשים מתמודדים עם אוכלוסיית חולים וחשופים למראות לא פשוטים ולמקרים קשים וחשוכי מרפא. מעבר לתפקיד המקצועי מוטלת על הפרמדיקים החובה לשמש אוזן קשבת וגורם הנותן תקווה לחולים ולבני משפחתם.

כדי לתפקד היטב בזירת האירוע, על הפרמדיקים להיות דינמיים ונמרצים, ולבצע את המשימות באופן ענייני גם בעת מחסור בשעות שינה. הם צריכים לדעת לתת יחס נעים לאנשים, לגלות כלפיהם אמפתיה, אך לא להזדהות יותר מדי, אלא לשמור על מרחק רגשי, שיעזור להם שלא להישבר במידה והטיפול אינו מצליח.

פרמדיקים הם אנשי רפואה בעלי הכשרה גבוהה, כך שיש לכם כישורים קשים רבים שאתה רוצה להדגיש וחשובים לעבודה שלכם. אתם לא רוצים לחסוך באלו, אבל מיומנויות רכות עמו תקשורת בין אישית טובה, סובלנות ואדיבות עשויות לעשות את כל ההבדל בינכם לבין מועמדים אחר.

בנוסף, תמיד מומלץ לציין בסעיף הכישורים שליטה בשפות בהן אתם מחזיקים, שכן במקצוע נגישות ועזרה לקהל רחב של אנשים היא מיומנות נהדרת ומומלצת.

  • השכלה:

לפרמדיק מקצועי יש את ההכשרה, הכלים והידע לתת לפצוע או לחולה תרופות החייאה, לבצע ניתוח שדה, לפתוח לפצוע נתיב אוויר והוא מתפקד ממש כמו רופא בשטח. בסעיף זה תוכלו לספר על ההשכלה הרלוונטית שלכם, על הקורסים המקצועיים שעברתם ועל תארים אקדמיים שיש ברשותכם.

לימודי הפרמדיק אפשריים בשני מסלולים: האחד הוא כחלק מתואר מלימודי רפואת חירום שנמשכים שלוש שנים והשני הוא כקורס נפרד אליו ניתן להתקבל במידה ויש לכם ניסיון של שנתיים לפחות בהגשת עזרה ראשונה.

הן הפרמדיק והן החובש נמנים על הצוות הרפואי, כאשר ההבדל בין השניים הינו באורך ההכשרה ובסמכויות הרפואיות הניתנות להם – החובש רשאי להגיש עזרה ראשונה, לבצע החייאה בסיסית, להחדיר עירוי ועוד, כאשר לרשות הפרמדיק עומד מבחר רחב יותר של התערבויות והוא רשאי לבצע פעולות מורכבות יותר כגון ביצוע החייאה מתקדמת, מתן תרופות החייאה ופתיחת פתח אוויר.

  • עיצוב:

איש אינו מצפה שקורות החיים שלכם יראו כמו יצירת אמנות. מה שהבוחנים מצפים הוא מסמך בעל מראה מקצועי התואם חזותית למראה המדים שלכם: מדוגמים, מסודרים ללא דופי, מלוטשים ונקיים.

שמרו על עיצוב נקי ופשוט, יעיל ומסודר, כך שהקוראים יוכלו לראות בקלות את מה שהם מקבלים ולמצוא אותו בקלות. זכרו שמנהלי גיוס וממיינים מקדישים בדרך כלל מספר שניות בלבד של התבוננות בקורות החיים, לכן גרמו לשניות הללו להיחשב. אתם רוצים רושם ויזואלי טוב במבט אחד, לפני קריאת המילה הראשונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

ראשית מדובר במקצוע עם ייעוד. הצלת חיים היא לא עניין של מה בכך, רק מי שנכח בתאונה או היה עד ראייה לאחת, יכול להבין את המשמעות של להיות פרמדיק. בזמן שכולם במצב של הלם, חוסר אונים וגם אי ידיעה מה לעשות, איש אחד מנהל את האירוע במקצועיות, זריזות, קור רוח ודבקות במשימה – זהו הפרמדיק. חיי אדם הם לא עניין של מה בכך, וחשיבות סדר הפעולות, המקצועיות, ואופן הביצוע היא קריטית.

תפקיד אחראי זה מקנה לנושאו, מלבד הילה והערכה, גם מבט אחר לחיים. מלבד עובדות אלה, ישנן אפשרויות לעבוד במגוון מקומות כגון במד"א, בחברות פרטיות כמו שח"ל או נטל"י, ובמסגרות רבות נוספות.

מקצוע זה שייך לתחום רפואת החירום והוא עוסק במתן עזרה ראשונה – הסיוע הרפואי הראשוני הניתן לפצוע עוד לפני הגעתו לבית החולים. בכל צוות אמבולנס נוכח פרמדיק והוא מהווה הסמכות העליונה בצוות, כשאין בו רופא כמובן.
תפקידיהם של אנשי המקצוע כוללים החייאה, מתן תרופות, ביצוע ניתוחים בשטח ועוד. עבודתם נערכת בשעת חירום ובשגרה, הם נחשפים למצבים קשים ומורכבים ונדרשים להתנהל בתנאי חוסר ודאות ולחץ, כדי לספר לנפגעים את המענה האיכותי והמהיר ביותר.

בקורות החיים עליכם לספר על הזיקה והאהבה שלכם לתחום, הן בפסקת ההקדמה כדי לספר בצורה אישית מה משך אתכם לתחום מלכתחילה ובסעיף הניסיון התעסוקתי (או בסעיף נפרד אם תבחרו) בו תוכלו לפרט על כל התנדבות שהייתה לכם בתחום כמו מד"א, שח"ל או בתי חולים.

במידה והייתם חובשים בצבא על תשכחו להזכיר זאת. הימנעו משימוש בסלנג הצבאי וספרו על השירות במונחים פשוטים וקצרים אותם ניתן לתרגם ליכולות באזרחות.
בנוסף, שליטה וידע בשפות הן מיומנות נהדרת שכן מתן עזרה וסיוע למגוון קהלים הוא יתרון שיכול מאוד לעזור לכם להתבלט מעל מועמדים אחרים!

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!