קורות חיים לדוגמא - פקיד קבלה במלון

קורות חיים לדוגמא של פקיד קבלה במלון, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של פקיד קבלה במלון, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%93-%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (61 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%93-%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור פקידי קבלה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


תעשיית התיירות והמלונאות ספגו מכות לא מעטות בתקופת הקורונה, אך מאידך נדמה כי העובדים בתעשייה זו נדרשו להראות תושייה ויצירתיות לא מעטה. הענף הולך ומתחזק יותר מתמיד והחיפוש אחר פקידי קבלה מוצלחים רק הולך וגובר.

מהזמנה לארוחת ערב ועד להזמנת מונית ואפילו עזרה בתכנון הצעות נישואין - אין כמעט שום דבר שפקיד קבלה מיומן לא יכול לעשות. המקצוע המוכר הזה של תעשיית המלונאות עוזר לאורחים להרגיש רצויים ומטופלים במהלך שהותם, כאילו כל צורך כבר היה צפוי. בדיוק כמו שפקיד קבלה מציג את הנכסים המופלאים של המלון או אתר הנופש, כך קורות חיים מדגישים את שלכם. השתמשו בקורות החיים שלכם כדי לעזור לשווק את היצירתיות וכישורי פתרון הבעיות שלכם לתפקיד נחשק זה בתעשיית האירוח והמלונאות.

קורות חיים מרשימים של פקידי קבלה במלון אמורים להציג את יכולתם של המועמדים לספק כישורי שירות לקוחות מצוינים. יש להדגיש את היכולת שלכם לעבוד ולהתאמץ כדי להשיג את שביעות רצון האורחים. פקידי קבלה צריכים להיות מיומנים בעבודה בסביבות אירוח, כגון בתי מלון, אתרי נופש או בנייני דירות, אז הקפידו להפנות את תשומת הלב לחוויות העבודה הרלוונטיות ביותר שלכם. קורות החיים שלכם צריכים גם להדגיש כישורים ותכונות הכרחיות לעבודה כגון כישורי תקשורת חזקים ואישיות קורנת וידידותית. המועמדים האידיאליים לתפקיד מוכנים להעניק לאורחים סיוע מסביר פנים בכל עת.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

עובדים בתחום המלונאות מתפקדים בסביבה אינטנסיבית שלא מבדילה בין יום ללילה. הנה ההזדמנות שלכם להסביר כיצד תשתלבו ואיזה סגנון מקצועי תביאו לשולחן (הקבלה). רוב סעיפי קורות החיים מורכבים מתבליטים - של עבודות עבר, בתי ספר ומיומנויות. ההקדמה, היא ההזדמנות שלכם לעורר מעט אישיות.

סעיף זה מופיע בראש קורות החיים ומדגיש את ההישגים המקצועיים הגדולים ביותר שלכם, אך גם מאפשר לכם לתאר את עצמכם. האם אתם רגועים בשעת בלחץ? האם אתם מסוגלים לצפות את צרכי האורחים? האם אתם מיומנים בניהול צוות והתמודדות עם ריבוי משימות? פרטו זאת כאן. יש לכם שניים עד שלושה משפטים כדי להבדיל את עצמכם מהקהל.
ההקדמה נותנת למעסיקים הזדמנות להכיר את האישיות שלכם, אך שמרו עליה מקצועית. מחקרים מראים שסביר להניח שקורות החיים שלכם יקבלו סריקה של 6-8 שניות (בממוצע), אז תגרמו לכל שנייה להיות משמעותית. זה לא המקום להיות צנועים - גם אתם לא צריכים להיות יהירים, עליכם להציג את הכישרון וההישגים שלכם בשפה זוהרת.

בהקדמה ציינו תכונות אישיות שלכם שבולטות כנותני שירות כמו אדיבות, שירותיות, יכולת שיווקית, רצון עז להשתלב בתעשיית המלונאות ועוד. כל אלו יסייעו למעסיק להכיר את היתרונות שלכם ויעודדו זימון לראיון.

  • ניסיון תעסוקתי:

קורות חיים של פקידי קבלה הם חשובים ביותר מכיוון שהם מציעים את ההזדמנות הראשונה להציג את כישורי שירות הלקוחות שלכם עבור מעסיקים עתידיים. בהדגשה ברורה של ההישגים שלכם כשאתם מסייעים לאחרים, אתם יכולים להראות שאתם מבינים איך לצפות את הצרכים שלהם על ידי מתן המידע הרלוונטי ביותר מבלי להתבקש.

היסטוריית התעסוקה שלכם היא המקום להפיק את המירב מניסיונכם ויכולתכם. כל עבודת מלונאות, אירוח או שירות שעבדתם בה היא משמעותית לקורות חיים ועליה להיכנס לסעיף הניסיון התעסוקתי שלכם. עבודות שכאלו מעידות על היכולת שלכם לרצות אורחים ולקוחות, להבין את צרכיהם, להגדיל מכירות ולתפקד תחת לחץ ועייפות. כמובן שבמידה שיש לכם ניסיון כפקידי קבלה הרחיבו על כך. לדוגמה, מה היו הדרישות מעבר לתפקידכם בקבלת המלון, האם היה עליכם לעמוד ביעדי מכירה, האם גם עבדתם בשירותי מלון נוספים, האם הענקתם שירות ישיר ללקוחות או האם עבדתם עם מחלקות נוספות במלון.

זו ההזדמנות שלכם להראות במעט פירוט מה אתם יכולים לעשות ולמה כדאי למעסיקים לשכור אתכם. ההיסטוריה התעסוקתית שלכם היא תמצית הישגיכם וצמיחת הקריירה שלכם, ולא רשימה של אחריות בעבודה.

הניסיון התעסוקתי צריך להראות בבירור את יכולתכם לפקח על פעולות ונהלים הקשורים לעבודה וניהול קבלה. פרטו כיצד יש ביכולתכם למקסם את הביצועים, למזער עלויות, להגדיל את ההכנסות ולהשיג שביעות רצון האורחים. התמקדו בכתיבת סעיפים ממוקדים וענייניים, בהם אתם מפרטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם הרלוונטיים לתעשיית המלונאות. קורות החיים שלכם צריכים להציג את המסירות שלכם לשביעות רצון הלקוחות ואת היכולת לפתור בעיות במידת הצורך.

  • כישורים:

מעסיקים רבים הבינו כבר מזמן שעובדים מיומנים ומוכשרים הם נכס לעסק שלהם, גם אם לא רכשו השכלה רלוונטית או לא הספיקו להתנסות בעבודה ממשית בתחום. כאמור, רבים מהם אף מעדיפים לשכור עובדים מוכשרים ובעלי מיומנויות אישיות ברמה גבוהה ולהכשיר אותם לפי הצרכים שלהם.

אם אכן יש לכם מיומנויות שמתאימות לתפקיד כדאי מאוד להקדיש להן חלק בקורות החיים שלכם, למעסיקים איכפת מאוד מחלק הכישורים גם אם מעולם לא עבדתם בעסקי המלונאות.

כידוע פקידי קבלה אדיבים הם בעלי יחסי אנוש מעולים ומקיימים אינטראקציה עם מגוון רחב של אנשים, כולל אורחים, תושבים והציבור הרחב. תקשורת מילולית טובה היא חובה, הן כדי להבין את בקשות האורחים והן כדי להעביר את הציפיות הללו לאחרים שימלאו את הבקשות. מיומנות התקשורת, שירות הלקוחות וההקשבה שלכם ישדרו למעסיקים שאתם מועמדים מתאימים לתפקיד, בנוסף תכונות אופי אלו יכולות אף לעזור לכם להרוויח טיפים מצוינים. כמו כן, ידיעת שפות נוספות היא פלוס גדול שמעסיקים תמיד ישמחו לראות בקורת החיים מאחר וכך תוכלו לתת שירות למגוון רחב של אורחים.

רוב הבקשות בהן נתקלים פקידי הקבלה הן שגרתיות, כמו מציאת מסעדה טובה או ארגון הסעות לשדה התעופה. עם זאת, בקשות רבות עשויות להיות חריגות, כמו מציאת וטרינר לחיה אקזוטית, ואתם חייבים להיות מסוגלים למצוא ולספק מידע גם עבור בקשות אלו. אתם יכולים להשתמש בסעיף המיומנויות בקורות החיים שלכם כדי להדגים את מידת המחויבות שלכם לשביעות רצון האורחים ולהדגיש את היצירתיות והנכונות שלכם לעלות על הציפיות.

חשוב לזכור שהעבודה מאחורי דלפק הקבלה היא עבודה במשך שעות ארוכות שמצריכה מולטיטסקינג, דייקנות, תשומת לב לפרטים ועמידה תחת תנאי לחץ. וודאו שאתם כוללים כל אלו בסעיף המיומנויות.

  • השכלה:

אינכם זקוק לתואר אקדמי בכדי לעבוד ברחבי המלון, אך הכשרה בתחום המלונאות, האירוח או התיירות יכולה בהחלט להגביר את העניין בקורות החיים שלכם, במיוחד אם אתם רק מתחילים. תעודת בגרות היא כל מה שאתם צריכים כדי להיכנס לעסקי המלונאות. במידה ואכן יש לכם תואר אקדמי, אפילו אם הוא אינו קשור לתחום, רשמו אותו כאן. קבלת תואר אקדמי מראה שיש לכם נחישות והתמדה.

בנוסף, תמיד תוכלו להוסיף שורה על אודות השירות הצבאי או הלאומי שלכם וכך תאפשרו למעסיק לדלות לגביכם עוד מידע ולהכיר אתכם טוב יותר.

  • עיצוב:

בין אם אתם חדשים בתחום ובין אם יש לכם רזומה בכמה מלונות נחשבים, תבנית נקייה ואטרקטיבית מעבירה את המסר שאתם מקצוענים. אין צורך לכלול צבעים נועזים, פריסות חדשניות או אלמנטים יצירתיים יותר, מכיוון שמנהל מחפש מישהו שיכול לבצע את העבודה ביעילות ובחיוך. אוסף תבניות קורות החיים שלנו מאפשר לכם למצוא את האיזון הנכון בין קורות חיים פשוטים ומושכים.

זה שאתם מקצוענים בתחומכם לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – לכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

תפקיד פקיד הקבלה במלון הוא תפקיד מפתח במכלול האירוח בבתי מלון, ובין יתר משימותיו הוא או היא צריכים להמליץ ולהזמין מקומות עבור אורחי המלון במסעדות, אתרי בילוי, אתרי תיירות, מופעי תרבות וכל דבר אחר שיעלה בדעתם. בשורה התחתונה, ניתן לומר כי הוא האיש או האישה המקשרים בין אורחי המלון לבין אטרקציה ובילוי שיחפצו בו, וחוויותיו של התייר תלויות בהמלצותיו במידה רבה.

עמדת הקבלה היא מקום המפגש הראשון בין האורחים לבין צוות השירות של המלונות. תפקידם של הפקידים הוא להציע חדרים ושירותים נוספים למבקרים בעת כניסתם למלון, ולתת מענה לבעיותיהם ולצרכיהם השונים לאורך שהותם. אופי העבודה מחייב יחסי אנוש מעולים, והתנהגות אדיבה, סובלנית ובוגרת. במקביל, נדרשים מנהלי משרדי קבלה לטיפול בהיבטים החשבונאיים הנובעים מתשלומי האורחים והוצאות המלון.
בנוסף, פקידי קבלה הם אנשים מכירות מצוינים שתמיד צריכים להבין מה הלקוחות רוצים עוד לפני שביקשו זאת ולחשוב כיצד להגדיל את מכירות המלון נון סטופ. העבודה מאחורי עמדת הקבלה היא אינה פשוטה, היא עד שעות מאוחרות, כוללת חגים וסופי שבוע, כוללת עמידה על הרגליים במשך שעות ארוכות ולפעמים גם סחיבות של תיקים ומזוודות.

השתמשו בניסיון העבודה הקודם שלכם, בין אם זה בתחום המלונאות או בין אם זה בתחום אחר, כדי להדגיש התמדה במקום העבודה, מסירות ויחסי אנוש טובים. השתמשו בשפה אנרגטית ופעלים חזקים כדי להראות שיש לכם את האנרגיה הדרושה לעבודה בסביבה של לחץ גבוה ולתאר כיצד אתם חרוצים וקפדנים אך גם בעלי רעיונות יצירתיים וחדשניים.

הקפידו לתת למעסיק שקורא את קורות החיים שלכם אינפורמציה לגבי התפקוד בתחום החברתי וניהול צוות. עבדתם טוב עם אחרים בעבר? האם עבודת צוות אפשרה לכם להשיג דברים גדולים? הובלת פרויקטים / יוזמות לשיפור והתייעלות שירות הלקוחות? המעסיקים רוצים לוודא שהם מגייסים עובדים שיוכלו לגרום ללקוחות להיות מרוצים. אם תוכלו להעביר ביעילות את כישוריכם החברתיים והניהוליים החזקים בקורות החיים שלכם, תהיו במצב אידיאלי.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!