קורות חיים לדוגמא - פקיד בנק

קורות חיים לדוגמא של פקיד בנק, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של פקיד בנק, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%A0%D7%A7.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (72 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%A0%D7%A7.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור פקידי בנק, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

הפקידים בבנק נמצאים בקו החזית של חווית שירות הלקוחות של הבנק. הפקידים הם אלו שאחראים על סיוע ללקוחות במגוון עסקאות פיננסיות, כאשר הם מוודאים שכל עסקאות החליפין השונות יסתיימו בצורה מדויקת והוגנת הן עבור הבנק והן עבור קהל הלקוחות. 
עבודה כאנשי שירות בבנק היא לא רק ספירת מזומנים. פקידי בנק זקוקים גם ליחסי אנוש מעולים מכיוון שעבודה זו עוסקת ביחסים עם לקוחות מקומיים ועזרה במגוון שירותי תכנון פיננסי. מאחר וכספומטים ובנקאות מקוונת מאפשרים ללקוחות להיות בעלי שליטה רבה יותר על הכספים שלהם, הפקידים בבנק אחראים לפעולות מתקדמות יותר.

אנשים רבים אשר שואפים לעבוד בתחום הבנקאות והפיננסים מתחילים את דרכם במשרת פקידות בבנק. תפקיד זה מהווה דריסת רגל ראשונה בתחום עבור סטודנטים ואקדמאיים רבים, שכן חלק מהבנקים שמחים לגייס אנשים איכותיים ומוכשרים ולהכשיר אותם. בהמשך עשויות להיפתח לפקידים אינספור דלתות ואפשרויות קידום בבנק שבו הם עובדים. כמו כמעט בכל תחום עיסוק אחר, כך גם בבנקאות – מציאת עבודה מתחילה בכתיבת קורות חיים איכותיים. 

כדי להתבלט ממועמדים אחרים, תזדקקו לקורות חיים שידגישו את הכישורים והמוטיבציה הייחודיים שלכם. אפילו ללא ניסיון קודם, תוכלו להשיג ראיון למשרה זו על ידי הצגת רושם רציני ומחויב ונכונות ללמוד. 

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה היא תיאור של 3-4 שורות של הניסיון הקודם, הכישורים והמניעים שלכם להגיש מועמדות למשרה זו. זה גם המקום היחיד בקורות החיים בו תוכלו להראות את האישיות והצד האנושי שלכם - תכונות חשובות עבור טלרים בבנק. ההקדמה היא הסעיף היחידי בקורות החיים בו יש לכם יד חופשית להיות יצירתיים ומקוריים, גם עבור פקידים בבנק זה הכרחי! פסקה קצרה אודות האופי, השאיפות והמיומנויות שלכם יכולה לעשות פלאים בכדי להדגים שאתם אנשים נהדרים לעבוד איתם.

תפקיד הטלר בבנק עשוי להיראות כמשרה רצינית ורובוטית מאוד, אך חלק ניכר מהתפקיד בנוי על אינטראקציות חיוביות עם לקוחות ואנשי צוות אחרים. פקיד הבנק צריך להיות אמין ומוסרי בכל הנוגע לטיפול בכסף ועדיין להיות ידידותי ומועיל כלפי קהל לקוחות. 

התחיל את ההקדמה שלכם בשתי תכונות מרכזיות המגדירות אתכם כפקידי בנק מהימנים, ולאחר מכן הוסיפו דוגמא מהחוויות המקצועיות הרלוונטיות ביותר שלכם. הוסיפו שורה על השכלתכם רק אם אתם מרגישים שזה עוזר להבדיל אתכם מאחרים לתפקיד. מעל לכל, וודאו שהאישיות המקצועית והאדיבה שלכם בולטת החוצה - מעסיקים יכולים לקרוא את כל הפרטים היבשים בהמשך קורות החיים שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף היסטוריית התעסוקה הוא המקום שבו תפרקו את פרטי התפקידים, המשימות וההישגים הקודמים שלכם. פירוט הניסיון התעסוקתי מתחיל במקום העבודה האחרון שלכם ועובר לאחור עד שרשמתם את 4-5 התפקידים האחרונים שלכם.

פקידי בנק מסייעים ללקוחות הבנק הפרטיים והעסקיים בהיבט היסודי ביותר של חייהם: כספים. המשמעות היא שניסיון העבודה שלכם הוא חלק חשוב בתדמית המקצועית שלכם, שכן מעסיקים רבים מבינים שישנן מיומנויות הנרכשות רק תוך כדי עבודה יומיומית בבנק. לכן אם יש לכם ניסיון קודם בתחום – ספרו עליו בהרחבה בקורות החיים.
כתבו היכן עבדתם ובאילו שנים, מה הייתה הגדרת התפקיד שלכם ואילו תחומי אחריות היו לכם. כל משרה שרשומה בקורות החיים שלכם צריכה להכיל 4-5 נקודות תבליט המתארות את חובותיכם המרשימות ביותר ואת כל התוצאות המשמעותיות שהשגתם. 

תהליך הגיוס וההעסקה המודרני הוא קדחתני וביקורות המועמדים נעשות במהירות. מקסמו את "זמן הסריקה" למעסיק ותתעדפו את חוויית התעסוקה הרלוונטיות והמשמעותיות ביותר בקורות החיים שלכם.
במידה ואין לכם ניסיון תעסוקתי קודם כפקידי בנק, תוכלו לציין משרות קודמות שכללו עבודה עם כסף או שירות פרונטלי כדי להמחיש למעסיק שיש לכם ניסיון ומיומנויות דומים לאלה הנדרשים לעבודה בבנק.

  • כישורים:

כישוריו של פקיד הבנק הם מהות התפקיד, אך אין זה אומר שהם צריכים להיות מוצגים ברשימת מכולת בתחתית קורות החיים שלכם. חסכו מקום על ידי שילוב הכישורים החשובים ביותר בסעיף הניסיון התעסוקתי. בסעיף המיומנויות מומלץ להדגיש מבחר מיכולותיכם הטובות ביותר והמתאימות ביותר לתיאור המשרה. 

העבודה בבנק עשויה לדרוש יכולות טכניות יותר כמו שליטה ביישומי מחשב ובשפות, שכן העבודה בבנק נעשית בסביבה ממוחשבת, וידע בשפות יעזור לכם בשירות של לקוחות שלא דוברים עברית. אם יש לכם ידע מוקדם הקשור להלוואות, השקעות וכו' אל תשכחו לציין אותו גם כן.
אל תשמיטו את היכולות הבין אישיות שלכם מהרשימה, שכן מזגכם ומחויבותכם לשירות לקוחות עושים את כל ההבדל במוניטין של הבנק ובקשר שלו עם לקוחותיו. 

  • השכלה:

משרות בנקאיות הן משרות נהדרות כדי להשיק את תחילת הקריירה שלכם בתחום הבנקאות או הפיננסים, בנקים רבים מגייסים בשמחה סטודנטים ואקדמאים חסרי ניסיון, ומכשירים אותם לעבודה בהתאם לצרכיהם.

אם כן, בקורות חיים של פקיד/ת הבנק צריך להיות מוקדש סעיף לתיאור ההשכלה. רשמו אילו תארים או תעודות מקצועיות יש ברשותכם, היכן למדתם ובאילו שנים. כמו כן, ציינו הישגים לימודיים מרשימים (כמו סיום התואר בהצטיינות). אם אתם סטודנטים כתבו לאיזה תואר אתם לומדים כעת, באיזה מוסד לימודים, ובאיזה שלב של לימודי התואר אתם נמצאים. אם אתם לומדים לתואר שרלוונטי לעבודה בתחום הפיננסי הדגישו והבליטו זאת, שכן זה יהווה יתרון משמעותי עבורכם ויעלה את הסיכויים שלכם להיות מוזמנים לראיון עבודה.

  • עיצוב:

אלו מבחינכם שהתנסו בכתיבת קורות חיים בטח זוכרים כי כל מילה נבחרה בקפידה, אך רוב האנשים פחות מבינים את החשיבות של עיצוב קורות החיים שלהם. מראה קורות החיים שלכם יכול לעתים קרובות לומר עליכם לא פחות מהמילים בדף - הכל החל מפלטת הצבעים שבחרתם ועד סגנונות הגופנים, גודל האותיות ופריסת הטקסט - בונה תמונה שלכם כמועמדים.

כאשר בוחרים תבנית לקורות חיים בענף הפיננסים, מקצועיות היא המפתח. מכיוון שהתעשייה הפיננסית היא ענף רשמי, תרצה להעביר פרסונה מלוטשת. קווים נקיים, צבעים ניטרליים(או ללא צבעים) וסגנונות של גופנים מסורתיים. קורות החיים צריכים להיות נקיים ויזואלית וקלים לקריאה עם מספיק מרווחים כדי שהקוראים יוכלו לעצור ולקלוט את מה שנכתב. 

זה שאתם מקצוענים בתחום הכספים לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

המגזר הבנקאי עובר שינוי דינמי במרוצת השנים. בעוד שהבנקאות הדיגיטלית נמצאת בעלייה, הלקוחות מסתמכים במידה רבה על פקידי הבנק שיספקו הדרכה מותאמת אישית. עבודתם של פקידי הבנק היא מגוונת, מלאת אחריות, ועיקרה שירות לקוחות וביצוע פעולות עבור לקוחות הבנק ולקוחות מזדמנים.

פקידי הבנק מסייעים ללקוחות הבנק לבצע הפקדות, משיכות וסוגים אחרים של עסקאות פיננסיות. יסודות התפקיד כוללים טיפול במזומן, כמו גם ביצוע הפקדות, משיכות והשלמת תשלומי הלוואות ללקוחות. טלרים יכולים גם למכור מוצרים ללקוחות כמו חשבונות חיסכון ושירותים אחרים. בנוסף, בתפקידם הם עונים על שאלות הקשורות לחשבונות, מציעים מידע על השירותים שהבנק מספק ומפנים לקוחות למומחים בבנק בהתאם לצרכיהם.
כתיבת קורות חיים למשרת פקיד/ת הבנק צריכה לשמור על איזון עדין. מחד, תרצו להפגין כישורים טכניים כמו התנהלות עם מזומן, יכולת מתמטית וניסיון עם יישומי מחשב ומערכות בנקאיות. מאידך, תזדקקו למגוון יכולות שירות לקוחות יחד עם תחושת אתיקה ואחריות חזקה.

אנשים רבים אשר שואפים לעבוד בתחום הבנקאות והפיננסים מתחילים את דרכם במשרת פקיד בבנק. תפקיד זה מהווה דריסת רגל ראשונה בתחום עבור סטודנטים ואקדמאיים רבים, שכן חלק מהבנקים שמחים לגייס אנשים איכותיים ומוכשרים ולהכשיר אותם. התפקיד נשען על יכולות תקשורת ומתמטיקה חזקות, אך אינו דורש תואר אקדמי. את רוב המיומנויות הטכניות ניתן ללמוד במהירות בתפקיד, כך שגם אין צורך בניסיון קודם. למרות שאם אתם מחזיקים בניסיון קודם בתפקיד בנקאי, פיננסי או אפילו בעמדה של שירות לקוחות מומלץ לציין זאת בסעיף הניסיון התעסוקתי.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!