קורות חיים לדוגמא - פיתוח עסקי

קורות חיים לדוגמא של פיתוח עסקי, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של פיתוח עסקי, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (146 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A4%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי פיתוח עסקי, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

קורות חיים הם מעין מסמך שיווק עצמי שסוקר את כל הכישורים, הניסיון והידע הרלוונטי שיש למועמד להציע. זוהי דלת הכניסה שלכם למשרות שאתם מעוניינים בהן, וחלק מהרושם הראשוני שאתם משאירים על המעסיק. מעסיקים מקדישים שניות אחדות לכל מסמך של קורות חיים, ולכן חשוב לדעת כיצד להתבלט ולגרום להם להתמקד דווקא בקורות החיים שלכם.

העוסקים בפיתוח עסקי אחראים להקל על הצמיחה העסקית ולגיבוש מעמדה של החברה בשוק. קורות חיים אופייניים למנהלי פיתוח עסקי ידגישו חובות כמו ביצוע ניתוחים תחרותיים, זיהוי לקוחות פוטנציאליים, הכנת דוחות, דיווח להנהלה הבכירה וקידום פיתוחים של מוצרים חדשים. בהתבסס על אוסף קורות החיים שלנו, על המועמדים לתפקיד זה להפגין יכולת עסקית, אוריינטציית מכירות, יכולות נטוורקינג ותקשורת, יוזמה וגישה חיובית.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

אם עסק לא צומח, הוא נתקע (ולעיתים קורס). פיתוח עסקי הוא הבסיס שעליו נבנית צמיחת חברות .כדי להצליח בפיתוח עסקי עליכם להיות יצירתיים, לתקשר נהדר, ובעלי חוש חד למכירות. לא צריכים להיות מומחים בכדי לשכנע את המעסיק שיש לכם מיומנות אלו.
ההקדמה היא המקום הטוב ביותר להסביר מדוע אתם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד וכיצד ההתמחות שלכם תועיל לחברה. ההקדמה היא ככל הנראה הדבר הראשון שמעסיק ישים עליו את עינו כאשר הוא יעיין בקורות החיים שלכם.

מטרת קורות החיים שלכם היא ההזדמנות ליצור רושם ראשוני נהדר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לסכם במהירות את הישגיכם או הכישורים המובילים שלכם לתפקיד אליו אתם פונים. לאחר מכן, פרטו בקצרה מדוע אתם מתעניינים במיוחד בתפקיד. מומלץ להתאים אישית את הפרופיל לכל תפקיד אליו אתם מגישים את קורות החיים שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

במקום לתאר ברשימת סעיפים ארוכה את כל האחריות והתפקידים שלכם בעבודות קודמות, נסו להתמקד בתוצאות ספציפיות של העבודה שלכם. ישנן מספר סיבות עיקריות לכך: ראשית, הם יהפכו אתכם לשונים משאר הפונים ויפגינו את נקודות החוזק האמיתיות שלכם. שנית, מספרים כתובים ומובנים היטב יציגו אתכם כעובדים מונעי ביצועים עם גישה פרו-אקטיבית והישגים מוכחים.
במקרה של קורות חיים הפונים לתפקידים של פיתוח עסקי, חשוב לכמת את ההישגים, משום שהם אלו שלמעשה מדגימים את הערך שהבאתם לחברה. המספרים מדברים בקול רם יותר ממילים. למרבה המזל, בתור מקצועני biz dev אתם יכולים להצביע על שורה שלמה של מדדים שונים כדי להדגים את ההשפעה שלך (מכירות, יחס המרה, שימור וכו').

משרות פיתוח עסקי מחייבות יוזמה ואנליטיות, וכתיבת קורות החיים חייבת לכלול התייחסות לשתי תכונות אלה. רצוי מאוד לתאר כיצד בכל תפקיד ותפקיד הובלתם מהלכים, יזמתם שינויים, ניתחתם מגמות בשוק, הסתכלתם על תמונת המצב הרחבה יותר והנעתם כוח אדם אל המטרה. בתור מנהלי פיתוח עסקי ייתכן ויהיו תחתם אחריותכם מספר עובדים. עליכם לשאוף להדגים בפני מעסיקים פוטנציאליים את יכולתכם להוביל, להניע ולארגן את מי שעובד תחת פיקוחכם.

  • כישורים:

סעיף המיומנויות בקורות החיים חשוב לא פחות מכל חלק אחר, כולל הניסיון התעסוקתי וההשכלה. למעשה, זה יכול להיות החלק החשוב ביותר במקרים מסוימים, שכן לפעמים זה הדבר הראשון שהמעסיק הפוטנציאלי שלכם יסתכל עליו בעת בדיקת קורות החיים על מנת לקבוע האם תהיו מתאימים לתפקיד ולחברה. לכן השלמת סעיף המיומנויות היא מכרעת. אל תפרטו רק מיומנויות טכניות נפוצות ותכונות בינאישיות "מיינסטרים", אלא נסו לתאר יכולות רלוונטיות אשר יהפכו אתכם למועמדים מושלמים לתפקיד.

כשאתם מגישים את קורות החיים שלכם, ברוב המקרים סביר שראשית מערכת אלקטרונית בשם ATS תסרוק אותם לפני עין אנושית. מערכת זו תסרוק את קורות החיים שלכם כדי לקבוע אם הכישורים שלכם מתאימים לתפקיד שהגשתם אליו על ידי חיפוש מילות מפתח מסוימות . אם קורות החיים שלכם מכילים מספיק מונחים מתאימים, מערכת ה- ATS תעביר אותם למגייס לבדיקה מקרוב.
הדרך הטובה ביותר לזהות את מילות המפתח שאתם צריכים לכלול בקורות החיים שלכם היא לקרוא בעיון את פרטי המשרה לפני הגשת מועמדות ולהוסיף את הכישורים שיש לכם ברמת מצוינות. זכרו, אין צורך לנפח ולהגזים! עדיף לכתוב 5 מיומנויות שאתם עומדים מאחוריהן באופן מוחלט מאשר רשימה ארוכה של כישורים בינוניים.

  • השכלה:

בעוד שרוב העוסקים התחום הפיתוח העסקי הם בעלי תואר ראשון במנהל עסקים ומעלה, אין זה דבר גורף והצורך בחינוך עצמי ובהכשרה הוא קבוע. עם התפתחות התחום, הכישורים הספציפיים למשרה הולכים ומשתכללים לעוד רבדים והתמקצועיות שלא ניתנים ללימוד במוסדות האקדמיים המוסדרים, כך שלמעשה רוב הלמידה מתרחשת במהלך התפקיד עצמו.
אמנם בסעיף זה לא יהיה לכם מקום לכלול כל קורס בו השתתפתם, אך חשוב לציין פה שיש לכם גישה של שיפור עצמי השתכללות אינסופית קדימה. חשוב להדגיש שגם אם לא רכשתם השכלה אקדמית או מקצועית, אתם כל הזמן מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות האחרונים ומהוקצעים בהם.

אם אתם כוללים רשימת תבליטים של אישורים או קורסים בהם השתתפתם, ודאו שהם מותאמים במיוחד לצרכים של כל תפקיד. פרטים קטנים כאלה עושים את ההבדל.

  • עיצוב:

עבור משרת פיתוח עסקי, הקפידו על יעילות ודיוק בעיצוב. הרושם הראשוני של המעסיק ראשית מגיע מקורות החיים. תמיד מומלץ להיות קצת יצירתיים במיוחד כשאתם רוצים לבלוט מעל כולם.

מומלץ להתאים את העיצוב וערכת הצבעים של קורות החיים לחברה שאתם מעוניינים להשתלב בה. לדוגמא, אם אתם מגישים בקשה לחברות גדולות ושמרניות יותר, כדאי ללכת עם גוונים שחורים או כהים יותר כדי להראות שאתם מכוונים לעסקים. אם אתם פונים לסטארט-אפ טכנולוגי, תרשו לעצמכם להיות יותר גמישים.
אין צורך להעמיס פרטים ועיצובים מוגזמים שיסיחו את הדעת מהתוכן, אלא כדאי לשמור על חוויה נוחה וידידותית למשתמש.

תבניות עיצוב לקורות החיים שלנו הן דרך נהדרת ליצור סוג מסוים של מצב רוח בקורות החיים שלכם, אשר יכול למשוך את תשומת ליבו של המעסיק הנכון.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מנהלי פיתוח עסקי אחראים על משימות ופעילויות שונות, החל מפיתוח ויישום אסטרטגיות לגידול בהכנסות וכלה בהכשרה ותיאום עובדים חדשים. מלבד זאת, אנשי מקצוע אלה משתתפים גם במחקרי שוק, מתקשרים עם לקוחות מרכזיים ושותפים עסקיים ומייצגים את החברות בכנסים ואירועים שונים בתעשייה. לכן, הם מבוקשים מאוד בכל מגזר עבודה ולרוב נדרשים להחזיק בכישורים ואיכויות מפתח מרובות, כולל כישורי תקשורת ומנהיגות יוצאי דופן ויכולת לתפקד היטב בסביבות מהירות על מנת לבצע את התפקיד בהצלחה.
למעסיקים יש קרוב לוודאי מאות קורות לסרוק וזמן מוגבל לקרוא את כולם בפירוט. עליכם לוודא שקורות החיים שלכם בולטים מכל השאר בכך שהם אינפורמטיביים ונוחים לקריאה מבלי להכריע את המעסיק או את מנהל הגיוס במידע לא רלוונטי.

מנהלי פיתוח עסקי מבצעים משימות כמו זיהוי שוק חדש, קשר עם צוותי פיתוח מוצרים, מכירות, שיווק ופרסום, דיווח להנהלה הבכירה, שיתוף פעולה עם מחלקת השיווק, זיהוי לקוחות חדשים והקצאת לידים למנהלי חשבונות. קורות חיים מוצלחים לתפקיד זה מדגישים בדרך כלל חשיבה אנליטית, נטוורקינג, ניסיון מכירות, תקשורת מעולה, יכולות בין אישיות ותכנון אסטרטגי.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!