קורות חיים לדוגמא - עוזר אישי

קורות חיים לדוגמא של עוזר אישי, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של עוזר אישי, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%96%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99.jpg
דירוג ממוצע: 4.3 (180 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%96%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור עוזרים אישיים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


עוזר אישי או עוזרת אישית, הוא אדם שבמסגרת תפקידו משמש כ- "יד ימינו" של גורם בכיר בארגון. התפקיד נחשב לתפקיד בכיר בתחום האדמיניסטרציה, כיוון שהוא דורש עבודה צמודה עם מנהל במשרה בכירה כמו גם ניסיון בתחום ויכולות ארגון ותפעול מוכחות.

כדי להיות עוזר אישי לא נדרשת בהכרח השכלה / הכשרה ספציפית, והתפקיד נשען בעיקר על כישורים אישיים ומיומנויות ניהול ותפעול. ברוב המקרים, התפקיד דורש שעות עבודה רבות ורמת זמינות גבוהה. בחלק מהמקרים, עוזר אישי יסייע למנהל/ת שלו לא רק בתחום המקצועי אלא גם בעניינים האישיים. זה יכול להתחיל מסידור של לוחות הזמנים ולהגיע לכל מה שדורש ארגון ולוגיסטיקה. למעשה תפקידו העיקרי של העוזר, הוא להתעסק במטלות היומיות הפשוטות ולפנות את הזמן עבור האדם שאליו הוא צמוד.

מכוונים לפרטים, מאורגנים, ייצוגים - רוב התכונות המתארות עוזרים אישיים טובים חלות גם על קורות חיים של עוזרים אישיים. מנהלים בכירים המחפשים עוזרים אישיים שפחות או יותר "ינהלו את חייהם" לא הולכים להתרשם ממצגת מרושלת, אזכורים מעורפלים או גישה לא רצינית בקורות החיים. מנהלים מחפשים מועמדים שלא יפעלו רק כעוזרים שלהם אלא כנציגים שלהם, ולכן הם רוצים לראות בקורות החיים מקצועיות איתנה ומרשימה ביותר.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים הם בעיקר אוסף של רשימות - של הדרכים השונות ליצור איתכם קשר, של עבודות העבר שלכם, של בתי הספר שלכם ושל הכישורים שלכם - אבל ההקדמה היא חריגה במקרה הזה.
סעיף ההקדמה, המכונה גם פרופיל, מורכב משלוש או ארבע שורות מתחת לכותרת שבהן אתם מספרים למעסיקים על עצמכם ועל שאיפות העבודה שלכם במילים שלכם.

"עוזר אישי מאורגן ומקצועי ביותר, מחפש תפקיד מאתגר בתמיכה במנהל בכיר בחברת טכנולוגיה מובילה" זו לא תהיה התחלה רעה. בהתאם לחברה שאליה אתם מכוונים, תוכלו להתאים את פסקת ההקדמה. אתם יכול להוסיף שורה שניה שאומרת: "מהיר, מדויק ויעיל, עם ניסיון רחב בניהול כל היבט של לוחות זמנים, נסיעות ותקציבים, מרמת המנכ"ל ומטה."

איזה בוס לא ירצה לדבר אתכם? שימו לב ששתי השורות הללו אינן חוזרות על אף מילה עיקרית - חדדו את ההקדמה שלכם כך שתכיל את השפה הכי מפתה שאפשר, וכך שום שורה מהשטח היקר הזה לא תבזבז. זו ההזדמנות הטובה ביותר שלכם לספר למעסיקים פוטנציאליים מה יש לכם להציע להם, אז הקדישו לכך מחשבה מדוקדקת.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף קורות החיים המתאר את ניסיון העבודה שלכם הוא ללא ספק החשוב ביותר. מנהלים מחפשים עוזרים אישיים שמוכנים לקפוץ למים ולצאת לדרך ביום הראשון, בלי הרבה החזקת יד וליווי אישי.

רשמו את התפקידים הנוכחיים והקודמים שמילאתם בסדר כרונולוגי הפוך (תחילה התפקיד האחרון), ציינו את שם החברה, המיקום והשנים שבהן עבדתם. לאחר מכן צרו תתי סעיפים מתחת לכל עבודה המתארים מה בעצם עשיתם שם. היו ספציפיים, ציינו עובדות ונתונים בכל מקום אפשרי, והשתמשו בפעלים חזקים כדי לתאר מה השגתם בתפקידים אלה. (במילים אחרות, אל תגידו רק " אחראי על..." אלא תארו דברים שבאמת עשיתם.) חשוב להדגיש בקו"ח כל פרט שיכול להיות רלוונטי לתפקיד המיועד, ועל אחת כמה וכמה אם הוא צויין ברשימת הדרישות לתפקיד, לדוגמא: עמידה בלחצים, אפשרות לעבוד שעות נוספות, תכנון לוחות זמנים, עריכת דוחות ועוד.

אולי תחשבו שזה בלתי אפשרי לקבל משרת עוזר/ת אישי ללא ניסיון. אבל רק זכרו שכל עוזר/ת אישי קיבלו את העבודה הראשונה שלהם ללא ניסיון.

ניסיון שקשור למשרה, אם כי אינו זהה, עדיין רלוונטי. אם עבדתם בתפקיד כלשהו כמזכירת משרד, עוזרת משרדית או דומה, אתם יותר ממועמדים אידאליים. כל ניסיון תעסוקתי הדורש רמה גבוהה של ארגון, יעילות ואינטראקציה אנושית עשוי להיות רלוונטי גם כן. אז הדגישו את העבודות הדומות שמילאתם, ובנקודות התבליט מתחתיהן וציינו את הניסיון שהכין אתכם להיות יד ימין של הבוס הגדול.

  • כישורים:

סעיף הכישורים בקורות החיים צריך להיות קטע קצר שמפרט שישה עד עשרה מהכישורים הרלוונטיים ביותר שלכם. אלה צריכים להיות שילוב של מיומנויות קשות ורכות. "מיומנויות קשות" כוללות יכולות טכניות, כמו שליטה ב- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), או היכולת להקליד 75 מילים בדקה. "מיומנויות רכות" דומות יותר לכשרונות הקשורים לאנשים, מה שמצביע על היכולת לעבוד היטב עם אחרים וכישורי תקשורת טובים.

בתפקידי אדמיניסטרציה יש כמה וכמה תכונות חשובות והכרחיות בלעדיהן יהיה קשה להתקדם, לכן חשוב שתבליטו תכונות אלו מול המעסיק, כמו: יכולת ארגון וסדר, שירותיות, כתיבה, ניסוח והבעה ברמה גבוה (בעברית, או אם יש צורך בשפות נוספות), עבודה מול כלים בסיסיים כמו אופיס, אאוטלוק, יומנים, סלולרי וכד' (יכולת ללמוד ולהכיר כלים חדשים בהם הארגון משתמש), גמישות מבחינת שעות עבודה ואמינות.

מומלץ להעיף מבט בדרישות המשרה כדי לוודא שלא פספסתם שום סעיף קריטי שחשוב למעסיקים עבור איוש המשרה.

  • השכלה:

בדרך כלל למשרות אדמיניסטרטיביות שכאלו אין הכרח של השכלה פורמלית כלשהי, אך אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל לעבודה בחברה נחשבת בעזרת השכלה גבוהה.
עבור מי שנמצא עדיין בתחילת דרכו בתחום, חשוב כמובן לציין כל הכשרה מקצועית רלוונטית, קורס, תואר או לימודי תעודה.

משרות בחברות מסוימות עשויות להיות תחרותיות בקרב בוגרים טריים המעוניינים להכניס את רגליהם לדלת. קורות חיים מנצחים יכולים לעזור לכם לנצח את התחרות ולהעלות אתכם על דרך המלך למשרה הנחשקת. אם יש לכם תואר ראשון ומעלה, אין צורך לרשום את בית הספר התיכון שלכם.

  • עיצוב:

מנהלים עם עוזרים מהימנים יציגו לפעמים את האדם הזה באומרו, "היא בעצם מנהלת את המקום" כלומר, מעסיקים מחפשים מועמדים מתאימים לאווירה של המשרד ולניהולו ביד רמה. העיצוב של קורות החיים שלכם היא מקום נהדר להתמודד עם אתגר זה.

מעסיקים נאלצים לדלג על קורות חיים רבים. זה אומר שהם לא קוראים כל קורות החיים שנשלחים אליהם. מה גורם להם להתעניין ולקרוא את קורות החיים? בנוסף לניסיון בתעשייה, זה תמיד מועיל כאשר אתם יכולים לשמור על קורות החיים שלכם מעניינים ויצירתיים.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים, לכן וודאו כי אתם הולכים לגישה קלאסית עם קווים נקיים וקלים לקריאה בטקסט המשובצים בתבליטים ורשימות. הרגעים המככבים בקריירה שלכם צריכים לקפוץ מהדף, למרות שצריך להבליט ולהדגיש מילות מפתח חשובות, הן צריכות להיקרא בצורה חלקה וזורמת ולהתכנס כסיפור ולא כסדרה של אירועים בודדים. אל תחששו להיות מקוריים ולשלב צבעים מרעננים עם תבנית מקורית.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

להיות עוזרים אישיים הוא צעד נפוץ במסלולי קריירה רבים. אולי אתם אנשים מאורגנים שנהנים לעזור לאנשים אחרים לנהל את המשימות היומיומיות שלהם, או שאתם מעוניינים ללמוד על חברה ולהכניס את הרגל שלכם בדלת.

עוזרים אישיים מספקים תמיכה חיונית למנכ"לים ולמנהלים אחרים בדרג הבכיר בכל מיני ארגונים. מנכ"לים הם אנשים עסוקים, ויש דברים מסוימים שהיא / הוא צריכים לעשות באופן אישי, כמו פנייה לדירקטוריון, מתן הדרכה אסטרטגית לצוות ההנהלה הבכירה, או אולי פגישה עם לקוחות של מיליוני דולרים שמצפים לתשומת לב אישית. המשימות השוטפות הללו ואחרות מציפות את לוח הזמנים שלהם, ובמקביל משאירות הרבה אחריות שהמנהל\ת יכולים להאציל למישהו אחר, וכאן נכנסת העוזרים האישיים.

יש מגוון מיומנויות שתורמות להצלחתכם כעוזרים אישיים והחשובות שבהן הן סדר וארגון ואמינות. בעת כתיבת קורות החיים, התמקדו בחובות ובהישגים המדגימים כישורים אלה. לפני כתיבת קורות החיים, עיינו בתיאור התפקיד והתאימו אישית את קורות החיים שלכם למילות המפתח והכישורים הרלוונטיים הנדרשים לתפקיד. כמה מיומנויות שיש להדגיש כוללות יעילות ואחריות, ציינו כיצד הניסיון שלכם קשור לכישורים אלה ואחרים.

לעיתים כשמדברים על משרת אדמיניסטרציה מתכוונים לרוב למשרת אמון. ככל שהאמון גדול יותר, כך גם מגוון התפקידים שיוטלו על העובדים האדמיניסטרטיביים. לעיתים הם יטפלו אישית בפרויקטים מיוחדים, יתנהלו מול בכירים בארגון ויוודאו הוראותיהם של המנהלים מבוצעות. לראיה: העוזרים האדמיניסטרטיביים מקבלים היום אופציות בארגון כמו עובדים אחרים, רמת המעורבות שלהם גדולה והפונקציה שלהם הופכת להיות מרכזית בארגון.

חיפוש עבודה בתחום האדמיניסטרציה יכול לקחת זמן, חשוב מאוד להתמיד ולהישאר רעננים ו- "בעניינים" כל הזמן, לעתים צריך להיות מוכנים לתנאים או דרישות שפחות מתאימות באותו רגע כדי להיכנס לארגון להוכיח ולהראות את היכולות שלכם.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!