קורות חיים לדוגמא - עובד אחזקה

קורות חיים לדוגמא של עובד אחזקה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של עובד אחזקה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93-%D7%90%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (126 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93-%D7%90%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור עובדי אחזקה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

עובדי האחזקה הם הגורם האחראי על טיפול בתקלות טכניות, עבודות תחזוקה שוטפות, שיפוצים ופתרון תקלות טכניות בזמן אמת בין אם מדובר בבניין (אינסטלציה, צבע, מיזוג וכו') ובין אם במכונות תעשייתיות בפסי ייצור ומפעלים. לכן עובדי אחזקה מיומנים יכולים להשתלב בקלות כמעט בכל תחום תעסוקה: במפעלים, בנייני משרדים, מוסדות חינוך, מוסדות ממשלתיים ועוד.
בקורות חיים של עובד תחזוקה כדאי לשים דגש בעיקר על הרקע הטכני שאיתו אתם מגיעים, על היכולות הפיזיות שלכם ועל התעודות והרישיונות שבהם אתם מחזיקים. כל זאת על מנת להביא לידי ביטוי את התאמתכם למשרה הנחשקת ולשכנע את המעסיק שכדאי לו לזמן אתכם לראיון עבודה.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה אינה חובה, אך היא בהחלט פסקה חשובה. היא נותנת לכם אפשרות לכתיבה חופשית והבלטת הדברים החשובים שברצונכם לספר על עצמכם ועל הרקע שלכם. ההקדמה היא הסעיף היחיד בקורות החיים בו ניתנת לכם האפשרות להיות מקוריים ויצירתיים.

ספרו בקצרה על אופייה הטכני של עבודתכם ובאיזו סביבת עבודה עבדתם – מפעל? בניין משרדים? מוסד חינוך? זה יהיה יתרון גדול מבחינתכם אם אתם מחפשים עבודה בסביבה דומה, שכן ככל שניסיונכם הקודם דומה יותר לדרישות המשרה שבה אתם מעוניינים, כך רמת ההתאמה שלכם למשרה גדלה ובהתאם לכך גם הסיכויים שהמעסיק יחליט לזמן אתכם לראיון עבודה.
בעת הכתיבה, קראו את תיאור התפקיד מספר פעמים. אילו כישורים ותכונות מודגשים כחשובים בעבודת התחזוקה הספציפית הזו? בין אם זה התמקדות בשירות לקוחות, צורך בפתרון בעיות או יכולת לעקוב אחר פרוטוקולי בטיחות, זה המידע שכדאי שתתייחסו אליו כדי להוכיח שאתם המועמדים הנכונים לתפקיד.

  • ניסיון תעסוקתי:

הניסיון התעסוקתי הוא אחד החלקים החשובים ביותר בקורות חיים של עובד אחזקה, ועל כן ראוי להשקיע זמן ומחשבה בכתיבתו. ראשית, כתבו את שם החברה, המיקום והתאריכים בהם הייתם מועסקים שם. מתחת, תוכלו ליצור 3-5 נקודות המדגישות את הכישורים הרלוונטיים ביותר שלכם. ספרו על אופי התפקיד, על תחומי אחריות שהיו לכם, אילו מיומנויות הבאתם לידי ביטוי ובמה עסקתם בפועל ביום יום.

סעיף הניסיון התעסוקתי הוא לעתים קרובות הסעיף הראשון אותו יסרוק המעסיק הפוטנציאלי. אז קחו בחשבון שכלל האצבע הוא להראות ולא לספר. הפכו כל נקודה בסעיף הניסיון שלכם למשמעותית וציינו את ההשפעה שהייתה לכם בתפקידים הקודמים שלכם. וודאו שכל נקודה מלווה בדוגמא קונקרטית, תוכלו למשל לכתוב שהייתם אחראים על אחזקה שוטפת של מכונות ייצור, שחזיתם תקלות מראש ועסקתם בטיפול מונע, שעשיתם עבודות שיפוץ בצבע, רתכות, פרזול, מסגרות או נגרות, שפתרתם תקלות טכניות בזמן אמת, שהייתם אחראים על עבודות החשמל בבניין וכל דבר אחר.

  • כישורים:

סעיף המיומנויות עומד בלב ובמרכז קורות החיים של עובדי האחזקה. הקפידו לכלול מיומנויות עבודה כמו אינסטלציה, ניסיון במכונאות או חשמלאות. סעיף זה צריך לכלול גם כמה מיומנויות בינאישיות כמו תקשורת, יעילות או התנהלות בארגון כדי להראות שאתם מועמדים אידאליים.

קורות חיים לאחזקה יכללו לרוב יכולות פיזיות ונכונות לעבודה מאומצת מאחר שלרוב מדובר באמת בעבודה פיזית, מיומנויות מחשב, שליטה בשפות ובאנגלית טכנית בפרט, ידע וניסיון בתפעול מכשור וכלים מתאימים, מיומנויות קריאת והבנת שרטוטים וכו'. חשבו על כל המיומנויות שיש לכם, והדגישו את אלה שיכולות לדעתכם להעניק לכם יתרון משמעותי ולהגדיל את הסיכויים שתזומנו לראיון עבודה.

  • השכלה:

מכיוון שעובדי אחזקה רבים יכולים להתחיל לעבוד ללא תואר אקדמי, לא תצטרכו לדאוג ליצור קטע לימודים ממושך בקורות החיים שלכם. עם זאת, האישורים שלכם חיוניים לתפקיד. רשמו את ההסמכות שלכם לתפקיד כאן.
עובדי אחזקה רבים נוטים להמעיט מסך הקישורים שלהם כאשר הם כותבים בקורות החיים רק את שם החברות בהן הם עבדו ואת מספר השנים בכל משרה. אך כשלחברה דרושים אנשי אחזקה והיא מחפשת תוספת לכוח האדם שלה היא תרצה לגייס את האנשים האמינים, החרוצים והמנוסים ביותר. לכן אם עשיתם קורסים שיכולים להיות רלוונטיים לתפקיד המבוקש פרטו עליהם כאן.

אופייה הטכני של עבודת התחזוקה, מצריכה ידע תיאורטי ופרקטי רחבים ומבוססים בתחום התמחותם של אנשי האחזקה בין אם זה חשמל, הידראוליקה, מכניקה או אחרים. לכן בקורות חיים לאחזקה חשוב לציין אילו הכשרות יש לכם והיכן רכשתם אותן. ספרו על תארים, תעודות, הסמכות ורישיונות שיש לכם כגון תואר ראשון בהנדסה, תעודת הנדסאי מכונות או רישיון חשמלאי.

  • עיצוב:

התחרות בשוק העבודה של ימינו גבוהה. לכן עליכם לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט עם העיצוב הנכון. כלומר, להראות את האישיות שלכם, לצד הדגשת הניסיון המקצועי וההישגים שלכם. מעסיקים נוטים יותר לזכור מועמדים מקוריים וחדשניים מאשר כאלו שמציגים רשימת תבליטים יבשה.
בתעשייה זו עדיף לוותר על צבעים, גופן מהודר או תמונות. שמרו על קורות חיים אטרקטיביים וקריאים, כך שהמעסיק יכול לעכל את המידע בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. עליכם להיצמד לתבנית פשוטה עם מבנה קריא וברור. קורות החיים שלכם צריכים להציג עובדות בצורה ברורה וללא קישוט, כך שפורמט קורות חיים מודרני או נקי יעבוד היטב. סדר, בהירות וארגון הם המפתח.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  •  לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלך להתבלט?

עובדי האחזקה אחראים על תחזוקת הסביבה הפיזית של המתקן. תפקידם כרוך בתפקידי ניקיון בסיסיים, ביצוע תיקונים קלים ובדיקה של השירותים נדרשים למצב הכללי של המתקן או החלל. על עובדי התחזוקה להבטיח כי מתקן או חלל יישאר במצב תקין, בטוח ותפקודי בכל עת.

עובדי אחזקה צריכים להיות בעלי גישה חרוצה וידע בסיסי בתיקונים, אינסטלציה וחשמל. בנוסף, קורות החיים האידיאליים צריכים להדגים תכונות כמו פתרון בעיות, כישורים טכניים, תשומת לב לפרטים, עבודת צוות, מיומנות וסיבולת. חשוב לזכור שעובדי לא רק צריכים ידיים טובות וחוש טכני מחודד, אלא גם שירותיות וסבלנות.
כשאתם כותבים קורות חיים של עובדי אחזקה זכרו לכלול את היסטוריית העבודה ואת הכישורים הרלוונטיים שלכם בהתאם לתפקיד אליו אתם פונים. בין אם אתם מחפשים תפקיד התחלתי ובין אם עברתם כבר כמה תפקידים בקריירה, חשיפת ההישגים הרלוונטיים בקורות החיים שלכם יכולה לאפשר לכם להתבלט ולהתקבל לעבודה אליה אתם מכוונים.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!