קורות חיים לדוגמא - סייעת

קורות חיים לדוגמא של סייעת, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של סייעת, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (128 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכן למצוא את המשרה הבאה שלכן.. אתן יכולות להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור סייעות בגן ילדים, לכתוב לעצמכן קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


עבודה עם ילדים ובני משפחותיהם יכולה להיות משתלמת. האופי האינטימי של טיפול בילדים הופך את עבודת הסייעת לאישית מאוד. לכן כל כך חשוב לעצב קורות חיים שמשדרים תמונה אישית נעימה וחיובית. הורים רוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם, ולכן לשכנע אותם שאתן האדם הנכון לתפקיד מצריך מיומנות. עליכן להדגיש את כישוריכן, אך גם להראות מספיק ממי שאתן כך שהגוף שמעסיק אתכן ירצו להזמין אתכן להיות חלק משמעותי בחייהם של הילדים.

עבודה כסייעת היא עבודה מיוחדת בה לעתים קרובות מועמדים ומועמדות עוברים בדיקה רבה יותר מצד מעסיקים פוטנציאליים מאשר בכל משרה אחרת. כסייעת נדרשת יותר מגישה ידידותית, חיבור עם ילדים ורושם נהדר אצל ההורים, אתן זקוקות לקורות חיים מקצועיים שיעזרו לכן להדגיש את ההשכלה, הניסיון והמיומנויות שלכן בנוסף לתכונות האישיות הנפלאות שלכן.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכן כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכן
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכן לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתן.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים של סייעת בגן צריכים לתת רושם של יעילות, אמינות וחום. אתן רוצות שהצוות המקצועי יסמוך עליכן עם ילדי הגן וגישה לפרטים אישיים של חיי המשפחות.

כיוון שאתן עוזרות בגידול וליווי הילדים, הגישה שלכן לקורות החיים צריכה להיות קצת שונה מזו של קריירה פחות אישית. קדימה תתפרעו ותהיו יצירתיות כאן! קורות החיים צריכים להישאר מקצועיים, כמובן, אבל תנו לעצמכן מרחב פעולה קטן כדי להסביר מדוע תהיו סייעות נהדרות. האיכות מספר אחת שכל עובדת המטפלת בילדים זקוקה לה היא אהבה לילדים. הדגימו בסעיף זה המאפשר כתיבה חופשית וזורמת את הגישה הנהדרת שלכן לילדים. זה המקום לגמרי להיות עצמכן!

הקדמה אופיינית היא בין שניים עד שלושה משפטים. אתן לא כותבות ביוגרפיה. סעיף זה צריך להצביע על הצלחות הקריירה שלכן ועל התכונות שיגרמו לילדים לכבד אתכן ולהורים לסמוך עליכן. השתמשו בשפה תיאורית חיה ואנרגטית.

  • ניסיון תעסוקתי:

כל עבודה עם ילדים, כולל גידול המשפחה שלכן, נחשבת כשמדובר ביצירת קורות חיים מעולים. היסטוריית התעסוקה מספרת למעסיקים שאתן רציניות ומסורות לגבי עבודתכן כסייעות.

חשוב מאוד לציין כמה שיותר ניסיון בעבודה עם ילדים, בגלל גודל האחריות שמוטלת על סייעת מרגע שהיא משתבצת בגן. לכן, תרגישו בנוח לציין ניסיון גם מהחיים הפרטיים ולא רק כזה שהוא מקצועי.
האם עבדתן כבייביסיטר, אפילו אם זה היה לאח צעיר יותר? לימדתן ילדים? הדרכתן בקייטנה או בתנועת נוער? מה לגבי אימון קבוצת ספורט או לימוד חוג אומנות? כל אלה דרשו מכן לקחת אחריות על ילדים של אחרים. זכרו שרבות מהמיומנויות הנדרשות כדי להיות סייעת נהדרת נחוצות גם בעבודות אחרות. ניתן להוכיח אמינות, מסירות ותקשורת בין השאר באמצעות עבודתכן בתחום אחר.

כאשר אתן מציינות ניסיון עבר, בין אם בגן ובין אם במסגרת חינוכית אחרת, מומלץ להרחיב בנוגע לכל תחומי האחריות שהיו לכן. החל מבניית מערכי שיעור, העברת פעילות יצירה ואפילו תחומי אחריות לוגיסטיים כמו הכנת אוכל או סידור הסעות. אם תפרטו תחומי את האחריות האלה תעבירו תמונה מקיפה יותר ואת התחושה שאתן עובדות מגדילות ראש, תכונה מאוד משמעותית לסייעת מצטיינת.

  • כישורים:

סעיף זה נותן למעסיקים הזדמנות לסקור במהירות את כל היכולות שתביאו לתפקיד. עבודה עם ילדים ומשפחות דורשת יכולת להבין ולהסתדר עם אנשים. אלה נקראים כישורים רכים, אך כישורים קשים הם גם הכרח. כישורים קשים הם הידע המובהק הדרוש לכן כדי לבצע את עבודתכן.
כלומר, קורות החיים של סייעת צריכים לשקף שילוב של מקצועיות ורגישות. מחד עליכן לציין בסעיף הכישורים תכונות כמו: סבלנות, יצירתיות, תקשורת בין אישית ואמפתיה. מאידך, כישורים כמו: ידע בהתפתחות הילד או הסמכת עזרה ראשונה והחייאה בהחלט יעזרו גם הם.

בנוסף, אם אתן דוברת שפות נוספות (לדוגמא: רוסית או ערבית) ציינו זאת בסעיף הכישורים. לא רק בשל העבודה עם הילדים אלא דווקא בגלל הקשר עם ההורים, שלעיתים דוברים שפת אם זרה.

  • השכלה:

סייעת בגן תהיה בעלת 12 שנות לימוד לפחות בנוסף לקורס הכשרת סייעות. ניתן להעסיק סייעת עם 12 שנות לימוד ללא הכשרה אם תתחייב במהלך השנתיים הראשונות לעבודתה לסיים קורס הכשרה בהצלחה.

לימודי סייעות לגיל הרך שונים מלימודי גננות, שכן כאן מדובר בלימודי תעודה ממוקדים וקצרים יחסית, לעומת לימודי גננות שהינם תואר ראשון המשלב גם תעודת הוראה.
במידה והשלמתן תואר הרחיבו בנושא, ציינו קורסים או התנסויות משמעותיות. גם במסגרת ההשכלה כדאי להרחיב בנוגע להתנסויות מעניינות, כי זו גם הזדמנות להתבלט מעל מועמדים מתחרים. נסו לחשוב באילו מסגרות צברתן ידע משמעותי בחינוך, ופרטו על כך.

קורות החיים של סייעת לחינוך מיוחד שונים מעט מאילו של כל סייעת אחרת. לסייעת  במגזר החינוך המיוחד דרוש קורס הכשרה המעניק את הידע והניסיון בעבודה עם אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים ובפרט ילדים ושילובם הנכון במסגרת.

  • עיצוב:

קורות החיים שלכן מאפשרים קצת יותר יצירתיות ממה שאופייני בקורות חיים אחרים בגלל מסלול הקריירה שלכן. עם זאת, העיצוב עדיין צריך להיות נקי ומקצועי.

המטרה שלכן היא שקורות החיים שלכן ייקראו ויבחרו על ידי המעסיקים ופירוש הדבר הוא לשמור על פשטות. פסקאות ארוכות ומתישות או גופנים חמודים אך לא קריאים מהווים מחסום לקריאה קלה וזורמת. מגע של צבע זה נהדר, אך שמרו על זה סולידי ולא מסיח את הדעת מן הכתוב. למרות שאתן מגישות מועמדות לעבודה עם ילדים קטנים, התרחקו מתבניות מקושקשות שיסיחו את הדעת מן העיניים הסורקות עשרות קורות חיים ביום.
כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכן בדיוק את התוצאה שאתן מחפשות ותייצר לכן קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכן להתבלט?

הסייעת בגן הילדים שותפה בצוות הגן, ממלאת תפקיד ארגוני ופדגוגי לתכנית העבודה שנקבעה ע"י הגננת, על פי מדיניות משרד החינוך. המונח סייעת הגן הוחלף מעוזרת גננת לאור השינוי בתפיסת התפקיד של הסייעת והשוני במטלות עליה.

קצת בירוקרטיה: הגננת היא עובדת של משרד החינוך ואילו הסייעת, היא עובדת של העיירה או המועצה.
תפקיד הסייעת נתפס בעיני רבים כתפקיד שאיננו קשה, אך רק ממבט חטוף על התנהלות הגן, ניתן להבחין שלא כך הדבר. תפקידה של הסייעת לסייע לגננת בהתעסקות השוטפת בגן. בין אם בניקיונות, החלפות, האכלות וזמן בילוי עם הילדים.

תכונות המפתח עבור סייעת מצוינת הן בין היתר סבלנות, קשרי אנוש טובים, חום, אחריות וזיקה לחינוך. חשוב שקורות החיים ישקפו זאת, גם בפירוט הניסיון התעסוקתי וגם בתיאור התכונות האישיות.
בענף זה יש חשיבות עליונה להצגת ניסיון וזיקה לתחום. כן, גם רקע שאינו מקצועי הוא רלוונטי. כלומר אם יש לכן אחיינים, ילדים או נכדים, מומלץ לציין זאת עוד בהקדמה. זה מראה שאתן “בעניינים” ויודעות את העבודה.
אם לא הייתה לכן עבודה קודמת כסייעת, חשוב לפרט על ניסיון אחר בטיפול בילדים שיש לכן. על אף שבקורות חיים למקצועות אחרים הדבר לא נהוג, בקורות חיים של סייעות אין שום בעיה לציין עבודה כבייביסיטר, בקייטנות ואפילו הדרכה בתנועות נוער. במקרה זה אם העבודה נמשכה זמן רב, נניח עבודה כבייביסיטר במשך מספר שנים, הדבר מצביע על קשר טוב עם ילדים וכושר התמדה ויציג את המועמדות באור טוב מאוד.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!