קורות חיים לדוגמא - סוכן נסיעות

קורות חיים לדוגמא של סוכן נסיעות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של סוכן נסיעות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.4 (55 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור סוכני נסיעות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


סוכני נסיעות הם שאחראים על התכנון הלוגיסטי מאחורי הנסיעה ומזמינים עבור הלקוח את כלל השירותים והמוצרים הקשורים לענף התיירות והנסיעות. כאשר מתכננים לצאת לטיול או חופשה, יש תשתית שלמה שצריך לארגן מסביב – ואת התפקיד הזה, של בניית הנסיעה, עושים סוכני הנסיעות.

בעוד תעשיית התיירות התפתחה והשתנתה מהזמנת כרטיסי טיסה ושירותי תיירות אך ורק דרך סוכנויות נסיעות פיזיות להזמנה מקוונת דרך האינטרנט, העבודה של סוכני הנסיעות התפתחה יחד איתה. במיוחד בעידן הקורונה של ימינו, סוכני נסיעות צריכים להיות מעורים בכל התקנים וההנחיות המעודכנים ביותר ולדעת לספק ללקוח שירות של תמיכה וסיוע.

בדרך כלל סוכן הנסיעות יארגן עבור מי ששוכר את שירותיו את 3 הדברים הבאים: דרכי תעבורה והתניידות (טיסה, שיט, רכב), מקום האירוח והלינה (מלונות / אכסניה) והזמנות וכרטיסים לאטרקציות מרכזיות ביעד.

במסגרת תפקידו עובד הסוכן עם כל הגופים הרלוונטיים לנסיעה: מלונות, סוכנויות להשכרת רכב, חברות תעופה, אתרים ומדריכי טיולים. סוכן הנסיעות הוא בעצם המתווך בין הלקוח - לחברה שמספקת את המוצר הספציפי שהלקוח צריך. תפקידו לספק את כל הידע והכלים שצריך כדי להפוך את הנסיעה לחוויה טובה. במסגרת התפקיד עובדים סוכני הנסיעות עם מערכות ייעודיות ומתעסקים עם נושאים מנהלתיים, ביטוחים וייעוץ מקצועי בנוגע ליעד המבוקש.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

לרוב המעסיקים לוקח כמה שניות לבחון קורות חיים, והדבר הראשון שהם יראו הוא ההקדמה שלכם, לכן זה קריטי להשאיר רושם ראשוני מנצח. ההקדמה הידועה גם בשם פרופיל, היא ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם בפני המעסיק הפוטנציאלי במילים שלכם ולתאר את הכישורים והיכולות שהופכים אתכם אידיאליים לתפקיד.

אמנם היסטוריית התעסוקה וההכשרה שלכם הם נתונים שאינם ניתנים לשינוי, אך הפרופיל מאפשר לכם להדגיש את האיכויות שברשותכם אותן המעסיקים מחפשים. היו בטוחים ואסרטיביים בלי להישמע שחצנים או מתפארים. שימו את עצמכם בנעלי המעסיק ותארו את המועמדים המדויקים שהוא מחפש.

ההקדמה היא מקום קטן ומצומצם בקורות החיים שיש לה חלק גדול ובולט מצד המעסיקים. אין צורך ביותר משניים עד שלושה משפטים ולהעביר את האופי המקצועי שלכם, האיכויות וההישגים המרשימים ביותר שלכם. השתמשו בשפה ברורה, תיאורית, דינמית ואיתנה. תארו את עצמכם בצורה  חזקה ואנרגטית ובטון פשוט, אותנטי ובטוח בעצמו.

מומלץ לכלול גם בפסקת ההקדמה על הניסיון שלכם בתחום, כמה שנים אתם בענף התיירות, עם איזה סוג לקוחות עבדתם (פרטיים / עסקיים) וסוגי השירותים שאתם מציעים.

  • ניסיון תעסוקתי:

מנהלי סוכנויות נסיעות המחפשים לאייש את משרת סוכן הנסיעות מחפשים חוויות עבודה ספציפיות מאוד, לכן סעיף זה הוא הנשק הסודי שלכם במסע אל עבר עבודת החלומות שלכם. כולנו רוצים לתכנן מסלולי טיול מעניינים למגוון יעדים מרוחקים, לכן המגייסים רוצים לוודא שיש לכן את המיומנות והניסיון לספק ללקוחות את המידע שהם זקוקים לו ביעילות ובמקצועיות.

סוכני נסיעות עשויים לעבוד בחברות או להיות עצמאים. הם עשויים לסייע בטיולים יומיים או בנסיעות ארוכות, בהתאם למקום בו הם עובדים או הלקוחות אותם הם משרתים. לכן חשוב להקפיד להתאים את קורות החיים למשרה המבוקשת.

במידה ובעברכם עבדתם בחברות תיירות שונות, כתבו את חוויית העבודה וההישגים המתקדמים שלכם במקומות העבודה הקודמים בסדר הפוך מהמאוחר ביותר ועד המוקדם ביותר. כל סעיף מתחיל בשם החברה או המעסיק ובתאריכים. מתחת לזה - תארו את התרומה שלכם בארבע או חמש נקודות. היו ספציפיים ככל הניתן לגבי השירותים שסיפקתם ללקוחות, מגוון האוכלוסיות בהן אתם מנוסים וחוויית השירות שאתם מעניקים.

כדי לשזור את ההישגים שלכם בקורות החיים, שקלו להשתמש במדדים בסעיף ניסיון בעבודה במידת האפשר. כמו "הובלתי לעליה של 20% בשביעות הרצון של הלקוחות" או "הגדלת ההכנסות בטיולים לאירופה ב-25%" אלו הישגים עצומים, מדידים ורלוונטיים שכל מגייס ישמח לראות.

  • כישורים:

מעסיקים רבים מבינים שלמרות שידע וניסיון קודם חשובים מאוד, גם מיומנויות וכישורים מתאימים הופכים סוכני נסיעות לאיכותיים, פרודוקטיביים וכאלו שנעים לעבוד במחציתם. הקדישו חלק בקורות החיים שלכם למיומנויות ופרטים נוספים. לדוגמא: תוכלו לציין שליטה במספר משימות במקביל, יכולות סדר וארגון, יסודיות ותשומת לב לפרטים וכל מיומנות חשובה אחרת שניחנתם בה או שרכשתם בלימודים או בעבודות קודמות.

אם אכן יש לכם מיומנויות מתאימות לתפקיד כדאי מאוד להקדיש להן חלק בקורות החיים שלכם, למעסיקים איכפת מאוד מחלק הכישורים גם אם מעולם לא עבדתם בסוכנות נסיעות. כידוע רוב עבודתם של סוכני הנסיעות סובבת סביב שירות לקוחות. לכן אדיבות, סבלנות, שירותיות וכריזמה למשל הן תכונות אופי שכדאי להזכיר בקורות החיים אם אכן ניחנתם בהן. לא רק שזה עשוי לשדר למעסיק שאתם מועמדים מתאימים לתפקיד.

נסיעה בימינו הפכה קלה יותר בגלל הופעת האינטרנט. המון אנשים מחפשים ומזמינים את הכרטיסים שלהם באינטרנט. התעשייה השתנתה ולכן חשוב שתדגישו שהשתנתם והתקדמתם יחד איתה. ציינו את כל תוכנות המחשב איתן אתם עובדים במיום ביום ורמת השליטה והמיומנות שלכם בהן.

בנוסף, דיבור בשפות מרובות יכול להיות בעל ערך רב במסגרת חברה המשרתת מגוון של לקוחות: רשמו כל אחת מהשפות שלכם ורמת השליטה בהן - מנהל עשוי להיות אסיר תודה למצוא מועמדים שיכולים לגשר על הפער.

  • השכלה:

בעבר הייתה דרישה של משרד התיירות שעל סוכן נסיעות להחזיק ברישיון. מגבלה זו הוסרה וכיום כל אדם רשאי לעסוק בתחום במידה ונמצא בידו הידע המתאים.

עם זאת, על סוכני הנסיעות למצב עצמם כיועצי נסיעות ותיירות מקצועיים ולהבליט את יתרונם היחסי בכל הקשור לתכנון נסיעות. לכן, במידה ועברתם קורס במקצוע או בנושאים שונים הקשורים אליו או שאתם מחזיקים בתעודה של "סוכן נסיעות מורשה" זה המקום לציין זאת.

אינכם זקוק לתואר אקדמי בכדי לעבוד בחברת תיירות, אך הכשרה בתחום המלונאות, האירוח או התיירות יכולה בהחלט להגביר את העניין בקורות החיים שלכם, במיוחד אם אתם רק מתחילים. במידה ואכן יש לכם תואר אקדמי, אפילו אם הוא אינו קשור לתחום, רשמו אותו כאן. קבלת תואר אקדמי מראה שיש לכם נחישות והתמדה.

  • עיצוב:

איש אינו מצפה שקורות החיים שלכם יראו כמו יצירת אמנות. מה שמנהלי גיוס ומעסיקים מצפים הוא מסמך בעל מראה מקצועי התואם חזותית לשירות שלכם והחוויה שאתם מעניקים: מסודרת, מאורגנת ויודעת להבחין בין עיקר לתפל.

שמרו על עיצוב נקי ופשוט, יעיל ומסודר, כך שהקוראים יוכלו לראות בקלות את מה שהם מקבלים ולמצוא אותו בקלות. זכרו שמנהלי גיוס ומעסיקים מקדישים בדרך כלל מספר שניות בלבד של התבוננות בקורות החיים, לכן גרמו לשניות הללו להיחשב. אתם רוצים רושם ויזואלי טוב במבט אחד, לפני קריאת המילה הראשונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מה הופך את הטיול מסביב לעולם או את החופשה החלומית באיים הקאריביים לחוויה כל כך טובה עבור אנשים כה רבים? ודאי אלה הם החברים, בני ובנות הזוג וקרובי המשפחה שאיתם טסים. אך יש גם כמה דברים חשובים המהווים את התשתית החיונית להנאה צרופה. טיסה נעימה, אוכל טעים, ידע בזמן המתאים על אטרקציות מיוחדות במקום שאליו אתם נוסעים, אירוח ידידותי ואדיב, נתונים מדויקים בנוגע למזג האוויר ולזמני יציאה והגעה ליעדים, עלויות כספיות נוחות ועוד.

נראה שיש הרבה עבודה לעשות לקראת יציאה לחופשה או לטיול. את העבודה הזאת לוקחים על עצמם סוכני הנסיעות, כדי להקל על כולנו. הסוכנים מעורים בשיטות לאיסוף נתונים ברשת ובמערכות מידע ייעודיות בנוגע ליעדים רבים ומגוונים ברחבי תבל, לטיסות במחירים מוזלים, לפסטיבלים והופעות, למבצעים וחבילות נופש, להדרכות מבקרים ותרמילאים ועוד. בנוסף, הם יודעים לטפל בעניינים מנהליים הקשורים לביטוחים הנחוצים, לדרכונים ולוויזות, ומוכשרים לנהל משא ומתן יעיל מול לקוחות ולתת להם שירות יעיל ואדיב.

סוכן נסיעות עוסק בתכנון וארגון נסיעות למטרות עסקים או נופש עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. התפקיד עשוי לכלול עבודה שוטפת עם ספקים - תיאום טיסות, בתי מלון, אטרקציות וסיורי תיירות, מענה אדיב ואינפורמטיבי ללקוחות וכן עבודות אדמיניסטרציה שונות (תמחור של החופשה).
סוכני הנסיעות עובדים עם חברות התעופה, ויוצרים קשרים עם מלונות, חברות להשכרת רכב, קבוצות מדריכי טיולים ואתרי תיירות בכל העולם. העבודה מאתגרת, מספקת ומהנה. סביר להניח, שמרגע כניסתכם לתפקיד, לא תפסיקו לנסוע.

לרוב דרושים סוכני נסיעות לחברות תיירות שעוסקות בתכנון נסיעות פנים או חוץ. ישנן חברות שמעוניינות להעסיק סוכני נסיעות כשכירים או כפרילנסרים, לכן חשוב מאוד לעיין טוב-טוב במודעת הדרושים טרם שליחת קורות חיים.
מעסיקים רבים יתנו עדיפות למועמדים בעלי רקע וניסיון קודמים בתחום וישנם כאלה שאף מציבים זאת כתנאי סף לקבלה לעבודה. מיומנויות מחשב והכרות עם תוכנות רלוונטיות כמו "אמדאוס" ו"גלבוע", אסרטיביות, יכולות מכירה ותודעת שירות גבוהה הם יתרונות גדולים עבור מי שרוצה להשתלב בתחום התיירות כסוכן נסיעות.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!