קורות חיים לדוגמא - סוכן ביטוח

קורות חיים לדוגמא של סוכן ביטוח, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של סוכן ביטוח, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97.jpg
דירוג ממוצע: 4.8 (127 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור סוכני ביטוח, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

סוכן ביטוח הינו מי שהוסמך על ידי משרד האוצר כסוכן ביטוח אלמנטרי או כסוכן ביטוח חיים לאחר שעמד בדרישות המפקח על הביטוח וקיבל רישיון סוכן ביטוח מורשה ויודגש, ללא רישיון כאמור אסור לו למכור ביטוח.

התפקיד שממלא סוכן הביטוח כמתווך בין המבוטח לבין חברת הביטוח הינו חשוב עד מאד כאשר למעשיו כמו גם למחדליו יכול שיהיו השלכות גורליות הן על חובותיה של חברת הביטוח והן על חובותיו וזכויותיו של המבוטח בעת צרה.
סוכני ביטוח עובדים ישירות עם לקוחות כדי למצוא את מסלול הכיסוי הטוב ביותר שחברות הביטוח יכולות להציע להם. הם עשויים לעבוד בביטוח רכוש, בריאות או חיים, ומנחים את הלקוחות לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. העבודה של סוכן הביטוח משלבת מצד אחד כישורי מכירה ושירות לקוחות, ומצד שני בקיאות בעולם הביטוח וידע בכלכלה ופיננסיים. אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום זה, אלו הם הצדדים החשובים שיבלטו בקורות החיים שלכם.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים בביטוח מבוססות על נוסח סטנדרטי בדיוק כמו קורות חיים בכל תחום אחר, עם התאמות רלוונטיות לעולם הביטוח. הדרך לייצר קורות חיים שיובילו אתכם לראיון העבודה היא לחשוב – מה מכל מה שעשיתם עד כה יכול לגרום למגייסים להרגיש שיש לכם מה לתרום למשרה שהם מציעים.
ההקדמה שלכם צריכה להכיל שניים או שלושה משפטים המתארים את ההצלחות הגדולות שלכם בקריירה. ציינו את אלה בגאווה מבלי לחצות את הגבול להגזמה. פעלים חזקים יראו שאתם כאלו שיכולים לבצע את העבודה. השתמשו בפרטים ובנתונים כדי לגבות את טענותיכם. זכרו שקורות החיים שלכם הם מסמך שיווקי והשפה בו צריכה להיות חיה ומושכת כמו זו שהייתם משתמשים בה בשיחה עם לקוח.

מכיוון שמצופה מכם לתקשר היטב ולהתייעץ עם לקוחות, ללמוד את צרכיהם ורצונותיהם, לאשר פרטים, ולעבוד בשיתוף פעולה בין כל הצדדים, עליכם לכלול גם משפט או שניים על כישוריכם הבין-אישיים ויכולתכם לבצע את העבודה בתוך ציר זמנים לחוץ.
סוכני ביטוח רבים עובדים באופן עצמאי עבור סוכנויות ביטוח או תיווך, והם מוכרים מוצרים מרובים הזמינים בשוק הביטוח. יש גם הזדמנויות לעבוד כסוכנים שכירים המועסקים על ידי חברות ביטוח כדי למכור רק את המוצרים שלהם. לכן, עליכם לציין בבירור את קו הסמכות שלכם בתחום ולציין באיזה מסלול אתם כרגע או מתכננים להתפתח.

  • ניסיון תעסוקתי:

היסטוריית העבודה שלכם מספרת את סיפור הקריירה שלכם. הפכו אותה למעניינת כמוכם! במקצוע זה שמבוסס כל כך על הרחבה של מעגל הלקוחות ושימורם, הניסיון התעסוקתי הוא יתרון אדיר. אם עבדתם בעבר בתחום הביטוח הרחיבו והדגישו זאת, ושימו לב שניסיון זה ממוקם במקום בולט שתופס את העין ובשלב מוקדם בקורות החיים. כאשר אתם מתארים את הניסיון הקודם שלכם הרחיבו לא רק בנוגע להישגים שלכם אלא גם לגבי תחום העיסוק, סוג המשימות שביצעתם והיחסים עם הלקוחות כך שתתקבל תמונה מלאה של הידע שלכם והמיומנויות שלכם כסוכני ביטוח מחוננים.

היסטוריית התעסוקה שלכם אמורה להראות התקדמות של הצלחה. במקום לכתוב רשימת אחריות בעבודה, התאימו את היסטוריית העבודה שלכם למשרה בה אתם מעוניינים. הסתכלו על מודעת פרסום המשרה. אילו הישגים ותכונות מבקשים המעסיקים במפורש? הקפידו להשתמש במילות המפתח האלו. תארו את הישגיכם המקצועיים הגדולים ביותר בכל עבודה והשתמשו בנתוני מכירה ורישום מפורטים.

אם אין לכם ניסיון קודם בתחום חשוב מאוד לציין ניסיון תעסוקתי מעולם שירות הלקוחות והמכירות. משום שזה חלק כל כך עיקרי בעבודה, ניסיון בשיווק ושירות לקוחות הוא כמעט חובה בקורות חיים של סוכני ביטוח. פרטו ככל הניתן ונסו לדמיין את נקודות ההשקה בין התפקיד הקודם לתפקידו של סוכן ביטוח כדי שקורות החיים שלכם יציגו אתכם כמועמדים אידיאליים.

  • כישורים:

הדגישו את הכישרונות והיכולות המקצועיים שלכם ברשימה שנבחרה בקפידה. זה מקום נהדר להוסיף את מילות המפתח שציינו קודם לכן כדי לחזק את קורות החיים שלכם (רק במידה ואתם עומדים מאחוריהן)! כמובן, אתם צריך מיומנויות אנושיות כדי להיות אנשי מכירות מכל סוג שהוא. סוכני ביטוח מוכרים את אישיותם כפי שהם מוכרים פוליסות.

סוכני ביטוח מתקשרים ועובדים עם אנשים מכל שכבות האוכלוסייה, כולל קולגות, הציבור, לקוחות פוטנציאליים ואפילו בני משפחה וחברים. קורות החיים שלכם צריכים לספר סיפור של מועמדים שמבינים שעבודה עם אנשים היא חיונית, כאלו שיש להם כישורי תקשורת מרשימים, ואנשים אכפתיים שמעריכים מערכות יחסים.
במקרה של סוכני ביטוח מחשבה שצריכה להנחות אתכם היא שבתור אנשים מעולם המכירה והשיווק האופי הדומיננטי והצבעוני שלכם צריך לבלוט בקורות החיים. כדי להשאיר לקוחות מרוצים צריך להיות כריזמטיים, אכפתיים, יצירתיים, סוחפים ובעלי כישורים חברתיים מעולים. מדור הכישורים בקורות החיים חייבת לשקף זאת.

מעבר לכך דאגו לפרט את כל תוכנות המחשב בהן אתם שולטים, כמובן בדגש על תוכנות מקצועיות איתן יצא לכם לעבוד. למרות שהדגש בעבודתו של הסוכן הוא הפן האנושי, שליטה במחשבים היא תמיד יתרון שכדאי להבליט. כמו כן ציינו אם אתם בקיאים בשפות נוספות, ובאיזו מידה. זכרו שבעולם המכירות שפות אלו יכולות לתת לכם יתרון משמעותי על פני מועמדים עם נתונים דומים.

  • השכלה:

ראשית כל וכידוע, כדי לעסוק בענף זה יש צורך בהוצאת רישיון לפי תחום הביטוח שבו אתם מבקשים להתמחות (פנסיוני, אלמנטרי וכו’).

שימו לב שאתם מציינים את סוג הרישיון שאתם מחזיקים בו. כמובן שיש צורך בתקופת התמחות ומומלץ להכניס אותה לקורות החיים, במיוחד אם אין לכם ניסיון רב.
כדאי להציג, במידה שיש לכם, תואר פיננסי ממוסד מוכר (כלכלה, מנהל עסקים, ראיית חשבון וכדומה). על אף שאין חובה להיות בעל תואר כדי לעבוד בתחום, יש בכך יתרון לא מבוטל.

  • עיצוב:

המראה משפר את ההצלחה שלכם כסוכני ביטוח: מסודרים, נקיים, ידידותיים ובטוחים בעצמם. הנראות של קורות החיים שלכם צריכה להיות זהה. בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

מכיוון שתפקידכם מונע מאישיות, ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחר להשתמש בתמונה.
כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

כאנשי מכירות אתם כבר יודעים כמה חשוב להבין מה אנשים רוצים ולתת להם את זה. בואו נעשה זאת באמצעות קורות החיים שלכם שיעזרו לכם לקבל את עבודת החלומות שלכם! סוכני ביטוח צריכים להיות מומחים בשיווק, מכירות, והבחנה מה הקונים באמת רוצים. אלה בדיוק המיומנויות הדרושות לכם כדי לפתח קורות חיים נהדרים, במיוחד משום ששוק הביטוח השתנה באופן דרמטי עם הופעת הקנייה והמכירה באינטרנט. מבוטחים כבר לא צריכים סוכן כדי להבין את התחרות בשוק וחברות הביטוח כבר לא צריכות סוכנים כדי לקדם את ביטוחיהן. זה אומר שאתם צריכים להוכיח את הערך שלכם כל יום.

תחום הביטוח הוא תחום משגשג והכרחי במשק. במציאות ההפכפכה שאנחנו חיים בה כולנו צריכים מי שידאג לנו, לרכושנו ולעתידנו בשעת צרה. סוכני ביטוח מעורבים בחלקים הרגישים ביותר של חיינו, ביטוח הבית שלנו, החיים, הפנסיה שלנו ועוד.
תפקידו של סוכן הביטוח מתחיל, בהתעניינות הלקוח בפוליסה כזו או אחרת – כבר בשלב זה ועוד בטרם נוצר קשר עסקי בינו לבין המבוטח חובה על סוכן הביטוח להציג בפני המבוטח הפוטנציאלי, בהתאם לצרכיו ודרישותיו של הנ"ל, את מגוון הפוליסות הקיימות בחברות הביטוח השונות בשוק הישראלי, תוך העמדת שיקולי הלקוח בראש והתעלמות מוחלטת משיקוליו האישיים, כגון עמלתו העתידית והרצון לרצות חברת ביטוח כזו או אחרת.

בתחום הביטוח קיימים תפקידים שונים בין אם סוכן, יועץ או משווק על כולם חל תנאי הסף הבסיסי של החזקה ברישיון בתוקף מלשכת סוכני הביטוח בישראל. הרישיונות הנפוצים ביותר הם פנסיוני ואלמנטרי והדרישה עבורם בשוק היא גבוהה. חשוב לדעת שרישיון זה הוא הכרחי על מנת שתוכלו לעסוק כסוכני ביטוח. ישנם תפקידים בעולם הביטוח שלא מחייבים זאת וחשוב להבין בדרישות המפורטות במודעה אם זה המצב.
העבודה של סוכן הביטוח משלבת מצד אחד כישורי מכירה ושירות לקוחות, ומצד שני בקיאות בעולם הביטוח וידע בכלכלה ופיננסיים. אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום זה, אלו הם הצדדים החשובים שיבלטו בקורות החיים שלכם.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!