קורות חיים לדוגמא - נציג שירות לקוחות

קורות חיים לדוגמא של נציג שירות לקוחות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של נציג שירות לקוחות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%92-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (99 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%92-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור נציגי שירות לקוחות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


כשמדובר בעסק גדל, המוניטין הוא הכל. כפנים של הארגון, צוות שירות הלקוחות מסייע בבניית ושמירה על מוניטין זה. נציג שירות לקוחות טוב שואף לספק את צרכיו של כל לקוח, תוך שהוא מבטיח שהוא מרוצה מהשירות ומהחברה, לכן חברות רבות מבינות את החשיבות שבבחירת נציגי שירות טובים ובהכשרתם המקיפה.

נציגי שירות לקוחות טובים תמיד מבוקשים מכיוון שהם חלק בלתי נפרד כמעט מכל עסק. נציגי שירות לקוחות מגדירים את תדמית החברה, נאמנות לקוחות, אינטראקציות בין לקוחות לעסק ועוד. מותגים חכמים ומודרניים שמים דגש על חוויות שירות לקוחות נהדרות.
כדי להיות מנהלי שירות לקוחות או נציגים מוצלחים, עליכם להיות בעל מיומנות רחבה. אתם צריכים להיות סבלניים, אמפתיים, פותרי בעיות בעלי תושייה, ועליכם להכיר את המוצר או השירות של החברה מבפנים ומבחוץ.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

כנציגי שירות לקוחות, אתם הקול והפנים של החברה. סביר להניח שאתם הגורם הראשון שהלקוח יצור איתו קשר, או לחילופין ייתכן ותתמודדו עם לקוח לא מרוצה. בשני המקרים, המטרה שלכם היא תוצאה חיובית בסוף השיחה.

קורות החיים הם מקום מצוין להראות שאתם יודעים לתת לאנשים את מה שהם רוצים. למעשה, המפתח לחיפוש העבודה שכם יהיה ליצור קורות חיים שמראים למעסיקים שיש לכם מה שהם רוצים.
הדגישו בהקדמה קצרה של לא יותר מ- 3 משפטים את ההישגים והתכונות הגדולים ביותר שלכם. זכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים חזקים ובמידע ספציפי לעבודה ככל האפשר. נציגי שירות לקוחות ממלאים חלק חיוני בהצלחתן של חברות רבות, ולכן הדגשת תכונות המפתח המוכיחות את הכישורים וההישגים שלכם כאן היא קריטית.

ההקדמה היא הההזדמנות שלכם להמחיש את האופי המועיל שלכם ואת כישורי התקשורת. לא תקבלו הזדמנות כזו בסעיפים האחרים של קורות החיים, אז נצלו את השורות הבודדות האלו!

  • ניסיון תעסוקתי:

בעבודתכם בטח תשאלו את השאלה: איך אוכל לעזור לך היום? אבל למעשה חשבו שזו השאלה שאתם צריכים לענות עליה. השתמשו בניסיון התעסוקתי שלכם כדי להראות את ההצלחה הגדולה ביותר שלכם בשירות הלקוחות ובחרו במילים חזקות כדי לתאר את תרומתכם וכישוריכם.

בין אם הייתה לכם עבודה קודמת אחת ובין אם רבות, בהחלט חידדתם את כישורי שירות הלקוחות שלכם בדרך. היסטוריית התעסוקה שלכם צריכה להיות תיעוד של צמיחה זו. השתמשו בכל סעיף כדי לתת למעסיקים מושג מה תביאו לתפקיד.
פרטו לגבי כל משרה את יישומי המחשב שאיתם עבדתם (כמו פריוריטי, אקסל, וורד, אאוטלוק וכו'), את הנושאים בהם נתתם שירות (תמיכה טכנית, שימור לקוחות, מתן מידע, ביצוע פעולות וכו'), הצלחות מקצועיות, תחומי אחריות, יוזמות שלקחתם במהלך העבודה ומיומנויות "צד" שונות שהבאתם לידי ביטוי במהלך העבודה כגון: שליטה בשפות זרות, תפקוד תחת לחץ ועבודה מול כמה ממשקים במקביל.
במידת האפשר, הוסיפו מידע הניתן לכימות המאפשר את מדידת תוצאת העבודה שלכם. בתפקידי שירות לקוחות הנתונים יכולים לכלול מידע כמו: דירוג שביעות רצון הלקוחות שלכם, אחוז יעד המכירות שעמדתם בו, שימור הלקוחות או קידום שקיבלתם על עבודתכם הנאמנה.

אם אתם נכנסים לשוק העבודה בפעם הראשונה, אל חשש! בשירות הלקוחות יש מקום לכולם וזהו תחום בעל מקום לצמיחה. מומלץ להדגים את חוויותיכם וניסיונכם המקצועיים בתחומים אחרים. תוכלו לרשום כל עבודה בהתנדבות, עבודות מזדמנות או עמדות אחריות בחברות וארגונים. רק זכרו שמוטב שהניסיון יהיה רלוונטי לתפקיד שאתם רוצים.

  • כישורים:

כישורי שירות לקוחות הם תכונות, התנהגויות ושיטות המאפשרות לכם לתת מענה לצרכי הלקוח, לטפח מערכות יחסים חיוביות ולפעול כנציגי החברה.
סעיף המיומנויות שלכם צריך למלא שתי פונקציות:

  1. לעבור תוכנות מחשב הנקראות "מערכת מעקב אחר מועמדים" (ATS) המבקשת לראות אם קורות החיים שלכם מכילים מילות מפתח מסוימות או לא.
  2. לשכנע את המעסיקים שיש לכם את הכלים כדי להיות יעילים בתפקיד שאליו אתם ניגשים.

סעיף המיומנויות צריך להיות אמיתי ולשקף את מי שאתם כמקצוענים בעלי ערך. כישורים בינאישיים (סבלנות, אדיבות, שירותיות) הולכים להיות המוקד העיקרי של כל מגייס או איש מקצוע בתחום משאבי אנוש הסוקר קורות חיים בתחום שירות לקוחות. לכן, כשאתם מגישים את מועמדותכם לעבודה כזו אל תשכחו להדגיש את יכולתכם להביא תכונות אלה לידי ביטוי, כי אין דבר נחמד יותר מלדבר עם נציג שירות לקוחות שנהנה מעבודתו.
עם זאת, כמו כמעט כל שוק עבודה אחר, שוק זה  הושפע מחידושים טכנולוגיים. המשמעות היא שלכישורים טכניים יש חשיבות רבה יותר מזו שהייתה להם בשנים קודמות. לדעת להשתמש במערכות תקשורת דיגיטליות של לקוחות, CRM, תוכנות משרדיות וכן הלאה יכול להיות צורך קריטי, תלוי בחברה.

בנוסף, הפגינו את כישורים בסיסיים שיעזרו לכם לצבור את הידע והניסיון ההכרחיים לעבודה בצורה טובה ויעילה כמו: יכולת למידה עצמית, קליטה מהירה, ביטחון עצמי, רצון ללמוד, מוטיבציה, יסודיות וכו'.

  • השכלה:

עבודת שירות הלקוחות ברוב החברות אינה דורשת השכלה מיוחדת כלשהי. העבודה כן דורשת מהעובדים להיות נמרצים, כריזמטיים, בעלי יכולת שיווקית גבוהה ובעלי מוטיבציה ותחרותיות.

ההכשרה הנדרשת לצורך ביצוע התפקיד היא קורס בן מספר ימים מטעם החברה על מנת להכשיר את הנציגים לביצוע תפקידם. קורס זה לרוב כרוך בתקופת התחייבות לחברה ובמהלכו יקבלו העובדים שכר בסיס בלבד. שכר העבודה בפועל נקבע לפי מכירות, גיוס לקוחות / תורמים, איכות השירות (לפי משובים) ועוד, ולכן על הנציגים לעבוד מול מספר רב ככל הניתן של לקוחות וכמובן להעניק שירות טוב כדי שהלקוח יהיה תמיד מרוצה.

  • עיצוב:

בדיוק כפי שאתם נציגי החברה בה אתם עובדים, קורות החיים שלכם הם הנציגים המקצועיים שלכם. איזה רושם ברצונכם להשאיר על המגייסים והמעסיקים? נקיים, מסודרים, מאורגנים, מכוונים לפרטים? כן! כך בדיוק קורות החיים שלכם צריכים להיראות.

שירות לקוחות עוסק באינטראקציה אנושית, פתרון בעיות, סבלנות ואמינות. מבחינה לוגית, התבנית והפריסה של קורות החיים צריכים לשקף שילוב כלשהו של עיצוב נגיש (נקי וידידותי) עם מבנה יעיל כדי להדגים גישה מסודרת לעבודה שלכם.
קורות החיים שלכם יבדקו על ידי מישהו עם זמן מוגבל ומאות קורות חיים של מועמדים אחרים לעבודה בשירות לקוחות בתיבת הדואר הנכנס שלהם. אתם רוצים להתבלט בצורה טובה: אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

נציגי שירות לקוחות הם חבל ההצלה כאשר דברים יומיומיים משתבשים. ממוצרים פגומים ועד תפעול טכני, נציגי שירות הלקוחות עוזרים ללקוחות לתקן בעיות ולשוב על הרגליים. בעוד שמשרות שירות לקוחות רבות עוברות אוטומטיות בהדרגה, חברות מחפשות נציגים אנושיים עם כישורי תקשורת גדולים שיכולים להתמודד עם בעיות מורכבות ולספק טיפול איכותי.

משרות בשירות לקוחות מציעות תעסוקה קבועה, לרוב במוקדים טלפוניים או במטה של ​​חברות גדולות. תפקידים אלה מהווים גם נקודות כניסה נהדרות למגוון קריירות אחרות, במיוחד שותפי מכירות או שיווק.
מטרת קורות החיים לשירות לקוחות היא להראות למעסיקים ומנהלי הגיוס שכדאי להם לשכור את שירותיכם היעילי והמקצועי. בעת כתיבת קורות החיים, וודאו שאתם מפרטים למה הניסיון, הכישורים וההישגים הקודמים שלכם יועילו לחברה ויסייעו לה לצמוח.

אם אתם מעוניינים במשרה של שירות לקוחות אתם בוודאי אוהבים אנשים ותמיד נהנים לעזור לזולת, ואלו הן אכן תכונות חשובות מאוד לכל נציג שירות לקוחות מוצלח. אם כן, כשאתם מגישים את מועמדותכם לעבודה כזו אל תשכחו להדגיש את יכולתכם להביא תכונות אלה לידי ביטוי.
הקדישו זמן לחקור אילו כישורים נוספים תזדקקו לתפקיד. חשבו כיצד הכישורים הרלוונטיים והניסיון המקצועי שלכם יכולים להיות מוצגים בצורה הטובה ביותר בקורות החיים לקבלת האפקט הטוב ביותר.

 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!