קורות חיים לדוגמא - נהג תחבורה ציבורית

קורות חיים לדוגמא של נהג תחבורה ציבורית, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של נהג תחבורה ציבורית, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A0%D7%94%D7%92-%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.3 (175 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%A0%D7%94%D7%92-%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור נהגי תחבורה ציבורית, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


קורות חיים של נהגי תחבורה ציבורית צריכים להציג מגוון תכונות שמוכיחות את יכולתם להעביר נוסעים בבטחה למקומות ומהם. בין אם אתם נהגי אוטובוס, מונית או רכבת עליכם להיות בקיאים בטכניקת נהיגה בטוחה וזהירה וצריכים להיות מסוגלים לציית לחוקי המדינה בכל הנוגע להובלת נוסעים. נהגי תחבורה ציבורית צריכים לסייע לנוסעים ברצון ואדיבות, לסייע עם מטען, כמו גם לספק להם את כל פרטי הנסיעה הדרושים.

המועמדים האידיאליים לתפקיד נהנים לעבוד עם אנשים ואינם נסערים כאשר דפוסי התנועה משתנים או משפיעים על המסלול שלהם. קורות חיים מנצחים של נהגי תחבורה ציבורית צריכים להדגיש את התשוקה של האדם לשירות הציבורי, כמו גם את מהימנותו כנהג בטוח. עבודה כנהג תחבורה ציבורית דורשת מסירות, התמדה, אחריות ועירנות. קריירה בתחום זה היא יציבה אך עם זאת היא אינה מתאימה לכל אחד.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

השתמשו בפסקת ההקדמה כדי להוכיח לחברה בה אתם מחפשים עבודה שאתם נהגים שאפשר לסמוך עליהם. ההקדמה היא החלק היחיד שמנוסח בצורה של טקסט חופשי בקורות החיים שלכם. שלא כמו בסעיפים האחרים - שיהיו בצורת נקודות - כאן יש לכם שלושה או ארבעה משפטים לתת סקירה קצרה של מי שאתם, האופי המקצועי שלכם, הכישורים, האיכויות, ההישגים והחוויות החשובים ביותר שלכם. ההקדמה היא מקום נהדר להוספת קצת אישיות וקסם אישי למה שיכול להרגיש כמו מסמך יבש מאוד. אתם רוצים להרשים את המעסיק הפוטנציאלי עם הכישורים שלכם, אבל אתם גם לא רוצים להישמע כמו רובוט.

הדגישו כאן את ההישגים והתכונות הגדולים ביותר שלכם. זכרו להשתמש בפעלים רבי עוצמה ומידע ספציפי לעבודה ככל שתוכלו. לנהגי תחבורה ציבורית מוטלת אחריות רבה להסיע נוסעים בבטחה, ולכן חשוב לתקשר את מסירותכם לכך וניסיונכם בתחום. הדגשת תכונות המפתח שלכם המציגות ביעילות את הכישורים וההישגים שברשותכם לתפקיד זה היא קריטית.

כאשר בונים קורות חיים לנהגים שני הדברים העיקריים שיש לתת עליהם את הדעת הם הניסיון התעסוקתי ורישיונות הנהיגה שאתם מחזיקים. כלומר, חשוב לציין בראש קורות החיים משמע כבר בפסקת ההקדמה אם אתם מחזיקים ברישיון הנחוץ על פי חוק לנהיגה במונית, אוטובוס או רכבת.

בניגוד לאוטובוסים ורכבות שבמקרים אלה המעסיקים הרבה פעמים מכשירים את הנהגים שלהם, נהגי מוניות צריכים לרכוש את הרישיון בעצמם כדי לעסוק במקצוע.

  • ניסיון תעסוקתי:

ניסיון התעסוקה הקודם שלכם מראה למעסיקים שאתם יכולים להתמודד עם כל המהמורות שאתם עלולים להיתקל בהן בכביש. בנו את היסטוריית התעסוקה שלכם בסדר כרונולוגי הפוך: תחילה כתבו דוגמאות מהתפקיד האחרון שלכם ועברו אחורה משם עד שיהיו לכם מספר דוגמאות המראות את היכולת שלכם לעבוד קשה, לבצע ריבוי משימות ולנהל את זמנכם ביעילות.

מעבר לכך כדאי לציין ניסיון עבר בנהיגה מקצועית על סוגי הרשיונות השונים. ככל שאתם בעלי וותק גדול יותר כך תהיו מועמדים אטרקטיביים יותר לתפקיד. סעיף הניסיון התעסוקתי הוא לעתים קרובות הסעיף הראשון אותו יסרוק המעסיק הפוטנציאלי. אז קחו בחשבון שכלל האצבע הוא להראות ולא לספר. הפכו כל נקודה בסעיף הניסיון שלכם למשמעותית וציינו את ההשפעה שהייתה לכם בתפקידים הקודמים שלכם וודאו שכל נקודה מלווה בדוגמא קונקרטית.

ניסיון בנהיגה גם מהצבא הוא מעולה וחשוב מאוד. כמו כן, ניסיון בשירות לקוחות גם יכול להיות רלוונטי בהתחשב בכך שזה הוא חלק בלתי נפרד מעבודתו של נהג בתחבורה ציבורית. גם אם הניסיון שלכם מתחומים אחרים, כדאי לציין אותו ולשים לב שאתם מתארים את האתגרים המקצועיים שרלוונטיים גם לעבודתו של הנהג. למשל, יחסי אנוש טובים, סבלנות, תשומת לב ועבודה מאומצת לאורך שעות רבות.

אם זו עבודת הנהיגה הראשונה שלכם, השתמשו בסעיף ההיסטוריה התעסוקתית שלכם כדי להצביע על כישורים שיעזרו לכם להסתגל במהירות לתפקיד.

  • כישורים:

סעיף הכישורים מהווה את ליבו של קובץ קורות החיים לנהג. בראש ובראשונה אתם רוצים להעביר את הרושם שאתם עובדים אמינים, אחראיים ודייקנים. בתור נהגים של כלי תחבורה גדולים חייהם וביטחונם האישי של הנוסעים הרבים יהיו מופקדים בידכם ובשיקול הדעת שלכם. חשוב שסעיף הכישורים שלכם ישקף תכונות אלה.

בנוסף לא יזיק לציין את כישורי שירות הלקוחות שלכם. מרביתם של נהגי התחבורה הציבורית באים במגע ישיר עם ציבור הנוסעים, כחלק ממערך זה עליהם להיות ייצוגיים, אדיבים וסבלניים. אם יש לכם ניסיון שיעיד על יחסי אנוש מצוינים ציינו אותו גם.

חשוב לשים דגש ליכולות טכניות. נהגים צריכים להיות בקיאים ולשלוט במערכת הפעלת כלי הרכב על מנת לנהוג בו באופן תקין ולהתמודד עם תקלות שעלולות לפגוע בתפקודו. אם יש לכם ידע טכני כלשהו, הכשרה בנושא או אפילו הכשרה מהשירות הצבאי ציינו זאת. חשוב שהמעסיקים שלכם יראו שבעבר התמודדתם עם אתגר טכני בהצלחה.

  • השכלה:

מכיוון שנהגים רבים יכולים להתחיל לעבוד ללא תואר אקדמי, לא תצטרכו לדאוג ליצור קטע לימודים ממושך בקורות החיים שלכם. עם זאת, האישורים שלכם חיוניים לתפקיד. רשמו את ההסמכות שלכם לתפקיד כאן.

נהגים רבים נוטים להמעיט מסך הכישורים שלהם כאשר הם כותבים בקורות החיים רק את שם החברות בהן הם עבדו ואת מספר השנים בכל משרה. אך כשלחברה דרושים נהגים והיא מחפשת תוספת לכוח האדם שלה היא תרצה לגייס את האנשים האמינים, החרוצים והמנוסים ביותר. לכן אם עשיתם קורסים שיכולים להיות רלוונטיים לתפקיד המבוקש פרטו עליהם כאן.

אם אין לכם רישיון נהיגה באוטובוס, רכבת או אפילו רכבת קלה אל תדאגו, חברות התחבורה הגדולות מפעילות בתי ספר ומכשירות נהגים רבים בכל שנה. בכל זאת ציינו את הרישיונות שברשותכם וזכרו שאם אתם נהגים אחראים ומקצועיים אין סיבה שלא תתקבלו לעבודה.

  • עיצוב:

התחרות בשוק העבודה של ימינו גבוהה. לכן עליכם לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט עם העיצוב הנכון. כלומר, להראות את האישיות שלכם, לצד הדגשת הניסיון המקצועי וההישגים שלכם. מעסיקים נוטים יותר לזכור מועמדים מקוריים וחדשניים מאשר כאלו שמציגים רשימת תבליטים יבשה.

אבל מה הופך פורמט טוב של קורות חיים לכזה מנצח? זה אולי נשמע מוזר, אבל כמה שיותר פשוט, יותר טוב. אתם רוצים שהמגייסים יוכלו לקרוא כל מילה. המשמעות היא בלי פסקאות טקסט גדולות מדי, בלי גופנים מהודרים ורק קורטוב של צבע אם יש. ההישגים שלכם הם אלו המייחדים אתכם, לא עיצוב משוגע מדי. בהירות עדיפה על כל השאר. מגייסים מבלים 8 שניות בממוצע בסריקת קורות חיים, כך שאם הם לא ימצאו את מבוקשם הם פשוט ימשיכו הלאה.

בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

נהגי תחבורה ציבורית האנשים שאחראים להביא אותנו הביתה בבטחה, ולדאוג שנגיע לעבודה על בוקר בזמן, הם חלק אינטגרלי מחיי היומיום של כולנו. עבודה כנהג תחבורה ציבורית דורשת מסירות, התמדה אחריות ועירנות. קריירה בתחום זה היא יציבה ומתגמלת ביותר, קיים מחסור תמידי בנהגי תחבורה ציבורית.

האחריות המהותית של נהגי תחבורה ציבורית כוללת הגעה לכל תחנה בזמן, גביית תעריפים, שמירה על הסדר בין הנוסעים, מתן עזרה ראשונה במקרה חירום, שמירה על הרכב במצב טוב והצעת הנחיות לנוסעים. המעסיקים מחפשים כישורים כגון נהיגה בטוחה, ניהול זמן, תקשורת יעילה, ערנות, חריצות וידע מכני.
חברות התחבורה הציבורית הגדולות מתחרות ביניהן על תנאי ההעסקה על מנת לגייס לשירותיהן נהגים איכותיים שיישארו איתן לאורך זמן. כאשר בונים קורות חיים לנהג תחבורה ציבורית שני הדברים העיקריים שיש לתת עליהם את הדעת הם הניסיון התעסוקתי ורישיונות הנהיגה שאתם מחזיקים.

במידה ואינכם מחזיקים ברקע של העבודה הספציפית אליה אתם ניגשים, כל ניסיון נהיגה באופן מקצועי אפילו כנהגים של רכב פרטי יהיה נהדר, או ניסיון כנהגים צבאיים. גם אם הרכבים שנהגתם בהם או אופי העבודה שונה מזו שאתם מנסים להתקבל אליה, הניסיון שברשותכם מעיד על המסוגלות לשעות נהיגה רבות. ההתמודדות עם שעות הנסיעה הרבות אינה קלה, והעובדה שיש לכם ניסיון עבר מראה שאתם עומדים באתגר. בנוסף, ניסיון עשיר מצביע על רצינות והתמדה.

טיפ נוסף: זה תמיד רעיון מצוין לדעת כל מה שאתם יכולים על חברת הנסיעות בה אתם רוצים לעבוד. מתי החלה החברה לפעול? מי ייסד אותה? אילו מסלולי טיול או יעדים מפעילה החברה? אילו מדיניות ופילוסופיות החברה מייצגת? הכרת הדברים האלה באמת תעזור לכם בפגישת הראיונות ותשפיע רבות על המראיין שלכם. להיות מודעים לדברים אלה מראה עד כמה אתם מתעניינים ומתלהבים בעבודה בחברה.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!