קורות חיים לדוגמא - מתווך נדל"ן

קורות חיים לדוגמא של מתווך נדל"ן, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מתווך נדל"ן, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%9A-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (193 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%9A-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מתווכי / סוכני נדל"ן, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

למתווכי נדל"ן יש השפעה רבה על חיי רבים. פעולות קנייה, מכירה או השכרה של נכס יכולות להיות מלחיצות ביותר עבור אנשים ללא ניסיון וידע בתחום, והם מסתמכים על הניסיון והמומחיות של המתווכים כדי להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר.

קורות החיים של מתווכי הנדל"ן חייבים להיות תחרותיים כמו שוק הנדל"ן עצמו. קורות החיים הם הסיכוי הטוב ביותר של הסוכנים להבדיל את עצמם ממכלול מועמדים בעלי הכשרה דומה באמצעות הוכחת ערכם. בעוד שכל כללי קורות החיים המסורתיים חלים גם כאן, האופן האמיתי שבו מתווך פוטנציאלי יכול להתבלט הוא באמצעות שליטה מושלמת בתחום בעזרת מושגים וכלים חדישים בתחום הנדל"ן.
קורות חיים מצליחים של מתווכים צריכים להציג את הידע של המועמדים על תנאי השוק הנוכחיים. קורות החיים צריכים להבליט את יכולתם של המועמדים לקבוע את צרכי הלקוחות, ולסייע במציאת פתרונות לצרכיהם. קורות חיים של מתווכים מיומנים מציגים את יכולתם של המועמדים לנהל משא ומתן על עסקאות נדל"ן, ולהבטיח כי כל הדרישות החוק יימלאו לאורך כל התהליכים.

קורות החיים צריכים גם להדגיש כישורים כגון כישורי ריבוי משימות חזקים, שאפתנות, ידע בציוד משרדי וכישורי תקשורת מצוינים. המועמדים האידיאליים לנדל"ן עובדים היטב באופן עצמאי, אך גם מחזיקים במיומנויות בין אישיות מצוינות.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

סעיף זה של קורות החיים נותן לכם קצת חופש להבליט את הסגנון המקצועי שלכם. כאנשי מכירות מי שאתם ומה שאתם מביאים לשולחן יכול להיות המפתח שלכם להצלחה! קורות חיים הם מסמך מקצועי עם מעט מקום לאישיות. לכן ההקדמה שלכם, המכונה גם פרופיל, כל כך חשובה.
בשניים עד ארבעה משפטים במיקום הראשי בראש קורות החיים, אתם יכולים להיות קצת יצירתיים. סוכני נדל"ן צריכים להיות אנשי תקשורת גדולים כדי לבנות קשרים עם רוכשי דירות, מוכרים ועמיתים והפרופיל שלכם צריך לשקף את הכישורים האלה.

הקדמה מוצלחת מספרת מי אתם ומה אתם תביאו לצוות. זה המקום שבו עליכם להציג את ההישגים והתכונות הגדולים ביותר שלכם, לתאר את שירות הלקוחות ויכולות המכירה שלכם בתוספת הזהות המקצועית שאתם מביאים. השתמשו בפעלים חזקים שמראים שאתם משיגי כל שיכולים להביא עסקים חדשים ולסגור מכירות. אל תחששו להשתמש בתארים שמקרינים את האישיות והמקצועיות שלכם. ספקו פרטים היכן שאתם יכולים והיו גאים בקריירה שלכם מבלי להתרברב.

  • ניסיון תעסוקתי:

היסטוריית העבודה שלכם מספרת את סיפור הקריירה שלך. שדרגו אותה למעניינת בדיוק כמוכם! בממוצע, מתווכי הנדל"ן נמצאים בעסק כבר שמונה שנים פחות או יותר לפי הסטטיסטיקה. אמנם אתם לא ממוצעים וכנראה שיש לכם היסטוריה שמוכרת בתים. גם אם לא, תוכלו להצביע על ניסיון שמתורגם לכישורים מוערכים בנדל"ן, כמו עבודות מכירה אחרות או עבודות שדרשו שירות לקוחות, או רשת גדולה של אנשי קשר ולקוחות פוטנציאליים. רק זכרו כי עליכם להיות בעלי רישיון לעבוד כסוכנים.

היסטוריית התעסוקה שלכם צריכה להראות התקדמות של הצלחה. במקום לכתוב רשימת אחריות בעבודה, התאימו את היסטוריית העבודה שלכם למשרה שאתם מחפשים. הסתכלו על תיאור המשרה. אילו הישגים ותכונות מבקש המעסיק במפורש? הקפידו להשתמש במילות המפתח האלו. תארו את ההישגים המקצועיים הגדולים ביותר שלכם בכל עבודה. השתמשו בנתוני מכירה ורישום מפורטים. ככל שאתם יכולים להיות ספציפיים יותר, כן ייטב. סוכני נדל"ן הם אנשי מכירות וביצוע עסקאות הוא שם המשחק.

מכיוון שנדל"ן הוא ענף מחזורי, אולי לא תהיה לכם צמיחה מתמדת במכירות, אך תהיה לכם צמיחה מקצועית. מתווכים בכירים מבינים את מחזורי השוק, כך שמומלץ לכלול פעולות שביצעתם בתקופות שקטות יחסית שהובילו להצלחות עסקיות בהמשך.

  • כישורים:

הדגישו את הכישרונות והיכולות המקצועיים שלכם ברשימה שנבחרה בקפידה. זה מקום נהדר לשוב ולהסתכל בתיאור המשרה כדי לחפש את מילות המפתח הדומיננטיות ולהוסיף אותן כך שיחזקו את קורות החיים שלכם!
כמובן, אתם צריכים מיומנויות של בין אישיות כדי להיות אנשי מכירות מכל סוג שהוא. סוכני נדל"ן מוכרים את אישיותם כמו גם בתים. תוכלו לבלות שעות עם לקוחות שמקבלים את אחת ההחלטות הגדולות בחייהם והם יסמכו על עצתכם. מעסיקים רוצים שתביאו מכירות למשרד, אז באופן מסוים אתם מוכרים גם את עצמכם אליהם. אבל להיות סוכנים מהשורה הראשונה דרוש הרבה יותר מאשר חברותיות וקסם אישי.

כדי ליצור קורות חיים בולטים עליכם להדגיש את ההישגים והמיומנויות שמעסיקים מחפשים בסוכנים. כישורים בין אישיים, הם חלק גדול מעבודתכם, אך נדרשים גם מיומנויות קשות, או כישורים טכניים וספציפיים לעבודה. כישורים המבוקשים ביותר לתפקיד כוללים את הדברים הבאים - יכולות מכירה חזקות ויכולות משא ומתן, יכולת עבודה עצמאית, מיומנות בריבוי משימות ובקיאות בתוכנות נדל"ן ומחשב. ידע טוב על נכסים מקומיים וידע מעודכן על מגמות השוק מוערכים בהחלט גם הם.
כשאתם כותבים את קורות החיים שלכם, פרטו את המעלות שלכם כאנשים וכעובדים, באופן שבו מי שקורא אותן יהיה חייב לפגוש אתכם ולהתרשם מהיכולות המיוחדות שלכם, ממש כמו הרצון העז לבדוק את הבית שעל שפת הים במודעה שפרסמתם.

  • השכלה:

בכדי לעסוק בתחום אינכם צריכים תואר ראשון, אבל רישיון הוא הכרחי. בעוד שתעודת בגרות מספיקה כדי להתחיל ללמוד נדל"ן, אתם צריכים רישיון כדי להיות סוכנים.

הלימודים בקורס תיווך ומכירות נדל"ן פונים לקהל הרחב ולכל מי שיש ברצונו להשתלב במסלול לימודים מרתק זה, בין אם הינו בעל ידע קודם וניסיון מעשי בתחום המקרקעין ובין אם לאו, הן לצורך העשרה אישית ושימוש עצמי והן לצורך רכישת מקצוע חדש והשתלבות בשוק העבודה בתחום  זה. עם סיום הלימודים ובכדי לעסוק בתיווך מקרקעין, על סטודנטים לנדל"ן לעבור בחינת רישוי לשם קבלת רשיון לתיווך מקרקעין של משרד המשפטים.

  • עיצוב:

המראה שלכם משפר את ההצלחה שלכם כסוכני נדל"ן: מסודרים, נקיים וידידותיים. המראה של קורות החיים שלכם צריך להיות זהה. בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים.

אתם רוצים שמעסיקים פוטנציאליים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם להרשים. בדיוק כמו הנכס שאתם מראים ללקוחות - אתם מדגישים בפניהם את החלקים הטובים ביותר של הבית ומצמצמים את המידע הפחות רצוי.
כך גם כשכותבים קורות חיים, חשוב להשתמש במסגור: מה הם הפרטים שאתם רוצים להדגיש? איך אתם יכולים להשתמש בעיצוב לטובתכם כדי לוודא שזה מה שאנשים רואים, תוך השמטת דברים שלא יעזרו לכם? אתם בוודאי יודעים שאין כמו מראה עיניים כדי לסגור את העסקה. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחרו לצרף תמונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

ענף הנדל"ן מהווה חלק נכבד ומשמעותי מהכלכלה בישראל ובעולם כולו. זהו ענף מורכב  אשר פונה למוכרים או לרוכשים של דירות מגורים, כמו גם למשקיעים בנדל"ן מסוגים שונים. העסקאות אשר מתבצעות בתחום הנדל"ן הינן עסקאות גדולות הדורשות משאבים רבים לצורך מימושן. מתווכי נדל"ן, אשר נקראים גם סוכני נדל"ן, הינם בעלי המקצוע האחראיים על תיווך וקישור בין אנשים המעוניינים לבצע עסקת מכירה וקנייה בעולם הנדל"ן וסיוע להם להגיע להחלטה משתלמת.

תיווך נדל"ן הוא מקצוע אשר משלב בין תחומי השיווק והמכירות, ניהול משא ומתן ותיווך וקישור בין אנשים מתוך כוונה למצוא את עמק השווה ביניהם בכל הנוגע לתיווך ומכירה של נכסים שונים וקרקעות, כמו גם ביזמות בנייה. סוכן או מתווך נדל"ן הוא אדם שתפקידו להתאים בין קונה או שוכר פוטנציאלי לבין נכס. בעלי דירות יכולים לשכור את שירותיו של המתווך על מנת שימצא עבורם קונים / שוכרים, ובאופן דומה שוכרים / קונים יכולים לפנות למתווך על מנת שימצא עבורם נכס מתאים.

דרישות המשרה הן לרוב רישיון תיווך במקרקעין, ניסיון קודם במכירות, יחסי אנוש וכישורים חברתיים מעולים, היכרות עם רשתות חברתיות ופלטפורמות שיווק, סדר וארגון, יכולת לעבוד מול מספר גורמים במקביל, אחריות, אמינות, מוסר עבודה גבוה ומוטיבציה.
אם יש דבר אחד בו אתם מצטיינים מעל הכל, הוא למכור - אז עשו זאת בקורות החיים שלכם! כאנשי מכירות אתם כבר יודעים כמה חשוב להבין מה אנשים רוצים ולתת להם את זה. קורות החיים שלכם מספרים למעסיקים מי אתם ומה תביאו לצוות. זה המקום בו אתם מציגים את ההישגים והתכונות הגדולים ביותר שלכם. בדיוק כמו הנכסים אותם אתם מראים - אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!