קורות חיים לדוגמא - מתדלק

קורות חיים לדוגמא של מתדלק, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מתדלק, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%AA%D7%93%D7%9C%D7%A7.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (130 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%AA%D7%93%D7%9C%D7%A7.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מתדלקים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


מתדלק בתחנת דלק הוא האדם המספק שירות לכלל סוגי כלי הרכב הממונעים שנכנסים לתחנת הדלק במטרה למלא את מיכל הדלק. תפקידו של המתדלק הוא למלא את מיכל הדלק על פי בקשתו של האדם היושב ברכב, ובהתאם לסוג המנוע ברכב. המתדלק מבצע זאת באמצעות החדרת צינור עם ראש אלקטרוני למיכל הדלק של הרכב. הראש האלקטרוני שולט בפעולת המשאבה, שתפקידה לשאוב את הדלק שממוקם בקרקע באמצעות מנוע חשמלי ולהעבירו למיכל הדלק של הרכב המתדלק.

במסגרת תפקידו, על המתדלק לדעת להבחין בין סוגי הדלק השונים: בנזין ברמות אוקטן שונות, סולר למנועי דיזל וסוגים נוספים לשם הנעת כלי רכב מנועיים. כמו כן, תפקידו של המתדלק הוא גם לאסוף את התשלום מהלקוח. כאשר המתדלק פונה לאדם המבקש לתדלק את רכבו, עליו לברר האם הוא מעוניין למלא מיכל הדלק במקסימום האפשרי או בהתאם לסכום כספי מסוים אותו תכנן להוציא.

במידה וביקש למלא את המיכל עד המקסימום האפשרי, כל שיצטרך הוא להחדיר את ראש הצינור למיכל, כאשר המערכת תדע לעצור באופן עצמי את הזרמת הדלק כשהמיכל מלא. במידה וירצה להגביל לסכום מסוים, המתדלק יבצע זאת באמצעות מחשב המחובר לעמדת משאבת הדלק.

עבודה כמתדלקים היא אחת האפשרויות המועדפות על חיילים משוחררים. מקבלים מענק כספי במסגרת עבודה מועדפת, עובדים קרוב לבית – ויכולים לחסוך כסף לטיול הגדול או ללימודים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

השתמשו בפסקת ההקדמה כדי להוכיח למעסיקים שהם יכולים לסמוך עליכם. ההקדמה היא החלק היחיד שמנוסחת בצורה של טקסט חופשי בקורות החיים שלכם. שלא כמו בסעיפים האחרים - שיהיו בצורת נקודות - כאן יש לכם שלושה או ארבעה משפטים לתת סקירה קצרה של מי שאתם, האופי המקצועי שלכם, הכישורים, האיכויות, ההישגים והחוויות החשובים ביותר שלכם. ההקדמה היא מקום נהדר להוספת קצת אישיות וקסם אישי למה שיכול להרגיש כמו מסמך יבש מאוד. אתם רוצים להרשים את המעסיק הפוטנציאלי עם הכישורים שלכם, אבל אתם גם לא רוצים להישמע כמו רובוט.

חברה סומכת על המתדלקים שלה לעבוד ביושרה: לבצע את העבודה ביושר ובעצמאות גם כשאיש אינו מפקח עליהם. ההקדמה היא מקום מצוין כדי להדגיש את התכונות האלה תוך כדי הזכרת אישורים רלוונטיים וניסיון עבודה קודם.

התחילו עם היסודות. האם יש לכם ניסיון קודם? האם עבדתם בקופה ויש לכם ניסיום עם מערכות תשלום? האם אתם טובים במיוחד בשירות לקוחות? פרטו מהן התכונות האישיות החזקות ביותר שלכם שגורמות לכם להתבלט.

  • ניסיון תעסוקתי:

ניסיון התעסוקה הקודם שלכם מראה למעסיקים שאתם יכולים להתמודד עם כל צרה שלא תבוא. בנו את היסטוריית התעסוקה שלכם בסדר כרונולוגי הפוך: תחילה כתבו דוגמאות מהתפקיד האחרון שלכם ועברו אחורה משם עד שיהיו לכם מספר דוגמאות המראות את היכולת שלכם לעבוד קשה, לבצע ריבוי משימות ולנהל את זמנכם ביעילות.

סעיף הניסיון התעסוקתי הוא לעתים קרובות הסעיף הראשון אותו יסרוק המעסיק הפוטנציאלי. אז קחו בחשבון שכלל האצבע הוא להראות ולא לספר. הפכו כל נקודה בסעיף הניסיון שלכם למשמעותית וציינו את ההשפעה שהייתה לכם בתפקידים הקודמים שלכם. וודאו שכל נקודה מלווה בדוגמא קונקרטית, אל תכתבו רק שאתם מעולים בתקשורת ויחסי לקוחות, הפגינו זאת. פרטו את תחומי האחריות שהיו לכם ולוח הזמנים אליו נדרשתם.

כל עבודת שירות לקוחות שעבדתם בה היא משמעותית לקורות חיים ועליה להיכנס לסעיף הניסיון התעסוקתי שלכם. עבודות שכאלו מעידות על היכולת שלכם לרצות לקוחות, להבין את צרכיהם, להגדיל מכירות ולתפקד תחת לחץ ועייפות. כמובן שבמידה שיש לכם ניסיון כמתדלקים הרחיבו על כך. לדוגמה, כמה מכוניות עברו ביום בממוצע? על מה הייתם אחראים? האם אתם מכירים גם את מכניקת הרכב? התמודדתם עם משימות רבות ולחץ? נסו לתאר את היכולות שלכם בצורה מדויקת.

הניסיון התעסוקתי צריך להראות בבירור את יכולתכם לפקח על פעולות ונהלים הקשורים לתחנה וניהול המשמרת. פרטו כיצד יש ביכולתכם למקסם את הביצועים, למזער עלויות, להגדיל את ההכנסות ולהשיג שביעות רצון לקוחות. התמקדו בכתיבת סעיפים ממוקדים וענייניים, בהם אתם מפרטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם. קורות החיים שלכם צריכים להציג את המסירות שלכם לשביעות רצון הלקוחות ואת היכולת לפתור בעיות במידת הצורך.

  • כישורים:

מעסיקים רבים הבינו כבר מזמן שעובדים מיומנים ומוכשרים הם נכס לעסק שלהם, גם אם לא רכשו השכלה רלוונטית או לא הספיקו להתנסות בעבודה ממשית בתחום. כאמור, רבים מהם אף מעדיפים לשכור עובדים מוכשרים ובעלי מיומנויות אישיות ברמה גבוהה ולהכשיר אותם לפי הצרכים שלהם.

אם אכן יש לכם מיומנויות שמתאימות לתפקיד כדאי מאוד להקדיש להן חלק בקורות החיים שלכם, למעסיקים איכפת מאוד מחלק הכישורים גם אם מעולם לא עבדתם בתחנת דלק. כידוע רוב עבודתו של המתדלק סובבת סביב שירות לקוחות. לכן אדיבות, סבלנות, שירותיות וכריזמה למשל הן תכונות אופי שכדאי להזכיר בקורות החיים של מתדלק אם הוא אכן ניחן בהן. לא רק שזה עשוי לשדר למעסיק שאתם מועמדים מתאימים לתפקיד.

בנוסף, חשוב לזכור שעבודת התדלוק היא עבודה פיזית סזיפית שמצריכה מולטיטסקינג, דייקנות, תשומת לב לפרטים ועמידה תחת תנאי לחץ. וודאו שאתם כוללים כל אלו הסעיף המיומנויות.
דיבור בשפות מרובות יכול להיות בעל ערך רב במסגרת תחנת דלק בה עוברים מגוון של לקוחות: רישמו כל אחת מהשפות שלכם ורמת השליטה בהן - מנהל עשוי להיות אסיר תודה למצוא מועמדים שיכולים לגשר על הפער.

  • השכלה:

מכיוון שמתדלקים יכולים להתחיל לעבוד ללא תואר אקדמי, לא תצטרכו לדאוג ליצור קטע לימודים ממושך בקורות החיים שלכם. רוב החברות מציעות הכשרה לעבודה על מנת לתת לכם את הידע הספציפי שתצטרכו להשלים משימות עבודה.
אם אכן יש לכם תואר ראשון או תואר מתקדם, זה עוזר לרשום אותו בקורות החיים שלכם. למעשה, חלק מחברות הדלק הגדולות מחפשות במיוחד סטודנטים המחפשים משרות חלקיות כמתדלקים.

גם אם אין לכם השכלה רשמית, תמיד מומלץ להראות את המחויבות שלכם לשיפור. עבודת התדלוק נתפסת לעתים קרובות כאחת העבודות המעטות שמשלמות היטב לאנשים ללא תואר ראשון, אבל זה גם אומר שהעמדות האלה הופכות לתחרותיות יותר ויותר.

בנוסף, תמיד תוכלו להוסיף שורה על אודות השירות הצבאי או הלאומי שלכם וכך תאפשרו למעסיק לדלות לגביכם עוד מידע ולהכיר אתכם טוב יותר.

  • עיצוב:

התחרות בשוק העבודה של ימינו גבוהה. לכן עליכם לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט עם העיצוב הנכון. כלומר, להראות את האישיות שלכם, לצד הדגשת הניסיון המקצועי וההישגים שלכם. מעסיקים נוטים יותר לזכור מועמדים מקוריים וחדשניים מאשר כאלו שמציגים רשימת תבליטים יבשה.

אין צורך לכלול צבעים נועזים, פריסות חדשניות או אלמנטים יצירתיים יותר, מכיוון שמנהל מחפש מישהו שיכול לבצע את העבודה ביעילות ובחיוך. אוסף תבניות קורות החיים שלנו מאפשר לכם למצוא את האיזון הנכון בין קורות חיים פשוטים ומושכים. עליכם להיצמד לתבנית פשוטה עם מבנה קריא וברור. קורות החיים שלכם צריכים להציג עובדות בצורה ברורה וללא קישוט, כך שפורמט קורות חיים מודרני או נקי יעבוד היטב. סדר, בהירות וארגון הם המפתח.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מתדלקים עובדים בתחנות דלק לרכב ומבצעים משימות כמו מכירת דלק, ביצוע תיקונים קטנים לרכבים, בדיקת שמן מים ומילויים במידת הצורך, שטיפת שמשות, ניפוח והחלפת צמיגים, מכירת מצרכים וגביית תשלומים.

בצפון, בירושלים בבאר שבע או באילת, לא משנה איפה אתם גרים, תמיד תוכלו למצוא תחנת דלק בקרבת מקום. עבודה בתחנות דלק היא הבולטת ביותר והמועדפת על משתחררים מכל אפשרויות העבודה המועדפת. תחנת הדלק ברוב שעות היממה לא נחה. רכבים נכנסים, רכבים יוצאים - לא משעמם אף פעם. עבודת התדלוק יכולה להיות עבודה קשה ומעייפת הכוללת שעות רבות על הרגליים, לעיתים בתנאי מזג אוויר קשים וסחיבת משאות כבדים, אך היא בהחלט יכולה להיות מתגמלת בשכר ובשעות גמישות אותן המתדלקים יכולים להתאים לעצמם.

כתיבת קורות חיים לעבודה בתחנת דלק זה בערך כמו לתת שירות לחמישה רכבים במקביל: אתם צריכים להיות מסודרים ותמציתיים - ובכל זאת אתם לא יכולים להשמיט שום דבר חשוב. רוב המועמדים אינם מודעים לכך שלקורות החיים שלהם יש שש שניות להרשים. בגלל הזמן המוגבל שמעסיקים מקדישים לכל קורות חיים, חשוב להעביר את רמת המקצועיות שיש לכם בצורה תמציתית וברורה ככל האפשר.

כשמעסיקים קוראים את קורות החיים שלכם הם רוצים לוודא שאתם יכולים  לבצע את העבודה ביושר ובעצמאות גם כשאיש אינו מפקח עליכם. אמינות, כנות, חריצות ויעילות - את המיומנויות האלו קשה לאמן אצל מי שמעולם לא למד אותם. לכן מעסיקים דואגים לכישוריכם גם אם מעולם לא עבדתם בעבר.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!