קורות חיים לדוגמא - מפיק אירועים

קורות חיים לדוגמא של מפיק אירועים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מפיק אירועים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%A7-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (182 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%A7-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מפיקי אירועים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

כל מפיק אירועים יודע שיש הרבה יותר בארגון יום הולדת, סמינר, כנס או תערוכה מאשר לעין. אם היבט אחד של האירוע נכשל, זה מה שהמשתתפים יזכרו מן האירוע. תכנון אירועים יכול להיראות כמשימה קלה, אבל למעשה שהציפיות של בעל האירוע בשמיים וכך כך הרבה יכול להשתבש, צריך אדם מאוד מיוחד כדי לשמור על כל הכדורים באוויר.

מפיקי אירועים הם מנצחים בקונצרט העדין אשר נקרא אירוע. כל אירוע הוא שונה בתכליתו ובאופיו, אולם על המפיק להיות המשגיח מלמעלה על האירוע וחולש על כל חלק וחלק בשלם הגדול. הפקת אירועים היא מקצוע לא לחלשי לב ואופי, היא מלאת אדרנלין ואקשן והיא חוויה מרתקת לכל דבר ועניין.
אין שני אירועים זהים. על מתכנני האירועים להתחיל עם דף נייר ריק בכל פעם, תוך התחשבות מתמדת בצרכים השונים של כל קבוצת משתתפים חדשה. כל תכנית אירועים מתחילה בהבנה עמוקה של: מה האירוע צריך להשיג, מי ישתתף ומה המסרים המרכזיים. יצירתיות וחזון הם קריטיים בשלב זה, אך חשוב שגם בעלי העניין הפנימיים האחרים ייקחו בעלות על הליכים.

כמפיקי אירועים, אתם מורגלים לכתוב רשימות מטלות, תוך התמקדות בפרטים הקטנים, יצירת רעיונות גדולים ופתרון בעיות בזמן. אבל כשאתה עומדים בפני משימת כתיבת קורות החיים, האם אתה קופא כמו פסל הניצב באחד האירועים שלכם?
אל דאגה: אנחנו כאן כדי לעזור לכם להעביר את היכולות שלכם לקורות החיים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה בקורות החיים שלכם צריכה להוביל עם כמה מהאירועים המרשימים ביותר שלכם כדי להרגיע את המעסיקים העתידיים שלכם שהם בידיים טובות. כל מפיקי האירועים יגידו שהם מתקשרים טובים, בקיאים בפתרון בעיות ובעלי עין לפרטים קטנים. אתם גם צריכים לציין זאת, אבל לא בהכרח בסעיף זה.

הקדמה מעולה של מפיק אירועים צריכה להיות מלאה בשמות ומספרים. ספרו למעסיקים הפוטנציאליים שלכם על המותגים איתם עבדתם, ציינו איפה היו האירועים, מי הוזמן לנאום וכמה משתתפים היו. תנו לאירועים האלה להישמע כמו כאלו שהקוראים עצמם ירצו להשתתף.
אל תגזימו בתיאורים שלכם; פשוט גרמו לזה להישמע כמו כל יום עבודה. ההקדמה אמורה לתת תחושה שהעבודה שלכם נראית חסרת מאמץ על פני השטח, תוך רמז על הפעילות התזזיתית שמתחת. אינכם זקוק לשפה תיאורית; רק להיות עניינים.

אתם רוצים שהמעסיקים הפוטנציאליים שקוראים את ההקדמה הזו יחשוב על דבר אחד: "וואו. מעניין אם מפיק האירועים הזה יכול לעשות זאת עבורנו? "

  • ניסיון תעסוקתי:

כשאתם מתכננים אירועים, לעתים נדירות הדברים מתנהלים בצורה מושלמת על פי התוכנית. המדד ליכולת שלכם הוא איך אתם מתמודדים עם אתגרים בלתי צפויים. אל תמנעו לציין זאת בקורות החיים שלכם.

הפקת אירועים אינו עיסוק פשוט; לחשוב אחרת יהיה מזלזל. קורות חיים "מושלמים" המציגים אתכם כמאסטרים יודעי-כל של תעשיית האירועים בוודאי יהיה שקר ברמה כלשהי. מכשולים ניצבים בדרך שלכם על בסיס קבוע, לכן על סעיף הניסיון התעסוקתי להזכיר כמה דוגמאות רלוונטיות.
היו כנים עם המעסיקים, רק כך תעניינו אותם ותגרמו להם להעמיק בקריאת קורות החיים עוד ועוד. קחו את הקוראים למסע כיצד אתם מקבלים את ההחלטות שלכם, ואיך זה מרגיש לעבוד איתכם. תנו להם תחושה של הקסם שאתם יוצרים עם האירועים שלכם. אם קורות החיים שלכם יהיו כתובים כמו תיאור משעמם של האחריות שלכם ביום יום, מעטים האנשים שיחושו נלהבים. לעומת זאת, אם תחלקו את העליות והירידות בקריירה שלכם, המעסיקים יבינו שאתם יכולים להתמודד עם הזמנים הקשים ולהחליק את הקלים יותר.

היסטוריית התעסוקה של קורות החיים שלכם אמורה לכסות כל היבט בעבודה, כשהניסיון שלכם מתפרש על פני עבודות ופרויקטים קודמים. במידת האפשר, בחרו בתפקידים של הפקת אירועים המתייחסים באופן ישיר ביותר לתפקיד שאתם פונים אליו.
מעבר לאחריות הרבות שאתם נושאים על גבכם בתכנון אירוע, חשוב גם לציין את הניסיון שלכם בשיווק ובמדיות חברתיות, להראות שאתם מבינים את חשיבות הדבר ושאתם מעודכנים בטרנדים החדשניים ביותר. בנוסף, חשוב גם לתאר את העבודה עם בעלי האירוע והספקים האחרים. אתם לא לבד בעסק הזה והחלטות רבות מתקבלות בשיתוף אחרים, חשוב לציין כיצד אתם יודעים לעבוד עם האחר ולהתיישר לעיתים עם דעה שונה משלכם.

  • כישורים:

כדי להפיק אירועים מדהימים דרושות המון מיומנויות שונות. מפיק הוא מנהל ראשי, מנהל אדמיניסטרטיבי, פותר בעיות ולעיתים גם בייביסיטר לאמנים ומרצים כמו גם מנהל אומנותי. תפקיד מתכנן האירועים תלוי במיומנות עד כדי כך שהמעסיק העתידי שלכם צריך לראות ראיות לכל מיומנות שיכולה לתרום לניהול אירועים גדולים.

לא יהיה לכם מספיק שטח בקורות החיים כדי לפרוס פה כל מיומנות הדרושה להפקת אירוע, אז היו תמציתיים ופרטו את המיומנויות החשובות ביותר לפי סדר החשיבות לתפקיד אליו אתם ניגשים ולהישגים האחרונים שלכם.
בנוסף ליכולות הבין אישיות שלכם כמו יצירתיות, תשומת לב לפרטים, ניהול ועבודת צוות, מומלץ לציין רמת מיומנות בכלים טכניים המשמשים מפיקים לנהל את פועלם. בין אם תוכנות מחשב כגון Excel, שהרי אין למפיק חבר טוב יותר מטבלאות האקסל שלו. כמו כן, אפליקציות מסוימות לניהול משימות כדי לעקוב על כל מה שקורה בכל רגע נתון.

  • השכלה:

קורות החיים של מפיקי אירועים נוטים להתמקד בניסיון ולא בחינוך. ייתכן ולחלק מהעוסקים בתחום יהיה תואר ראשון בשיווק וכיום ישנן גם חברות פרטיות המציעות קורס בתחום.
כשמדובר בהפקת אירועים, ההשכלה שלכם (או חוסר בה) לא צריכה להפריע לכם להשיג את המשרה הנחשקת אם יש לכם את הניסיון הדרוש בתפקיד זוטר יותר בתכנון אירועים.

  • עיצוב:

כמפיקי אירועים, אתם בוודאי יודעים שמראה חזותי והתרשמות ראשונית הם הכל. אם המראה לא אטרקטיבי, אף אחד לא יישאר בשביל התוכן. בדיוק בגלל זה לבחירת העיצוב יש כל כך הרבה השפעה על הרושם שאליו אתם שואפים בקורות חיים טרנדיים ומקצועיים. קורות החיים צריכים להיות נקיים ויזואלית וקלים לקריאה עם מספיק מרווחים כדי שהקוראים יוכלו לעצור ולקלוט את מה שנכתב.

הפריסה והעיצוב צריכים להציג את האירועים לזכותכם כמי שעומדים במרכז כל סעיף וסעיף קורות החיים. רגעי המפתח בקריירה שלכם ילכו לאיבוד אם יש יותר מדי טקסט, לכן מומלץ לאזן בין עיצוב מושך לעין לטקסט זורם, תמציתי וקליל. ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחרו להשתמש בתמונה.

קחו בחשבון את המיתוג והטון של המעסיק הפוטנציאלי והתעשייה אליה אתם מכוונים לפני שתבחרו תבנית.

בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

הפקת אירועים היא אחד המקצועות המורכבים ביותר שיש, לא רק עקב העובדה שמפיקי אירועים צריכים להיות "מולטי-טאסק" ולהתעסק בהמון נושאים במקביל – אלא גם מהסיבה הפשוטה שהם יוצרים חוויות של אנשים. מפיק אירועים הינו בעל מקצוע שיש לו משקל מכריע בהצלחתו של האירוע, ורבים משתמשים בכישוריו של המפיק כדי לנהל אותו מבחינה תקציבית, עיצוב ואוירה, ניהול אנשי מקצוע הקשורים לכך וניהול האירוע בזמן אמת. לחצים רבים מופעלים עליו – הן מצד לקוחות והן מצד ספקים, אולם בשורה התחתונה מדובר על מקצוע רווחי ומבוקש.

מעבר לכך אנשים שבוחרים לעסוק בהפקת אירועים – צריכים "להמציא את עצמם" כל פעם מחדש עבור הלקוח, כיוון שאפילו אם הוא הגיע בעקבות אירוע של חבר או מכר, תמיד תהיינה לו דרישות מיוחדות ומעט שונות. מפיקי אירועים תמיד צריכים להביא משהו מעצמו, וניתן לראות שהאנשים המצליחים בתחום זה הם יצירתיים, שירותיים, בעלי מוטיבציה, ובעלי יכולות ניהול גבוהות.

כל התכונות הללו צריכים להשתקף בקורות החיים שלכם בכל סעיף וסעיף!  מעסיקים של מפיקי אירועים זקוקים לביטחון שהרעיונות הגדולים והחזון שלהם יהיו מאורגנים ללא דופי, וברמה גבוהה.
ישנם המון סוגים של אירועים והעיסוק בכל סוג אירוע – דורש מיומנויות ספציפיות לאותו התחום, ולכן ברוב המקרים המפיק מתבסס על הניסיון שצבר במשך השנים ועל האירועים שאותם הוא הפיק.
הפקת אירועים נחשבת בימינו למקצוע מבוקש, וניתן למצוא מספר מוסדות שמלמדים קורסי הפקת אירועים – הכוללים בהם את כל הידע הדרוש למקצוע.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!