קורות חיים לדוגמא - מעצב שיער

קורות חיים לדוגמא של מעצב שיער, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מעצב שיער, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%91-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (45 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%91-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מעצבי שיער, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


אין הרבה דברים שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו כמו תספורת מוצלחת. כאשר אנחנו מופקדים בידיו של מעצב השיער במספרה אנו חוששים ורוצים לדעת שמקשיבים לנו ושאנחנו בידיים טובות. חלק מהלקוחות רוצות רק קצוות, חלקן באות לצבע ויש כאלו שרוצות מהפך. מעצבי שיער הם למעשה אמנים, יזמים ולפעמים החברים הקרובים ביותר איתם חולקים סודות כמוסים.

כל מי שניסה אי פעם להסתפר בעצמו מעריך את מעצבי השיער המקצועיים שעובדים בעיקר במספרות, אך לפעמים באתרי נופש, ספא, על סט צילומים או אפילו ישירות בבתי הלקוח. מעצבי שיער חדשים עשויים למצוא שהעבודה דורשת קצת רוח יזמית, אך עם הזמן ובסיס קהל לקוחות חזק, מעצבי שיער יכולים לעתים קרובות להרוויח הכנסה מכובדת בעבודה שהם נהנים ממנה.

עיצוב שיער הוא מקצוע שפוגש אנשים במקום מאוד אינטימי, הוא דורש חוש אסתטי מאוד מפותח במקביל ליחסי אנוש מעולים ורגישות. אז איך לעצב קורות חיים בתחום עיצוב השיער שישיגו לכם את משרת החלומות שכיוונתם אליה?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

כתיבת פסקת הקדמה היא אינה חובה, אך היא מאפשרת למנהל מספרה או למעסיק פוטנציאלי אחר לדעת במהירות מי אתם ולמה המספרה יכולה לצפות מכם. רק על ידי התבוננות בהקדמה שלכם ובתיק העבודות שלכם, יוכלו לדעת אם תהיו התאמה טובה לעסק.
הסיבה לכך היא שההקדמה הוא מקום של כתיבה חופשית, המתארת את האופי, הסגנון, הניסיון וההשכלה שלכם. השתמשו בהקדמה שלכם כדי להציג את עצמכם כמועמדים ייחודיים המתלהבים משיער על גווניו השונים ויש להם המון מה להציע, הן מבחינת הכישורים והן מבחינת האישיות.

הקדמה חזקה אמורה ליצור רושם ראשוני נהדר מכיוון שהיא יכולה להשפיע אם המעסיק קורא או לא את שאר קורות החיים שלכם. התפקיד שלכם הוא לשכנע שאתם המועמדים הנכונים לתפקיד. בלא יותר מ- 2-3 משפטים עליכם להדגיש את הבנתכם העמוקה בתחום עיצוב השיער.

  • ניסיון תעסוקתי:

השתמשו בעבודות הקודמות שלכם כדי להתאים לדרישות המשרה במספרה או סלון בהם אתם פונים לעבודה, כדי שהסיכוי הטוב ביותר להשיג את העבודה יהיה שלכם. פירוט העבודות הקודמות שלכם מראה כי כישוריכם הם מקצועיים ביותר ועברו בדיקה של לקוחות. הניסיון התעסוקתי שלכם נותן למנהלי המספרה הבנה של המסלול שלכם בתחום ועוזר להם להעריך אם אתם מתאימים לרמת הניסיון של מעצבי השיער האחרים שעובדים בעסק שלהם.

בכתיבת סעיף הניסיון התעסוקתי נסו לפרט כמה שיותר: באילו טכניקות אתם יודעים לספר? האם יש לכם ניסיון בתסרוקות עבור אירועים? ידע בביצוע החלקות? בצביעת שיער? בנוסף מה היה אופי העבודה במקום העבודה הקודם שלכם: עבדתם במספרה? האם היה לה קהל לקוחות נאמן? האם היא מהנחשבות בתחום? האם יצא לכם לעבוד באירועים? בצילומי טלוויזיה וקולנוע? חשוב שהמידע על אודות הניסיון שלכם יעבור בצורה המפורטת והברורה ביותר ויציג אתכם בצורה מקצועית ומחמיאה.

אם אין לכם ניסיון קודם בעיצוב שיער, נסו לפרט על משרות אחרות בהן באתם במגע עם קהל לקוחות. ניסיון אחר שרלוונטי הוא ניסיון בשירות לקוחות ומכירות או כל עבודה בה הייתם בקשר עם אנשים והתמקצעתם במתן מענה לצרכי לקוח. ניסיון נוסף מעולם הטיפוח והיופי גם יכול להיות מצוין, משום שלמרות שהכישורים הטכניים הם שונים היכולות האנושיות והאסתטיות הדרושות לתחום דומות.

חישבו על להציג חלק מהנקודות עם מספרים קונקרטיים במידה ויתאפשר לכם. כמו כמה לקוחות ראיתם בשבוע ממוצע? כמה פעמים הצגתם בתערוכות? או  כמות הפרסים או האיזכורים שלכם באתרי סטייל או מגזינים. כל הכרה עוזרת להראות למעסיקים שמגיע לכם להיות בעסק שלהם.

  • כישורים:

הכישורים שלכם הם אלה שמכניסים את הלקוחות לדלת ומה שגורם להן להמשיך לחזור. עכשיו הזמן לתת להם לככב. כמו שרבות יודעות, שיער עשוי לצמוח במהירות, אך תספורת גרועה אחת תישאר בזיכרון לאורך זמן. אתם יכולים להיות בעלי כל הניסיון וההשכלה בעולם, אבל אם הכישורים שלכם אינם מתאימים, תתקשו לשמור על קהל הלקוחות שלך ולהישאר בתחום למשך זמן ממושך.

ניתן לחלק את הכישורים שלכם לקטגוריות קשות ורכות. כישורים קשים הם פחות או יותר כל דבר הדורש מכם לגעת בכלי בעזרת הידיים. כלומר, מלבד מספריים או מכונת תספורת זה יכול מאוד להיות גם תוכנות מחשב מקצועיות רלוונטיות, במקרה זה תוכנות אופיס, תוכנות הפעלת קופה או ניהול יומן לקביעת תורים.

מיומנויות רכות הן תכונות האישיות שלכם ותכונות שירות הלקוחות שהופכות את הכיסא שלכם למקום נעים ומזמין עבור לקוחות. ספרים צוברים את הלקוחות הקבועים המושבעים שלהם גם בעזרת כישורים מקצועיים מפותחים, אבל הרבה פעמים בגלל החיבור האנושי הייחודי שהם מייצרים איתם. כדי להעביר משהו מהטאצ' האישי שלכם ציינו בכמה תכונות למה חוויית התספורת איתכם היא כזאת שאף לקוח לא ישכח.

בנוסף, חשוב לרענן ולעדכן את הכישורים שלכם כדי להישאר מעודכנים עם רוח הזמנים והטרנדים ורצון הלקוחות. מעקב אחר הסגנונות העדכניים ביותר יעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ולצבור מוניטין של מעצבי שיער טרנדיים ואופנתיים.

  • השכלה:

ספרים מתחילים את הקריירה שלהם בדרכים מגוונות, חלקם צוברים ידע עוד בנעורים וחלקים מתלווים לאיש מקצוע החונך אותם לתחום או שישנם כאלו שלומדים בבתי ספר שמפעילים סלונים שונים. אין מסלול בטוח וברור בעולם הספרות, לכן קורות החיים שלכם לא חייבים להיות זהים לקולגות שלכם למקצוע אבל חשוב שהם ישקפו ניסיון וידע רב.

אם עברתם קורס מסודר ציינו זאת באופן ברור ופרטו בנוגע לניסיון המעשי שרכשתם במסגרת הקורס. אם זה לא המצב כאשר אתם מתארים את ההשכלה שלכם, מעבר לאזכור תעודת בגרות תוכלו לציין גם לימודים נוספים מתחום הטיפוח והיופי.

  • עיצוב:

אתם מומחים בעיצוב וסטייל אז תנו לזה לבלוט בקורות החיים שלכם. עיצוב קורות החיים שלכם יהיה הרושם הראשוני שיינתן למנהל המספרה על הסגנון שלכם. זו הזדמנות גדולה להתבלט וחשוב לא לתת לה ללכת לפח. בעת עיצוב קורות החיים שלכם, הקפידו להתאים את את סגנון קורות החיים שלכם לסגנון המספרה אליה אתם מגישים. אתם לא רוצים לשלוח קובץ רציני ונטול צבעוניות לברברייה הכי שווה בעיר. קצת כיף יכול לעבוד לטובתכם אם אתם אוהבים לשחק עם צבעים מטורפים והטרנדים האחרונים.

עבור קורות חיים של מעצבי שיער, זה בסדר להשתמש במעט צבע ולהוסיף תמונה של עצמכם המראה את יום השיער הטוב ביותר שלכם. הקפידו גם להוסיף את דף האינסטגרם שלכם או את כתובת האתר שלכם בפרטי הקשר כך שהמעסיקים יוכלו להגיע לתיק העבודות שלך תוך זמן קצר.

שמירה על קורות החיים שלכם בקנה אחד עם תיק העבודות שלכם מבחינת צבע, סגנון וסטייל תעזור לכם להקים מותג אישי - סגנון המייצג תכם והדגמה לכך שאתם שומרים על עקביות בכל מקום בו אתם מציגים את עצמכם, אפילו באופן אישי!

זה שאתם מעצבי שיער עם חוש סטייל מטורף לא אומר שגם אתם לא זקוקים לפעמים למעט עזרה – בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

עיצוב שיער הוא מקצוע שפוגש אנשים במקום מאוד אינטימי, הוא דורש חוש אסתטי מאוד מפותח במקביל ליחסי אנוש מעולים ורגישות. קהל הלקוחות של ספר או ספרית טובים הם נאמנים לאורך שנים וייסעו עבורם מרחקים או ימתינו בתורות ארוכים כדי לדעת שהם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר.
חלון הראווה הטוב ביותר בחיפוש אחר משרות כמעצבי שיער הוא קורות החיים שלכם. המסורת המיושנת הזו עדיין נחשבת למידע העיקרי גורם למעסיקים לשכור אתכם לעבודה.

תנו לקורות חיים שלכם מייקאובר כדי לקבל את העבודה בה אתם חושקים. התחילו בהקדמה כתובה היטב המציגה את נקודות החוזק שלכם בעיצוב שיער ונוגעת ביכולות המכירה והחוש העסקי שלכם. השתמשו בסעיף ניסיון העבודה שלכם כדי לפרט את הישגיכם המקצועיים ואחריותיכם בעבודות הקודמות בהן החזקתם. למרות שהניסיון המקצועי שלכם מדבר רבות על היכולות שלכם, עדיין חשוב להדגיש את כישוריכם בקורות החיים. השתמשו בסעיף הכישורים שלכם כדי לשתף את תחומי ההתמחות שלכם, כגון הכלים והטכניקות בהם אתם שולטים.

כישורי שירות לקוחות הם גם הכרח מוחלט על מנת לשרוד בתחום האסתטיקה. מעצבי השיער הטובים ביותר יכולים להשתמש ביכולות שירות הלקוחות שלהם כדי לבנות בסיס לקוחות נאמן לאורך זמן. קהל לקוחות נאמן הוא כל חלם של בעל מספרה שכן הוא מוערך מאוד ומביא לזרם עסקי עקבי.
הכינו את עצמכם לראיונות על ידי איסוף מידע ממקורות שונים על העסק בו אתם רוצים לעבוד. השתמשו במידע כמו פרופיל הלקוחות שמגיע וסגנונות שמאפיינים את המספרה כדי להיות בקיאים מעודכנים לגבי המגמות העדכניות ביותר.

בנוסף, ארגנו את רשימת אנשי הקשר שלכם. בתחום כמו עיצוב השיער, הרשת המקצועית, החברים והמשפחה שלכם יכולים כולם להועיל בחיפוש העבודה שלכם. אל תשכחו קולגות לשעבר ומדריכים מקצועיים. עיקבו אחרי הפרופילים של המקומות בהם אתם רוצים לעבוד ברשתות החברתיות כדי להקל על אינטראקציה רבה יותר ועל הפניות פוטנציאליות לעבודה.

וטיפ אחרון: מקצועיות בנוכחות הדיגיטלית שלכם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. מעסיקים עתידיים יסתכלו על הפרופילים והפוסטים שלכם ברשת. שימו לב להצהרות שלך ברשתות החברתיות, ואל תדברו ובשלילה על מעסיקים קודמים.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!