קורות חיים לדוגמא - מעצב גרפי

קורות חיים לדוגמא של מעצב גרפי, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מעצב גרפי, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%91-%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (62 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%91-%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מעצבים גרפיים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

מעצבים גרפיים הם אנשי מקצוע יצירתיים ומיומנים המשתמשים בתוכנות שונות, למשל, Photoshop, Gimp ו-Illustrator וטכניקות, כגון טיפוגרפיה וגרפיקה בתנועה ליצירת עיצובים דיגיטליים מקוריים. כל אחד מהם מתמחה בדרך כלל בתחום מסוים של עיצוב גרפי אך מצד שני, ישנם אנשי מקצוע המציעים ידע תיאורטי וניסיון מעשי בסוגים שונים של תחום מדעי המחשב הזה. מלבד עיצוב לוגו, יצירת באנרים חזותיים ועבודה על עיצוב אתרים, מעצב גרפי טוב ממלא תפקיד מפתח במספר מחלקות בחברות ומשתתף בפעילויות שונות ברמות ארגוניות שונות. למשל, הם עובדים על פיתוח ויישום של קמפיינים פרסומיים, מייצרים תוכן למדיה חברתית, מאיירים ומשפרים את זהות המותג והמוצר.

מעצבים גרפיים מחזיקים במה שמכונה "אינטליגנציה חזותית" - החוכמה לייצר עיצוב או איור המכילים מידע משכנע ומוצגים בצורה מושכת את העין. אם אתם מעצבים גרפיים, מיומנויות אלה יועילו לייצר את מה שעשוי להיות יצירת האמנות החשובה ביותר שלגם - קורות החיים שמקנים לכם את עבודת החלומות שלכם.
כמעצבים גרפיים אתם בטח כבר יודעים ליצור עיצוב מושך את העין לקורות החיים שלכם. אבל הידיעה מה לכלול בקורות החיים כדי להרשים את המעסיקים עשויה לא להגיע כל כך בקלות.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים הם בעיקר אוסף של רשימות - רשימות של משרות, בתי ספר ומיומנויות - אך פסקת ההקדמה של קורות החיים, המכונה לפעמים פרופיל, היא יוצאת מן הכלל. היא מורכבת מכמה שורות טקסט מתחת לכותרת המתארת ​​את "כוחות העל" שלכם במילים שלכם.

זו ההזדמנות שלכם, בשניים עד ארבעה משפטים, לדבר ישירות אל המעסיקים על הכישורים, תחומי העניין, התשוקות והחזון שלכם, ולהציג את האישיות שלכם ואת הכישרון היצירתי שלכם. אין צורך לכתוב את המילה "אני", ולחזור עליה ללא הרף. אם תתחילו לפרט ולכתוב "מעצב גרפי יצירתי ומנוסה עם ניסיון רב בעיצוב ועריכה מסחרית", המעסיקים ידעו אל מי אתם מתייחסים.
השקיעו מחשבה רבה בפסקת ההקדמה שלכם. השתמשו בשפה תיאורית, מעוררת, לעולם לא דלה או משעממת. פרופיל זה הוא ההזדמנות הטובה ביותר שלכם לתאר את עצמכם בתנאים שלכם במילים שלכם.

אתם אף פעם לא רוצים להישמע יהירים או מנותקים, כאילו אתה מתנתה האל לעיצוב גרפי, במקום זאת אתם רוצים להישמע כמועמדים מוכשרים ובולטים. תחמיאו לעצמכם וכישוריכם קצת מבלי להגזים.

  • ניסיון תעסוקתי:

מעצבים גרפיים רבים מתעלמים מסעיף הניסיון התעסוקתי בקורות החיים שלהם או ממעיטים בערכו, ומתמקדים דווקא בהישגיהם החזותיים. זו טעות. סעיף היסטוריית התעסוקה בקורות החיים של מעצבים הגרפיים עדיין חשוב מאוד: אם אתם פונים לחברה, לא רק שהכישורים וההישגים שלכם רלוונטיים, אלא שהמעסיקים זקוקים להוכחה שאתם יכולים לעבוד במסגרת צוות ומבנה ארגוני. היסטוריית התעסוקה היא ההוכחה.

למרות שזה עשוי להיות מפתה להציג את חווית העבודה שלך באופן יצירתי, זו בדרך כלל לא דרך יעילה לשכנע את המעסיקים שאתה האדם הטוב ביותר לתפקיד. במקום זאת, מטרת סעיף ניסיון העבודה צריכה להיות מענה לצרכים המפורטים בתיאור התפקיד. בעת כתיבת קורות חיים לעבודה בעיצוב גרפי, התחילו על ידי מעבר על מודעת הדרושים עבור המשרה הרצויה ושימו לב לאיכויות המפורטות בסעיף הדרישות.
בסעיף זה ציינו את המשרות המובילות שעבדתם בהן ואת מה שעשיתם שם. מעצבים גרפיים רבים הם עצמאיים, כך שזה לא בהכרח צריך להיות הדקלום הכרונולוגי ההפוך הסטנדרטי של כל עבודותיכם האחרונות. אבל זה כן יש צורך להדגיש את העבודה הטובה והיצירתית ביותר שלכם אי פעם.

אל רק תכתבו איפה עבדתם או כמה זמן, אלא היו ספציפיים לגבי מה שעשיתם בכל אחת מהעבודות האלה, תוך שימוש בעובדות ובנתונים בכל מקום אפשרי. השתמשו בנקודות תבליט ובפעלים חזקים כדי לתאר את ההישגים ואבני הדרך הספציפיים שלכם.

מה בנוגע לתיק עבודות?

חשוב שתיק העבודות שלכם יכלול מגוון של עבודות כדי להציג אתכם כמעצבים ורסטיליים. בחנו את מבחר העבודות המוצלחות שלכם, הגיוון משחק תפקיד חשוב ולכן, חשוב להראות עבודות מכל מני תחומים. אם אתם מחפשים עבודה כמעצבים גראפיים לווב כדאי להראות באנרים או אתרים שעיצבתם, אולי אנימציות בפלאש – רצוי דברים שעובדים, להם יש אפקט מרשים יותר, אבל אם טרם רכשתם ניסיון בתחום, אתם יכולים לצרף עבודות לדוגמא שאינן בהכרח פרוייקטים אמיתיים המופיעים ברשת.

תיק העבודות שלכם צריך למעשה להיות אתר שתוכלו לצרף קישור אליו לקורות החיים שלכם. דאגו שאתר זה יהיה ייצוגי, מקצועי ובקו העיצובי שלכם. אתם לא חייבים להיות בוני אתרים מקצועיים, ישנן הרבה תשתיות חינמיות באינטרנט שבעזרתן תוכלו לבנות את האתר שלכם דוגמת WordPress או Wix. כמובן שהדרך הטובה ביותר לשקף את הכישורים שלכם כמעצבים גראפיים היא הרכבת תיק צבעוני וייחודי.

  • כישורים:

מיומנויות הן הסיבה העיקרית שמישהו ירצה להעסיק מעצבים גרפיים, לכן עליכם לשים דגש ניכר על סעיף זה בקורות החיים שלכם. במקרים מסוימים, מדור הכישורים יהיה למעשה החשוב ביותר עבור מעצבים גרפיים.

מעסיקים זקוקים למעצבים המנוסים בתוכנת העיצוב העדכנית ביותר ובעלי כישורים מפותחים. הדרך הטובה ביותר להרשים כל חברה שמעסיקה לתפקידים בעיצוב גרפי היא על ידי הרכבת מדור כישורי קורות חיים ברורים ומפורטים. אתם יכולים להיות המעצבים המוכשרים בעולם, אבל אן תשמיטו את היכולות שלכם בפוטושופ כנראה שזה יהיה Deal breaker.
בדרך כלל, קטע המיומנויות של קורות חיים של מעצבים גרפיים ידגיש מיומנויות "קשות" ו- "רכות". מיומנויות קשות הן יכולות טכניות, כמו ידע בפוטושופ או InDesign, שמאפשרות לכם לשבת ולעשות את העבודה שלכם לבד. כישורים רכים הם "כישורי אנשים" שמשמעותם שאתם עובדים טוב עם אחרים - אתה מאזינים טובים, מתנהלים עם זמנים וריבוי משימות ויודעים לתת פרזנטציה מדהימה.

כדי להימנע מקלישאות, נסו לחשוב על כישורים שלא יהיו בקורות החיים של כולם, או לפחות מצאו דרך אחרת לתאר אותם.

  • השכלה:

כמובן שמעצבים גרפיים צריך להקדיש מחשבה גם לתוכן של קורות החיים ולא רק לעיצוב שלהם. חשוב שתציינו את המוסד בו הוכשרתם ואם הצטיינתם בו באיזשהו אופן. אפשר לציין קורסים משמעותיים או רלוונטיים לתחום העיסוק של החברה, או להזכיר פרויקט גמר שזכה להערכה או שמשקף את המסוגלות שלכם בתחום.

מעצבי גרפיקה המחפשים עבודה זקוקים לרוב לתואר ראשון בתחום קשור - עיצוב גרפי, אמנות וכדומה. תואר ראשון בתחום שאינו קשור יכול לעבוד גם עם הכשרה או הסמכה הקשורים לעיצוב נוסף.
לשפע של אמנים מפורסמים הייתה הכשרה רשמית מועטה. אם אתם טובים אתם טובים ואם התיק עבודות שלכם מוכיח זאת, הסיכויים שלכם חזקים כמו כולם.

  • עיצוב:

קורות החיים של מעצבים גרפיים צריכים בראש ובראשונה לייצג את הטעם האסתטי שלכם. זכרו שבסופו של דבר מעסיקים לרוב לא מתעמקים בקורות חיים, אלא מתרשמים מהם בזריזות. לכן היכולות העיצוביות שלכם צריכות להיות ניכרות ממבט חטוף. נסו לשמור על איזון בין הייחוד שלכם, לכך שהמסמך יראה מקצועי ורלוונטי לתחום העיסוק.

השתמשו בכל הכלים הגרפיים שאתם מכירים על מנת לבדל את קורות החיים מאחרים. אם בעבר מעסיקים קבלו את קורות החיים שלכם בפקס, והייתם מוגבלים מבחינת רזולוציה וצבע, היום מרבית המעסיקים קוראים את קורות החיים שלכם על מסך המחשב. תוכלו לתת אשליה של תלת ממד, לחקות עיצוב גרפי של מודעת פרסום ולהשתמש בקומפוזיציות שונות. גם שימוש בתמונה שלכם בצורה יצירתית כחלק מקורות החיים, או הוספת עיצוב דוגמת כרטיס ביקור יצירתי יכולה לעזור.

אנחנו יודעים שאתם מעצבים גרפיים מוכשרים, אבל אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

עולם העיצוב הגרפי הינו אחד התחומים המבוקשים והנדרשים ביותר בכל תחומי התעסוקה כיום. בין אם מדובר בעיצוב גרפי לחברות או לגופים פרטיים, היכולת ליישם עיצובים יצירתיים לאתרי אינטרנט ולמגזינים, ללוגיים ואפילו לכתבות מרכזיות בעיתונים השונים הינה בעלת עוצמה אדירה עבור בוגרי לימודים של עיצוב גרפי ומחפשי עבודה בתחום.

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות פונות למעצבים גרפיים עצמאיים מרחבי העולם לצרכי העיצוב הגרפי שלהם. כלומר למצוא עבודה במשרה מלאה כמעצבים גרפיים יכולה להיות קשה. כדי לקבל תפקיד בארגון, אתם זקוקים לקורות חיים חזקים המדגישים את כישורי העיצוב הגרפי והשיווק הטובים ביותר שלכם.
מעצבים גרפיים הם אמנים, מאיירים, גאונים חזותיים - אנשים שיכולים לצייר פורטרט, לוגו, מפה או לפרק עומס של מידע בתרשים קל לקריאה.

קורות החיים של מעצבים גרפיים צריכים להיות בעלי תוכן כמו גם סגנון. מעבר להזכרת סוגי התוכניות שאתה מכיר וניסיון העבודה שלך, עליך להעביר את הערך שתביא לחברה המדוברת. מעצבים גרפיים מיומנים בכל שלב בתהליך היצירה, החל בקונספט והדמיה וכלה בתכנון וביצוע. ייתכן שהם גם יצטרכו להיפגש עם לקוחות ומנהלים, להגיע להבנה אינטואיטיבית של הרצונות והצרכים שלהם, לנהל משא ומתן על תהליך הייצור ולנווט כיצד יראה התהליך והמוצר הסופי.

קורות החיים צריכים לשקף הן את המוח היצירתי ואת התשוקה שלכם לתחום, והן את  כישורי שירות הלקוחות והמיומנויות העסקיות המצוינות שלכם. שילוב של השניים יהפוך אתכם למועמדים האידאליים לתפקיד.
דאגו לפרט את תוכנות העיצוב השונות בהן אתם שולטים, ובאיזו רמה. במידה ויש לכם ניסיון תעסוקתי, ציינו ופרטו מה היו תחומי האחריות שלכם. היעזרו בניסיון התעסוקתי כדי למנות את מגוון המשימות שביצעתם בתפקיד הקודם כדי להצביע על חריצות ומקצועיות.
בנוסף, שום דבר לא יראה למעסיק הפוטנציאלי שלכם את האיכויות והיכולות שלכם טוב יותר מהעבודות הטובות ביותר שלכם. זו הסיבה העיקרית לכך שאנשי מקצוע גרפיים רבים מחזיקים באתרים האישיים שלהם המשמשים כ- "גלריה" של מיטב העיצוב שלהם. לכן, הרכיבו את כל העבודות שלכם, העלו אותן לאינטרנט וכללו קישור לאתר זה בקורות החיים. אל תזלזלו בחלק זה מכיוון שזו יכולה להיות הסיבה העיקרית בגינה תקבלו את תפקיד החלומות שלכם!
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!