קורות חיים לדוגמא - מסזיסט

קורות חיים לדוגמא של מסזיסט, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מסזיסט, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A1%D7%96%D7%99%D7%A1%D7%98.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (85 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A1%D7%96%D7%99%D7%A1%D7%98.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מסז'יסטים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


מטפלים בעיסוי מפעילים מגע ולחץ על שרירים ואזורי גוף שונים על מנת להקל על כאבים, להרגיע רגישות, להקל על מתח, להרגיע לקוחות או לרפא פציעות. כמה מטפלים בעיסוי משתמשים באבנים חמות או ארומתרפיה אחרת לבד או בשילוב עם שיטות העיסוי שלהם. ישנם גם סוגים רבים ושונים של עיסוי כולל: שוודי, תאילנדי, רקמה עמודה, רפלקסולוגיה, שיאצו וכו'.

פעילויות נפוצות של מטפלים בעיסוי הן הערכת מצב הלקוח, שימוש בידיים או בציוד מיוחד למתן עיסויים, גירוי זרימת הדם, הקלה על כאב, תיעוד התהליך והפניית לקוחות לטיפולים אחרים בעת הצורך. מסז'יסטים בדרך כלל עובדים בספא, במרפאות, במשרדי רופאים או במרכזי כושר, מעסים רבים עובדים גם ממשרדי לקוחות או מבתים.

אם כתיבת קורות החיים שלכם היא כאב שלא מרפה, צפויה לכם הקלה. בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

החלק הראשון בקורות החיים שלכם, ההקדמה, הוא המקום להדגיש מי אתם ומה אתם מביאים לשולחן (העיסוי). מלבד המגע הפיזי הישיר שיש למטפלים בעיסוי עם הלקוחות שלהם, יש את ההיבט המעט רגשי של האינטראקציות שלהם. אז אישיות בהחלט תופסת מקום מרכזי בקורות החיים שלכם.

למעשה, ההקדמה (המכונה לפעמים פרופיל) נוטה להיות ההזדמנות היחידה שלכם להוסיף אישיות למה שאחרת יפעל לפי פורמט קפדני של רשימת סעיפים. כאן, יש לכם שלושה עד חמישה משפטים להראות את ההישגים המקצועיים שלכם ואת הסגנון שלכם.
הנה כמה שאלות לדוגמא שכדאי לשאול את עצמכם בעת הכתיבה: מהן טכניקות העיסוי האהובות עליכם? האם יש לכם התמחות שמבדילה אתכם משאר המטפלים? איך הלקוחות שלכם יתארו את האישיות המקצועית שלכם? אם הייתם צריכים להצביע על שיא אחד בקריירה, מה הוא? מהי פילוסופיית העיסוי או הבריאות הכללית שלכם?

השתמשו בתשובות שלכם לשאלות אלה כדי ליצור הקדמת קורות חיים מדהימה שמספרת דבר או שניים עליכם, לפני שהמעסיקים צוללים לעומק קורות החיים.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף היסטוריית התעסוקה בקורות החיים של מטפלים בעיסוי מספק הזדמנות לשאוב מידע מניסיון של שנים בטיפול בעיסוי על סיפור איך הגעתם לאן שאתם עכשיו.

ייתכן שקורס ההכשרה למקצוע היה הצעד הראשון שלכם בקריירה או החלטה שקיבלתם מאוחר יותר לאחר ניסיון בתחום אחר. ייתכן שאתם מבצעים עיסויים טיפוליים בשילוב עם מומחיות בריאותית אחרת, כגון אוסטאופתיה או דיקור סיני. בכל מקרה, המטרה שלכם בסעיף זה הוא להדגים באמצעות סעיפים מה תביאו לתפקיד שאתם מחפשים.

מומלץ לערוך רשימה של כל ההישגים וההצלחות שהיו לכם בניסיון העבודות הקודמות שלכם, גם אם הם לא ספציפיים לעיסוי. לאחר מכן, הסתכלו בדרישות המשרה והדגישו את אלה הממחישים את הדרישות עבור עבודת עיסוי ספציפית זו. הראו כיצד למדתם וצמחתם בקריירה שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים עליית מדרגה בתור מטפלים או מנהלי ספא / קליניקת טיפולים. עשו זאת על ידי רישום יותר ויותר אחריות ומומחיות ככל שהקריירה שלכם מתקדמת.

  • כישורים:

סעיף המיומנויות של מטפלים בעיסוי הוא חשוב ביותר. זה המקום בו אתם יכולים ליצור רשימת סעיפים של הטכניקות המרשימות או המתקדמות ביותר שלכם - כאלה שכנראה הולכות מעבר לידי הקסם שלכם.

להיות מטפלים בעיסוי פירושו יותר מאשר פשוט להבין כיצד לתת עיסוי באבנים חמות. אתם עוסקים בבריאות פיזית ונפשית וחייבים לדעת לבצע הערכות בריאות נכונות כדי לקבוע את דרך הפעולה המתאימה לכל לקוח. כישורי התקשורת שלכם חייבים להיות מצוינים מכיוון שאתם צריכים להבין את צרכי הלקוחות, הרצונות וההעדפות שלהם, לפני ולאורך הטיפול. אתם חייבים גם לשמש כצופים מהצד על מנת שתוכלו לאמוד איך הלקוחות שלכם מגיבים במהלך העיסוי ולשנות את הטכניקות בהתאם.

סעיף הכישורים שלכם מאפשר למעסיקים לראות בקלות לא רק מה אתם יכולים לעשות, אלא גם את התכונות שאתם מאמינים שהן החשובות ביותר עבור טיפול בעיסוי. מטפלים בעיסוי זקוקים למיומנויות בין אישיות רבות. בקריירה זו, היכולת שלכם להזדהות עם אחרים, להבין את הצרכים שלהם ולתקשר הן עם לקוחות והן עם אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות חשובה מאוד. וודאו שאתם מאזנים את סעיף הכישורים שלכם על ידי הכללת תכונות אלה, כמו גם עם ידע של טכניקות עיסוי שונות.

אם יש לכם כישורים כלשהם שמבדילים אתכם ממועמדים אחרים, בחרו באלו על פני כישורים נפוצים יותר. לדוגמא, הסמכה בעזרה ראשונה והחייאה עשויה להיות בעלת ערך אם אתה עובדים במתקן רפואי. זכרו להתאים אישית את קורות החיים שלכם עבור כל תפקיד שאליו אתם ניגשים. רשימת הכישורים צריכה תמיד לכלול את אלה שצוינו בתיאור התפקיד שפורסם.

  • השכלה:

סעיף החינוך בקורות החיים שלכם הוא רשימה פשוטה של ​​ההיסטוריה האקדמית וההכשרה שלכם כמטפלים בעיסוי. עבור אנשי מקצוע העובדים בתחום הטיפול בעיסוי, מדור החינוך וההכשרה מאשר שיש לכם את הסמכות מתאימות - במיוחד בעת הגשת מועמדות למשרות מטפלים בעיסוי.

מכיוון שמטפלים בעיסוי מתאמנים לעתים קרובות בשיטות שונות של עיסוי, כדאי להציג כל הסמכה נוספת שרכשתם הקשורה לתחום, לא רק את התוכנית שהשלמתם כדי לקבל את תעודת ההסמכה שלכם. הסמכות לא רק ישפרו את יכולות העיסוי ואת בסיס הידע שלכם, אלא הן גם מראות למעסיקים שיש לכם יותר מה להציע. מסז'יסטים רבים רודפים אחר הסמכה בהתמחויות כמו שיאצו, רפלקסולוגיה וטווינא. זה מאפשר להם לעבוד עבור יותר מקומות ולקוחות.

  • עיצוב:

עבור קורות חיים של מטפלים בעיסוי, תרצו למצוא את האיזון הנכון בין סגנון ומבנה בתבנית קורות החיים שלכם. בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

כדי לשקף את המיומנויות הבינאישיות להן זקוקים מטפלים בעיסוי, וקצת יצירתיות, אתם מוזמנים להוסיף מעט צבע, מבלי להגזים. זכרו תמיד שבהירות היא המטרה הראשונה שלכם. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחר להשתמש בתמונה. אחרי הכל, לקוחות פוטנציאליים ומעסיקים עשויים לרצות לראות פנים מחייכות ובטוחות מאחורי אנשי המקצוע.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות המקצועיות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מטפלים בעיסוי תורמים לרווחתם הכללית של הלקוחות על ידי הקלה על כאבי שרירים, הפחתת מתח והגברת הרפיה. הם מטפלים בלקוחות המגיעים אליהם, בעזרת מגע ולחיצה על נקודות ואזורים שונים בגוף האדם. העיסוי יכול להתבצע בעזרת הידיים או בעזרת עזרים אחרים (אבנים חמות, מכשור מכני ועוד). מעבר לתועלת הרפואית והנפשית, טיפול בעזרת עיסוי נחשב גם למענג ומרגיע. ישנם סוגי עיסוי רבים שמבוססים על שיטות שונות שמגיעות מתרבויות שונות, לדוגמה: שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי שבדי ועוד. מאחורי המתודות השונות עומדות פילוסופיות הנוגעות לאופן שבו הן משפיעות על הגוף והנפש.

כיוון שטיפול כזה כולל מגע, המטפלים צריכים לייצר אווירה נינוחה וקשר טוב עם המטופל. הטיפול עצמו אורך ברוב המקרים בין עשרים דקות לשעה, ובתחילתו המטופל מוסר מידע למעסה אודות מצבו הבריאותי והדברים שדורשים טיפול. לאחר מכן מבצע המעסה את הטיפול הגופני שכולל ברוב המקרים, לחיצות, עיסוי, וליטוף – של השרירים והרקמות. בחלק מהמקרים משתמש המעסה בשמנים ארומתרפיים שמסייעים להגיע עמוק יותר בתוך רקמת השריר. הטכניקות השונות של המדע אמורות להקל על כאבים ולשחרר שרירים תפוסים ומתח.

מלבד הידע הטכני שרכשתם במקצוע וההסמכות שביצעתם, בעת כתיבת קורות החיים הדגישו את היותכם סבלניים, אדיבים, בעל גישה חיובית וכן – גם אוזן קשבת, מטפלים בעיסוי משמשים המון פעמים מעין פסיכולוגים עבור המטופלים וצריכים להיות קשובים למכאובים ורגישויות פיזיים ונפשיים.

לא כל המשרות של מטפלים בעיסוי דומות, אפילו בתעשייה אחת. מעסיקים יחפשו ראיות לכך שאתם מבינים את הסביבה אליה אתם ניגשים ואת השיטות המשמשות בה. עליכם לעשות קצת מחקר על כל מעסיק פוטנציאלי כדי שתוכלו לכוון את קורות החיים שלכם לצרכי הלקוחות שלהם. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להסתכל באתר האינטרנט שלהם כדי לראות אילו סוגי טיפולי עיסוי הם מציעים. אין זה אומר שאתם חייבים להגביל את חיפוש העבודה שלכם רק למקומות שמציעים שיטות ספציפיות. ייתכן ומנהלי המקום מחפשים מטפלים שיכולים להוסיף טכניקה חדשה להציע ללקוחות, אבל נסו להתאים את מערך הכישורים שלכם לאלו המפורטות בדרישות המשרה.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!