קורות חיים לדוגמא - מנקה

קורות חיים לדוגמא של מנקה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנקה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.8 (55 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנקים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


אין כמו התחושה של להיכנס לחדר שינה נקי אחרי יום ארוך של עבודה וסידורים ולהתמוטט על מיטה מסודרת בצורה מושלמת. אבל מאחורי כל סדין מתוח יש מנקה חרוצה להודות לה. המלאכים השומרים של חווית הסדר והנקיון, המנקות דואגות שהבלגן של אדם אחד לא יהפוך להפתעה הלא רצויה של אדם אחר.

ניקיון יכול להפוך עבודה מצוינת למשרה מלאה וזמינה עבור אנשים ללא תואר אקדמי. אמנם תחזוקת הבית, המשרד או כל נכס אחר יכולה להיות תובענית פיזית, אבל העבודה מאפשרת רוח צוות, ומנקות מתגאות בניקיון ובנוכחות של המקומות שהן מטפחות. מנקות מקושרות לרוב לבתים פרטיים, אם כי חלקן עובדות בבתי חולים, בתי מלון, משרדים ובבניינים אחרים.

אז איך לעצב קורות חיים בתחום הניקיון שישיגו לכם את משרת החלומות שכיוונתם אליה?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה אינה חובה, אך היא בהחלט פסקה חשובה. היא נותנת לכם אפשרות לכתיבה חופשית והבלטת הדברים החשובים שברצונכם לספר על עצמכם ועל הרקע שלכם. ההקדמה היא הסעיף היחיד בקורות החיים בו ניתנת לכם האפשרות להיות מקוריים ויצירתיים.

בתור מנקה, כל העבודה שלך עוסקת בסדר וניקיון. חשוב שקורות החיים שלך ישדרו גם מחויבות זו למקצועיות ולארגון - החל מפסקת ההקדמה שלך . ההקדמה משמשת כהיכרות ראשונה עם המעסיקים שמחפשים את המועמדים המתאימים שלא יטרקו את הדלת כבר בשבוע הראשון, למה משנה כמה המצב יהיה גרוע. זהו מקום מצוין להראות למעסיקים שאתם מועמדים עשויים ללא חת עם מוטיבציה וגישה חיובית.
אתם יכולים לכתוב את פסקת ההקדמה מהשורה הראשונה על ידי חשיבה על התכונות החזקות ביותר שלכם ושימוש באלו כדי לתאר את עצמכם. לאחר מכן הוסיפו עוד כמה שורות כדי לסכם את הניסיון והכישורים הקודמים שלכם. זה גם מקום נהדר לכלול את כל התכונות הבולטות שיש לכם. אולי ניהלתם צוות ניקיון בעבודה הקודמת או עבדתם בצורה יעילה שעות ארוכות. זוהי דרך מצוינת להוכיח את הערך שלכם למעסיק פוטנציאלי.

ספרו בקצרה על אופייה של עבודתכם ובאיזו סביבת עבודה עבדתם – בית? בניין משרדים? מוסד חינוך? זה יהיה יתרון גדול מבחינתכם אם אתם מחפשים עבודה בסביבה דומה, שכן ככל שניסיונכם הקודם דומה יותר לדרישות המשרה שבה אתם מעוניינים, כך רמת ההתאמה שלכם למשרה גדלה ובהתאם לכך גם הסיכויים שהמעסיק יחליט לזמן אתכם לראיון עבודה.

  • ניסיון תעסוקתי:

הניסיון התעסוקתי הוא אחד החלקים החשובים ביותר בקורות חיים של מנקים, ועל כן ראוי להשקיע זמן ומחשבה בכתיבתו. ראשית, כתבו את שם החברה, המיקום והתאריכים בהם הייתם מועסקים שם. מתחת, תוכלו ליצור 3-5 נקודות המדגישות את הכישורים הרלוונטיים ביותר שלכם. ספרו על אופי התפקיד, על תחומי אחריות שהיו לכם, אילו מיומנויות הבאתם לידי ביטוי ובמה עסקתם בפועל ביום יום.

סעיף הניסיון התעסוקתי הוא לעתים קרובות הסעיף הראשון אותו יסרוק המעסיק הפוטנציאלי. אז קחו בחשבון שכלל האצבע הוא להראות ולא לספר. הפכו כל נקודה בסעיף הניסיון שלכם למשמעותית וציינו את ההשפעה שהייתה לכם בתפקידים הקודמים שלכם.

מספרים הם גם דרך מצוינת להוסיף משקל למילים שלכם. כמה חדרים מלון ניקיתם במשמרת טיפוסית? כמה גדול היה בניין המשרדים בו עבדתם? כמה גדול היה הצוות שניהלתם? כמה משמרות לקחתם על עצמכם בשבוע? כל הנתונים הללו נותנים למעסיקים את התחושה שאתם לא מפחדים מאתגרים ושואפים למצוינות בעבודתכם.

  • כישורים:

מעסיקים רבים הבינו כבר מזמן שעובדים מיומנים ומוכשרים הם נכס לעסק שלהם, גם אם לא רכשו השכלה רלוונטית או לא הספיקו להתנסות בעבודה ממשית בתחום. כאמור, רבים מהם אף מעדיפים לשכור עובדים מוכשרים ובעלי מיומנויות אישיות ברמה גבוהה ולהכשיר אותם לפי הצרכים שלהם.

אם אכן יש לכם מיומנויות שמתאימות לניקיון כדאי מאוד להקדיש להן חלק בקורות החיים שלכם, למעסיקים איכפת מאוד מחלק הכישורים גם אם מעולם לא עבדתם בתחום. תחזוקת הבית או החלל היא עבודה הדורשת מגוון כישורי ניקיון וארגון וניהול זמן מצוין. בעת חיבור קורות החיים שלכם, הדגישו את היכולת שלכם להישאר מאורגנים ויעילים, חשבו על מיומנויות נוספות שיש לכם, והדגישו את אלה שיכולות לדעתכם להעניק לכם יתרון משמעותי ולהגדיל את הסיכויים שתזומנו לראיון עבודה.

בנוסף, חשוב לזכור שעבודת הניקיון היא עבודה פיזית סזיפית שמצריכה מולטיטסקינג, דייקנות, תשומת לב לפרטים ועמידה תחת תנאי לחץ. וודאו שאתם כוללים כל אלו הסעיף המיומנויות.

דיבור בשפות מרובות יכול להיות בעל ערך רב במסגרת העבודה כחלק מצוות ניקיון בו עובדים עשויים להגיע מכל רחבי העולם. רישמו כל אחת מהשפות שלכם ורמת השליטה בהן - מנהל עשוי להיות אסיר תודה למצוא מועמדים שיכולים לגשר על הפער.

  • השכלה:

מכיוון שעובדי ניקיון רבים יכולים להתחיל לעבוד ללא תואר אקדמי, לא תצטרכו לדאוג ליצור קטע לימודים ממושך בקורות החיים שלכם. עם זאת, במידה ויש לכם השכלה פורמלית, אישורים או הסמכות דאגו לכלול אותם כאן.

עובדי ניקיון רבים נוטים להמעיט מסך הכישורים שלהם כאשר הם כותבים בקורות החיים רק את שם החברות בהן הם עבדו ואת מספר השנים בכל משרה. אך כשלחברה דרושים אנשי ניקיון והיא מחפשת תוספת לכוח האדם שלה היא תרצה לגייס את האנשים האמינים, החרוצים והמנוסים ביותר. לכן אם עשיתם קורסים שיכולים להיות רלוונטיים לתפקיד המבוקש פרטו עליהם כאן. סעיף זה עוסק בלהראות שאתם מוכנים ללמוד ולהשתפר.

  • עיצוב:

התחרות בשוק העבודה של ימינו גבוהה. לכן עליכם לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט עם העיצוב הנכון. כלומר, להראות את האישיות שלכם, לצד הדגשת הניסיון המקצועי וההישגים שלכם. מעסיקים נוטים יותר לזכור מועמדים מקוריים וחדשניים מאשר כאלו שמציגים רשימת תבליטים יבשה.

בתעשייה זו עדיף לוותר על צבעים, גופן מהודר או תמונות. שמרו על קורות חיים אטרקטיביים וקריאים, כך שהמעסיק יכול לעכל את המידע בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. עליכם להיצמד לתבנית פשוטה עם מבנה קריא וברור. קורות החיים שלכם צריכים להציג עובדות בצורה ברורה וללא קישוט, כך שפורמט קורות חיים מודרני או נקי יעבוד היטב. סדר, בהירות וארגון הם המפתח.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  •  לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלך להתבלט?

תפקידם של עובדי ניקיון הוא לדאוג לניקיון הכולל של המקום בו הוא מועסקים. עובדי הניקיון דרושים במקומות עבודה רבים, שכן שמירה על הניקיון היא דבר בסיסי וחשוב בכל בית עסק פרטי או ציבורי וגם בבתים פרטיים.

המקומות בהם עובדי הניקיון יכול למצוא עבודה הם קניונים, חנויות, מפעלים, חדרי אוכל, בתי קולנוע, בתים פרטיים וכו'. בחלק מן המקומות מדובר במשרה מלאה עם עבודה קבועה ויומיומית, ובחלקם מדובר במשרה חלקית על בסיס מספר ימים בשבוע באופן קבוע, על פי מה שסוכם לפני בין העובד למעסיק. ניתן גם למצוא עבודות זמניות לתקופה מסוימת לפני החגים, או עבודה חד פעמית בתי עסק מסוימים ובבתים פרטיים. על עובדי הניקיון להיות אנשים חרוצים עם הבנה בניקיון חללים גדולים ובחומרי ניקוי, שכן חומרי הניקוי עשויים להיות מסוכנים לאלו שאינם יודעים כיצד להשתמש בהם.

כתיבת קורות חיים לעבודה בניקיון זה בערך כמו לנקות חמש עמדות עבודה במקביל: אתם צריכים להיות מסודרים ותמציתיים - ובכל זאת אתם לא יכולים להשמיט שום דבר חשוב. רוב המועמדים אינם מודעים לכך שלקורות החיים שלהם יש שש שניות להרשים. בגלל הזמן המוגבל שמעסיקים מקדישים לכל קורות חיים, חשוב להעביר את רמת המקצועיות שלכם בצורה תמציתית וברורה ככל האפשר.
ללא קשר לרמת הניסיון שצברתם, הצגת הכישורים שלכם בתקשורת ובאנשים חיונית כדי להשיג את העבודה הבאה שלכם ולהרשם את המעסיק. אמינות, כנות, חריצות ויעילות - את המיומנויות האלו קשה לאמן אצל מי שמעולם לא למד אותם. לכן מעסיקים דואגים לכישוריכם גם אם מעולם לא עבדתם בתחום.

מומלץ להוסיף סעיף ממליצים, כך שתגבו את טענותיכם במעסיקים קודמים או קולגות שיכולים להעיד על מקצועיותכם ויעילותכם הרבה.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!