קורות חיים לדוגמא - מנהל קשרי לקוחות

קורות חיים לדוגמא של מנהל קשרי לקוחות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל קשרי לקוחות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%A7%D7%A9%D7%A8%D7%99-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (49 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%A7%D7%A9%D7%A8%D7%99-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי קשרי לקוחות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


אנו חיים בעולם עסקי תחרותי ביותר, כאשר לכל לקוח יש מספר אפשרויות רב לבחור מבין המתחרים. לאור זאת מקצוע ניהול קשרי הלקוחות הפך בשנים האחרונות למקצוע מבוקש ביותר, ומי שמתעסק בו נושא באחריות רבה כלפי הארגון שבו הוא עובד. מנהלי קשרי הלקוחות חייבים להיות תמיד עם האצבע על הדופק, לזהות מגמות ודפוסים של התנהלות הלקוחות וצוות השירות על מנת שלא לאבד כוח קנייה חשוב, ולהגביר תמיד את קצב כניסת הלקוחות החדשים לארגון.

התפקיד דורש תקשורתיות ותודעת שירות, כמו גם אסרטיביות, יכולת ניהול משא ומתן ומסוגלות לסגור עסקאות. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות זה מובן מאליו בתפקיד, אבל צריך גם אומץ לעמוד מול לקוח שהמטרה הראשית היא לשמר אותו - לא תמיד הדרך הטריוויאלית היא המתאימה. אפשר לומר שהתפקיד לא מתאים לאנשים לא גמישים שמחפשים משרות "לפי הספר". יש יתרון גדול לאנשים עם אוריינטציה גלובלית בתפקיד הזה ואם המוצר הנמכר מורכב - רצוי שמנהל הלקוח יבין גם בכמה צדדים טכניים.

משרת ניהול קשרי הלקוחות מתאימה בעיקרה לאלו שאוהבים אנשים ומסוגלים להבין אותם ולהתאים את עצמם אליהם ולצרכיהם. שימור לקוחות והעצמת נאמנות לקוח הם הבסיס של המקצוע. לכן, הרבה מעסיקים בזמן שכירתם לתפקיד זה מתמקדים ברזומה מצליח של מנהלי לקוחות שמדגמים את היכולות והכישורים המתאימים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

הקדמה מצוינת מתארת את אישיות קורות החיים שלכם ומדגישה את התכונות וההצלחות שיהפכו אתכם למנהלי קשרי לקוחות מוערכים. תיאור זה בן שניים עד ארבעה משפטים של סגנון העבודה שלכם, המכונה לפעמים פרופיל או הצהרה אישית, יכול להפוך קורות חיים טובים לכאלו שגורמים למגייסים לריב עליכם.

הקדמה טובה צריכה לתפוס את מהות הצלחת המכירות שלכם, כישורי התקשורת והאישיות שלכם. זה המקום היחיד בקורות החיים שלכם שבו יש לכם מקום לפזר ניצוץ אישיות - כל עוד אתם שומרים על זה מקצועי. מגייסים רוצים להבין למה להם לזמן דווקא אתכם לראיון ולהבין כיצד אתם תתרמו לחברה. השתמשו בהקדמה כדי להדגיש את ההישגים והתכונות המקצועיים הגדולים ביותר שלכם כמנהלי לקוחות. סעיף זה תופס את החלק העליון של קורות החיים שלכם, אז אל תהיו צנועים. מכרו את עצמכם באותו אופן שבו הייתם מוכרים רעיון מצוין ללקוח: בביטחון והנמקה.

  • ניסיון תעסוקתי:

מטרתו של סעיף הניסיון התעסוקתי היא להרחיב את הפרטים עליהם רמזתם בהקדמה שלכם. כאן אתם מציגים את הצמיחה והידע שלכם בתעשייה.

בתוך כל תפקיד קודם ועכשווי, השתמשו בנקודות כדי להדגים מה עשיתם כדי להוסיף ערך לחברה שלכם. זכרו: למעסיק העתידי שלכם יש בעיה והוא מחפש להעסיק אנשים שיפתרו אותה. הסבירו כיצד עשיתם זאת בכל אחת מהעבודות שלכם והראה שאתם כבר מיומנים ברבות מהמשימות הנדרשות בתפקיד הרצוי.

כאשר אתם מתארים את ההישגים שלכם, היו ספציפיים. אל תגידו "הגברת שביעות רצון הלקוחות", אלא השתמשו בנתונים או ספרו בפירוט מה הפעולה שביצעתם כדי להגדיל את שביעות רצון הלקוחות. באיזה מדד השתמשתם כדי לדעת שביעות רצון הלקוחות עולה? הציגו דפוס של צמיחה בכישורים ובהישגים מתחילת הקריירה ועד למקום בו אתם נמצאים כעת.

מכיוון שניתן למצוא מנהלי לקוחות כמעט בכל התעשיות, הקפידו להדגיש כל ידע מובהק בתחומים אליהם אתם פונים. קורות החיים צריכים לשקף את התפקיד הספציפי שאליו אתם ניגשים. זכרו את מילות המפתח שהופיעו בתיאור המשרה כאשר אתם כותבים את קורות החיים ונסו להשתמש בכמה שיותר מהן.

  • כישורים:

לקורות החיים שלכם יש רק שניות בודדות להרשים את מנהלי הגיוס. לפיכך, השניות הללו מדברות בשבילכם ומחליטות אם תמשיכו הלאה עם סבבי הראיונות הנוספים. רצוי שתנצלו את טווח הזמן הזה בצורה הטובה ביותר.

במילים פשוטות, אתם צריכים לדבוק בכישורים המתאימים לדרישות בפרסום המשרה. צמצמו את אלו שלדעתכם קצת לא רלוונטיות לדרישת המשרה. סעיף זה נותן למגייסים דרך קלה להבין את כל היכולות המקצועיות שלכם במבט חטוף.
ניתן לחלק את כישורי העבודה לשתי קטגוריות רחבות: כישורים רכים ומיומנויות קשות. כישורים רכים הם אלה שעוזרים לכם להתייחס לאנשים סביבכם ולתקשר איתם: כישורים אלה חשובים מאוד למנהלי לקוחות. אתם כנראה כבר מחזיקים בהם בלי לחשוב עליהם כיכולות שלכם. הם לא רק כישורים, אלא הם גם כישורים מוערכים מאוד.

כישורים קשים הם כאלה הקשורים ישירות לביצוע משימות היום-יום המעשיות שלכם, כגון ידע בתוכנות בתעשייה או יכולת תקצוב. אתם צריכים איזון של שניהם כדי להיות מנהלי קשרי לקוחות מצליחים, אך כישורי האנשים הם הבסיס לקריירה שלכם. כמנהלי לקוחות, תפקידכם לקדם את מטרות החברה שלכם ולהבטיח את המשך אושרו של הלקוח שלכם עם אותה חברה.

  • השכלה:

התואר שלכם הוא אחד ההישגים הבסיסיים שלכם ומגייסים מחפשים אותו, אז אל תשמיטו אותו כדי לחסוך מקום. למנהלי לקוחות רבים יש תואר ראשון במנהל עסקים או שיווק וחלקם אף למדו הנהלת חשבונות. אין זה אומר שאתם לא יכולים להיות מנהלי קשרי לקוחות אם לא למדתם את הנושאים האלו. ככל שתקדמו את הקריירה שלכם, כך פחות תשנה ההשכלה הפורמלית שלכם.

עם זאת, זה עדיין חלק מסורתי בקורות החיים שלכם. יתר על כן, חלק ממערכות ה- ATS יחפשו אותו במסמך וההשכלה שלכם חשובה אף יותר אם אתם בשלבי ההתחלה של הקריירה שלכם.

רשמו את התואר הראשון ואת התואר השני, במידה ואתם מחזיקים בכזה. אתם יכולים להוסיף את ההשכלה התיכונית שלכם אם אין לכם תואר שני או אם קורות החיים שלכם נראים דלים. שקלו להוסיף אישורים והסמכות בכל תחומים רלוונטיים או הסמכות שהיו לכם במסגרת עבודות קודמות.

  • עיצוב:

ההצגה החזותית של קורות החיים שלכם חשובה לא פחות מהטקסט. עיצוב קורות החיים שלכם מייצג את המקצועיות שלכם.

אבל מה הופך פורמט טוב של קורות חיים לכזה מנצח? זה אולי נשמע מוזר, אבל כמה שיותר פשוט, יותר טוב. אתם רוצים שהמגייסים יוכלו לקרוא כל מילה. המשמעות היא בלי פסקאות טקסט גדולות מדי, בלי גופנים מהודרים ורק קורטוב של צבע אם יש. ההישגים שלכם הם אלו המייחדים אתכם, לא עיצוב משוגע מדי. בהירות עדיפה על כל השאר. מגייסים מבלים כ- 5 שניות בממוצע בסריקת קורות חיים, כך שאם הם לא ימצאו את מבוקשם הם פשוט ימשיכו הלאה.

בדיוק כמו שהתאמתם את הכתיבה שלכם לכל משרה ספציפית, חשוב לוודא שעיצוב קורות החיים שלכם תואמת את הטון של החברה שאתם מקווים לעבוד בה.

בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מנהל קשרי לקוחות אחראי לדאוג לשביעות הרצון של לקוחות עסקיים, לעודד את השימוש שלהם במוצר, להקטין נטישה (Churn) ולהגדיל נאמנות (Retention), באופן שיעלה את ההכנסה של החברה מהם לאורך זמן (LTV – Lifetime Value).
Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. במילים אחרות, מדובר במימוש השאיפות, הרצונות והמטרות של הלקוחות, מהשימוש במוצר או מחווית השירות. התחרות בשוק היא משמעותית ביחס למוצרים ולשירותים רבים, וקיימים לא מעט מתחרים שיציעו פתרונות נהדרים לאותה נישה. כך, לקוחות חדשים תמיד יבקשו להתנסות במוצר חדש ולא ימהרו לשלם עליו.

תפקידם של נציגי הצלחת לקוח, אשר נקראים לרוב CSMs – Customer Success Managers, ולעתים CSRs – Customer Success Representatives או Client Advocate, הוא לוודא שהלקוח מצליח לעמוד ביעדים שהציב לעצמו ואף לעבור אותם. ברגע שלקוח פיתח את אמונו בחברה ובמוצר או בשירות שהיא מציעה, הוא יישאר כלקוח נאמן, הוא עשוי להגדיל את השימוש שלו במוצר, ואף יהפוך ללקוח ממליץ, מה שיוביל להגדלה של הכנסות החברה.

תפקיד ניהול קשרי לקוחות הוא תפקיד שבמהותו הוא Customer-Facing, כלומר תפקיד הכולל אינטראקציה משמעותית וישירה עם הלקוחות. מכאן, שתכונות הנוגעות בתקשורת בינאישית מצוינת הן חשובות מאוד לתפקיד. במסגרת תפקידם מנהלי קשרי לקוחות צריכים להיות מסוגלים להעביר מסרים בצורה ברורה, להקשיב, להציג ולייעץ ללקוחות באופן אקטיבי, קוהרנטי וורבלי. מעבר לכך, הם עובדים עם מחלקות שונות בחברה ונדרשים להיות הנציגים של הלקוח, לתקשר בצורה הטובה ביותר את רצונותיו ולהצליח לפתור ולשפר תהליכים הנוגעים בלקוח.

מדובר ביכולת למצוא פתרונות לבעיות מורכבות, ואף לפתור בעיות עוד לפני שהן צפות; אם בעזרת כלים לניתוח מידע, ואם בעזרת שיחה מעמיקה עם הלקוח, בה מנהלי הלקוחות לומדים על שביעות הרצון של הלקוח ועל המקומות בהם דרוש שיפור. כך, המטרה היא לפתור בעיות מהשורש ולהימנע מפתרונות נקודתיים. בנוסף, המנהלים עובדים באופן הדוק עם נתונים, ולכן היכולת לנתחם ולהסיק מהם מסקנות היא קריטית.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!