קורות חיים לדוגמא - מנהל פרויקטים

קורות חיים לדוגמא של מנהל פרויקטים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל פרויקטים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (89 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי פרויקטים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

אם אתם מתגאים בהבאת כאוס לסדר, אוהבים ללוות תהליכים מההתחלה ועד הסוף, ומאורגנים לעילה, ניהול פרויקטים יכולה להיות העבודה המושלמת עבורכם. בתפקיד מגוון זה, תוכלו למצוא הזדמנויות במגוון תעשיות, כמו בנייה, IT, הנדסה, קמעונאות, מסחר אלקטרוני ופיננסים. עם קורות החיים המתאימים לניהול פרויקטים, אתם יכולים להגיש מועמדות לאיזו משרה שתרצו.

על מנהלי הפרויקט מוטל להניע יוזמות, כמו הפעלת מוצרים או יישומי תוכניות. הם נפגשים עם בעלי העניין כדי להבהיר את יעדיהם ולהגדיר את היקף הפרויקט החדש, ליצור תקציבים ולוחות זמנים, לזהות אבני דרך מרכזיות, להשיג ולהאציל משאבים, לעקוב אחר ההתקדמות ולעשות כמיטב יכולתם בכדי להשלים את המשימה בזמן ובתקציב. הישג לא קטן בכלל!
קורות החיים של מנהלי פרויקטים ידגישו את יכולתם של המועמדים לנהל מספר רב של משימות ויוזמות, לצד יכולת ניהול עובדים, ריכוז תהליכים ותקשורת בינאישית מצוינת.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

מכיוון שלתפקידי ניהול הפרויקטים יש כל כך הרבה רבדים, מנהלי פרויקטים נמדדים על היותם מאורגנים במיוחד, סבלניים, מתודיים וגמישים. אתם אלו שהופכים חלומות למשימות יום יומיות ומטפלים בצורה חלקה באינספור הכרטיסיות הפתוחות במוח שלכם- או על המסך - בכל זמן נתון! ניהול יוזמות רחבות היקף בכל שלב של מחזור חיי הפרויקט הוא אחריות עצומה, ולכן מנהלי הפרויקטים נוטים להיות מולטי-טאסקרים מיומנים, עם יכולת לנהל חששות גדולים ולפרק אותם לפרטים זעירים.

האם זה לא יהיה נהדר אם תוכל להציג את כל התכונות הנפלאות האלה בקורות החיים? אתה יכולים!

הפרופיל שלכם מספר בקצרה למגייסים מי אתם ומה הכי חשוב לכם בקריירה שלכם עד כה. ההקדמה היא ככל הנראה הדבר הראשון שמעסיק ישים עליו את עינו כאשר הוא יעיין בקורות החיים שלכם. כתבו בחלק זה בלא יותר מ 3-5 משפטים את ההישגים והפרויקטים הגדולים שלכם. זכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים ובמידע ספציפי לעבודה ככל האפשר.

חישבו על ההקדמה כעל הדרך להעביר את הניסיון, הכישורים וההשכלה הרלוונטיים שלכם בחבילת היכרות עטופה היטב וקלה לקריאה. ההקדמה היא המקום הטוב ביותר להסביר מדוע אתם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד וכיצד ההתמחות שלכם תועיל לחברה.

  • ניסיון תעסוקתי:

קורות החיים יציגו את הרעיונות, הפרויקטים והמיומנויות שלכם, אך עליכם גם להכניס את עבודתכם וניסיונכם להקשר, כולל הישגים ותוצאות. גם אם היסטוריית התעסוקה שלכם אולי לא הייתה רלוונטית לתפקיד בו אתם מתעניינים, חשוב להתאים כמה שיותר אלמנטים מניסיונכם הקודם למה שיידרש בכל תפקיד ספציפי שאליו אתם מתראיינים. כאשר מעסיק קורא בקורות החיים שלכם על הפלטפורמות בהן הם משתמשים, על הפרויקטים שהם יבצעו ועל האתגרים העומדים בפניהם, תהיה להם רמת וודאות גבוהה שגם אתם יכולים לעשות את העבודה עבורם.

למנהלי פרויקטים יש בדרך כלל כמה תחומי אחריות ניתנים לכימות (כמו לוחות זמנים, אבני דרך מרכזיות ותקציבים), וככאלה אתם בטח מרגישים די נוח למדוד תוצאות. זה יועיל כשאתם כותב את קורות החיים שלכם!
בזמן שאתם מנסחים סעיפים חדשים לניסיון התעסוקתי, נסו להקצות מדד או תוצאה לכל אחת ממשימות התפקיד שלכם, בכל מקום אפשרי. השאלות שיש לשאול את עצמכם בזמן שאתם כותבים עשויות להיות: מה הייתה התוצאה של פרויקט זה? האם הפרויקט הושלם בזמן? האם נשארתי בתקציב? כמה אנשים ניהלתי?

השתמשו בסדר כרונולוגי הפוך בעת רשימת המשרות והפרויקטים שלכם בעבר (מהחדשים עד העתיקים ביותר). שטח קורות החיים שלכם מוגבל לעמוד אחד, אז התחילו עם העמדות וההישגים המרשימים ביותר.

  • כישורים:

מהדוגמאות שצוינו כאן נוכל להבין שעולם ניהול הפרויקטים הוא עולם ומלואו, יש בו רבדים רבים, ומגוון תפקידים ותחומי אחריות. בסעיף זה וודאו שאתם מציגים את הכישורים הדרושים לתפקיד הספציפי אליו אתם מגישים. תפקיד מנהל פרויקט בתעשיית היי טק שונה בתכלית מזה שבתחום הבנייה.

כשאתם מגישים את קורות החיים שלכם, ברוב המקרים סביר שראשית מערכת אלקטרונית בשם ATS תסרוק אותם לפני עין אנושית. מערכת זו תסרוק את קורות החיים שלכם כדי לקבוע אם הכישורים שלכם מתאימים לתפקיד שהגשתם אליו על ידי חיפוש מילות מפתח מסוימות כמו: "היקף" או "תקציב", המציינות את החוויה הרלוונטית שלכם בניהול פרויקטים.
אם קורות החיים שלכם מכילים מספיק מונחים מתאימים, מערכת ה- ATS תעביר אותם למגייס לבדיקה מקרוב.

הדרך הטובה ביותר לזהות את מילות המפתח שאתם צריך לכלול בקורות החיים שלכם היא לקרוא בעיון את פרטי המשרה לפני הגשת מועמדות. מכיוון שכל תפקיד, חברה ותעשייה הם ייחודיים, מילות מפתח רלוונטיות ישתנו מקובץ קורת חיים אחד למשנהו, אך להלן כמה מילות מפתח ומונחים נפוצים לתחום ניהול הפרויקטים:

  • אנליזה
  • תקצוב
  • ניהול לקוח
  • פיתוח ובדיקה
  • ניהול מידע
  • בדיקת נאותות
  • לוחות זמנים
  • ניטור
  • פיתוח ושיפור תהליכים
  • מחזור חיי פרויקט
  • השכלה:

בעוד שרוב העוסקים התחום השיווק הם בעלי תואר ראשון ומעלה, אין זה דבר גורף והצורך בחינוך עצמי ובהכשרה הוא קבוע. עם התפתחות התחום, הכישורים הספציפיים למשרה הולכים ומשתכללים לעוד רבדים והתמקצעות שלא ניתנים ללימוד במוסדות האקדמיים המוסדרים, כך למעשה שרוב הלמידה מתרחשת במהלך התפקיד עצמו.
אמנם בסעיף זה לא יהיה לכם מקום לכלול כל קורס בו השתתפתם, אך חשוב לציין פה שיש לכם גישה של שיפור עצמי השתכללות אינסופית קדימה. חשוב להדגיש שגם אם לא רכשתם השכלה אקדמית או מקצועית, אתם כל הזמן מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות האחרונים ומהוקצעים בהם.

אם אתם כוללים רשימת תבליטים של אישורים או קורסים בהם השתתפתם, ודאו שהם מותאמים במיוחד לצרכים של כל תפקיד. פרטים קטנים כאלה עושים את ההבדל.

  • עיצוב:

מנהלי פרויקטים מצטיינים הם אלו השמים לב לכל פרט ולו הקטן ביותר, לכן עליכם לעצב, לפרט, להדגיש ולתכנן את קורות החיים שלכם בצורה שתמכור אתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

ראשית, ודאו שקורות החיים נקיים מבחינה ויזואלית, קלים לקריאה וסימטריים. יהיה לכם הרבה מה לומר על ההישגים שלכם, אבל הרגעים המככבים בקריירה שלכם יאבדו מכוחם אם קורות החיים יהיו עמוסים. שנית, אל תהפכו אותו לטכניים וצפופים מדי. מעסיקים סוקרים את קורות החיים בכמה שניות בודדות ועשויים לדלג על חלקים קריאים יותר.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת נוהל הפרויקט אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

בניית קורות חיים של מנהלי פרויקטים יכולה להרגיש כמו משימה מרתיעה, אך החלק הקשה ביותר הוא רק להתחיל.

מנהלי פרויקטים מוודאים כי יעדי הפרויקט מושגים בזמן ובתקציב. קורות חיים אופייניים למנהלי פרויקטים מתארים אחריות כמו תכנון לוחות זמנים, הערכת סיכונים, גיוס חברי צוות, מעקב אחר צוות וקבלני משנה, תקצוב ומעקב אחר התקדמות. בנוסף, מנהלי פרויקטים טובים צריכים להפגין מיומנויות מפתח כמו ארגון, תקשורת, חשיבה אנליטית, יצירתיות, מנהיגות ומיומנויות מחשב. מנהלי פרויקטים יכולים להגיע מרקע חינוכי שונה, בהתאם לענף הנתון שלהם, ורוב אנשי המקצוע בתחום מחזיקים לפחות בתואר ראשון.
מנהלי פרויקטים חוד החנית של החברה ומשתמשים בטכנולוגיה המתאימה לתכנון, תקצוב, הובלה ודיווח. אל תחששו לכמת נתונים ולהדגיש טכנולוגיות והישגים בכדי לתת תחושה למעסיקים שאתם ההחלטה הטובה ביותר שהם יכולים לקחת.

בכתיבת קורות החיים עליכם לשים לב לפרטים הקטנים ביותר, החל משגיאות כתיב, הבלטת הניסיון והמיומנויות שלכם בצורה הטובה והמרשימה ביותר ועד לעיצוב מקורי הבולט מעל השאר אך לא מעפיל על כישוריכם והישגיכם.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!