קורות חיים לדוגמא - מנהל מסעדה

קורות חיים לדוגמא של מנהל מסעדה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל מסעדה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A2%D7%93%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.4 (171 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A2%D7%93%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי מסעדה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

תעשיית המסעדנות ספגה מכות לא מעטות בשנים האחרונות: מגפה עולמית, אפליקציות משלוחים ועוד, אך מאידך נדמה כי בתקופה זו מנהלי המסעדות נדרשו להראות תושייה ויצירתיות לא מעטה. כעת נראה כי הענף הולך ומתחזק והחיפוש אחר מנהלי מסעדות מוצלחים רק הולך וגובר.

מנהלי המסעדות מוודאים שכל המערך מתקתק: המטבח פועל בצורה יעילה, האוכל משביע רצון והצוות דואג ללקוחות בצורה מספקת. מיומנויות הקשורות לקורות חיים לדוגמא של מנהלי מסעדות כוללות פיקוח על כבערך 20 עובדים מדי יום במסעדה קטנה, טיפול בהזמנות האורחים, בירורים, טיפול במשלוחים ומעקב אחר חשבוניות של ספקים כדי להישאר במסגרת התקציב.
עבודה של מנהלי מסעדה דורשת לבצע ריבוי משימות על מנת שהאוכל יעבור מהספקים למטבח, לצלחת ובסופו של דבר לאורחים, יום אחרי יום ולילה אחרי לילה. האם קורות החיים שלכם מחדשים, מרעננים ומעוררי תיאבון כמו תפריט המסעדה בה אתם מבקשים לעבוד?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ניהול מסעדה הוא תיאור רחב המקיף כמה תפקידים שונים. כל מסעדה פועלת קצת אחרת והאחריות היומיומית עשויה להשתנות, אז זכרו זאת בעת כתיבה ושליחה של קורות החיים שלכם כך שיתאימו לכל משרה בצורה אישית.

עובדים בתחום המסעדנות מתפקדים בסביבה אינטנסיבית ובלחץ זמן. הנה ההזדמנות שלכם להסביר כיצד תשתלבו ואיזה סגנון מקצועי תביאו לשולחן. רוב סעיפי קורות החיים מורכבים מסעיפים - של עבודות עבר, בתי ספר ומיומנויות. ההקדמה, היא ההזדמנות שלכם לעורר מעט אישיות בצורה יצירתית.
סעיף זה מופיע בראש קורות החיים ומדגיש את ההישגים המקצועיים הגדולים ביותר שלכם, אך גם מאפשר לכם לתאר את עצמכם. האם אתם רגועים בשעת בלחץ? האם אתם מסוגלים לצפות את צרכי הלקוחות? האם אתם מיומנים בניהול צוות והתמודדות עם ריבוי משימות? פרטו זאת כאן. יש לכם שניים עד שלושה משפטים כדי להבדיל את עצמכם מהקהל.

ההקדמה נותנת למעסיקים הזדמנות להכיר את האישיות שלכם, אך שמרו עליה מקצועית. מחקרים מראים שסביר להניח שקורות החיים שלכם יקבלו סריקה של 5-8 שניות (בממוצע), אז תגרמו לכל שנייה להיות משמעותית. זה לא המקום להיות צנועים - גם אתם לא צריכים להיות יהירים, עליכם להציג את הכישרון וההישגים שלכם בשפה זוהרת.

  • ניסיון תעסוקתי:

מנהלי מסעדה אחראים לפקח על כל פעילות המסעדות כדי להמשיך ולקדם טקטיקות עסקיות מוצלחות. הם מגייסים עובדים ומכשירים אותם, מטפלים בתקציב המסעדה, עובדים עם צוות המטבח בכדי לחדש את פריטי התפריט, לוודא שכל הציוד והנהלים עומדים בסטנדרט, עוקבים אחר מלאי, מתקשרים עם ספקים ופותרים תלונות של לקוחות.

התחלתם בתחתית והתקדמתם למעלה? רוב עובדי המסעדות עברו במסלול הזה. ענף המסעדנות הוא לא ענף שקשה להיכנס אליו אך קשה להתמיד בו. רבים מתחילים כמלצרים, שוטפי כלים, ברמנים ומארחים. מנהלי מסעדות לרוב צמחו בתחום ולאחר מספר שנים עברו להיות אחראי משמרת ומשם הגיעו לניהול. אם זה הרקע ממנו אתם מגיעים שימו לב לתת דגש בתיאור הניסיון לדברים הנכונים. השתמשו בניסיון שלכם כמלצרים כדי להדגיש התמדה במקום העבודה, מסירות ויחסי אנוש טובים. בסעיף זה עליכם להדגים את צמיחתכם ואת הישגי הקריירה שלכם באמצעות עבודותיכם הקודמות.

זו ההזדמנות שלכם להראות במעט פירוט מה אתם יכולים לעשות ולמה כדאי למעסיקים לשכור אתכם. ההיסטוריה התעסוקתית שלכם היא המקום לפרט על הישגיכם וצמיחת הקריירה שלכם, ולא רשימה של אחריות בעבודה.
הניסיון התעסוקתי צריך להראות בבירור את יכולתכם לפקח על פעולות ונהלים הקשורים לניהול המסעדה. פרטו כיצד יש ביכולתכם לנהל את המסעדה על הצד הטוב ביותר, למקסם את הביצועים, למזער עלויות, להגדיל את ההכנסות ולהשיג שביעות רצון לקוחות. התמקדו בכתיבת סעיפים ממוקדים וענייניים, בהם אתם מפרטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם הרלוונטיים לתעשיית המסעדנות. מנהלי מסעדה מיומנים מפנים תשומת לב לכישורי מנהיגות חזקים וכישורים ארגוניים, הדרושים לניהול הספקים והצוות.

ייתכן שאתם עוברים לניהול בתחום המסעדנות מניהול בתחום אחר. אם זה המצב חשוב לתאר את היכולות הניהוליות המשיקות שלכם, למשל מבחינת התנהלות עם כספים, מלאים וניהול כוח אדם.

  • כישורים:

סעיף זה מספק סקירה כללית של היכולות שתביאו לתפקיד ניהול המסעדה. בחרו בתפריט בקפידה: חשוב לוודא שאתם מתאימים את הרשימה הזו לכישורים בתיאור התפקיד. ניהול מסעדה זו משימה לא פשוטה! עליכם להיות ממוקדים בלקוח, בוסים הוגנים ואיתנים, ולהיות טובים עם מספרים ופרטים. מאפיין ייחודי למקצוע זה הוא השילוב בין יכולות ניהול כספיות לבין שימור יחסי אנוש טובים עם לקוחות. כך שמצד אחד קורות החיים צריכים לשדר אחריות ובקיאות בניהול ומצד שני יכולות מכירה, שיווק ויכולות בין אישיות גבוהות.

סעיף הכישורים שלכם צריך לשקף את האיזון הזה. כדי לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט יותר מאחרים, עליכם להדגיש את תערובת היכולות הייחודית הדרושה כדי להיות מנהלי מסעדה נהדרים. חשוב שקורות החיים לא יהיו "משעממים" מידי, בייחוד כשאתם מונים את תכונות האישיות הבולטות שלכם בתחילת או סוף קורות החיים. זכרו שמנהלי מסעדה צריכים להיות כריזמטיים על מנת לא רק לסחוף את צוות העובדים, אלא גם לשמר קהל לקוחות נאמן. כמו כן, ניסיון במכירות ואישיות מכירתית הן גם תכונות חשובות משום שבתור מנהלי מסעדה תהיו אחראים באופן ישיר לרווחיות שלה.

  • השכלה:

אינכם זקוק לתואר אקדמי בכדי לעבוד בעסקי המסעדנות, אך הכשרה קולינרית יכולה להגביר את הסקרנות בקורות החיים שלכם, במיוחד אם אתם רק מתחילים. נמרצות ועבודה קשה יהיו הבסיס למה שאתם צריכים כדי להיכנס לעסקי המסעדנות.

כמובן, כל הכשרה שעברתם מעבר לכך היא בעלת ערך. גם אם עברתם שיעור בבישול, קורס ברמנים או למדתם את יסודות המזון. מעסיקים עשויים להתרשם גם משיעורי עסקים, מכיוון שרבים מתפקידכם ידרשו מיומנויות תקצוב וניהול.

  • עיצוב:

בין אם אתם חדשים בתחום ובין אם יש לכם רזומה בכמה מסעדות מובילות, תבנית טובה ומעוצבת מעבירה את המסר שאתם מקצוענים.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים, לכן וודאו כי אתם הולכים לגישה קלאסית עם קווים נקיים וקלים לקריאה בטקסט המשובצים בתבליטים ורשימות. ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחרו להשתמש בתמונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות שיעזרו לכם בכתיבה ועיצוב קורות החיים המעוצבים והמרשימים ביותר שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

עבודה בניהול מסעדה היא לא העבודה המשרדית של תשע עד חמש. ניהול שכזה דורש לעיתים קרובות שעות ארוכות, עבודה בסוף השבוע והלילה, ומערך תפקידים מסתובב, אך בממוצע מנהלי המסעדות מרוצים מאוד מעבודתם הדינמית והאינטנסיבית.

ניהול מסעדה הוא תפקיד תובעני שכולל את האחריות להעסקה והכשרה של צוות המסעדה, אחריות לניהול ההזמנות והתקשורת מול הספקים והדאגה לכך שהמסעדה תמשיך להתחדש ולהיות רווחית. מטרתם העיקרית היא להגדיל את ההצלחה וההכנסות של המסעדה על ידי עבודה לשיפור התפקודים השוטפים ולהשגת שביעות רצון הלקוחות. מאפיין ייחודי למקצוע זה הוא השילוב בין יכולות ניהול פיננסיות לבין שימור יחסי אנוש טובים עם לקוחות. כך שמצד אחד קורות החיים צריכים לשדר אחריות ובקיאות בניהול ומצד שני יכולות מכירה, שיווק ויכולות בין אישיות גבוהות.

השתמשו בניסיון העבודה הקודם שלכם, בין אם זה בתחום המסעדנות או בין אם זה בתחום אחר, כדי להדגיש התמדה במקום עבודה, מסירות ויחסי אנוש טובים. השתמשו בשפה אנרגטית ופעלים חזקים כדי להראות שיש לכם את האנרגיה הדרושה לעבודה בסביבה של לחץ גבוה במסעדה, וכן לספק פרטים ספציפיים ולא רעיונות מעורפלים.
הקפידו לתת למעסיק שקורא את קורות החיים שלכם אינפורמציה לגבי התפקוד בתחום החברתי וניהול צוות. עבדתם טוב עם אחרים בעבר? האם עבודת צוות אפשרה לכם להשיג דברים גדולים? הובלת פרויקטים / יוזמות לשיפור, מטרות האירוח ושירות הלקוחות? המעסיקים רוצים לוודא שהם מגייסים מנהלים שיוכלו לגרום לאחרים להיות מרוצים. אם תוכלו להעביר ביעילות את כישוריכם החברתיים והניהוליים החזקים בקורות החיים שלכם, תפתחו למעסיקים את התיאבון לגביכם.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!