קורות חיים לדוגמא - מנהל מוצר

קורות חיים לדוגמא של מנהל מוצר, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל מוצר, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (193 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי מוצר, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

מנהלי מוצר רגילים להסתכל על התמונה הגדולה. הם אחראים למחזור החיים של המוצר משלב הרעיון ועד לשלב הטמעתו. עליכם להשתמש במיומנויות אלו בניהול הקריירה שלכם וכתיבת קורות החיים. ראשית ניקח צעד אחורה ונסקור את העבר התעסוקתי מתחילתו ועד סופו ולאחר מכן ניכנס לפרטים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים נוצצים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!

חברות גדלות ומתפתחות וכך גם הצורך שלהן להעסיק אנשים שלוקחים אחריות על המוצרים שלהן. כמנהלי מוצר בחרתם קריירה מעניינת עם מסלול התקדמות נהדר שכולל אינטגרציה עם רוב צוותי החברה ולקוחותיה – זהו אחד התפקידים החשובים ביותר בחברה, הרי ללא מוצר טוב, אין עתיד זוהר לאף חברה. חברות מפתחות מוצרים חדשים או רכיבים חדשים בתוך המוצר הקיים, לכן הן מאמצות טכנולוגיות חדשות לצד הקיימות וזקוקות למנהלי מוצר שיהיו אחראיים על כל שלבי הפיתוח השונים כך שהמוצר יפותח לפי החזון שלהם וכמובן לפי דרישות הלקוח. בשנים האחרונות יש ביקוש גדול למנהלי מוצר בחברות SaaS ומבוססות טכנולוגית ענן, בעיקר בשווקי B2B \ B2C.

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

מנהלי מוצר צריכים להבין את כל ההיבטים של החברה: החל מדרישות הלקוח, הצד הטכני ועד לקבלת החלטות וניהול משאבים. כלומר, לרוב, מנהלי מוצר יהיו בעלי זיקה טכנולוגית ומכוונים לאנשים, שילוב יכולות זה אינו דבר קל למצוא. קחו כמה שורות וספרו למעסיקים שאתם האנשים שעומדים באתגר הזה! ההקדמה היא המקום היחיד בקורות החיים שבו יש לכם מקום להשתחרר קצת ולבטא את האישיות שלכם לצד ההישגים והרצונות.

דוגמא:
מנהל מוצר מנוסה עם ניסיון בעולם הסייבר, אחריות על כל שלבי חיי המוצר, כולל עבודה בשוק האמריקאי, בעיקר בעולמות ה- B2B ו- B2C. בעל חשיבה אנליטית ויכולת עבודה בשיתוף פעולה עם כל הגורמים והמחלקות על מנת לייצר מוצר נמכר ורווחי.

  • ניסיון תעסוקתי:

לרוב, מעבר לתפקיד של מנהל מוצר ללא ניסיון הוא מאתגר. זהו בין התפקידים החשובים בחברה, וכדי לנווט את החברה להצלחה, זקוקים לאנשים שיש להם ניסיון דומה בניהול מוצר החברה. עם זאת, ישנם מקרים בהם ניתן לעבור לתפקידי ניהול מוצר ללא ניסיון קודם, חשוב שתעשו זאת על ידי המחשת צמיחת הקריירה, ההישגים, האתגרים וההצלחות שלכם. במידה ויש לכם תשוקה או מומחיות בתחום מוצר ספציפי, הקפידו להציג אותו כאן.
מנהלי מוצר משקיעים את מרבית זמנם באיסוף דרישות הלקוחות, מחקר שוק, תכנון אבני דרך, פיתוח אסטרטגיה או תכנון תהליכים כולל מול הנהלת החברה. בנוסף, הם מציבים יעדים כספיים ומנהלים בעקיפין צוותי פיתוח. הראו כיצד ביצעתם את המשימות הללו או כיצד המיומנויות שלכם יאפשרו לכם להתקדם לעבר המשרה הנחשקת.

זכרו! מומלץ להסתכל בדרישות המשרה ולהשתמש בחלק מהפעלים והדרישות שתוארו בה.
דוגמא:

  • ניסיון בניהול מוצר B2C בחברת סטארטאפ בתחום הסייבר.
  • ניהול שלבי פיתוח המוצר משלב הרעיון ועד סיום פיתוחו.
  • ידע טכני רחב כולל כתיבת מסמכי אפיון ודרישות הלקוחות.
  • קביעת אבני דרך יחד עם הנהלת החברה, קביעת יעדים אסטרטגיים.
  • רקע אנליטי רחב ויכולת ירידה לפרטים.
  • יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינת.
  • בדיקת שימושיות המוצר עם צוות מחקר ה-UX
  • כישורים:

סעיף הכישורים הוא סקירה תמציתית של היכולות המקצועיות שלכם. הוא נותן למעסיקים מקום קל וזריז לסרוק אחר מיומנויות עבודה מבוקשות ומספק להם תובנות לגבי מה לדעתם חשוב ומתבקש למשרה. סעיף הכישורים הוא רשימה של ארבע עד שש יכולות מפתח, לכן יש צורך להקפיד על כל אחד ואחד מהם ולהבדילו מן השאר.
מנהלי מוצר צריכים לדעת מה לקוחות החברה דורשים ולכן בנוסף להיותם טכניים, הם צריכים להיות גם בעלי כישורים בינאישיים מצוינים. שילוב של השניים יהיה המפתח לפתיחת דלתות הקריירה.

דוגמא לכישורים הנחוצים למשרת מנהל מוצר:

  • מחקר שוק
  • הבנת הלקוח וצרכיו
  • יכולת משא ומתן
  • פיתוח חזון המוצר
  • קביעת אבני דרך
  • אינטגרציה בין צוותים
  • קביעת סדר עדיפויות לתהליכים וזמנים
  • ניתוח נתונים וחשיבה אנליטית
     
  • השכלה:

מנהלי מוצר מגיעים מרקע מגוון ואינם חייבים להיות בעלי תואר אקדמי בתחום ספציפי. תואר ראשון בשיווק חשוב באותה מידה כמו ניסיון מעשי בפיתוח תוכנה. אין דרך אחת כדי להגיע להיות מנהל מוצר.
ישנם כיום מגוון רחב של קורסים והכשרות מקוונות של ניהול מוצר, אלו עשויים להגדיל את הנפח והעניין בקורות החיים שלכם, אך אין בהם חובה כי לרוב יחפשו את הניסיון המקצועי שלכם.
אם ברשותכם תואר ראשון ומעלה, או לחילופין קורס מקצועי בתחום, השמיטו מחלק זה את השכלתכם התיכונית. היא אינה רלוונטית בהתמודדות על המשרה.

  • עיצוב:

עבור משרת מנהל מוצר, הקפידו על יעילות ומיומנות בעיצוב. הרושם הראשוני של המעסיק ראשית מגיע מקורות החיים. כמו בתכנון מוצר, אין צורך להעמיס פרטים ועיצובים מוגזמים שיסיחו את הדעת מהתוכן, אלא כדאי לשמור על חוויה נוחה וידידותית למשתמש. שימו לב כי עיצוב סטנדרטי ומשעמם יכול לפסול אתכם, לכן שימרו על עיצוב נקי ומודרני המראה על יצירתיות, אך עדיין משאיר את הקובץ קריא. מעסיקים ראשית קוראים את פרטי הקשר שלכם, המשרה הנוכחית והכישורים. אם הפרטים האלו אינם מרשימים, ברורים או מודגשים מספיק ייתכן ולא ימשיכו לקרוא.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת ניהול מוצר.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מנהלי מוצר זקוקים למגוון רחב של מיומנויות וכישורים מאחר והם מגיעים מרקע שונה של קריירה – ויש להתאים את תפקיד ניהול המוצר לתחום העיסוק של החברה.
תפקידים של מנהלי המוצר הוא תכנון קפדני של חיי המוצר תוך שימת דגש על כל פרט קטן בדרך, הקפידו על כך גם בכתיבת קורות החיים ותכננו אותם היטב תוך שמירה על כתיבה זורמת ואחידה לכל אורכם.

קורות החיים הטובים ביותר מותאמים אישית עבור תחום עיסוק החברה. זהו חשוב עבור מנהלי מוצר מכיוון שכל חברה מגדירה את התפקיד הזה מעט אחרת. וודאו שקורות החיים שלכם כוללים את הנקודות החשובות שהוזכרו בתיאור התפקיד והדרישות שלו. בנוסף, הדגישו כל מומחיות שיש לכם בתחום מסוים מאחר שתחום ניהול המוצר משתרע על פני סקטורים רבים.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלך מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכל ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

 

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!