קורות חיים לדוגמא - מנהל חנות

קורות חיים לדוגמא של מנהל חנות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל חנות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.3 (40 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי חנות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


בעוד תעשיית הקמעונאות התפתחה והשתנתה מקניות פיזיות בלבד לקניות מקוונות ולאחר מכן למודל היברידי, העבודה של מנהל חנות התפתחה יחד איתה. תפקידו של מנהל חנות להבטיח בראש ובראשונה את שביעות רצון הלקוחות, אך גם לשמור על מורל העובדים.

מנהל חנות האופנה אחראי על הקליטה, ההכשרה, הניהול וההנעה של צוות העובדים בחנות. תפקידו כולל התנהלות מול ספקים, ניהול הסחורה המגיעה לחנות וסידורה, תפעול קופה, אחריות על המכירה הפרונטלית ושירות הלקוחות, כל זאת תוך עמידה ביעדי המכירה של החנות ושמירה על שביעות רצון הלקוחות. לרוב, מנהל חנות אופנה יהיה בעל רקע בחנויות אופנה כמוכר או כמנהל משמרת, ובכל מקרה עליו להיות בעל זיקה וחיבור לתחום האופנה הרלוונטי (ביגוד, תכשיטים וכיו"ב).

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

השתמשו בפסקת ההקדמה כדי להוכיח למעסיקים שהם יכולים לסמוך עליכם. ההקדמה היא החלק היחיד שמנוסחת בצורה של טקסט חופשי בקורות החיים שלכם. שלא כמו בסעיפים האחרים - שיהיו בצורת נקודות - כאן יש לכם שניים עד שלושה משפטים לתת סקירה קצרה של מי שאתם, האופי המקצועי שלכם, הכישורים, האיכויות, ההישגים והחוויות החשובים ביותר שלכם. 

אישיות משחקת תפקיד גדול בעבודה שלכם כמנהלי חנות. אתם זקוקים להתלהבות, ביטחון עצמי ויכולת לעבוד עם מגוון של אנשי צוות, מנהלים ולקוחות. ההקדמה היא מקום נהדר להוספת קצת אישיות וקסם אישי למה שיכול להרגיש כמו מסמך יבש מאוד. אתם רוצים להרשים את המעסיק הפוטנציאלי עם הכישורים שלכם, אבל אתם גם לא רוצים להישמע כמו רובוט.

השתמשו במשפט אחד כדי להציג את עצמכם. עוד אחד כדי לתאר את ההצלחות או ההישגים הגדולים ביותר שלכם ולסיום כמה מילים כדי לתאר את הכישורים שלכם ומה תביאו לחברה.

  • ניסיון תעסוקתי:

עברתם כברת דרך מאז העבודה הקמעונאית הראשונה שלכם. כאשר כל תפקיד לימד אתכם כישורים חדשים או נתן לכם הזדמנויות להתפתח מקצועית. מזל טוב! עכשיו התקדמתם לדרגת ניהול וביכולתכם להשתמש ברשימה זו כדי לנהל את הרושם שמעסיקים יקבלו מהקריירה שלכם.

ניסיון התעסוקה הקודם שלכם מראה למעסיקים שאתם יכולים להתמודד עם כל צרה שלא תבוא. בנו את היסטוריית התעסוקה שלכם בסדר כרונולוגי הפוך: תחילה כתבו דוגמאות מהתפקיד האחרון שלכם ועברו אחורה משם עד שיהיו לכם מספר דוגמאות המראות את היכולת שלכם לעבוד קשה, לבצע ריבוי משימות ולנהל את זמנכם ביעילות.

סעיף הניסיון התעסוקתי הוא לעתים קרובות הסעיף הראשון אותו יסרוק המעסיק הפוטנציאלי. אז קחו בחשבון שכלל האצבע הוא להראות ולא לספר. הפכו כל נקודה בסעיף הניסיון שלכם למשמעותית וציינו את ההשפעה שהייתה לכם בתפקידים הקודמים שלכם. וודאו שכל נקודה מלווה בדוגמא קונקרטית, אל תכתבו רק שאתם מעולים בתקשורת ויחסי לקוחות, הפגינו זאת. פרטו את תחומי האחריות שהיו לכם ולוח הזמנים אליו נדרשתם.

כל עבודת שירות לקוחות שעבדתם בה היא משמעותית לקורות חיים ועליה להיכנס לסעיף הניסיון התעסוקתי שלכם. עבודות שכאלו מעידות על היכולת שלכם לרצות לקוחות, להבין את צרכיהם, להגדיל מכירות ולתפקד תחת לחץ ועייפות. כמובן שבמידה שיש לכם ניסיון כמנהלי חנות הרחיבו על כך.

הניסיון התעסוקתי צריך להראות בבירור את יכולתכם לפקח על פעולות ונהלים הקשורים לחברה וניהול המשמרת והעובדים. פרטו כיצד יש ביכולתכם למקסם את הביצועים, למזער עלויות, להגדיל את ההכנסות ולהשיג שביעות רצון לקוחות. התמקדו בכתיבת סעיפים ממוקדים וענייניים, בהם אתם מפרטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם. קורות החיים שלכם צריכים להציג את המסירות שלכם לשביעות רצון הלקוחות ואת היכולת לפתור בעיות במידת הצורך.

  • כישורים:

מה הטעם לחזור על מיומנויות שהזכרתם כבר בסעיף היסטוריית העבודה שלכם? בדיוק כפי שאתם רוצים לשים את הסחורה הטובה ביותר שלכם בגובה העיניים כדי שיהיה קל למצוא אותה, אתם רוצים לשים את התכונות שימכרו אתכם למגייסים במקום שבו יוכלו למצוא אותן בקלות. זו המטרה של סעיף הכישורים שלכם.

מעסיקים רבים הבינו כבר מזמן שעובדים מיומנים ומוכשרים הם נכס לעסק שלהם, גם אם לא רכשו השכלה רלוונטית או לא הספיקו להתנסות בעבודה ממשית בתחום. כאמור, רבים מהם אף מעדיפים לשכור עובדים מוכשרים ובעלי מיומנויות אישיות ברמה גבוהה ולהכשיר אותם לפי הצרכים שלהם.

אם אכן יש לכם מיומנויות מתאימות לתפקיד כדאי מאוד להקדיש להן חלק בקורות החיים שלכם, למעסיקים איכפת מאוד מחלק הכישורים גם אם מעולם לא עבדתם בחנות בגדים. כידוע רוב עבודתו של מנהל החנות סובבת סביב שירות לקוחות. לכן אדיבות, סבלנות, שירותיות וכריזמה למשל הן תכונות אופי שכדאי להזכיר בקורות החיים אם אכן ניחנתם בהן. לא רק שזה עשוי לשדר למעסיק שאתם מועמדים מתאימים לתפקיד.

חשוב לזכור שעבודה פיזית בחנות היא עבודה פיזית על הרגליים שמצריכה מולטיטסקינג, דייקנות, תשומת לב לפרטים ועמידה תחת תנאי לחץ. וודאו שאתם כוללים כל אלו הסעיף המיומנויות. בנוסף, ניהול חנות דרוש ניהול צוות וניהול מלאים וסחורות. אל תשמיטו כישורים רבי ערך אלו המראים את המקצועיות והמיומנות שלכם.

דיבור בשפות מרובות יכול להיות בעל ערך רב במסגרת חנות בה עוברים מגוון של לקוחות: רשמו כל אחת מהשפות שלכם ורמת השליטה בהן - מנהל עשוי להיות אסיר תודה למצוא מועמדים שיכולים לגשר על הפער.

  • השכלה:

מכיוון שמנהלי חנות יכולים להתחיל לעבוד ללא תואר אקדמי, לא תצטרכו לדאוג ליצור קטע לימודים ממושך בקורות החיים שלכם. רוב החברות מציעות הכשרה לעבודה על מנת לתת לכם את הידע הספציפי שתצטרכו להשלים משימות עבודה.

אם אכן יש לכם תואר ראשון או תואר מתקדם, זה עוזר לרשום אותו בקורות החיים שלכם. למעשה, חלק מחברות הקמעונאות הגדולות מחפשות במיוחד סטודנטים המחפשים משרות חלקיות.

גם אם אין לכם השכלה רשמית, תמיד מומלץ להראות את המחויבות שלכם לשיפור. עבודת ניהול החנות נתפסת לעיתים קרובות כאחת העבודות המעטות שמשלמות היטב לאנשים ללא תואר ראשון, אבל זה גם אומר שהעמדות האלה הופכות לתחרותיות יותר ויותר.

בנוסף, תמיד תוכלו להוסיף שורה על אודות השירות הצבאי או הלאומי שלכם וכך תאפשרו למעסיק לדלות לגביכם עוד מידע ולהכיר אתכם טוב יותר.

  • עיצוב:

כמנהלי חנות, אתם יודעים היטב שהבגד עושה את ההבדל! זה נכון גם לגבי קורות החיים שלכם. אתם רוצים שלקוחות יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים ללא תסכול; וכך גם אותו הדבר עבור מגייסים ומעסיקים. אם העיצוב שלכם עמוס מדי או מבלבל, הם ימשיכו הלאה.

התחרות בשוק העבודה של ימינו גבוהה. לכן עליכם לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט עם העיצוב הנכון. כלומר, להראות את האישיות שלכם, לצד הדגשת הניסיון המקצועי וההישגים שלכם. מעסיקים נוטים יותר לזכור מועמדים מקוריים וחדשניים מאשר כאלו שמציגים רשימת תבליטים יבשה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מנהלי חנות אחראים לפקח על כל הפונקציות והנהלים בחנות. הם מגייסים, מאמנים ומפקחים על עובדי חנות ופועלים לשיפור הביצועים הכוללים והמכירות של החנות. מנהלי חנות מיומנים בניהול תקציבים ומלאי תוך פיקוח על המשימות היומיומיות. הם גם מטפלים בשאלות, חששות ותלונות של לקוחות.

שירות לקוחות מעולה ועמידה ביעדי המכירות הם שתי הדאגות הגדולות ביותר של מנהלי החנות. כמנהלי חנות, אתה צריכים להיות בעל כישורי מנהיגות ותקשורת מעולים, המסייעים בהובלת צוותים של אנשים. כמנהלי חנות, יש כם הזדמנות למקד את הכישרון שלכם במוצרים שאתם נהנים מהם ויש לכם ידע בהם. אתם יכולים להגדיר את המומחיות שלכם על כל דבר שתבחרו, החל מלבוש ועד חומרה או טלפונים וכל דבר שביניהם. זה אומר שאתם יכולים לחקור אילו תחומים צומחים במשק ולבחור מוצר צריכה כזה או אחר שנשאר יציב.

כתיבת קורות חיים לעבודה בחנות זה בערך כמו לתת שירות לחמישה לקוחות במקביל: אתם צריכים להיות מסודרים ותמציתיים - ובכל זאת אתם לא יכולים להשמיט שום דבר חשוב. רוב המועמדים אינם מודעים לכך שלקורות החיים שלהם יש שש שניות להרשים. בגלל הזמן המוגבל שמעסיקים מקדישים לכל קורות חיים, חשוב להעביר את רמת המקצועיות שיש לכם בצורה תמציתית וברורה ככל האפשר.

כשמעסיקים קוראים את קורות החיים שלכם הם רוצים לוודא שאתם יכולים לבצע את העבודה ביושר ובעצמאות גם כשאיש אינו מפקח עליכם. אמינות, כנות, חריצות ויעילות- את המיומנויות האלו קשה לאמן אצל מי שמעולם לא למד אותם. לכן מעסיקים דואגים לכישוריכם גם אם מעולם לא עבדתם בעבר.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!