קורות חיים לדוגמא - מנהל דיגיטל

קורות חיים לדוגמא של מנהל דיגיטל, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל דיגיטל, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%93%D7%99%D7%92%D7%99%D7%98%D7%9C.jpg
דירוג ממוצע: 4.8 (181 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%93%D7%99%D7%92%D7%99%D7%98%D7%9C.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי דיגיטל, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


העולם הדיגיטלי פתח את השיווק לערוצים מגוונים כמו רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, פודקאסטים, משפיענים ועוד. שיווק דיגיטלי מאפשר הגעה לקהל דרך טרגוט – הגעה מדויקת יותר. כך, בשיווק דיגיטלי תקציב השיווק יכול לספק ROI (החזר עבור השקעה) גבוה יותר משיווק מסורתי. בנוסף, המשמעות של זה היא שאנשי שיווק דיגיטלי צריכים תמיד להמשיך ללמוד ולהתפתח, להכיר את הכלים המתחדשים ולהתאים את שיטת העבודה לעולם המשתנה.

מנהלי דיגיטל פועלים בכמה חזיתות: שיווק ברשתות החברתיות, ניוזלטרים, קידום אתר, קמפיינים בגוגל ובאתרים שונים ובסושיאל. הם מתכננים את הפעילות השיווקית כך שתתאים באופן ייחודי לכל ערוץ מדיה. למשל, תוכן ייעודי לפייסבוק, ללינקדאין, לפינטרסט, יוטיוב וכולי.

הם נדרשים לעקוב, למדוד ולבצע אופטימיזציה על מנת לשפר ביצועים. מהפצת ניוזלטר שיווקי (והעלאת הנרשמים ואחוזי הפתיחה) דרך הטמעה של פיקסלים בקמפיינים (למדידת מכירות שמגיעות מקמפיינים והגדלתן). מנהלי דיגיטל מנהל מחלקת דיגיטל הכוללת לרוב אנשי תוכן, מנהלי קמפיינים, מקדמי אתרים ומעצבים גרפיים או ספקים המבצעים עבודות אלה.

בקמפיין שיווק דיגיטלי, אתם צריכים מחשבה על קהל יעד. באופן דומה, מכיוון שקורות החיים שלכם הם דרך לשווק את עצמכם, אתם צריכים להכיר את הקהל שלכם. זה כרוך בהבנה של מה המשרה כוללת ומי המעסיק. לחברה מבוססת יהיו צרכים שונים מאשר ארגון קטן ללא מטרות רווח. בנוסף, ארגונים מסוימים מחפשים להוסיף משווקים דיגיטליים לצוות שלהם כדי לפתח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מהיסוד, בעוד שתאגידים מבוססים עשויים לחפש מומחי שיווק דיגיטלי כדי להתמקד אך ורק בערוץ אחד או יעד ספציפי של חברה, כגון יצירת לידים.

קורות החיים צריכים להכיל את הדרישות והכישורים הבאים - בנייה ותכנון אסטרטגיות שיווקיות, ניהול והדרכה של צוות שיווק, מדידת החזר ROI ו- KPI; הכנה וניהול של תקציב שיווק דיגיטלי, פיקוח על חשבונות המדיה החברתית של החברה, מעקב ומדידה של מדדי SEO ו- Google Analytics ומתן הצעות לשיפור. כיצד מציגים זאת בקורות החיים?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

שיווק הוא אחד המקצועות המעניינים יותר, מכיוון שהוא מאופיין בדרישות מנוגדות: מצד אחד נדרשת יכולת אנליטית עם מיומנויות של דיוק, איסוף נתונים וניתוחם; ומצד שני, תידרש גם מיומנות של אינטואיציה, דמיון, יצירה וחשיבה מחוץ לקופסא.

ההקדמה היא המקום להדגים שביכולתכם לעשות את כל אלו, בהקדמה הזהות המקצועית והאישית שלכם זוהרת. אל תחששו למכור את עצמכם בצורה המקורית, האותנטית והמרשימה ביותר. בלא יותר מכמה שורות הציגו את עצמכם בתמציתיות, יותר מהניסיון המקצועי והכלים שברשותכם למעסיקים חשוב לדעת מי אתם, מה הסגנון שלכם ומה אתם מייצגים.

הדגישו בחלק זה בלא יותר משניים עד שלושה משפטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם. זיכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים ובמידע ספציפי לעבודה ככל האפשר. אנשי שיווק דיגיטלי חייבים להיות מסוגלים להעריך את יעדי החברה וליישם אסטרטגיות שיווק כדי לעזור לעמוד ביעדים אלה. הדגשת תכונות המפתח שלכם המציגות ביעילות את הכישורים וההישגים שלכם למשרה זו היא מכריעה, שווקו את עצמכם ביעילות.

  • ניסיון תעסוקתי:

ההקדמה נותנת הצצה לנקודות השיא של הקריירה שלכם ומוסיפה קורטוב של אישיות וסעיף היסטוריית התעסוקה שלכם הוא זה שממלא את הפרטים. סעיף זה לא צריך להיות דיווח יבש של כל אחריות שהייתה לכם אי פעם. במקום זאת, צרו סיפור על יכולות השיווק היצירתיות שלכם והראו שאתם כבר מפעילים את הכישורים הדרושים כדי לעשות את הצעד הבא שלכם בקריירה.

גם אם היסטוריית התעסוקה שלכם אולי לא הייתה רלוונטית לתפקיד בו אתם מתעניינים, חשוב להתאים כמה שיותר אלמנטים מניסיונכם הקודם למה שיידרש בכל תפקיד ספציפי שאליו אתם מתראיינים. כאשר מעסיק קורא בקורות החיים שלכם על הפלטפורמות בהן הם משתמשים, על הפרויקטים שהם יבצעו ועל האתגרים העומדים בפניהם, תהיה להם רמת וודאות גבוהה שגם אתם יכולים לעשות את העבודה עבורם.

השתמשו בסדר כרונולוגי הפוך בעת רשימת המשרות והפרויקטים שלכם בעבר (מהחדשים עד הוותיקים ביותר). שטח קורות החיים שלכם מוגבל לעמוד אחד, אז התחילו עם העמדות וההישגים המרשימים ביותר. הראו כיצד אתם מעודכנים במתודולוגיות השיווק העדכניות ביותר, חשוב שהמעסיק יראה שאתם מעודכנים ומיישמים את הטרנדים הרלוונטיים לתקופה. המחישו את הדוגמאות שלכם במספרים ובאחוזים, ענף השיווק הדיגיטלי הוא אכן גדול ורחב היקף, אך כמעט כל הפעולות וההחלטות בו הן מדידות וניתנות למדידה במבחן התוצאה.

מדדים חשובים בעת כתיבת קורות חיים מכיוון שהם מאפשרים לקורא לקבוע את יעילותכם בתפקיד ואם עמדתם בציפיות. המספרים הללו חייבים להדגים כיצד השפעתם על החברה ולא רק נבעו מגורמים שאינם בשליטתכם (למשל, כלכלה גלובלית). לכן, בעת פירוט היסטוריית העבודה, נסו לכלול מדדים התומכים בניסיון שלכם. ניתן לגזור מדדים מכמה תחומים:

  • SEO וביצועי PPC
  • תוצאות קמפיין שיווקי
  • שיפורים בשיעור ההמרה

בנוסף, הדגישו את היכולות שלכם לעבוד בצוות אך היו ספציפיים לגבי ההשפעה האישית שלכם. אין זה מספיק רק למנות סעיפים המפרטים את האחריות שלכם בתפקיד, אלא לתאר כיצד אתם עשיתם את ההבדל בתפקיד שלכם.

  • כישורים:

מהדוגמאות שצוינו כאן נוכל להבין שעולם השיווק הוא עולם ומלואו, יש בו רבדים רבים, ומגוון תפקידים ותחומי אחריות. סעיף הכישורים נותן למעסיקים מקום קל וזריז לסרוק אחר מיומנויות עבודה מבוקשות ומספק להם תובנות לגבי מה לדעתם חשוב ומתבקש למשרה. סעיף הכישורים הוא רשימה של ארבע עד שש יכולות מפתח, לכן יש צורך להקפיד על כל אחת ואחת מהן ולהבדילן מן השאר.

סעיף המיומנויות צריך להיות אמיתי ולשקף את מי שאתם כמקצוענים בעלי ערך. כמעט כל שוק עבודה אחר, שוק זה הושפע מחידושים טכנולוגיים. המשמעות היא שלכישורים טכניים יש חשיבות רבה יותר מזו שהייתה להם בשנים קודמות. חלק חשוב בעבודתם של מנהלי השיווק הדיגיטלי הוא הניתוח של הנתונים כתוצאה מהפעילות הדיגיטלית. כתוצאה מכך מנהלי השיווק הדיגיטלי צריכים להיות אנשים בעלי חשיבה אנליטית יוצאת מן הכלל, היודעים להפוך נתונים להישגים ולשלוט במיומנויות ובמערכות הטכנולוגיות העדכניות ביותר כמו: רשתות חברתיות, SEO, PPC, Google Analytics, Google Ads, ומערכות CRM.

חשוב לציין שהכישורים שמומלץ להדגיש תלויים בתפקיד ובחברה שאליה אתם פונים. שיווק דיגיטלי מקיף מגוון רחב של פעילויות, כך שהמיומנויות ישתנו בין התפקידים. כדי לקבוע אילו מיומנויות לכלול, עיינו בתיאור התפקיד והתייחסו לדרישות המשרה כך שתתאימו את הכישורים הרשומים בתיאור לכישורים שלכם.

  • השכלה:

בעוד שרבים מהעוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי הם בעלי תואר ראשון בתקשורת ומעלה, אין זה דבר גורף והצורך בחינוך עצמי ובהכשרה הוא קבוע. עם התפתחות התחום, הכישורים השיווקיים הספציפיים למשרה הולכים ומשתכללים לעוד רבדים והתמקצועיות שלא ניתנים ללימוד במוסדות האקדמיים המוסדרים, כך למעשה שרוב הלמידה מתרחשת במהלך התפקיד עצמו.

מקומות רבים מציעים קורסים במגוון תחומים המכשירים למלאכת השיווק הדיגיטלי כמו: ניהול קמפיינים, ניהול רשתות חברתיות, מדידה וקידום שיווקי וכו. אמנם בסעיף זה לא יהיה לכם מקום לכלול כל קורס בו השתתפתם, אך חשוב לציין פה שיש לכם גישה של שיפור עצמי השתכללות אינסופית קדימה. חשוב להדגיש שגם אם לא רכשתם השכלה אקדמית או מקצועית, אתם כל הזמן מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות האחרונים ומהוקצעים בהם.

אם אתם כוללים רשימת תבליטים של אישורים או קורסים בהם השתתפתם, ודאו שהם מותאמים במיוחד לצרכים של כל תפקיד. פרטים קטנים כאלה עושים את ההבדל.

  • עיצוב:

קבלת החלטות כיצד לבנות את קורות החיים שלכם היא בדיוק כמו בניית אסטרטגיה שיווקית לחברה. עליכם לעצב, לפרט, להדגיש ולתכנן את קורות החיים שלכם בצורה שתשווק ותמכור אתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

ראשית, ודאו שקורות החיים נקיים מבחינה ויזואלית, קלים לקריאה וסימטריים. יהיה לכם הרבה מה לומר על ההישגים שלכם, אבל הרגעים המככבים בקריירה שלכם יעלמו ברקע אם קורות החיים יהיו עמוסים. שנית, אל תהפכו אותו לטכניים וצפופים מדי. מעסיקים סוקרים את קורות החיים בכמה שניות בודדות ועשויים לדלג על חלקים קריאים יותר.

אתם אנשים ויזואליים וחדים שיודעים להגיע למטרה תוך כמה רגעים בודדים. ייצגו זאת בקורות החיים שלכם. הבליטו מילות מפתח חשובות, הדגישו את הפרטים שלכם בצורה קלה לקריאה ותוך כדי כך שמרו על הכל בתבנית מקצועית וחדשנית. חשבו על מה היה גורם לכם להקליק על תוצאה בגוגל, או להסתכל עוד כמה שניות על פוסט ברשתות החברתיות ויישמו זאת כאן.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

אנו נמצאים בעידן בו תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו; עידן בו מילים כמו חדשנות, יצירתיות, קידמה, טכנולוגיה ואנושיות הן מילים מובילות. ניהול שיווק דיגיטלי מהווה כיום את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בארץ ובעולם.

מנהלי שיווק דיגיטלי אחראים על פיתוח, יישום וניהול קמפיינים שיווקיים המקדמים חברה ומוצריה ו/ או שירותיה. הם ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור המודעות למותג במרחב הדיגיטלי וכן בהנעת תעבורת אתרים ורכישת לידים / לקוחות. הם גם מזהים ומעריכים טכנולוגיות דיגיטליות חדשות ומשתמש בכלי ניתוח למדידת תעבורת אתרים כדי לייעל טוב יותר קמפיינים שיווקיים, שיווק בדוא"ל, מדיה חברתית ופרסום ברשת המדיה.
כמנהלי שיווק אתם צריכים לעשות הכל החל מפיתוח אסטרטגיות מדיה שמציבות את המותג או המוצר של הלקוחות מול קהל היעד שלהם דרך כתיבת תוכן וניתוח האינטרנט ועד לגלות מידע רב ערך אודות צרכני היעד.

קורות החיים שלכם צריכים לשקף את כל זאת. קורות החיים האידיאליים של אנשי שיווק צריכים להציג הבנה מעולה של התחום והרגלי הצרכן יכולת להניב תוצאות באמצעות טכניקות שיווק יעילות. העוסקים בתחומים השיווקיים צריכים להציג גישה עם מוטיבציה ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא.
מטרת קורות החיים היא להראות למעסיקים ומנהלי הגיוס שכדאי להם לשכור את שירותיכם היעילי והמקצועי. בעת כתיבת קורות החיים, וודאו שאתם מפרטים למה הניסיון, הכישורים וההישגים הקודמים שלכם יועילו לחברה ויסייעו לה לצמוח.

בנוסף, כישורי מנהיגות הם בעלי חשיבות עליונה. אתם חייבים להיות מסוגלים לעבוד עם עמיתים ואנשי קשר בכל רמות הארגון כדי לפתח הצעות משכנעות ולהניע צמיחה, חשוב גם כישורי כתיבה חזקים, כדי לתקשר בצורה יעילה את המסר של המותג שלכם, ומיומנויות ניתוח נתונים, כדי להפיק ערך מכלי הדיווח.
הסתגלות במרחב הדיגיטלי המשתנה והיכולת לחשוב כמו צרכן הם גם חיוניים, מנהלי שיווק דיגיטל צריכים לא לפחד לנסות דברים חדשים, להסתכן, להיכשל ולבדוק הכל.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!