קורות חיים לדוגמא - מנהל בסיס נתונים

קורות חיים לדוגמא של מנהל בסיס נתונים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהל בסיס נתונים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (122 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי בסיס נתונים (DBA), לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


אנחנו חיים היום בעולם שבו כל המידע שאנו זקוקים לו מרוכז בצורה של נתונים. בכל ארגון מוביל כיום, ימצא מאגר עצום של נתונים - פרטי האשראי שלנו, היסטוריה רפואית, תמונות ברשתות החברתיות ובעצם.. כל העולם הדיגיטלי מאוחסן בצורה של נתונים. לכן, ככל שהעולם נהיה יותר טכנולוגי וקמים להם יותר ארגונים, כך גם עולה הביקוש עבור אנשי מקצוע שידעו לנהל את בסיסי הנתונים באותם ארגונים.

זוהי הסיבה לכך שהתפקיד של מנהל בסיס נתונים (DBA) הפך לאחד המבוקשים והמתגמלים בעולם ההייטק. מנהלי בסיס נתונים (Database Administrator) הם האחראים על ניהול תוכנות ניהול הנתונים של הארגון. תחומי האחריות של תפקיד זה כוללים ביצוע פעולות של תכנון מסדי נתונים וטבלאות, שיפור ביצועים, גיבויים ושחזורים ועוד.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

הקדמה של כל מנהל בסיס נתונים צריכה להתמקד בשלושה דברים: מומחיות בתעשייה, הדגשת הכלים הכי רלוונטיים לתפקיד ופרויקטים מנצחים. לצד הנתונים המספריים והתוכנות בהם אתם מנוסים, ההקדמה שלכם צריכה להדגיש כיצד אתם מתבלטים מעל כל המועמדים האחרים שסביר להניח שגם הם בעלי רשימת הישגים ארוכה ומרשימה.

בכתיבת ההקדמה תדגישו את ההשפעה של הפרויקטים שלכם על ביצועיה של החברה, כך למעשה תכמתו את כישורי ניהול ה- DB שלכם במונחים אמיתיים.

לדוגמא - "DBA מנוסה בעל 7+ שנות ניסיון בחברות סייבר. ניסיון תשתיתי ואפליקטיבי, ידע נרחב בכלים של Big Data כגון MongoDB ו-CassandraDB כולל כתיבת סקריפטים מורכבים." 

  • ניסיון תעסוקתי:

ההיסטוריה התעסוקתית של מנהל בסיס נתונים צריכה להתמקד כיצד הידע שרכש הועיל לחברה. אין תועלת לפרט את רשימת ההישגים שלכם במקום העבודה מבלי להציג את התוצאות שהביאו אותם הישגים. כאשר המעסיק מעיין בקורות החיים שלכם עליו להתרשם כיצד אתם משתלבים בפאזל העסקי ולהבין כיצד היכולות שלכם חסכו לו זמן וכסף.

האופן בו תכתבו את הניסיון התעסוקתי שלכם ייתן למעסיק העתידי מושג כיצד תוכלו להתאים לו ספציפית לתפקיד. שמרו על רשימה של פרויקטים מרכזיים שעשויים להיות רלוונטיים לתפקיד העתידי המציגים את התקדמותכם מבחינת סולם המשימות שהופקדו בידיכם ומורכבות הנתונים שעבדתם עליהם. וודאו שהיסטוריית התעסוקה שלכם כוללת רשימה מלאה של כל השיקולים הטכניים עבור מנהל בסיס נתונים - תכללו את כל הכלים והתוכנות בהן אתם משתמשים.

לדוגמא:

  • שיפורי ביצועים וכתיבת סקריפטים ב- T-SQL / PLSQL
  • עבודה עם מגוון DBים: Oracle, SQL Server, MongoDB, Redis
  • ניסיון במגוון מערכות הפעלה - Windows / Windows Servers / Linux
  • הגדרת נהלי DRP בארגון, הגדרות גיבויים ושחזורים לכלל ה- DBים בחברה

 

  • כישורים:

מנהל בסיס נתונים הוא תפקיד הדורש יכולות טכניות גבוהות וגם יכולות ארגון וניהול יוצאות דופן. מנהלי בסיס נתונים משתמשים בכלים המתקדמים ביותר בתעשייה ולעיתים כותבים סקריפטים לייעול העבודה. מעבר לכך הם גם אחראים על גיבויים ושחזורים של הנתונים באותו ארגון בו הם נמצאים. לכן, חשוב בסקטור הכישורים להתאים את המיומנויות המתאימות לתפקיד – בין אם אתם DBA אפליקטיבי / תשתיתי / ביג דאטה.

לצד הכישורים הטכניים הרבים שיש למנהל בסיס נתונים חשוב גם להציג כישורים אנושיים. לרוב מנהלי בסיס נתונים עובדים בצמוד לעובדים אחרים ממחלקות אחרות בארגון ונדרשים להם ספק מידע או פתרונות בהתאם לדרישות שלהם.

למנהלי בסיס נתונים יש תפקיד עם אחריות עצומה ולכן קורות החיים שלכם צריכים לתת לארגונים את הביטחון שאתם האנשים שניתן להפקיד בידם את האחראיות הזו!

לדוגמא:

  • Big Data
  • DRP & Backups
  • Database Architecture
  • ETL & DWH
  • Scripts - Python / T-SQL / PLSQL
  • Windows / Linux Servers
  • Analytical Skills
  • השכלה:

סעיף ההשכלה של מנהל בסיס נתונים הוא המקום בו עליכם לכתוב את פרטי הכשרתכם - מידע חשוב כדי לבסס את אמינותכם המקצועית. במקרים רבים ניתן להבחין ברקע של בוגרי תואר ראשון / קורס טכנולוגי / בוגרי יחידות טכנולוגיות שמאפשר יתרון במיוחד לתפקידים התחלתיים בתחום. כמו כן, לעיתים יכולים להגיע גם מרקע טכני שונה במידה ואתם מקצועיים או בעלי חשיבה אנליטית חריפה.

  • עיצוב:

עבור משרת מנהל בסיס נתונים, הקפידו על סדר וארגון בעיצוב. הרושם הראשוני של המעסיק לגביכם יגיע מקורות החיים. מנהל בסיס נתונים טוב הוא זה שדואג שהמידע ישלף במהירות וללא שגיאות מיותרות. לכן עשו זאת גם בקורות החיים שלכם - אין צורך להציף יתר על המידה בנתונים שלא רלוונטיים אלא לשמור על עיצוב נקי, מתומצת, מאורגן, קריא וידידותי למשתמש.

מעסיקים ראשית קוראים את פרטי הקשר שלכם, הקדמה, המשרה הנוכחית והכישורים. אם הפרטים האלו אינם מרשימים, ברורים או מודגשים מספיק, הם לא ימשיכו לקרוא.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מנהל בסיס נתונים הוא מקצוע מאוד מבוקש כיום, ויש דרישה גדולה לתפקיד זה בשוק. עם זאת, כמות הנתונים בארגונים רק גדלה והיא ודורשת כישורים הרבה יותר גבוהים ממה שהיה נהוג לפני כעשור. כדי להבליט את עצמכם על פני שאר המתחרים, עליכם ליצור קורות חיים מקצועיים שהולכים מעבר למספרים ושפות תכנות ומתרגמים את כישורים לתוך יכולות ניהול, סדר וארגון יוצאות דופן.

נאמר רבות על התאמת קורות החיים למעסיק מסוים, וקורות החיים של מנהל בסיס נתונים אינם שונים. אם תפרטו על סוגי פרויקטים דומים לאלו שמפורטים בדרישות המשרה, אתם מראש מציבים את עצמכם בעמדה יותר טובה מזו של האחרים המתמודדים על המשרה.

מעסיקים מחפשים להרגיש שיש על מי לסמוך כאשר הם קוראים לראשונה את קורות החיים. אם תיישמו את הנקודות שציינו עבורכם, יהיה לכם יתרון משמעותי על פני יתר המתמודדים.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.  

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!