קורות חיים לדוגמא - מנהלת משאבי אנוש

קורות חיים לדוגמא של מנהלת משאבי אנוש, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מנהלת משאבי אנוש, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%95%D7%A9.jpg
דירוג ממוצע: 4.7 (42 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%95%D7%A9.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי משאבי אנוש, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

המשאב החשוב ביותר של חברה הוא ההון האנושי - עובדיה. נדרשים מנהלי משאבי אנוש נהדרים כדי למצוא, לנהל ולעזור לאותם עובדים להצליח בארגון.

החל מגיוס, דאגה לרווחת הארגון ועד הטבות, אתם יודעים כיצד לעזור לקולגות להצליח בחברה. כשמדובר במנהלי משאבי אנוש (HR) מצליחים, אתם צריכים לשים אנשים בראש. אתם יודעים להבחין אם קורות חיים נתונים מתאימים או לא, אבל בניית קורות חיים משלכם היא חיה אחרת לגמרי.
לא משנה כמה מאות, ואפילו אלפי קורות חיים שבדקתם לאורך כל הקריירה שלכם, כתיבת קורות חיים משלכם היא תמיד אתגר. זה יכול להיות קשה לקחת צעד אחורה ולהסתכל על הקריירה שלכם בצורה אובייקטיבית כדי לזהות מה גורם לכם להיות מובחנים באופן ייחודי ממועמדים אחרים. מדוע אנשים יזכרו אתכם? מדוע אנשים ירצו להעסיק אתכם? מה הערך הייחודי שלכם למעסיק חדש?

התשובות לשאלות אלה ורבות אחרות צריכות להיות הבסיס שעליו אתם בונים את קורות החיים שלכם וממתגים את עצמכם להזדמנויות מקצועיות חדשות.
אמנם אין נוסחה או תבנית יחידה לשימוש בקביעת קורות חיים, אך ישנם הנחיות מסוימות שיעזרו לכם לכתוב, לנסח ולעצב קורות חיים שיציגו את הכישרונות, ההישגים והערך הגדולים ביותר שלכם למעסיק פוטנציאלי חדש. "כללי דרך קורות החיים" חלים על כל אנשי המקצוע, ובפרט על תחום משאבי האנוש.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים רבים של משאבי אנוש מתחילים בכתיבת פסקת הקדמה חזקה. מההתחלה, קורות החיים שלכם צריכים לשדר את כישורי התקשורת והיכולות הבינאישיות המצוינות שלכם.

המחשבה הראשונה של המעסיקים כאשר הם סורקים את קורות החיים שלכם היא לא על הכישורים שלכם או על מה שהשגתם. הוי הבסיסי ביותר שעליהם לסמן הוא האם הם יכולים לדמיין שאתם עובדים איתם. לדוגמא, האם אתם הולכים להתאים לתרבות שאתם הולכים לטפח? האם אתם יכולים לראות עין בעין עם האנשים שאותם תעזרו לפתח? האם יש לכם מה שנדרש כדי להניע אחרים ולעורר השראה? אם אין תחושה זו של התאמה אישית, אין לכם שום סיכוי.

לכן, בלא יותר מ 3-5 רישמו אודותיכם בצורה המקורית האותנטית ביותר. התמקדו בתפיסת העולם שלכם וכיצד אתם יכולים לתרום ללמשרה ולחברה אליה אתם מכוונים. שאלו את עצמכם מה הופך אתכם למועמדים המתאימים ביותר שלא ניתן להעלם מהם.

  • ניסיון תעסוקתי:

לאנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש יש תחום רחב של פעילויות פוטנציאליות. חשוב לפרט את החוויה שלכם באמצעות ניסיון העבר שלכם, אך קריטי להדגיש שהחוויה הבולטת ביותר תתאים לסוג הדברים שהמעסיק העתידי שלכם יבקש מכם לעשות. חישבו על המשרה אליה אתם מגישים מועמדות ואל תמלאו את קורות החיים שלכם בדברים לא ענייניים.

עליכם לשכנע את המעסיקים ש"תרגישו בבית" לעבוד אצלם. היסטוריית התעסוקה שלכם צריכה להתמקד לא רק במה שעשיתם, אלא גם בחלקכם בפרויקט. אנשים רבים יתרמו להצלחה, אך המעסיק העתידי שלכם ירצה לדעת על תרומתכם הספציפית. יש הבדל גדול בין להיות צופה לבין להיות מנהיג המהלך. תארו את עצמך כמנהיגים בכל מקום שאתם יכולים. החלפת שפת קורות החיים שלכם מ"אנחנו" ל"אני" בנסיבות מסוימות יכולה להדגיש את ההבדל הזה.
עם עליית הטכנולוגיה והמדיה החברתית, משאבי אנוש עוברים מודרניזציה מהירה, ולכן חשוב להראות כיצד אימצתם טכניקות ומתודולוגיות חדשות שונות. האדם שקורא את קורות החיים עשוי להיות שמרני יותר, אך הוא יודע שעליהם לשנות והם רוצים להביא כישרון חדשני טרי שיעזור להם להישאר רלוונטיים. זה יבדיל אתכם ממועמדים רבים אחרים. השתמשו בפעלים פעילים חזקים כדי להמחיש את הדוגמאות שלכם עם תוצאות אמיתיות, וגבו אותם בפירוט ההקשר. זיכרו לרשום רשום את הניסיון שלכם בסדר כרונולוגי הפוך .

אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש צריכים להראות שהם מקבלים החלטות עסקיות רווחיות ואם קורות החיים שלכם נטולי מספרים או אחוזים, מנהל הגיוס או המעסיק יתהה מדוע. חשוב גם לשקול כיצד אתם משתפים פעולה עם אחרים. התאימו אישית את היסטוריית התעסוקה שלכם לצרכי המשרה והחברה. כמה נושאים לדוגמא שיש לחשוב עליהם לחוויית קורות החיים שלכם הם: איך אתם מושפעים מאחרים ואיך אתם משפיעים עליהם? מה (ומי) תרם להחלטות שקיבלתם. אנשי משאבי אנוש אינם יכולים לעבוד בחלל ריק.

  • כישורים:

רשימת הכישורים והמיומנויות של אנשי מקצוע בתחום משאבי האנוש כמעט ואינה נגמרת. יש כל כך הרבה ענפים שונים של משאבי אנוש ורבדים לכל אזור, שכנראה ניתן לכתוב קורות חיים על כל היבט. אתם צריכים להיות ברורים לגבי התמהיל הספציפי שלכם של כישורים שהופך אתכם למושלמים לתפקיד. אם נקודות החוזק שלכם אינן תואמות את דרישות התפקיד, אולי אתם צריכים לחשוב על ההגשה למשרה הזו פעמיים. כתיבת קורות החיים הופכה לקלה כאשר הכישורים שלכם תואמים את הציפיות שלהם. חשוב שקורות החיים שלכם יכילו שילוב טוב של כישורים אנליטיים (כמו יישומי מחשב ויכולת פרזנטציה) וחברתיים (כמו תקשורת בינאישית והדרכה) – שילוב של השניים יהפוך אתכם למועמדים האידאליים.

  • השכלה:

רוב עבודות משאבי אנוש דורשות לפחות תואר ראשון בניהול משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני או תחום קשור. חלק מתפקידי הביניים והבכירים דורשים תואר שני.

צריך לשמור על סעיף זה פשוט. למעשה, המעסיקים רק רוצים לדעת האם הידע שלכם במשאבי אנוש התחיל בבסיס איתן או לא. הראו שאתם מחוייבים לתחום משאבי אנוש גם אתם באים מרקע אחר. פרטים קטנים כמו קורסים, הכשרות, התלמדויות והתנדבויות עושים את כל ההבדל.

  • עיצוב:

קורות החיים שלכם משמשים לא רק ככלי לזימון לראיון העבודה, אלא הם גם מוכיחים שתוכלו להתמודד עם אתגרי הגיוס שעליהם צריכים להתמודד גם כל המועמדים שתזמינו. במילים אחרות: פורמט קורות החיים שלכם הם הוכחה שאתם יודעים איך נראית מועמדות חזקה. מנהלי משאבי אנוש השוכרים לתפקידי משאבי אנוש יצפו מכם שתדעו כיצד לעצב קורות חיים , לכן וודאו כי אתם הולכים לגישה קלאסית עם קווים נקיים וקלים לקריאה בטקסט המשובצים בתבליטים ורשימות. הרגעים המככבים בקריירה שלכם צריכים לקפוץ מהדף, למרות שצריך להבליט ולהדגיש מילות מפתח חשובות, הן צריכות להקרא בצורה חלקה וזורמת ולהתכנס כסיפור ולא כסדרה של אירועים בודדים.

זה שאתם מקצוענים בתחום משאבי אנוש לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות לקורות החיים שיעזרו לכם בכתיבה ועיצוב קורות החיים המעוצבים והמרשימים ביותר שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

העוסקים במשאבי אנוש אחראים לנכס החשוב ביותר של כל עסק - עובדיו. לא משנה אם אתם פונים לתפקיד התחלתי או תפקיד בכיר יותר, אנשים הם תמיד לב העניין. קורות חיים של מנהלי משאבי אנוש צריכים להתמקד בצרכים הספציפיים של המעסיק העתידי שלכם. עליכם להבין את האתגרים העומדים בפניהם, לראות את העסק דרך עיניהם ולתרום לעצמכם תרומה ייחודית להתפתחותם ולביצועיהם. בין אם התפקיד הוא בעיקר גיוס, הכשרה או מעט יותר מינהלי, ההצלחה שלכם תימדד על ידי השיפורים של הסובבים אתכם. מכיוון שהמדדים הבסיסיים שלכם נובעים מהסובבים אתכם, אנשים צריכים להציג תפקידים רבים בקורות החיים שלכם. אם לא תציינו את ההשפעה שלך על אחרים, המעסיק העתידי שלכם יחשוב שאחרים אינם בראש סדר העדיפויות שלכם. קורות חיים למשאבי אנוש לא נוגעים אליכם ולהישגים שלכם – אלא איך אתם מקלים על ההישגים של כל אחד שאתם משפיעים עליו.

קורות החיים של משאבי אנוש צריכים כמובן לכלול שפה "אנושית" רכה, אך בסופו של יום, משאבי אנוש הם פונקציה עסקית כמו כל דבר אחר. תפקיד העוסקים במשאבי האנוש הוא לעשות שינוי בשורה התחתונה, אך דרך המדיום של הסובבים אותם. התמקדו בדוגמאות של תוצאות שהעבודה שלכם מביאה כמו גם בהשפעות האנשים הפרטיים. קורות החיים של משאבי אנוש צריכים למצוא איזון בין דרישות התפקיד הנוכחי לבין מה שהעתיד עשוי להביא.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!