קורות חיים לדוגמא - מלצר

קורות חיים לדוגמא של מלצר, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מלצר, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%A8.jpg
דירוג ממוצע: 4.7 (78 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%A8.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מלצרים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.
 

בתפריט שלנו היום, כתיבת קורות חיים שישאירו אבק למתחרים.. במדריך מטה תגלו את כל הטיפים לכתיבת קורות מנצחים שישיגו לכם את העבודה המושלמת עבורכם.

ממשקאות ועד לקינוח וכל מה שביניהם, מלצרים ומלצריות עובדים על מנת לוודא שלקוחות יהנו מחוויית המסעדה שלהם מהרגע שהם נכנסים בדלת ועד לסיום הארוחה. צוות המלצרים הוא חלק חיוני של כל מסעדה ודרך מצויינת לקבל מבט מקרוב על תעשיית האירוח וההסעדה. מלצרים ומלצריות צפויים להתמודד גם עם הימים העמוסים ביותר בחן, במהירות ובחיוך. אז איך מראים למנהל מסעדות עסוק שיש לכם את מה שנדרש?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה היא המקום הטוב ביותר לתפוס את עיניו של המעסק ולשכנע אותם שהם צריכים להמשיך לקרוא את קורות החיים שלכם.

כיתבו בהקדמה בלא יותר מכמה שורות בודדות מעט עליכם, על תכונות האופי החזקות שלכם, על הניסיון שלכם במידה ויש לכם ועל הכישורים המובילים שלכם. כל מה שהמהווה עבורכת בנקודות החוזק שלכם כמלצרים מובילים- עכשיו זה הזמן לרשום את זה.
תיאורים ברורים, מדויקים ונמרצים מעניקים למנהל המסעדה תחושה חזקה יותר לגבי מי אתם ומה ביכולתכם לעשות. במקום "ידידותי", נסו קשובים, מסבירי פנים או נגישים. במקום לומר שיש לכם מוטיבציה, הסבירו כיצד ניהלתם במהירות וביעילות מסעדה שמכילה 80 סועדים.

  • ניסיון תעסוקתי:

מחפשי עבודה רבים מתעניינים בתחום המלצרות, שהוא תחום פופולרי בקרב סטודנטים וצעירים. בעלי מסעדות יודעים זאת ומחפשים מועמדים הניתנים ללמידה שיכולים להפגין מוסר עבודה נהדר ומערך חזק של כישורים בין אישיים. יש לכם אישיות ונחישות לצדך, אך אם יש לכם ניסיון נוסף שעשוי להיות רלוונטי, דאגו להזכיר זאת!

רישמו בסדר כרונולגי הפוך את עבודותיכם הקודמות, מהאחרונה ועד הראשונה. מומלץ לתאר תיאור קצר או רשימה של חובות והישגים שהיו לכם בעבודות הקודמות. תארו את חובותיכם באופן קונקרטי, תוך מתן עובדות ונתונים במידת האפשר.
בכתיבת קורות חיים למלצרות חשוב להדגיש ניסיון רחב ככל שניתן בענף המסעדנות. כדאי לפרט על תחומי אחריות שחרגו ממשבצת לקיחת הזמנות והקלדתן, ולהרחיב במידה שהיו מטלות מיוחדות שהתבקשתם לעשות כמו ממלאי מקום לאחמ”ש בהיעדרו. רצוי לציין גם אם זכיתם בבונוסים על מכירות ושירותיות הממחישים את יכולותיכם.

אם אתם חסרי ניסיון במלצרות אבל יש ברשותכם ניסיון תעסוקתי אחר שלא קשור למלצרות או לשירות לקוחות הוסיפו אותו כדי להציג בפני המעסיק עבר תעסוקתי כלשהו.

  • כישורים:

מעסיקים רבים הבינו כבר מזמן שעובדים מיומנים ומוכשרים הם נכס לעסק שלהם, גם אם לא רכשו השכלה רלוונטית או לא הספיקו להתנסות בעבודה ממשית בתחום. כאמור, רבים מהם אף מעדיפים לשכור עובדים מוכשרים ובעלי מיומנויות אישיות ברמה גבוהה ולהכשיר אותם לפי הצרכים שלהם.

אם אכן יש לכם מיומנויות שמתאימות למלצרות כדאי מאוד להקדיש להן חלק בקורות החיים שלכם, למעסיקים איכפת מאוד מחלק הכישורים גם אם מעולם לא עבדתם במסעדה. כידוע רוב עבודתו של המלצר סובבת סביב שירות לקוחות. לכן אדיבות, סבלנות, שירותיות וכריזמה למשל הן תכונות אופי שכדאי להזכיר בקורות החיים של מלצר אם הוא אכן ניחן בהן. לא רק שזה עשוי לשדר למעסיק שאתם מועמדים מתאימים לתפקיד, תכונות אופי כאלה יכולות אף לעזור לכם להרוויח טיפים מצוינים.
בנוסף, חשוב לזכור שעבודת המלצרות היא עבודה פיזית סזיפית שמצריכה מולטיטסקינג, דייקנות, תשומת לב לפרטים ועמידה תחת תנאי לחץ. וודאו שאתם כוללים כל אלו הסעיף המיומנויות.

דיבור בשפות מרובות יכול להיות בעל ערך רב במסגרת מסעדה בה לקוחות עשויים להגיע מכל רחבי העולם. רישמו כל אחת מהשפות שלכם ורמת השליטה בהן - מנהל עשוי להיות אסיר תודה למצוא מועמדים שיכולים לגשר על הפער.

  • השכלה:

בין אם יש לכם השכלה פורמלית ובין אם אתם רק מתחילים ללמוד, סעיף זה עוסק בלהראות שאתם מוכנים ללמוד ולהשתפר. מלצרים ומלצריות לעיתים קרובות אינם זקוקות להשכלה רשמית בתחום האירוח מכיוון שניתן ללמוד מיומנויות רבות בעבודה.

עם זאת, אם אתם בקיאים בתחומי תיירות, ניהול אירוח או שירות אוכל זה יכול להיות בונוס מרכזי, במיוחד כשמחפשים משרות ברמה גבוהה יותר. גם אם אין לכם תואר בתחום קשור, לא מזיק להראות שלמדתם. אם אתם סטודנטים מתחילים, אתם יכולים לכלול את התואר שלכם. במידה ואינכם סטודנטים רישמו ההשכלה התיכונית שלכם.

זה הזמן להזכיר אישורים נוספים בתחום הברמנים, שירות המסעדות, בטיחות המזון או תחומים קשורים אחרים.
בנוסף, תמיד תוכלו להוסיף שורה על אודות השירות הצבאי או הלאומי שלכם וכך תאפשרו למעסיק לדלות לגביכם עוד מידע ולהכיר אתכם טוב יותר.

  • עיצוב:

בין אם אתם חדשים בתחום ובין אם יש לכם רזומה בכמה מסעדות מובילות, תבנית נקייה ואטרקטיבית מעבירה את המסר שאתם מקצוענים. אין צורך לכלול צבעים נועזים, פריסות חדשניות או אלמנטים יצירתיים יותר, מכיוון שמנהל מחפש מישהו שיוכל לבצע את העבודה ביעילות ובחיוך. אוסף תבניות קורות החיים שלנו מאפשר לכם למצוא את האיזון הנכון בין קורות חיים פשוטים ומושכים.

זה שאתם מקצוענים בתחומכם לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות קורות חיים מרשימות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מלצרים מקדמים את פני הלקוחות במסעדות, מציעים להם שולחן, נותנים להם תפריטים, מסבירים על המסעדה והספיישלים ועונים על כל שאלה לגבי התפריט. הם מביאים הזמנות שתייה ומקבלים הזמנות אוכל, ועוקבים אחר מי שהזמין מה ובאיזה שולחן. במסעדות מפוארות יותר, יתכן שיהיה עליהם לפתוח בקבוק יין לצד השולחן (ולגרום לזה להיראות קל).

מלצרים הם מסבירי פנים, אדיבים, בעלי סבלנות ותודעה לשירות לקוחות. עליהם להיות קשובים ולראות שהכל מתנהל כשורה בשולחנות המסעדה ולספק לסועדים חוויה נעימה עם חיוך.
לספק את כל אלו ועוד לעמוד על הרגליים משמרת שלמה, אין זה דבר קל בכלל!
כתיבת קורות חיים לעבודה במלצרות זה בערך כמו לקחת הזמנה מחמישה שולחנות במקביל: אתם צריכים להיות מסודרים ותמציתיים - ובכל זאת אתם לא יכולים להשמיט שום דבר חשוב. רוב המועמדים אינם מודעים לכך שלקורות החיים שלהם יש שש שניות להרשים. בגלל הזמן המוגבל שמעסיקים מקדישים לכל קורות חיים, חשוב להעביר את רמת המקצועיות שיש לכם בצורה תמציתית וברורה ככל האפשר.

ללא קשר לרמת הניסיון שצברתם, הצגת הכישורים שלכם בתקשורת ובאנשים חיונית כדי להשיג את העבודה הבאה שלכם ולהרשם את המעסיק. אמינות, כנות, חריצות ויעילות - את המיומנויות האלו קשה לאמן אצל מי שמעולם לא למד אותם. לכן מעסיקים דואגים לכישוריכם גם אם מעולם לא עבדתם במסעדה. אל תשכחו להזכיר שלא רק שאתם מקבלים ביקורת, אלא אתם מחפשים אותה באופן פעיל כחלק מתהליך הלמידה.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!