קורות חיים לדוגמא - מטפל זוגי

קורות חיים לדוגמא של מטפל זוגי, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מטפל זוגי, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%98%D7%A4%D7%9C-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%99.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (84 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%98%D7%A4%D7%9C-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%99.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מטפלים זוגיים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


בעשורים האחרונים הולכת וגוברת המודעות לצורך בטיפול הזוגי ו/או המשפחתי. שינוי זה נובע מעליה במודעות הציבורית להשפעת המשפחה על הפרט וכן, העלייה בלחץ והמורכבות שבו נתונות המשפחות בעולם המודרני.

טיפול זוגי היא שיטת טיפול ייחודית, הרואה את האדם כחלק ממערכת יחסים רחבה יותר – הזוגית ו/או המשפחתית. המטפלים הזוגיים מתמחים ביחסים בתוך הזוגיות ומסייעים לשינוי ולשיפור המערכת כולה. הטיפול מיועד לזוגות בכל שלב ובכל גיל כאשר עולים קשיים בינאישיים או ספציפיים המשפיעים על בני הזוג.
קורות חיים מצליחים של מטפלים זוגיים צריכים להציג את יכולתם של המועמדים לפתח וליישם תוכניות טיפול יעילות ומתאימות לטיפול במגוון נושאים התנהגותיים. על קורות החיים להדגיש כישורים מכריעים כמו חמלה, הקשבה ויכולת לעזור למטופלים לבסס דפוסי התנהגות בריאים ולתקשר בצורה יעילה יותר.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ייתכן שאתם מורגלים להקשיב לאחרים מדברים על חייהם, אבל עכשיו זה תורכם. פרופיל קורות החיים, המכונה גם הקדמה, הוא הסיכוי שלכם להציג את עצמכם בפני מעסיק פוטנציאלי במילים שלכם. הפכו את ההזדמנות הזו לרושם ראשוני שלא יהיה ניתן לשכוח. תארו את כישוריכם, תשוקותיכם ותחום ההתמחות שלכם. ספרו איך אתם מצטיינים. השתמשו בפעלים ושמות תואר חזקים ומכרו את עצמכם כמועמדים האידיאלים לתפקיד.

מטפלים זוגיים עשויים להתמחות בתחומים רבים ושונים של פסיכולוגיה וייעוץ. סעיף ההקדמה אינו המקום לתיאור מלא של ההיסטוריה התעסוקתית שלכם, אלא - נקודות השיא שלה. חשבו על רגעי המפתח שלכם, ההצלחות הגדולות ביותר בטיפול, והתכונות והכישורים שהופכים אתכם למטפלים מצוינים. עם זאת, אם יש לכם ניסיון רב בתחום אחד, כגון הנחייה קבוצתית או טיפול באלימות במשפחה, ציינו את המומחיות המיוחדת שלכם! קורות החיים שלכם הם לא המקום להיות צנועים.

ההקדמה היא המקום היחיד בקורות החיים שלכם בו תוכלו להזרים קצת יצירתיות. יש לכם 2-3 משפטים לתאר את הניסיון המקצועי, הגישה הטיפולית ואת אישיותכם. הקפידו להתאים את הכתוב לתפקיד אליו אתם פונים. זה נכון לגבי כל הסעיפים בקורות החיים שלכם, בתור מחפשי עבודה, אתם רוצים שהמעביד הפוטנציאלי שלכם ידע שזו העבודה שאתם באמת מכוונים אליה.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף היסטוריית התעסוקה שלכם אמור להציג את קשת הקריירה שלכם. סקרו את הקריירה שלכם מהתמחות הטיפול הזוגי ועד למקום שבו אתם נמצאים כעת. בכל שלב, למדתם מיומנויות חדשות, קיבלתם על עצמכם אתגרים חדשים והתמודדתם עם בעיות חדשות. ייתכן שהתחלתם את דרככם כעובדים סוציאליים או שיש לכם תור בפסיכולוגיה קלינית ולאחר מכן התמחתם בטיפול זוגי. השתמשו בכל סעיף בתיאורי התפקיד שלכם כדי להראות את הצמיחה הזו. ספרו על אתגר שעמד בפניכם, הפעולה שנקטתם והתוצאות החיוביות שהשגתם.

חשוב שתתקבל בקלות תמונה קוהרנטית של אנשי מקצוע מהימנים ותחום ההתמחות בו אתם עוסקים. הקדישו מחשבה לניסוח כותרות התפקידים שלכם בהנחה שהקורא יעבור עליהם מבלי להתעמק. חשוב שתיאור התפקידים הקודמים שלכם יהיה ברור וידגיש עם אילו אוכלוסיות עבדתם בעבר, באיזה סוג של שיטות אתם מטפלים ומה תחומי ההתמחות הייחודיים שלכם.
מיותר לציין שהסיכוי שלכם להשיג עבודה כלשהי טוב יותר אם יש לכם ניסיון מוכח בביצוע אותה עבודה. אבל כולם צריכים להתחיל איפשהו, אם אתם בוגרים טריים של תואר ראשון במקצועות הטיפול ואתם מחפשים עבודה חשוב בעיקר שתתמקדו בהישגים משמעותיים מהלימודים (הפרקטיקום שלכם בהחלט נחשב!). הניסיון התעסוקתי שצברתם עד היום כנראה פחות שייך לתחום, ציינו אותו בקצרה והתמקדו רק בניסיון הקשור להדרכה, ליווי וחינוך.

תצטרכו גם לקחת בחשבון את מערכות המעקב אחר מועמדים (ATS) שרוב המעסיקים משתמשים בהן כדי לבצע מיון ראשוני של קורות חיים. נסו להשתמש במילות מפתח וביטויים שהופיעו בדירשות המשרה. חשוב מאוד להתאים את קורות החיים שלכם לכל משרה.

  • כישורים:

כמטפלים זוגיים אתם מוכשרים לעזור למטופלים למצוא ולהשיג פתרונות ארוכי טווח לבעיות והפרעות נפשיות ורגשיות קשות הפוגעות במערכות יחסים מוצלחות. מצופה מכם לסייע למטופלים בפתרון קונפליקטים תוך כדי לימוד תרגול התנהגויות בריאות. מועמדים אידיאליים הם בעלי כישורי תקשורת מצוינים, יחד עם ידע מעולה בשיטות טיפול שונות וטכניקות ייעוץ זוגי.

סעיף הכישורים שלכם צריך להיות שילוב של כישורים רכים (בין אישיים וארגוניים) וכישורים קשים (הידע והיכולות המיוחדות שאתם צריכים כדי להיות מטפלים זוגיים נהדרים). תוך שמירה על דרישות המשרה, צרו רשימה שמדגישה את הכישורים הדרושים לתפקיד ואשר תעזור להבדיל אתכם ממועמדים אחרים.

עליכם להציג כישורים חיוניים כגון חמלה, כישורי הקשבה / ניתוח חזקים והיכולת לעזור למטופלים לתקשר בצורה יעילה יותר עם בני הזוג.

  • השכלה:

כדי לקבל את הרישיון שלכם, תצטרכו לפחות תואר שני בתחום קשור כמו פסיכולוגיה או עבודה סוציאלית. רשמו את התארים האלה כאן.

בנוגע לכל אחד מהתארים שהושלמו חשוב לציין בבירור את המוסד הנלמד, ולהתייחס לפרטים מהותיים שיכולים להציג אתכם באור חיובי. למשל, אם הצטיינתם או השתתפתם בתוכניות מיוחדות במסגרת הלימודים, אם נושא התזה או הדוקטורט שלכם רלוונטיים לתחום העיסוק שאליו הינכם מעוניינים להתקבל כעת, זה יהיה רק ישרת אתכם להרחיב בנושא. קורות החיים שלכם צריכים להדגיש את הניסיון שלכם בתחום באמצעות הכשרות, התמחות או קורסים חינוכיים.

לאנשי מקצוע בתחום טיפוליים יש לרוב אישורי התמחות כמו גישור, מיניות או הדרכה. אם יש לכם אישורים אלו, צרו סעיף המשתמש בכותרת המשנה "אישורים". מעסיקים ירצו לדעת מיד מה הכישורים שלכם ואיפה הרווחתם אותם. וודאו שאתם מספקים פרטים על הישות שהעניקה את האישור. לדוגמא, האם קיבלתם הסמכה מהאגודה הישראלית לטיפול מיני? אם כן, כללו את שם האישור, התאריך שהתקבל והמיקום.

  • עיצוב:

קיבצתם את כל החלקים של קורות החיים שלכם; עכשיו אתם מוכנים לחשוב על עיצוב. קורות החיים שלכם צריכים לשקף חזותית את ההתנהגות המקצועית שלכם. כלומר, עליהם להיות מסודרים ומאורגנים היטב עם קורטוב של אישיות.

אחד האתגרים בניסוח קורות חיים של מטפלים הוא התמודדות עם כמות מידע גדולה. ההשכלה המרובה, ההשתלמויות השונות, ההתמחות ולבסוף הניסיון התעסוקתי. כמובן שחשוב שתציינו כל פרט מידע חשוב על אודות הקריירה שלכם, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לא ליצור עומס ויזואלי.
שמרו על קורות החיים שלכם קריאים על ידי הקפדה על הגופנים הקריאים ביותר, בחירה בתבנית נקייה ומקצועית והשארת ריווח. אל תנסו לדחוס יותר מדי מידע על הדף. זכרו כי המעסיקים רואים עשרות קורות חיים ביום, כך שאם קורות החיים שלכם קשים לקריאה, הם יעברו לבאים בתור.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים. 

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

העובדות הלא נעימות מצביעות על כך שאחד מבין כשלושה זוגות נשואים בישראל מתגרש בשלב מסוים. לכך ניתן להוסיף זוגות הסובלים ממשברים המאיימים למוטט אותם, נפתרים באופן רגעי או פשוט פוגעים משמעותית ביחסים ביניהם. פעמים רבות המפתח לשיפור הזוגיות, או אפילו החיים בתא המשפחתי כולו, הוא פנייה לאנשי המקצוע – אלו הם מבחינה מעשית המטפלים הזוגיים.

עבודתם של  מטפלים זוגיים או היא לעזור למטופלים ליצור מרחב תקשורתי אמיתי בו אפשר לקבל את חילוקי הדעות, הפערים, ולתת הזדמנות לכל אחד להבין את הצד השני. מטפלים זוגיים שכבר פגשו המון זוגות וקשרים שונים, ידעו לזהות את הדפוסים ההרסניים שמחבלים בקשר ובתקשורת ומונעים מהמטופלים להצליח ליישב מחלוקות בעצמם. תפקידם הוא ללמוד את אורח חייהם, אישיותם והקשר הזוגי של המטופלים ולהוביל אותם בקצב המותאם להם לשנות דפוסים ולהתקרב.
קורות חיים מוצלחים של מטפלים צריכים להציג את יכולתם של המועמדים לפתח וליישם תוכניות טיפול יעילות ומתאימות לטיפול במגוון נושאים התנהגותיים. על קורות החיים להדגיש כישורים מכריעים כמו חמלה, מיומנויות הקשבה חזקות ויכולת לעזור למטופלים לבסס דפוסי התנהגות בריאים ולתקשר בצורה יעילה יותר עם אנשים בחייהם.

למועמדים האידיאליים הבנה עמוקה של נוהלי בריאות הנפש, ייעוץ ומודלים לטיפול בהתנהגות. בנוסף, קורות החיים צריכים להפגין מיומנות בשיטות הטיפול החדשניות והמהימנות ביותר, לצד אמות מידה מוסריים ואתיים.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!