קורות חיים לדוגמא - מהנדס IT

קורות חיים לדוגמא של מהנדס IT, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מהנדס IT, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A1-IT.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (159 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A1-IT.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מהנדסי IT, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.
 


בימינו אלו כל הארגונים עובדים על גבי מערכות ממוחשבות שדורשות רשת תקשורת, ראוטרים, מדפסות, טלפוניה ועוד. זו הסיבה שקיימת דרישה לאנשי IT בכל ארגון, הם יהיו אלו שאחראיים על תכנון מערכות התקשורת, קנפוג חומרה, רשתות ותקשורת.

קורות חיים של מהנדסי IT צריכים להדגיש את יכולתם של המועמדים להבין את דרישות העסק, להיות טכניים ויצירתיים ולפתור תקלות מורכבות. כמהנדסי IT עליכם לטפל במספר נושאים בו זמנית כמו גם להיות מסוגלים לעבוד היטב כחלק מצוות ובאופן פרטני. קורות חיים אפקטיביים של מהנדסי IT מציגים את היכולת שלכם לטפל בסוגיות מורכבות ולהציע פתרונות לייעול המערכת שתאפשר לארגון לעבוד בצורה היעילה ביותר.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

זהו המקום לספר על עצמכם בקצרה, בעזרת שניים עד שלושה משפטים תמציתיים תסבירו למעסיק מדוע אתם המתאימים ביותר לתפקיד. 

היו חיוביים! אל תגזימו, אבל גם אל תמעיטו בערך עצמכם. בעוד שעבודת ה-IT דורשת רשימה ארוכה של מיומנויות טכניות, או כישורים פרגמטיים הדרושים לביצוע העבודה שלכם, היא דורשת גם כישורים רכים, הידועים גם ככישורים בין-אישיים. כשאתם כותבים את קורות ההקדמה שלכם, הדגישו את שניהם. סעיף זה נמצא בראש קורות החיים שלכם וזהו המקום הראשון שעיניהם של המעסיקים ומנהלי הגיוס יסרקו, לכן וודאו שאתם מנצלים ממנו את המירב.

בכמה משפטים עליכם להשוויץ (אך לא יותר מדי...) בהצלחות המקצועיות שלכם ולתת למעסיקים תחושה של האישיות שלכם. כמהנדסי IT יש לכם אחריות חשובה לעבודה שוטפת של החברה. 

לדוגמא:
"מהנדס IT בעל תואר ראשון ו- 6 שנות ניסיון בחברות הייטק. רקע נרחב בסביבת לינוקס, VOIP, רשתות ותקשורת, תכנון ארכיטקטורה מאפס והקמת מערך טלפוניה על גבי שרתים מבוזרים".

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף זה חשוב ביותר והוא יסביר למעסיק את מידת ההתאמה שלכם לתפקיד בחברה. ציינו תחת כל תפקיד 4-6 סעיפים, התחילו בסעיף המשמעותי ביותר שעסקתם בו. שימו לב! אין טעם לפרט את כל מה שצברתם בתפקיד, קורות חיים צריכים להיות ממוקדים ומעניינים - במידה ותעברו לשלב הבא, תוכלו בראיון להרחיב ככל שתרצו.

קורות החיים שלכם צריכים להציג את היכולת שלכם להשתמש בכלים ובמומחיות שלכם כדי לספק מידע רלוונטי למעסיקים בנוגע למוצרים שעבדתם איתם. אל תחשבו על סעיף זה כעל רשימה ארוכה. כל סעיף בהיסטורית התעסוקה שלכם אמור להסביר את הבעיה שעמדה בפניכם, את הפעולות והכלים שבהם השתמשתם כדי לפתור אותה.

שלבו בסעיפים השונים כלים ומיומנויות בהם אתם שולטים, תוכלו גם להסביר מה נתן לכם השימוש באותו כלי ואיך זה תרם לייעול המערכת באותו ארגון.

  • כישורים:

מעסיקים מתעניינים כיצד תתאימו למשרה שהם מחפשים לאייש. כאן ממלא סעיף המיומנויות תפקיד חיוני. בסעיף זה עליכם למנות שילוב של מיומנויות קשות (יכולות טכניות) וכישורים רכים, שבדרך כלל כרוכים ביכולת לעבוד היטב עם אחרים.

דלגו על היכולות הברורות, וציינו 5-10 מיומנויות עיקרית. ניתן להיעזר בתיאור התפקיד ולהדגיש כאלו שסביר להניח שאחרים יהיו פחות בולטים בהם.

כאשר מדובר על כישורים, מעסיקים יחפשו מועמד עם ידע בחומרה, תוכנה ועבודה עם מערכות הפעלה רלוונטיות לאותו ארגון. מבחינת כישורים בין אישיים, לרוב מעסיקים יחפשו מועמדים שאוהבים לפתור בעיות מורכבות, להציע פתרונות יעילים ובעלי חשיבה אנליטית. תמיד יזכרו לטובה מועמדים שיש להם תשוקה אמיתית לתחום עיסוקם.

כאשר אתם כותבים את הכישורים שלכם, תבליטו את מה שרלוונטי עבור אותו ארגון. טיפ מעולה הוא להעזר בדרישות המשרה ולשלב בקורות החיים שלכם מושגים שציינו בה. 

  • השכלה:

מבין מהנדסי ה-IT ניתן למצוא בוגרי תואר ראשון בתחומים המדעיים, בוגרי הכשרות טכנולוגיות, יוצאי יחידות טכנולוגיות וכמובן אנשים מקצועיים שצמחו בצורה עצמאית.
חשוב לציין כל הכשרה, הסמכה, קורס או תעודה שיש ברשותכם, גם במידה ולא מדובר על לימודים אקדמיים פורמליים.

ניתן למצוא קורסים מקוונים רבים שיכולים להעשיר את הידע שלכם ולהוסיף תוכן איכותי לקורות החיים, ציינו אותם במידה וקיימים.

  • עיצוב:

אנשי IT הם אנשים שמעל לכל שמים לב לפרטים הקטנים ביותר, וכך גם קורות החיים שלהם צריכים להיראות. שימו דגש על קורות חיים קריאים, מרווחים ועניינים. עליכם להיות ממוקדים רק בדבר אחד שיגיד למעסיק מדוע עליהם להעסיק אתכם. השמיטו כל דבר שאינו תורם למסר זה.

פונקציונליות הפורמט מנצחת את כל השאר, בדיוק כפי שהיא עושה במערכות מידע. רוב המעסיקים ואנשי משאבי האנוש רוצים להיות מסוגלים למצוא במהירות את פרטי הקשר שלכם, התפקיד הנוכחי ותחומי האחריות שלכם. לכן כדאי לשמור על מבנה קורות החיים פשוט, ברור וקריא.

הסירו עומס והסחות דעת חזותיות. קורות החיים שלכם צריכים להיות ממוקדים רק בדבר אחד שיגיד למעסיק מדוע עליהם להעסיק אתכם. השמיטו כל דבר שאינו תורם למסר זה. השאירו שטח לבן מספיק ומרווחים כדי לשמור על קריאת קורות החיים שלכם קריאים וברורים. כדי להשיג זאת, יש לשנות את אורכי הקו ולהימנע מלנסות לומר יותר מדי.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מהנדסי IT אחראים בארגון על ניהול טכנולוגיית המידע ומערכות המחשוב. במסגרת תפקיד, הם מתכננים , מקימים ומתחזקים מערכות מחשוב - חומרה ותוכנה.

קורות חיים בולטים של מהנדסי IT יראו למעסיק העתידי שלכם שאתם יכולים לפתור בעיות מורכבות, לייעל תהליכים קיימים ושאתם האנשים שאפשר לפנות אליהם למתן מענה מקצועי בכל מה שקשור למערכת של הארגון. קורות החיים שלכם צריכים להתמקד בניסיון קודם, אך גם במיומנויות שלכם. מהנדסי IT צריכים להיות מסוגלים לאבחן כראוי בעיות ולבצע שינויים כדי לפתור אותן. עליהם לגלות מיומנות רבה בנושאים הקשורים לתקשורת, חומרה ואבטחת מידע של אותו הארגון.

מהנדסי IT צריכים להדגים כישורים טכניים והנדסיים לצד מיומנויות בתקשורת ארגונית ופתרון בעיות. הקפידו על כך גם בכתיבת קורות החיים ותכננו אותם היטב תוך שמירה על כתיבה זורמת ואחידה לכל אורכם. זכרו שבמהלך כתיבת קורות החיים כדאי להתייחס לתיאור התפקיד של המשרה אליה אתם ניגשים, כך קורות החיים שלכם יהיו ממוקדים וענייניים יותר.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלך מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכל ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!