קורות חיים לדוגמא - מהנדס תמיכה

קורות חיים לדוגמא של מהנדס תמיכה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מהנדס תמיכה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A1-%D7%AA%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (154 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A1-%D7%AA%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור מהנדסי תמיכה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

מהנדסי תמיכה טכנית אחראים על מתן תמיכה טכנית לארגון ו/או ללקוחות החברה. באחריותם לפתור בעיות במערכת המחשב או במוצר החברה והם תומכים הן בצוותים פנימיים והן בלקוחות.

קורות חיים של מהנדסי תמיכה צריכים להדגיש את יכולתם של המועמדים להבין תהליכים, לחשוב מחוץ לקופסא ולפתור תקלות מורכבות. כמהנדסי תמיכה עליכם לטפל במספר נושאם בו זמנית כמו גם להיות מסוגלים לעבוד היטב כחלק מצוות ובאופן פרטני. קורות חיים אפקטיביים של מהנדסי תמיכה מציגים את היכולת שלכם לטפל בסוגיות מורכבות ומציעים פתרונות המשפרים תהליכים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מקצועיים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!

קורות חיים בולטים של מהנדסי תמיכה טכנית יראו למעסיק העתידי שלכם שאתם יכולים לפתור בעיות מורכבות, לסייע ללקוחות חיצוניים ולהסתגל לנסיבות שונות. קורות החיים שלכם צריכים להתמקד בניסיון קודם, אך גם במיומנויות שלכם. מהנדסי תמיכה צריכים להיות מסוגלים לאבחן כראוי בעיות ולבצע שינויים כדי לפתור בעיות.

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

הכותרת מהנדס תמיכה היא רחבה, כך שיש לכם אפשרויות רבות וזה נהדר! מסיבה זו, עליכם להקפיד להתאים אישית את קורות החיים שלכם כך שבכל פעם שתגישו מועמדות לתפקיד חדש תבטיחו כי אתם מציגים את עצמכם באור הטוב ביותר על סמך תיאור התפקיד ובפרט בהקדמה ממוקדת ועניינית.
מהנדסי תמיכה, משתמשים במגוון של מיומנויות טכניות בארגז הכלים שלהם כדי למלא את תפקידם בצורה טובה. החובות המדויקות שלכם תלויות בתחום בו אתם עובדים. המשמעות היא שעליכם לכתוב את הפרופיל בהתאם לפונקציות התפקיד.
בכמה משפטים עליכם להשוויץ (אך לא יותר מדי..) בהצלחות המקצועיות שלכם ולתת למעסיקים תחושה של האישיות שלכם. כמהנדסי תמיכה יש לכם אחריות על עבודה חלקה מול לקוחות החברה או בתוך החברה. בחלק זה השתמשו לפחות בדוגמא אחת לאתגר שנתקלתם בו באזורים אלה וכיצד פתרתם אותו.

דוגמא:
מהנדס תמיכה טכנית בעל 7 שנות ניסיון בחברות אנטרפרייז, ניסיון ב- Tier 1 + 2 בעיקר בעבודה מול לקוחות גלובליים, ידע טכני בתחום הסייבר, אנגלית ברמה מעולה.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף זה אמור להציג ביעילות את צמיחתכם כמקצוענים. הדגישו את המיומנות שלכם בשימוש בכלים ספציפיים המיועדים לתעשייה בה אתם עובדים, כמו גם בתוכנות המשמשות אתכם בעבודה השוטפת. היו ספציפיים ככל האפשר. אם יש לכם כישורי ניהול פרויקטים או פיתוח תוכנה, וודאו שאתם כוללים גם יכולות אלה.

קורות החיים שלכם צריכים להציג את היכולת שלכם להשתמש בכלים ובמומחיות שלכם כדי לספק מידע רלוונטי למעסיקים בנוגע למוצרים שעבדתם איתם. אל תחשבו על סעיף זה כעל רשימת אחריות. כל סעיף בהיסטוריית התעסוקה שלכם אמור להסביר את הבעיה שעמדה בפניכם, את הפעולות והכלים שבהם השתמשתם כדי לפתור אותה, ואת התוצאות שלכם - בפירוט ככל האפשר.

  • כישורים:

סעיף זה הוא מקום נהדר להדגיש בו את הכישורים הנדירים שלכם. דלגו על היכולות הברורות והתמקדו במיומנויות המפורטות באופן ספציפי בתיאור התפקיד ובכאלה שאחרים נוטים פחות להשתמש ויתנו לכם יתרון ברור לתפקיד.
זכרו! שלבו בסעיף זה את את כישורי התקשורת, פתרון הבעיות, הארגון וניהול הזמן החזקים ביותר שלכם כדי להראות שאתם המועמדים האידאליים לתפקיד. קורות החיים שלכם צריכים גם להדגיש את היכולת שלכם לעבוד בסביבת צוות ולתקשר ביעילות עם אחרים אך גם מחקר עצמאי עד לפתרון הבעיה.

חלק זה לא אמור להכיל יותר מ- 5-10 מיומנויות. זכרו, המטרה שלכם היא למשוך את תשומת ליבם של המעסיקים שעוברים על מאות קורות חיים ולעבור את מערכת ה-ATS . הפכו את עבודתם לקלה!

  • השכלה:

תואר ראשון בהנדסה או מדעי המחשב היא דרישה נפוצה למהנדס תמיכה בחברות מובילות (אלא אם יש לכם ניסיון צבאי בתחום), סעיף ההשכלה שלכם הוא המקום המתאים לציין זאת. אם אתם מחזיקים בתעודות שקיבלתם באמצעות קורס מסוים, עליכם לרשום אותן כאן. יש לציין כאן גם הצטיינות או הסמכה.

  • עיצוב:

קורות החיים שלכם צריכים להיות ממוקדים רק בדבר אחד שיגיד למעסיק מדוע עליו להעסיק אתכם. השמיטו כל דבר שאינו תורם למסר זה. השאירו חלקים מרווחים כדי לשמור על קריאת קורות החיים שלכם נוחה.
לאחר שכתבתם את הטקסט לקורות החיים שלכם, הגיע הזמן לשקול כיצד אתם רוצים שהם ייראו. שיקלו עיצוב קורות חיים ייחודי. אמנם ישנם אלמנטים מסוימים שכל קורות החיים צריכים לכלול, אך אל תפחדו להשתמש בעיצוב מקצועי הבולט משאר המועמדים.
מעסיקים ראשית קוראים את פרטי הקשר שלכם, ההקדמה, המשרה הנוכחית והכישורים. אם הפרטים האלו אינם מרשימים, ברורים או מודגשים מספיק – סביר להניח שלא ימשיכו לקרוא.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת מהנדס תמיכה!

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

מהנדסי תמיכה חשובים לפעילותה התקינה של החברה ולהמשך הקשר מול הלקוחות, אנשי תמיכה טובים יכירו מוצרים מגוונים, טכנולוגיות רבות וסביבות שונות כדי שיוכלו לפתור כל תקלה בקלילות, שימו לב שישנן מס' רמות למהנדסי תמיכה – דבר המשתנה לפי גודל החברה (לעיתים אין חלוקה כלל), יש מקומות בהם יכונו Level או Tier וימוספרו מ- 1 עד 4 (ולעיתים אף יותר), כאשר רמה 1 היא תהיה הקרובה ביותר ללקוח ורמה 4 תהיה קרובה ביותר למתכנת המוצר.

מהנדסי תמיכה צריכים להדגים כישורים טכניים והנדסיים לצד מיומנויות בתקשורת ארגונית ופתרון בעיות. הקפידו על כך גם בכתיבת קורות החיים ותכננו אותם היטב תוך שמירה על כתיבה זורמת ואחידה לכל אורכם. זכרו שמהלך כתיבת קורות החיים כדאי להתייחס לתיאור התפקיד של המשרה אליה אתם ניגשים, כך קורות החיים שלכם יהיו ממוקדים וענייניים יותר.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלך מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכל ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!