קורות חיים לדוגמא - מדריך טיולים

קורות חיים לדוגמא של מדריך טיולים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מדריך טיולים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.8 (67 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מדריכי טיולים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


מדריך טיולים או מורה דרך הוא אדם שתפקידו להדריך קבוצות או מטיילים בודדים ביעד שנבחר מראש. המדריך מקנה למטיילים ידע על המקום שבו הם נמצאים ומעשיר את חוויית הטיול שלהם תוך שמירה על בטיחותם. מדריכי טיולים רבים הם בוגרי קורס הדרכה שבו למדו היסטוריה, תרבות, גיאוגרפיה, נהלי בטיחות וכן הלאה. יש מדריכי טיולים שמתמקדים בנושא מסוים, כמו טיול קולינרי, ויש כאלה שמתמקדים באזור מסוים, כמו רחובות ירושלים.

הדרישות הן לרוב תו תקן להדרכת טיולים שמחייב בגרות מלאה ותעודת יושר, יחסי אנוש מצוינים, כריזמה, ידע בשפות זרות, יכולות עמידה מול קהל, התמודדות עם בעיות בלתי צפויות וכושר מנהיגות. ייתכן שיינתן יתרון לבעלי תואר אקדמי רלוונטי, למשל בהיסטוריה או גיאוגרפיה.

קורות חיים של מדריכי טיולים צריכים להדגיש את יכולתם של המועמדים לתכנן ולהוביל ביעילות סיורים וטיולים, וכתוצאה מכך חוויות מהנות ובלתי נשכחות עבור הלקוחות. קורות החיים צריכים להדגיש את האישיות המבעבעת שלכם, הידע במקומות שונים ואת כישורי המחקר המתקדמים שלכם.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

קח מקל, קח תרמיל וקדימה בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

לרוב המעסיקים לוקח כמה שניות לבחון קורות חיים, והדבר הראשון שהם יראו הוא ההקדמה שלכם, לכן זה קריטי להשאיר רושם ראשוני מנצח. ההקדמה הידועה גם בשם פרופיל, היא ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם בפני המעסיק הפוטנציאלי במילים שלכם ולתאר את הכישורים והיכולות שהופכים אתכם אידיאליים לתפקיד.

אמנם היסטוריית התעסוקה וההכשרה שלכם הם נתונים שאינם ניתנים לשינוי, אך הפרופיל מאפשר לכם להדגיש את האיכויות שברשותכם אותן המעסיקים מחפשים. היו בטוחים ואסרטיביים בלי להישמע שחצנים או מתפארים. שימו את עצמכם בנעלי המעסיק ותארו את המועמדים המדויקים שהוא מחפש.
ההקדמה היא מקום קטן ומצומצם בקורות החיים שיש לה חלק גדול ובולט מצד המעסיקים. אין צורך ביותר מ- 3-5 משפטים ולהעביר את האופי המקצועי שלכם, האיכויות וההישגים המרשימים ביותר שלכם. השתמשו בשפה ברורה, תיאורית, דינמית ואיתנה. תארו את עצמכם בצורה חזקה ואנרגטית ובטון פשוט, אותנטי ובטוח בעצמו.

מומלץ לכלול גם בפסקת ההקדמה קצת מידע על הקבוצות שהוצאתם כמו גודל, אוכלוסיית יעד ומקומות. בנוסף, אם אתם בעלי הכשרה וזיקה לאזור ספציפי כדאי להוסיף זאת גם כאן.

  • ניסיון תעסוקתי:

מנהלי סוכנויות נסיעות או חברות טיולים המחפשים לאייש את משרת מורי הדרך או מדריכי הטיולים מחפשים חוויות עבודה ספציפיות מאוד, לכן סעיף זה הוא הנשק הסודי שלכם במסע אל עבר עבודת החלומות שלכם. כולנו אוהבים לטייל ולנסוע ברחבי העולם והמון אנשים מחזיקים בפנטזיה לנוסע הלוך ושוב ולתור בעולם, לכן המגייסים רוצים לוודא שיש לכם את המיומנות האמיתית לקחת על עצמכם את העבודה התובענית אך המתגמלת הזו.

מדריכי טיולים עשויים לעבוד בחברות או להיות עצמאיים. הם עשויים לסייע בטיולים יומיים או בנסיעות ארוכות, בהתאם למקום בו הם עובדים או הלקוחות אותם הם משרתים. לכן חשוב להקפיד להתאים את קורות החיים למשרה המבוקשת.
במידה ובעברכם עבדתם בחברות תיירות שונות, כתבו את חוויית העבודה וההישגים המתקדמים שלכם במקומות העבודה הקודמים בסדר הפוך מהמאוחר ביותר ועד המוקדם ביותר. כל סעיף מתחיל בשם החברה או המעסיק ובתאריכים. מתחת לזה - תארו את התרומה שלכם בארבע או חמש נקודות. היו ספציפיים ככל הניתן לגבי השירותים שסיפקתם לקבוצה, מגוון האוכלוסיות בהן אתם מנוסים וחוויית ההדרכה שאתם מעניקים.

אם עבדתם בהדרכה מטעם ארגון מסוים כמו מוזיאון תל אביב, עיריית חיפה, או החברה להגנת הטבע רשמו זאת כאן. גם אם אתם מורי דרך מתחילים זו הזדמנות להשתמש בניסיון הקודם שלכם כדי להדגים את הארגון, יכולת ההדרכה והסבלנות שלכם.

  • כישורים:

כמדריכי טיולים תצטרכו להיות בעלי כישורי תקשורת וכישורים בינאישיים מצוינים. נוסף לכך, עליכם להיות בעלי זיכרון טוב לפרטים, עובדות, נתונים ואירועים. אם אתם מצטיינים בדיבור מול קהל, מתעניינים בהיסטוריה ובאמנויות הרי שהדרכת טיולים היא המקצוע האידיאלי עבורכם. מומלץ להזכיר את היכולת שלכם לרדת לפרטים הקטנים. מדריך טיולים טוב הוא זה שיודע לתכנן טיול מא' עד ת' עוד לפני העלייה למטוס.

כישורים נוספים שחשוב להדגיש בקורות חיים של מדריכי טיולים כוללים ידע טוב בשפה האנגלית או שפות נוספות. יתרה על כך, שליטה טובה לפחות באנגלית היא תנאי הכרחי למילוי התפקיד, כך שאם אינכם דוברים את השפה באופן שוטף אולי מומלץ לחזק את האנגלית לקראת הראיון.

בעבודה כמדריכי טיולים, אתם תפגשו אוכלוסיות רבות שאינן דוברות את השפה המקומית. בין אם זה קבוצת תיירים שבאה לסיור בארץ או בין אם הדרכת קבוצה משלכם בארץ זרה. הכרת מספר שפות עשויה להיות מיומנות המפרידה בינכם לבין שאר המועמדים ותעזור לכם להתקבל לעבודה מהר יותר.

  • השכלה:

כל אחד יכול להיות מדריך טיולים, אך כדי לעבוד במקצוע דרושה הסמכה. חברות שונות מעבירות קורסים להדרכת טיולים בארץ או בחו"ל.

הקורס מקנה ידע רב באירגון, ניהול והדרכת טיולים בהתאם לאיזורים גיאוגרפיים ואופי הקבוצה. הקורס מכשיר מדריכי טיולים מקצועיים העתידים להדריך קבוצות מטיילים מגוונות. הדגשים בקורס מעבר להדרכה עצמה, הם הקנייה של ידע אודות המקום במישור האקטואלי, ההיסטורי והתיירותי.

  • עיצוב:

איש אינו מצפה שקורות החיים שלכם יראו כמו יצירת אמנות. מה שמנהלי גיוס ומעסיקים מצפים הוא מסמך בעל מראה מקצועי התואם חזותית להדרכה שלכם והחוויה שאתם מעניקים: מסודרת, מאורגנת ויודעת להבחין בין עיקר לתפל.

שמרו על עיצוב נקי ופשוט, יעיל ומסודר, כך שהקוראים יוכלו לראות בקלות את מה שהם מקבלים ולמצוא אותו בקלות. זכרו שמנהלי גיוס ומעסיקים מקדישים בדרך כלל מספר שניות בלבד של התבוננות בקורות החיים, לכן גרמו לשניות הללו להיחשב. אתם רוצים רושם ויזואלי טוב במבט אחד, לפני קריאת המילה הראשונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

אתם אנשים עם ידע מיוחד בתקופת זמן או מקום, אתם אוהבים לספר סיפור טוב, ואתם מבינים איך לשמור על קהל מעורב ומתעניין. בנוסף, אתם גם יודעים לאלתר ומיומנים בלחשוב על דרכים כיצד ניתן להפיק את המיטב ממצב לא צפוי, אך כדי להשיג את המשרה הבאה, תזדקקו לקורות חיים ברורים ותמציתיים של מדריכי טיולים.

לפעמים, החלק הקשה ביותר בחיפוש עבודה הוא בניית קורות החיים עצמם. בשוק העבודה התחרותי של היום, זה יכול להיות מאתגר להתבלט מעל השאר. כמדריכי טיולים, סביר להניח שכבר יש לכם את ההתלהבות, האהבה להרפתקאות והתכונות הכלליות הנדרשות להוביל ולהנעים את מסעם המטיילים. עם דחיפה קטנה של קורות חיים מדוגמים, אתם יכולים לתת לרוח החופשית שלכם לבוא לידי ביטוי ולהדגים מה הערך המוסף שרק אתם מביאים.
קורות חיים של מדריכי טיולים צריכים להדגיש את יכולתם של המועמדים לתכנן ולהוביל ביעילות סיורים וטיולים, וכתוצאה מכך חוויות מהנות ובלתי נשכחות עבור הלקוחות. קורות החיים צריכים להדגיש את האישיות המבעבעת שלכם, הידע במקומות שונים ואת כישורי המחקר המתקדמים שלכם.

כדי לצאת לקריירה המרגשת הזו, עליכם להיות בעל כמה כישורים חשובים, כגון: גמישות, יזמות, כישורי מצגת נהדרים, אופי נלהב, יחס ידידותי, כישורי תקשורת מצוינים, יכולת עבודה בצוות, כישורי אנשים טובים, יכולת לזכור עובדות היסטוריות, כישרון לדעת יותר על נקודות עניין בכל עיר וכו'.

בזמן חיפוש עבודה בתחום התיירות, במיוחד אם מדובר בעבודה ראשונה או שניה אחרי צבא, חשוב מאוד להדגיש אם יש לכם ניסיון הדרכה רלוונטי לתפקיד. במידה ולא, כדאי מאוד להדגיש כל אלמנט בקורות חיים שהופך אתכם לייחודיים ומתאימים למה שהמעסיק הפוטנציאלי מחפש. כך למשל פעילויות התנדבותיות בהן השתתפתם, ציונים לשבח שזכיתם בהם או הדרכות שונות וסיורים שנטלתם בהם חלק (הכל כמובן חייב להיות רלוונטי לתפקיד ולא סתם אירועים מהחיים).
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!