קורות חיים לדוגמא - מדען נתונים

קורות חיים לדוגמא של מדען נתונים, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מדען נתונים, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%93%D7%A2%D7%9F-%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (41 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%93%D7%A2%D7%9F-%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור מדעני נתונים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

תעשיית ההייטק היא מהראשונות שהבינו את חשיבות הנתונים, וכך החלו במרוץ ללמוד כיצד להשתמש בנתונים להשגת יתרון תחרותי. מטבע הדברים, מכיוון שחברות הגדילו את המשאבים שהושקעו בשימוש בנתונים, חלה עלייה במקצועות הממוקדים אך ורק בניתוח ועיבוד הנתונים. מדען נתונים היא קריירה שחוותה עלייה דרמטית בביקוש בעשור האחרון. ההזדמנות לקריירה זכתה בשנים האחרונות לתשומת לב עולמית ככל שמספר עמדות מדעני הנתונים הזמינים ומשכורותיהם ממשיכים לטפס לשיאים שלא נראו עד כה.

אז בין אם אתם מדעני נתונים שאפתנים בתחילת דרככם או מקצוענים מנוסים, ברכות על בחירת הזדמנות קריירה רווחית, מגרה ומרשימה!

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!

בעולם המונע מטכנולוגיה, חברות אוספות מצבורים רבים של מידע על התנהגות אנושית, דמוגרפיה וכל קטגוריה אחרת שניתן לכמת. המידע הזה חסר תועלת בתור מידע גולמי, וזהו בדיוק המקום אליו אתם נכנסים כמדעני נתונים. תפקידכם הוא לקחת נתונים אלו, לנתח ולפרש אותם כך שניתן יהיה להשתמש בהם כדי לקבל החלטות עסקיות שישפרו את החברה והמוצר בפרט.

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

הפרופיל שלכם מספר בקצרה למגייסים מי אתם ומה הכי חשוב לכם בקריירה שלכם עד כה. ההקדמה היא ככל הנראה הדבר הראשון שמעסיק ישים עליו את עינו כאשר הוא יעיין בקורות החיים שלכם. חישבו על ההקדמה כעל הדרך להעביר את הניסיון, הכישורים וההשכלה הרלוונטיים שלכם בחבילת היכרות עטופה היטב וקלה לקריאה.
בנרטיב הקצר הזה אין צורך להאריך יותר משניים עד שלושה משפטים – כאן נמצאת ההזדמנות להציג את האישיות והתכונות המקצועיות שלכם תוך הדגשת אחת או שתיים מההצלחות הגדולות שלכם. ההקדמה היא המקום הטוב ביותר להסביר מדוע אתם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד ומהי ההתמחות שלכם בתחום ספציפי בעולם מדעי הנתונים.

דוגמא:
מדען נתונים עם ניסיון של יותר מ-4 שנים בביצוע פתרונות מבוססי נתונים להגברת היעילות, הדיוק והתועלת של המוצר. מנוסה ביצירת מודלים סטטיסטיים וכתיבת אלגוריתמים של כריית נתונים כדי לספק תובנות עבור בעיות עסקיות מורכבות. בעל תואר שני במדעי המחשב עם התמחות בלמידת מכונה והצגת מחקרים אקדמיים בכנסים מקצועיים.

  • ניסיון תעסוקתי:

היסטוריית התעסוקה שלכם היא הנתח העסיסי ביותר בקורות החיים: היא מעניקה למעסיק את מפת הדרכים להתקדמות הקריירה שלכם. חישבו על החלק הזה באותו אופן בו אתם חושבים להרכיב נתחי נתונים כדי ליצור תמונה גדולה. כל משרה או פרויקט מהווים את אבן הדרך הבאה. הרעיון המרכזי כאן הוא להראות למעסיק מה הבאתם לכל משרה, איך גדלתם ובאילו צעדים אתם מוכן לנקוט בהמשך. מדעני נתונים רבים מתחילים את דרכם עם תואר מתקדם באקדמיה (תואר שני, דוקטורט), מפתחי תוכנה, מהנדסי נתונים או מנתחי נתונים, כך שאם אתם מנסים לעשות את הקפיצה למדעני הנתונים, הקפידו להראות דפוס ברור של צמיחה באחריות ובידע.

בנוסף, השתמשו במילות פעולה ממוקדות וחזקות המתארות ספציפית את ז'אנר העבודה שלכם. קרוב לוודאי שקורות החיים שלכם מסוננים דרך מערכת מעקב אחר מועמדים (ATS). זו תוכנה שמחליטה אם אתם מועמדים מתאימים לתפקיד בהתבסס על תדירות מילות המפתח או ביטויי המפתח המופיעים בקורות החיים.

סעיף הניסיון המקצועי בקורות החיים משמש לתיאור הישגיכם בתפקידים קודמים. הוספת כמויות להישגים אלה מוכיחה שאתם מדעני נתונים מוכווני תוצאות. קריירה כמדעני נתונים פירושה שאתם עובדים עם מספרים כל יום, כל היום, אז זה לא יהיה מוזר אם לא תכללו אותם בקורות החיים שלכם?

  • כישורים:

סקטור הכישורים הוא רשימה במבט חטוף של הכישרונות התואמים את המשרה אליהם אתם מועמדים. על מדעני הנתונים לרשום ולהדגים עד כמה הם טובים עם כלים ללימוד נתונים. כל התוכנות בהן אתם מעבדים נתונים או משתמשים באופן קבוע לניהול מדעי נתונים, צריכות להיות נוכחות בקורות החיים שלכם. אם אתם יכולים לדרג את רמת המיומנות, בהחלט עשו זאת גם כן.
בנוסף, חשוב להוכיח שאתם יכולים להתמודד גם עם מצבים בין אישיים, ולכן רישום יכולות מסוג זה הוא קריטי - במיוחד מכיוון שביום יום אתם אמורים לתקשר עם אנשים שלא תמיד מדעני נתונים ולעיתים להציג מחקרים או מאמרים בכנסים כאלו או אחרים.

הקפידו לשקול כל מיומנות ולמקד אותה לרשימת הדרישות הספציפיות לתפקיד, זוהי הדרך הבטוחה ביותר לעבור את מערכת ה- ATS.

  • השכלה:

לרוב עבור משרת מדען נתונים, המעסיק יחפש בקורות החיים שלכם תואר שני ומעלה במקצוע ריאלי כמו מתמטיקה, פיזיקה או מדעי המחשב. למדעני נתונים רבים יש תואר שני הממקד את תחום התמחותם, אך אין זו דרישת חובה לעבודה כמדען נתונים, במיוחד אם אתם מחזיקים בניסיון תעסוקתי רחב עם נגיעה בתחום המידע.

אם תרצו לחזק את קורות החיים שלכם או להשלים פערי מיומנות, שיקלו הכשרה או לימודים ממקודים בתחום המידע, אוניברסיטאות ומוסדות רבים מציעים בימים אלו תוכניות העשרה או תארים עם התמחות בתחום.

  • עיצוב:

כמדעני נתונים אתם כבר יודעים שהמסר חשוב יותר מעיצוב מקושט, הישתמשו בפילוסופיה הזו כדי לעצב את מראה קורות החיים שלכם. זהו ייצוג חזותי של האישיות המקצועית שלכם, לכן הקפידו לשתף זאת.
הרעיון העיקרי הוא לשמור על קורות החיים קריאים. המעסיק יבזבז רק שניות מועטות בסריקת מידע ויתרשם מי אתם. אם קורות החיים שלכן מבולגנים ובעלי פריסה מבלבלת סביר להניח שהם יגיעו לאשפה.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת מדען הנתונים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קורות החיים שלכם צריכים להדגים איזה ערך תביאו לחברה עם הניתוחים והיכולות שלכם. עסקים מחפשים דרכים לייעל תהליכים, לחסוך כסף, למכור יותר, לשפר יעילות, להקדים מגמות, לזהות ולשכלל את קהל היעד שלהם ולהשתמש במסקנות כדי לקבל ולבחון החלטות. אתם אלו שתוכלו לעזור בכך, אבל קודם אתם צריכים למכור את עצמכם.

כשאתם כותבים את קורות החיים, זכרו שמדע הנתונים התחיל להיות תפקיד שרק לאחרונה מעסיקים מבינים את החשיבות שלו – וממשיך להתפתח כל העת. לכן כדאי לומר למעסיק מה בדיוק אתם עושים או עשיתם כמדעני נתונים ובאיזה תחום התמחתם (ML / AI / NLP וכו'). חיוני שהם יבינו את החשיבות הפוטנציאלית שלכם לחברה שלהם, במיוחד בימינו. בנוסף, נסו לשבור את הסטריאוטיפ הלא בריא, אך הנוכחי של "המדען השקט ולא מאורגן". עולם הנתונים מורכב ועליכם להדגים שאתם יכולים לנווט בו, אך גם לעזור לאחרים להתמצא בו. הקפידו לכסות את זה, במיוחד עבור תפקידים בכירים יותר שבהם עבודה בפני מנהלים ובעלי המניות היא עבודה יומיומית.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלך מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכל ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!