קורות חיים לדוגמא - מאמן כדורגל

קורות חיים לדוגמא של מאמן כדורגל, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של מאמן כדורגל, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%9F-%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%9C.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (116 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%9F-%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%9C.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור מאמני כדורגל, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


מאמן כדורגל הוא מנהיג צוות מעורר השראה. מורה, מאמן, מנטור ומעודד הכל ביחד. מאמני כדורגל הם מומחים במשחק, יש להם הבנה בכושר, תזונה וברווחתם הכללית של השחקנים שלהם. הם שואפים לקדם ללא הרף ספורטיביות ולפעול כדי לעזור לספורטאים לממש את מלוא הפוטנציאל האתלטי שלהם.

מאמני כדורגל יכולים לעבוד עבור בתי ספר, מתקני ספורט או ארגונים ציבוריים או פרטיים. הם פועלים להוביל שחקנים על ידי הצגת מוסר עבודה טוב, התמדה וספורטיביות. מאמני כדורגל מטפחים את יכולות השחקנים שלהם ומטפחים כישורים חדשים. הם מתכננים אימונים, תרגילים, משחקי אימון, תחרויות ומשחקים אמיתיים. הם שומרים את עיניהם על מטרות הקבוצה, אבל גם פועלים כדי לענות על הצרכים של שחקנים בודדים.

ספורט הוא התשוקה שלכם והצלחתם להפוך אותו לקריירה. עכשיו אתם מחפש להתקדם, או אולי לעבור לליגה אחרת לגמרי. קורות חיים נהדרים יובילו אתכם בדרך הנכונה להשגת המקום הבא שלכם.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל עם החמישיה הפותחת שלנו:

  • כתיבת הקדמה:

הקדמה חזקה אמורה ליצור רושם ראשוני נהדר מכיוון שהיא יכולה להשפיע אם המעסיק קורא או לא את שאר קורות החיים שלכם. התפקיד שלכם הוא לשכנע שאתם המועמדים הנכונים לתפקיד. לא רק הידע שלכם בכדורגל ובטקטיקה הוא ללא דופי, אלא גם שיש לכם כישורי אנשים ורעיונות חדשניים כדי להחזיק את הקבוצה שלכם בראש הטבלה.

הקדמת קורות החיים שלכם נותנים למנהלים ולמגייסים מושג מי אתם, הסגנון והפילוסופיה שלכם לגבי משחק והדרכה. זה מה שהופך את הסעיף הזה לכל כך חשוב. 3-4 שורות אלה יושבות בראש המסמך שלכם. בעוד שמגייסים עשויים לסרוק ראשית את סעיף הכישורים שלכם או לראות איפה אתם מועסקים עכשיו, אם הם אוהבים את מה שהם רואים, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יקראו את ההקדמה שלכם בעיון.

התחילו חזק עם היכרות עם הקריירה שלכם ועצמכם. לאחר מכן, פרטו על ההישג הגדול ביותר שלכם בקריירה, בין אם זה אליפות, עליית ליגה, ספורטאי שצמח תחת טיפוחיכם או שחקן שקיבלת השראה לאהוב את המשחק.

הרעיון הוא להציג מצד אחד את המיומנות בעולם הספורט ומצד שני כישורי הדרכה טובים כדי להציג באופן מקיף כישורים של מועמדים אטרקטיביים.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף הניסיון התעסוקתי בקורות החיים שלכם מפרט את הניסיון שיש לכם שעושה אתכם מתאימים לתפקיד. לא משנה היכן אתם נמצאים בקריירת האימון שלכם, אתם רוצים להראות התקדמות של צמיחה מקו הפנדל.

סעיף היסטוריית התעסוקה שלכם תופס את עיקר קורות החיים. אל תעשו את הטעות פשוט לרשום את העבודות והאחריות הקודמות שלכם, אלא הסתכלו על התמונה הגדולה. איפה התחלתם בקריירה שלכם? אילו תפקידי אימון היו לכם מאז שהוסיפו לכישוריכם? מה הייתם רוצים שתהיה העבודה הבאה שלכם?

עליכם לוודא שאתם ממצבים את עצמכם לתפקיד שעומד לנגד עיניכם על ידי הרשמת המגייסים שכבר ביצעתם את המשימות הקשורות לעבודה זו.

הדרך להרשים בסעיף היסטוריית התעסוקה היא להראות צמיחה והישגים לאורך הקריירה שלכם. חשבו על איך אתם יכולים להדגים איפה התחלתם ואיך עליתם בסולם הדרגות כדי להגיע לאן שאתם נמצאים. הדגישו את היכולת שלכם לפתח תוכניות אישיות או קבוצתיות כדי לעזור לשחקנים לשפר את הטכניקה והיכולת שלהם.

ראשית, עליכם להשתמש בפעלים חזקים שמדגישים את הישגי הקריירה שלכם בקורות החיים. לאחר מכן, הוסיפו נתונים סטטיסטיים ופרטים שמגבים את הטענות שלכם. האם העליתם את אחוזי הניצחון של קבוצה? העלתם את הקבוצה לאליפות? עזרתם לשחקנים שלכם להגיע ליעדים שלהם? יצרתם טקטיקות חדשניות? האם גיבשם ואיחדתם את הקבוצה והסגל תחת הנהגתכם?

בנוסף, אם בעברכם הייתם שחקני כדורגל מבטיחים בעצמכם, אל תשכחו להוסיף זאת לסעיף הניסיון בקורות החיים. למנהלים ומגייסים עתידיים חשוב לדעת שאתם מכירים את התחום על בוריו, יודעים מהלכים, לעבוד כחלק מקבוצה וצוות ושנעלי הפקקים שלכם עברו כבר מגרש או שניים.

כל ההישגים הללו מספרים למעסיקים הפוטנציאליים שלכם מה אתם יכולים לעשות עבורם ועבור הקבוצה ועוזרים לענות על השאלה, "למה כדאי לנו להעסיק אותך ?"

  • כישורים:

כבר הזכרנו שמנהלים עשויים לסרוק תחילה את הסעיף הזה. מדוע? כי אם אין לכם את הכישורים שהם מחפשים, אין סיבה לחפש רחוק יותר. סעיף כישורי קורות החיים שלכם נותן למגייסים סקירה מהירה של לא רק איך היכולות שלכם תואמות לתפקיד, אלא אילו מהכישרונות שלך לדעתך הם המרשימים והחשובים ביותר.

מאמני כדורגל ממלאים מגוון תפקידים, ולכן מערך המיומנויות שלהם רחב. תפקידכם בסעיף הכישורים בקורות החיים הוא להחליט אילו מהתכונות הרבות שלכם ממחישות בצורה הטובה ביותר את מי שאתם וכיצד הם מתאימים לצרכים של הצוות.

מומלץ לחלק את סעיף המיומנויות לשניים: מיומנויות הקשורות ישירות לענף הכדורגל בו אתם עוסקים ולתפקיד המאמן אותו אתם רוצים לאייש. אלו מיומנויות קשות, או הידע הנלמד של התחום שלכם שפיתחתם עם הזמן. עם זאת, מגרש הכדורגל הוא מגרש קולגיאלי, ולכן יש חשיבות רבה גם לכישורים בין אישיים. תקשורת, חונכות והקשבה יחד עם כישורים אחרים, כגון ארגון, וניהול נחשבים ככישורים רכים והם בהחלט מוערכים בענף הספורט ואין להשמיט אותם כאשר חושבים על הכישורים המרכיבים את תפקיד המאמן.

  • השכלה:

הדרכת ואימון בתחומי הספורט היו בעבר תחום פרוץ, אך עם הווסדות חוק הספורט, אין להעסיק מדריך או מאמן ללא תעודה והכשרה. תעודות מאמן כדורגל ניתן לקבל לאחר ביצוע קורס מאמני כדורגל. קורס מאמני כדורגל ,הינו קורס המשך לקורס מדריכי כדורגל (שהינו אחד הדרישות לקבלה לקורס מאמני כדורגל). בקורס, הסטודנטים רוכשים את הידע העיוני והמעשי על מנת לקבל את הכלים להיות מאמן מוצלח.  

בסעיף ההשכלה עליכם לפרט ככל הניתן אודום המסגרות בהן רכשתם את הידע המקצועי שלכם המכשיר אתכם להיות מאמני כדורגל מובילים. בניגוד למה שמקובל לחשוב מאמני כדורגל לא רק בקיאים בנוגע לשיטות אימון, אלא גם מחזיקים בידע רב כגון: פציעות ספורט, אנטומיה, פיזיולוגיה תורת התנועה, תזונה, פיזיולוגיה של המאמץ, פיתוח כושר גופני, יסודות ההגנה וההתקפה, קבלת החלטות במצבי חירום, ניתוח משחק, תכנון יומי ועוד. עליכם לפרט את כל אלו כדי לבסס עד כמה אתם כשירים לתפקיד וכדי שקורות החיים שלכם ישקפו את היתרונות שלכם כמועמדים בצורה הטובה ביותר.

  • עיצוב:

מהו הסגנון שלכם? זה חלק גדול מהשאלה שתענו עליה בכתיבת קורות החיים שלכם. אישיות משחקת תפקיד גדול בקריירה שלכם, אז עכשיו, כשאתם מחפשים משרה באימון, זה זמן נהדר להעריך את הסגנון שלכם ולהבהיר אותו בפריסת קורות החיים. זה המקום היחיד בו יהיה לכם מרחב ויכולת להיות קצת יצירתיים.

כפי שפריסת השחקנים על המגרש צריכה להיות מדויקת ונכונה, כך גם צריכה להיות הנראות של קורות החיים שלכם. בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

מכיוון שתפקידכם מונע מאישיות, ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחר להשתמש בתמונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

הכדורגל נחשב לספורט הפופולרי והאהוד ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט. מיליונים של אנשים, בין אם גברים ובין אם נשים, משחקים כדורגל באופן חובבני ולשם הנאה בלבד או באופן מקצועי. כך גם ילדים ובני נוער אשר חולמים על היום בו יהפכו לכוכבי כדורגל מפורסמים, כמו השחקנים אותם הם מעריצים בעצמם. מלבד משחק ופנאי, יכול הכדורגל להוות גם מקור פרנסה מכובד עבור העוסקים בהדרכת כדורגל, אימון כדורגל או אף כשחקנים מקצועיים.

מעבר לזיקה ולאהבה הגדולה לתחום, מה משפיע על הצלחתו של המאמן? מהם הפרמטרים האישיותיים הדרושים ממאמן אותם כדאי לכלול כאשר כותבים קורות חיים מנצחים? ככל הנראה אין חוק אצבע אותו ניתן להכליל על כל המאמנים אך ישנם כמה קווים מנחים:

  • מקצועיות - בספורט המקצועי הידע שלך זה הא' ב' . הוא הכלי שלך המאפשר לקדם את השחקנים ולבנות להם תוכניות אימונים, לתקן טעויות וכו'
  • קשר טוב עם השחקנים - המאמן יכול לגרום למוטיבציה אצל השחקן, לשנות גישה וראית משחק
  • יכולת ליצור קבוצה מן הפרטים - משחקי כדור הם קבוצתיים, השחקנים תלויים אחד בשני כדי ליצור ניצחון, יש ליצור ביניהם את המערכת יחסים המדויקת שישתפו פעולה באופן מלא על המגרש
  • יכולת ניהול - על המאמן לדעת להתנהל מול הדרגים הגבוהים וכן לדעת לנהל את הקבוצה כיחידת עבודה.
  • שאפתנות, מצוינות וראייה קדימה
  • אנושיות - ברמות הגבוהות המשחק הופך לכל עולמו של השחקן והמאמן. אין גבול בין חייו האישיים של השחקן לבין המשחק והקבוצה. על המאמן לדעת את זה ולנטרל את הגורמים המפריעים
  • יכולת התנסחות טובה - מאמן של קבוצה ברמה גבוה יאלץ להתראיין לאמצעי תקשורת שונים. עליו לדעת להתנסח בצורה הנכונה כך שישרת את אינטרסי הקבוצה.

על פניו נראה כי כל אחד עם אהבה לכדורגל, ניסיון בהדרכה ורצון להתקדם יכול להפוך להיות אחד ממאמניהן של הנבחרות הגדולות. אך למעשה, ישנן דרישות רבות המבדילות בין מאמן טוב לטוב מאוד. לפני שתוכלו להוכיח יכולות אלו על המגרש, ראשית קורות החיים שלכם צריכים לעבור בשער ולהשיג לכם את משרת החלומות עליה חלמתם.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!