קורות חיים לדוגמא - כלכלן

קורות חיים לדוגמא של כלכלן, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של כלכלן, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9B%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.3 (120 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9B%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור כלכלנים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

קורות חיים הם מעין מסמך שיווק עצמי שסוקר את כל הכישורים, הניסיון והידע הרלוונטי שיש למועמד להציע. זוהי דלת הכניסה שלכם למשרות שאתם מעוניינים בהן, וחלק מהרושם הראשוני שאתם משאירים על המעסיק. מעסיקים מקדישים שניות אחדות לכל מסמך של קורות חיים, ולכן חשוב לדעת כיצד להתבלט ולגרום להם להתמקד דווקא בקורות החיים שלכם.

כלכלנים מנתחים מגמות כלכליות ואת עשרות הגורמים הקשורים זה לזה המשפיעים על מגמות כאלה. לאחר מכן הם משתמשים בניתוח זה כדי לעזור למקבלי ההחלטות לעצב מדיניות ציבורית ואסטרטגיה עסקית. כמה פעילויות עבודה אופייניות כוללות ביצוע סקרים ואיסוף נתונים, ניתוח נתונים על סמך מודלים סטטיסטיים וכלכליים, תכנון והמלצה על שינויים במדיניות הכלכלית, חיזוי ופרשנות של מגמות בשוק והצגת דוחות כלכליים קבועים לבעלי העניין.

כלכלנים מועסקים בחברות מענפים שונים ומספקים ייעוץ על ידי יישום תיאוריה כלכלית על הנתונים והסטטיסטיקה שהם אוספים. אנשי מקצוע אלה קובעים היתכנות, עורכים תחזיות לגבי מגמות כלכליות עתידיות, מציעים פתרונות לשיפור ומפיקים דוחות המסייעים להנהלה לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. קורות החיים המצליחים ביותר מדגישים מומחיות בכלכלה, חשיבה אנליטית, כישורי מחקר, יכולות תקשורת ובקיאות במחשבים.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מנצחים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

מרבית הכלכלנים עובדים בענפי הבנקאות, הפיננסים והביטוח, אך בעסקים אחרים משרה זו גם מאוד מבוקשת. ככלכלנים, מטרת תפקידכם היא לאסוף ולנתח נתונים פיננסיים הן מתוך החברה והן מבחינה כלכלית חיצונית. התחזיות והמודלים שלכם עוזרים לכם לייעץ לעסקים או ליחידים כך שיקבלו החלטות פיננסיות נכונות.
כמובן שמעסיקים מודאגים ביותר מהמיומנויות שאתם מביאים לתפקיד, אך הם גם רוצים לדעת כיצד תשתלבו עם עמיתים ולקוחות. הוספת הצצה לאישיות המקצועית שלכם בהקדמה קצרה מאפשרת להם להבין את זה לפני הראיון שלכם. בנוסף, זה החלק היחיד שבו תוכלו להבדיל את עצמכם באופן אישי. אין צורך להיכנס פה לסיפורי אלף, לילה ולילה, אלא לתאר את ההתנהגות המקצועית שלכם.

חישבו על החלק הזה, היושב בחלק העליון של קורות החיים שלכם, כהקדמה לסיפור האישי שלכם. יש לכם שניים עד ארבעה משפטים כדי לשכנע את המגייסים שאתם המועמדים הנכונים לתפקיד. עשו זאת על ידי הדגשת ההישגים הגדולים ביותר שלכם ותיאור האני המקצועי שלכם. זה לא המקום להיות צנועים, אך מבלי להגזים, הסבירו מדוע אתם מועמדים נהדרים שיכולים להביא תרומה אמיתית לחברה.

  • ניסיון תעסוקתי:

לפני שנתחיל לפרט את משרות העבר, חישבו על מסלול הקריירה שלך. היסטוריית התעסוקה שלכם היא האוטוביוגרפיה של חיי העבודה שלכם של כל האתגרים וההישגים. קורות החיים הטובים ביותר מראים דפוס של צמיחה והישגיות. איך אתם עושים זאת? הסתכלו אחורה על כל עבודה שהייתה לכם ובחרו את בקפידה את הסעיפים אותם אתם בוחרים להדגיש.

שאלו את עצמכם לפני הכתיבה: מה השגתי בתפקיד זה? מה הייתה ההצלחה הגדולה שלי ואיך השגתי אותה? באילו כישורים השתמשתי? לםפני אילו אתגרים עמדתי וקיצר התגברתי עליהם?
התשובות לשאלות אלו יהוו את הסעיפים בהיסטוריית התעסוקה שלכם. זכרו להשתמש בסדר כרונולוגי הפוך בעת הכתיבה (מהעבודה העדכנית ועד הראשונה במידה והיא רלוונטית).

במקרה של קורות חיים הפונים לתפקידים פיננסים, חשוב לכמת את ההישגים, משום שהם אלו שלמעשה מדגימים את הערך שהבאתם לחברה. המספרים מדברים בקול רם יותר ממילים. למרבה המזל, בתור אנליסטים פיננסים  אתם יכולים להצביע על שורה שלמה של מדדים שונים כדי להדגים את ההשפעה שלכם.

  • כישורים:

אולי זה נראה מובן מאליו שאתם זקוקים לכישורים אנליטיים כדי להיות כלכלנים, אך זו משרה רחבה שעליכם לפרק למרכיביה הרבים. הצעד הראשון, הוא לחשוב על כל הכישורים שלכם, ולא רק על אלו שאתם חושבים שרלוונטיים למשרה של כלכלנים. ערכו רשימת מאסטר של הכישורים שלכם בהם תוכל להשתמש בכל קורות החיים שלכם. לאחר מכן ביחרו את חמש עד שבע מיומנויות מובילות להדגיש עבור קורות החיים שאת מגישים למשרה הספציפית בה אתם חושקים.

כלכלנים חייבים להיות אנשים בעלי הנעה עצמית עם יכולת לעבודת חקירה. עליהם להיות מפורטים מאוד ומאורגנים היטב עם יכולת לתקשר היטב בכתב ובעל פה. בנוסף לתכונות אלו, מעסיקים מחפשים מועמדים עם מערכי המיומנויות הבאים:

  • ניתוח עלות - תועלת
  • הצגת ממצאים
  • מידע ואיסוף נתונים
  • כישורי אקסל
  • הפקת דוחות כספיים
  • פתרון בעיות
  • ריבוי משימות
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • השכלה:

במקצועות מסוימים אפשר להמעיט בחישבותו של סעיף ההשכלה, אך אין זה כך כשאתם מחפשים עבודה ככלכלנים. במקצועות הפיננסים תואר ראשון בראיית חשבון, כלכלה וניהול, או מנהל עסקים הוא קריטי ואם תרצו להתקדם בענף אז כך גם התואר השני.

בסעיף ההשכלה ציינו תארים ותעודות מקצועיות שיש ברשותכם וספרו על הישגים לימודיים מיוחדים, פרויקטים שהובלתם או לקחתם בהם חלק בזמן הלימודים וכדומה. פרטו במידה ולקחת קורסים נוספים מחוץ ללימודי התואר.

  • עיצוב:

מדוע עיצוב חשוב? אמנם מה שאתם כותבים בקורות החיים הוא חשוב מאוד, אך גם כיצד אתם מציגים את הכתוב חשוב לא פחות. זהו הרמז החזותי הראשון שמקבלים המעסיקים למי שאתם כעובדים, לכן אתם רוצים לוודא שהרושם הראשוני שלהם הוא מקצועי ומאורגן.  ככלכלנים אתם יודעים ליצור פריסת נתונים ויזואלית משכנעת; השתמשו באותם עקרונות כאן: אתם מוכרים את עצמכם באותו אופן שבו אתם מוכרים את הנתונים שלכם.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים. מגייסים רוצים להיות מסוגלים לסרוק את קורות החיים שלכם במהירות ולמצוא את פרטי הקשר שלכם, את עבודתכם בעבר ואת המעסיק הקודם שלכם. אם אלה לא ברורים, הם פשוט ממשיכים הלאה.
לפני שתבחרו תבנית קורות חיים, מומלץ לשקול מה אומר פורמט קורות החיים שלכם לגביכם כמועמדים. במרבית עמדות החשבונאות הפורמליות, תרצו לשמור על תבנית פשוטה למדי. עם זאת עבור חברות מסוימות, ניתן להעריך מגע יצירתי או מודרני יותר.

אין צורך להעמיס פרטים ועיצובים מוגזמים שיסיחו את הדעת מהתוכן, אלא כדאי לשמור על חוויה נוחה וידידותית למשתמש.
תבניות עיצוב לקורות החיים הן דרך נהדרת ליצור סוג מסוים של מצב רוח בקורות החיים שלכם, אשר יכול למשוך את תשומת ליבו של המעסיק הנכון.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

תחום השירותים הפיננסים הוא תחום רחב שמציע מגוןן של אפשרויות והזדמנויות להתקדם: רוב הכלכלנים עובדים ב"צד הרוכש", כלומר הם עוזרים למעסיקים שלהם לקבל החלטות פיננסיות על הוצאת כספם. כלכלנים אלו עשויים לעבוד גם עבור חברות ייעוץ שמוכרות את עצתן ללקוחות.

כלכלנים אחרים עובדים ב"צד המוכר". תפקידם לנתח מניות, אגרות חוב, ניירות ערך בשוק הכסף ומוצרים פיננסיים אחרים בענף ספציפי. לאחר מכן הם מדרגים את ניירות הערך, מה שמעניק למשקיעים המלצות מה לקנות ולמכור.
כלכלנים העובדים בבנקאות השקעות אחראים להחליט האם עסקאות בין חברות הן רעיון טוב עבור לקוחותיהם. כלכלני מניות עובדים בבנקים גדולים ומחפשים הנפקות ציבוריות ראשוניות שלדעתם יהיו משתלמות ביותר עבור מעסיקיהם.
קורות החיים של כלכלנים צריכים לשדר למעסיקים הפוטנציאליים בקיאות בידע המקצועי והתנסות מעשית רלוונטית. על כתפי הכלכלנים מונחת אחריות גדולה, שכן הם אמונים על ההתנהלות הכלכלית של הארגון. לכן, מלבד הידע המקצועי שנרכש במהלך הלימודים, נדרשות מהם גם מיומנויות רבות כמו חשיבה אנליטית ומתמטית, תשומת לב לפרטים, דיוק, יסודיות וכו'.

קורות חיים הם הרושם הראשוני שאתם מותירים על המעסיקים והדרך העיקרית לשדר להם שאתם מתאימים לתפקיד, לכן חוסר ניסיון עלול להיות חיסרון לעומת כלכלנים מנוסים. אחת הדרכים להתגבר על זה היא להבליט כישורים ומיומנויות בלתי-מקצועיים ולשים אותם בקדמת הבמה יחד עם ההשכלה.
למעסיקים יש קרוב לוודאי מאות קורות חיים לסרוק וזמן מוגבל לקרוא את כולם בפירוט. עליכם לוודא שקורות החיים שלכם בולטים מכל השאר בכך שהם אינפורמטיביים ונוחים לקריאה מבלי להכריע את המעסיק או את מנהל הגיוס במידע לא רלוונטי.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

 

 

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!