קורות חיים לדוגמא - כותב תוכן

קורות חיים לדוגמא של כותב תוכן, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של כותב תוכן, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%91-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%9F.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (177 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%91-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%9F.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור כותבי תוכן, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


ישנם מיליוני עסקים ואתרים וכולם זקוקים לכותבי תוכן טובים כדי ליצור מאמרים אטרקטיביים ושימושיים. כותבי תוכן יוצרים תוכן מקורי שמזמין משתמשים לגשת לאתר ולהשתמש במוצר. רוב פעולותיהם שלכותבי התוכן כוללות: ביצוע מחקר, הצגת עובדות תמציתיות ומעניינות, הטמעת קישורים, תקשורת עם לקוחות, ביצוע הנחיות עריכה והתאמת העבודה בהתאם לדרישות הלקוח.

אף אחד אינו מושלם, אבל בואו נודה בזה: אם יש קורות חיים שיכולים להתבלט מעל כולם, להיות מקוריים, ומעוצבים ללא רבב זה שלכם. כאודישן וירטואלי המציג ומספר בו זמנית את תכונות הכתיבה הטובות ביותר שלכם, קורות החיים שלכם יכולים לפתוח או לסגור דלתות מהר יותר ממה שעשוי להיות עבור מועמדים במקצועות אחרים.

על פי רוב, כיום עבודות כותבי תוכן מיועדות לאנשי מקצוע שיוצרים חומר כתוב לשימוש מקוון. לעיתים קרובות, בהתאם לסגנון ודרישות התוכן אותן המעסיק מנחה. כתיבתם נועדה להאיר, לשכנע, לערב או לקיים אינטראקציה עם הקוראים בצורה ברורה ופעילה. הם בעלי יכולת אסטרטגית ואנליטית של התאמת תכנים לקהלים ספציפיים כדי להגשים יעדים מוגדרים היטב.

המעוניינים בקריירה של כותבי תוכן צריכים להפגין בקורות החיים שלהם כישורי כתיבה מצוינים, יצירתיות, יכולות טכניות, יכולת לעקוב אחר הוראות הלקוח וידע ברשתות חברתיות.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

עבודות כתיבת תוכן מקיפות כמעט את כל הענפים, לעתים קרובות בתפקידי שיווק או מידע טכני. אנשי מקצוע אלה יכולים לייצר כל מיני תוכן דיגיטלי עבור ארגוני מעסיקים או לקוחות פרילנסרים: מאמרים, בלוגים, פוסטים ברשתות חברתיות, דפי אינטרנט, תכני SEO, ניוזלטרים, תקשורת ארגונית, דוחות, אתרי מסחר אלקטרוני ועוד.

ההקדמה היא המקום להדגם שביכולתכם לעשות את כל אלו, בהקדמה הזהות המקצועית והאישית שלכם זוהרת. אל תחששו למכור את עצמכם בצורה המקורית, האותנטית והמרשימה ביותר. בלא יותר מכמה שורות הציגו את עצמכם בתמציתיות, יותר מהישגים ויכולות למעסיקים חשוב לדעת מי אתם, מה הסגנון שלכם ומה אתם מייצגים.

כל מה שלמדת ותרגלתם בדרככם להיות כותבי תוכן טובים ישרת אתכם בכתיבת קורות חיים שיגרמו לכם להתבלט מעל כולם. הכתיבה הייחדות והמקורית שלכם היא התחמושת הטובה ביותר שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

פרטו על עבודות או פרייקטים שקשורים להיסטוריה שלכם ככותבי תוכן מהעבודה האחרונה ועד לראשונה.

אם יש ברשותכם ניסיון תעסוקתי בתחום בתור כותבי / עורכי תוכן שכירים או עצמאיים ציינו זאת ותארו בנקודות את סוג התוכן שבו התמחיתם. כתבתם הוראות הפעלה למכשירים? ציינו כי עסקתם בכתיבה טכנית. כתבתם תוכן לאתרי אינטרנט? משמע אתם כותבי תוכן דיגיטלי. אם עבודת הכתיבה דרשה מיומנויות נוספות כגון ידע טכני בתחום ספציפי או SEO – קורות חיים של עורכי תוכן חייבים לכלול זאת, בעיקר אלו הן מיומנויות שרלוונטיות למשרה שעליה אתם מתמודדים כעת.
התמקדו במדדים ובתוצאות במידת האפשר. האם הייתה השפעה על הטראפיק של האתר או על ההכנסות? האם הקוראים שוכנעו או הושפעו מקריאה לפעולה? לרוב כותבי התוכן יש יתרון בכך שהם יכולים לכמת את ההצלחות שלהם. בכל פעם שתוכל לבסס את הישגי העבודה שלכם, קורות החיים שלכם יהיו עשירים ומקצועיים יותר.

  • כישורים:

קורות חיים מצטיינים של כותבי תוכן צריכים לכלול מספר מימנויות טכניות ו- "אנושיות" שהמעסיקים יחפשו אצל מועמדים:

  • כישורי כתיבה מתקדמים
  • מיומנות ניהול זמן ועמידה בזמנים
  • עריכה
  • ידע במדיה חברתית
  • אופטימזציה למנועי חיפוש  (SEO)
  • רשתות חברתיות
  • מחקר שוק
  • יצירת תוכן
  • ניהול לקוח
  • כתיבה שיווקית

במידה ואתם בעלי מיומנויות נוספות, אשר עשויות לעזור לכם להתקבל לעבודה, חשוב מאוד לציין אותן בקורות החיים. למשל: שליטה בכמה שפות היא יתרון גדול ברוב תחומי התעסוקה, אך בתחום הכתיבה בפרט. ידע וניסיון בכתיבה בשפות אחרות מלבד עברית (אנגלית, ערבית, רוסית וכו') הם יתרון משמעותי לעסקים מסוימים שפונים לקהל אשר אינו בהכרח דובר עברית כדוגמת: עולים חדשים, אנשים מבוגרים ועוד. דוגמא נוספת היא הכתיבה טכנית, אשר דורשת לעיתים שליטה מלאה בשפות זרות, ובשפה האנגלית בעיקר.

  • השכלה:

עם ביסוס והתפתחות התחום, הכישורים הספציפיים למשרה הולכים ומשתכללים לעוד רבדים והתמקצעות שלא ניתנים ללימוד במוסדות האקדמיים המוסדרים, כך למעשה שרוב הלמידה מתרחשת במהלך התפקיד עצמו.

עם זאת, מעסיקים רבים יעדיפו מועמדים בעלי השכלה ועבר תעסוקתי רלוונטיים וכמה שיותר נרחבים. אם בנוסף ליכולות הכתיבה היצירתיות שלכם והרעינות הנהדרים שלכם אתם גם בוגרי תואר ראשון בלשון עברית או עברתם קורסים שונים (כתיבה יוצרת, תירגום, עריכה) אל תשכחו לפרט ולהדגיש זאת בקורות החיים שלכם.
כך לגבי יכולות הלמידה שלכם בתחום הטכני. הראו שאתם עומדים בקצב תחום התוכן הידיגטלי המתפתח כל הזמן והדגשיו בסעיף זה כל קורסים רלוונטיים שלקחתם בתחום:

  • Word Press
  • Google Analytics
  • SEO
  • Facebook Ads
  • Social Media

אל תפספסו שום הזדמנות שייתכן ותתן לקורות חיים שלכם לבלוט מעל המתחרים.

  • עיצוב:

אין צורך להזכיר שנית שמדובר בקורות חיים של כותבי תוכן מקצועיים, מצופה מכם להראות פן ויזואלי מעניין וחדשני שיבליט את התוכן שלכם מעל הכל. אתם צריכים שהעבודה שלכם תראה טוב בדיוק כפי שהיא מנוסחת טוב.
כמובן שאותם כללים התקפים לכל קורות החיים תקפים גם פה: ריווח, פרופורציה, ניסוח ואיזון כך שקורות החיים יהיו קלים ונעימים לקריאה. עם זאת, עם הנאות המקצוע יש בידכם את הזכות לעצב קורות חיים מסוגננים שעשוים צדק עם איכות התוכן שלכם: מושכים את העין אך נטולי גימיק, מסודרים ללא דופי, צבעוניים ומלוטשים.

עם זאת, אין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת מתבניות העיצוב שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

כותבי תוכן מגיעים בכל הצורות והגדלים החל מעצמאים או שכירים, בלוגרים, כותבי תוכן דיגטלי לרשתות החברתיות, מאמרים, כתיבה טכנית או SEO.

כתיבת תוכן, היא אמנות יצירת התוכן. מאחורי כל מילה, תו ומשפט עומדת כוונה ספציפית. זו יכולה להיות כוונה לחנך, ליידע ואפילו לבדר, הדבר החשוב ביותר הוא שהתוכן יתכתב עם קולו של המותג ושהכתיבה תהיה קולחת, נעימה, זורמת ומעניינת ועם זאת עדיין תתאים ליעדים העסקיים של המותג ולאסטרטגיה השיווקית שלו.
קורות חיים של כותבי תוכן צריכים להעביר בבירור את יכולתם של המועמדים ליצור קטעי כתיבה מעניינים ומשכנעים שיניעו את המשתמשים לפעולה. קורות החיים שלכם צריכים להפנות את תשומת הלב לכישורי הכתיבה שלכם, ליצירתיות, לכישורי מחקר ולמחויבות שלכם לכתיבת תוכן מקורי ושובה לב. חשוב להדגיש את כישורי המחשב שלכם, כמו גם את היכרותכם עם פלטפורמות מדיה חברתית.

תעשיית כתיבת התוכן מעריכה גם יצירתיות וגם אסטרטגיה. הצגת הידע והניסיון שלך בסגנונות כתיבה שונים יכולה להציג אתכם בצורה טובה יותר ככותבי תוכן.
הצגת יכולת התקשורת והתמודדות מול לקוחות שלכם היא גם מעלה חשובה ביותר. כמובן שתוכן מקורי ויצירתי הוא חשוב מאין כמותו, אך עם זה לא נעשה לפי ציפיותיו ומטרותיו של הלקוח אין בזה טעם. בנוסף, של העובדה שרוב כותבי התוכן הם עצמאיים ועובדים מהבית, מומלץ להציג גישה מסורה ומיומנויות ניהול זמן חזקות.

בנוסף לדרישה המקובלת להגיש קורות חיים, סביר להניח שהמעסיק הפוטנציאלי שלכם יבקש להתרשם מטקסטים שכתבתכם או יטיל עליכם מטלת כתיבה כדי לקבל מושג מוחשי על היכולות המקצועיות שלכם ככותבים (האם אתם כותבים בלי שגיאות כתיב? משתמשים נכון בסימני הפיסוק? יודעים לעשות הגהה עצמית?) ולהבין את סגנון הכתיבה שלכם (מהו המשלב הלשוני שבו אתם כותבים? האם הכתיבה זורמת ונעימה לקריאה? האם היא מתאימה לקהל היעד שאליו העסק מכוון?).
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!