קורות חיים לדוגמא - יועצת הנקה

קורות חיים לדוגמא של יועצת הנקה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של יועצת הנקה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%A7%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (60 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%A7%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכן למצוא את המשרה הבאה שלכן.. אתן יכולות להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור יועצות הנקה, לכתוב לעצמכן קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


הנקה היא פעולה טבעית אך נלמדת. מיד לאחר הלידה רוב התינוקות יודעים למצוא את הדרך לשד ולעשות פעולות מציצה, אך למידה של הנקה אפקטיבית וללא כאב היא לפעמים תהליך שדורש קצת עזרה. יועצת ההנקה / מדריכת ההנקה מקשיבה ליולדת, מבררת יחד עימה את הקשיים אותם היא חווה בהנקה, צופה באם המניקה ומדריכה אותה בטכניקות הנקה. היועצת נותנת לאם המניקה הכוונה וכלים להתמודדות עם חווית ההנקה.

אמהות טריות עשויות לחוש מנעד רגשות הנעים בין שמחה לחרדה, כך שבעבודתכן כיועצות הנקה עליכן להיות אמפתיות וגם מקצועיות. קורות החיים שלכן חייבים לשקף את שתי התכונות הללו תוך כדי הדגמה מדוע את המועמדות הטובות ביותר לתפקיד.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכן כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכן
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכן לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתן.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

כיועצות הנקה, אתן נשות מקצוע בתחום הבריאות שמנחות אמהות טריות בתהליכי טיפול בילדים והנקה. תוכלו ללמד שיעורי הנקה, לחנך מטופלים חדשים כיצד להניק נכון תינוקות, ולענות על כל שאלה או דאגה שיש להם. יועצות הנקה מלמדות אמהות תנוחות הנקה שונות וטכניקות כדי להבטיח תזונה ונוחות מיטביים. אתן גם עוזרות לנשים לבנות ולנהל את אספקת החלב שלהן, לבחור משאבת חלב אם הן מתכננות להשתמש בה ולהדריך אותן במהלך מסע ההנקה שלהן.

קורות החיים צריכים לכלול סעיף הקדמה המסכם ביעילות את המיומנויות, היכולות והמומחיות שלכן בתמיכה בהנקה ובטיפול בילדים. סעיף זה צריך להיות לא יותר משניים עד שלושה משפטים, אבל משכנע ועשיר בתוכן.

זו ההזדמנות שלכן להכניס קצת אישיות לתוך קורות החיים שלכן. הדגישו מצב ייחודי או מקרה שבו כישורי פתרון הבעיות שלכן נכנסו לתמונה. חשבו על השאלות הבאות בזמן שאתן כותבות את הסעיף הזה: באיזה הישג אני הכי גאה?, איך הורים טריים יתארו אותי?, איך צוות סיעוד ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות יתארו אותי?, באילו פעלים חזקים אוכל להשתמש כשאני מתארת את החוויה הקלינית שלי?

מומלץ להשלים את הסעיף הזה אחרון, ראשית כתבו את הניסיון המקצועי שלכן וחשבו על כל הכישורים שלכן. לאחר מכן, תוכל להתייחס לסעיף זה כאל סקירה כללית המשתלבת עם שאר קורות החיים שלכן.

  • ניסיון תעסוקתי:

בסעיף היסטוריית התעסוקה שלכן, עליכן לחשוב מעבר לעשייה היומיומית ולספר למעסיקים ולקוחות פוטנציאליים מה תוסיפו לתמיכה שהם מספקים במקום. כלומר, לספר את סיפור הצמיחה המקצועי וההישגים שלכן. וודאו שאתן מראות כיצד אתן משתמשות במיומנויות שלמדתן בתחומים אחרים כדי להיות יועצות הנקה מצוינות.

ההישגים שלכן חשובים כאן. במידה והובלתן קבוצות תמיכה מצליחות או יצרתן תוכנית לימודים בנושא הנקה שאחרות יכולות להשתמש בה, זה המקום לפרט זאת. זה מובן מאליו שסיפקתן שירותי תמיכה בהנקה, אז נסו להיות יותר ספציפיות מאשר פשוט לציין זאת. היו מפורטות ככל האפשר כדי להשוויץ בהישגים שלכן!
כשאתן מתחילות לפתח כל תיאור תפקיד, חשבו על מה שלמדת במהלך התפקיד. זכרו גם שייתכן שעבדתן בסביבות שונות כגון בתי חולים, קבוצות קהילתיות, מרכזים לטיפול מיוחד ומרכזי לידה. מקדו את קורות החיים שלכן בהתאם להגדרה של כל מקום עבודה.

וודאו שאתן מדגישות את הידע שלכן על טיפול לאחר לידה ותמיכה בהנקה על ידי מתן דוגמאות מפורטות לאופן שבו אתן עובדות עם הורים טריים כמו גם עם צוות הבריאות. כללו מיומנויות ואחריות חדשות שרכשתן בעת שצברתן ניסיון בעבודה.

  • כישורים:

סעיף הכישורים הוא רשימה שנקבעה בקפידה של התכונות המובילות שלכן. מכיוון שמחלקות משאבי אנוש רבות משתמשות במערכת ATS לבדיקת קורות חיים, עליכן להקפיד לעבור על דרישות המשרה ולכלול מילות מפתח וביטויים תואמים בקורות החיים שלכן. זהו המקום המושלם להציג את הכישורים שלכן כדי למקד לעבודות ספציפיות.

סעיף הכישורים שלכן צריך להיות שילוב של כישורים רכים (בין אישיים וארגוניים) וכישורים קשים (הידע והיכולות המיוחדות שאתן צריכות כדי להיות יועצות הנקה נהדרות). תוך שמירה על דרישות המשרה, צרו רשימה שמדגישה את הכישורים הדרושים לתפקיד ואשר תעזור להבדיל אתכן ממועמדות אחרות.

  • השכלה:

יועצות הנקה עשויות להגיע ממגוון רקעים. כיום, ניתן למצוא לימודי יועצת הנקה בשיטות שונות כגון הגישה ההוליסטית המשלבת כלים מתוך עולם הרפואה המשלימה. הקורס שואף להכשיר יועצות הנקה מקצועיות שיסייעו, יתמכו וילוו את האמהות והמשפחה בתקופת ההנקה ועד הגמילה.

במהלך הקורס המשתתפות רוכשות כלים רבים להתמודדות עם מצבים פסיכולוגיים ופיזיולוגיים רגישים סביב נושאי ההנקה. תוכנית הלימודים בקורס משולבת עם שעות למידה בקליניקה, במחלקות יולדות ובמוסדות רבים הלימודים כוללים סטאז' עם יועצות הנקה ואמהות מניקות.
יועצת הנקה מוסמכת מחוייבת לעבור את בחינת ההסמכה של IBCLC תוך עמידה בדרישות מחמירות של המועצה הבינלאומית וכוללת 1000 שעות עבודה קליניות.

לא משנה אילו תוכניות חינוך השלמתן, עליכן לרשום כאן את כל התארים וההסמכות שלכן. כדאי להציג כל הסמכה נוספת שרכשתן הקשורה לתחום, לא רק את התוכנית שהשלמתן כדי לקבל את תעודת ההסמכה. הסמכות לא רק ישפרו את יכולות ובסיס הידע שלכן, אלא הן גם מראות למעסיקים וללקוחות שיש לכן יותר מה להציע.

  • עיצוב:

המראה של קורות החיים שלכן אומר עליכן הרבה! אתן רוצות שהרושם החזותי הראשון שלכן יהיה מקצועי ומסודר. חשוב מכך - אתן רוצות שמעסיקים או הלקוחות הפוטנציאליים ימשיכו לקרוא בקלות, במקום להיות מתוסכלים ומשועממים.

בהתאם לכך, עיצוב קורות החיים הולך יד ביד עם התוכן המופיע בהם. למעשה, העיצוב עשוי להניע את התוכן במידה מסוימת. בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. המעסיקים והלקוחות צריכים למצוא את פרטי הקשר, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכן תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכן על מנת להרשים.
כדי לשקף את המיומנויות הבינאישיות להן זקוקות יועצות הנקה, אתן מוזמנות להוסיף מעט צבע, מבלי להגזים. זכרו תמיד שבהירות היא המטרה הראשונה שלכן. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכן במידה ותבחרו להשתמש בתמונה. אחרי הכל, לקוחות פוטנציאליים ומעסיקים עשויים לרצות לראות פנים מחייכות ובטוחות מאחורי אנשי המקצוע.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכן בדיוק את התוצאה שאתן מחפשות ותייצר לכן קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

בשנים האחרונות הועלתה המודעות לחשיבות המרובה שבהנקת התינוק. ההנקה היא מיומנות נרכשת ונלמדת ונשים רבות לאחר לידה מתייעצות עם יועצות הנקה שמלוות אותן בתהליך ומעניקות להן את כל הידע הנדרש לקראת הנקה נכונה ובריאה עבור האם והולד. לעיתים, על אף הרצון העז להניק, אמהות רבות מתקשות ונתקלות בבעיות הנקה. יועצת טובה ומוסמכת יכולה לפתור בעיות אלו בפשטות וביעילות.

יועצת ההנקה מקשיבה ליולדת, מבררת יחד עימה את הקשיים אותם היא חווה בהנקה, צופה באם המניקה ומדריכה אותה בטכניקות הנקה. היועצת נותנת לאם המניקה הכוונה וכלים להתמודדות עם חווית ההנקה.
כמו כן, היא מגדירה את תחום הפעילות שלה. היא יכולה לעבוד באופן פרטני, או להנחות קבוצת או סדנאות של נשים. היא עורכת הדרכות גם לאנשי הצוות בבתי החולים, מאיישת מרפאות חוץ, מסייעת לנשים ורופאים במצבים רפואיים מורכבים ועוד.

יועצת הנקה צריכה להפגין גישה לפתרון בעיות, להפגין גישה ידידותית ומסייעת ולהיות בעלת מומחיות לטיפול בילודים. קורות החיים צריכים להדגיש את המיומנויות והיכולות הבאות - סבלנות וחמלה, ניסיון בעבודה עם לקוחות שחוו סיבוכים שונים הפוגעים ביכולת להניק, רגישות לטיפול בנושאים ספציפיים וכישורי תקשורת חזקים. בנוסף, על יועצת ההנקה להיות מוסמכת בתחום, לכן חשוב להדגיש במדור החינוך את ההסמכות השונות בתחום.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכן מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!