קורות חיים לדוגמא - יועץ משכנתאות

קורות חיים לדוגמא של יועץ משכנתאות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של יועץ משכנתאות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A5-%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%A0%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (86 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A5-%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%A0%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור יועצי משכנתאות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


בעשורים האחרונים כדי לרכוש דירה ולהגשים את החלום הישראלי האולטימטיבי אין מנוס מלקיחת משכנתא. אחת התוצאות של האקסיומה הזו היא היווצרותו של מקצוע חדש בשם יועצי משכנתאות, כך ששימוש בשירות שלהם הוא בגדר הכרח ולא מותרות.
תפקידם של היועצים הוא לתת ללקוחותיהם אסטרטגיה לבניית משכנתא המותאמת למצב הפיננסי והמטרות שלהם כך שהדרך שבה הם יבנו את המשכנתא תחסוך להם הרבה עלויות בסכום הכולל של המשכנתא.

יועצים טובים הם כאלו שמקצרים את התהליכים מול הבנקים, הופכים את תהליך קבלת המשכנתא לקל ויעיל ומתכננים תמהיל משכנתא שנחשב אופטימלי עבור הלקוחות (למשל בוחרים מסלולי משכנתא בהתאמה אישית לצרכים ולנתונים של הלקוחות).

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים בייעוץ מבוססים על נוסח סטנדרטי בדיוק כמו קורות חיים בכל תחום אחר, עם התאמות רלוונטיות לעולם המשכנתאות. הדרך לייצר קורות חיים שיובילו אתכם לראיון העבודה היא לחשוב – מה מכל מה שעשיתם עד כה יכול לגרום למגייסים להרגיש שיש לכם מה לתרום למשרה שהם מציעים.

ההקדמה שלכם צריכה להכיל שניים או שלושה משפטים המתארים את ההצלחות הגדולות שלכם בקריירה. ציינו את אלה בגאווה מבלי לחצות את הגבול להגזמה. פעלים חזקים יראו שאתם כאלו שיכולים לבצע את העבודה. השתמשו בפרטים ובנתונים כדי לגבות את טענותיכם. זכרו שקורות החיים שלכם הם מסמך שיווקי והשפה בו צריכה להיות חיה ומושכת כמו זו שהייתם משתמשים בה בשיחה עם לקוח.
מכיוון שמצופה מכם לתקשר היטב ולהתייעץ עם לקוחות, ללמוד את צרכיהם ורצונותיהם, לאשר פרטים, ולעבוד בשיתוף פעולה בין כל הצדדים, עליכם לכלול גם משפט או שניים על כישוריכם הבין-אישיים ויכולתכם לבצע את העבודה בתוך ציר זמנים לחוץ.

יועצי משכנתאות רבים עובדים באופן עצמאי עבור לקוחות, אך יש גם הזדמנויות לעבוד כסוכנים שכירים המועסקים על ידי חברות ביטוח ובנקים. לכן, עליכם לציין בבירור את קו הסמכות שלכם בתחום ולציין באיזה מסלול אתם כרגע או מתכננים להתפתח.

  • ניסיון תעסוקתי:

היסטוריית העבודה שלכם מספרת את סיפור הקריירה שלכם. הפכו אותה למעניינת כמוכם! במקצוע זה שמבוסס כל כך על הרחבה של מעגל הלקוחות ושימורם, הניסיון התעסוקתי הוא יתרון אדיר. אם עבדתם בעבר בתחום הפיננסים הרחיבו והדגישו זאת, ושימו לב שניסיון זה ממוקם במקום בולט שתופס את העין ובשלב מוקדם בקורות החיים. כאשר אתם מתארים את הניסיון הקודם שלכם הרחיבו לא רק בנוגע להישגים שלכם אלא גם לגבי תחום העיסוק, סוג המשימות שביצעתם והיחסים עם הלקוחות כך שתתקבל תמונה מלאה של הידע שלכם והמיומנויות שלכם כיועצים מוכשרים.

היסטוריית התעסוקה שלכם אמורה להראות התקדמות של הצלחה. במקום לכתוב רשימת אחריות בעבודה, התאימו את היסטוריית העבודה שלכם למשרה בה אתם מעוניינים. הסתכלו על מודעת פרסום המשרה. אילו הישגים ותכונות מבקשים המעסיקים במפורש? הקפידו להשתמש במילות המפתח האלו. תארו את הישגיכם המקצועיים הגדולים ביותר בכל עבודה והשתמשו בנתוני מכירה ורישום מפורטים.

אם אין לכם ניסיון קודם בתחום חשוב מאוד לציין ניסיון תעסוקתי מעולם שירות הלקוחות והמכירות. משום שזה חלק כל כך עיקרי בעבודה, ניסיון בשיווק ושירות לקוחות הוא כמעט חובה בקורות חיים של יועצי משכנתאות. פרטו ככל הניתן ונסו לדמיין את נקודות ההשקה בין התפקיד הקודם לתפקיד הנחשק הבא כדי שקורות החיים שלכם יציגו אתכם כמועמדים אידיאליים.

  • כישורים:

הדגישו את הכישרונות והיכולות המקצועיים שלכם ברשימה שנבחרה בקפידה. זה מקום נהדר להוסיף את מילות המפתח שציינו קודם לכן כדי לחזק את קורות החיים שלכם (רק במידה ואתם עומדים מאחוריהן). כמובן, אתם צריכים מיומנויות אנושיות כדי להיות אנשי מכירות מכל סוג שהוא. יועצי משכנתא מוכרים את אישיותם כפי שהם מוכרים שירותיהם.

ליועצי משכנתא יש הרבה לקוחות שמגיעים אליהם בין אם זה לקוחות חדשים, לקוחות בתהליך לקיחת משכנתא או לקוחות ותיקים. קורות החיים שלכם צריכים לספר סיפור של מועמדים שמבינים שעבודה עם אנשים היא חיונית, כאלו שיש להם כישורי תקשורת מרשימים ואנשים אכפתיים שמעריכים מערכות יחסים.
במקרה של יועצי משכנתאות, המחשבה שצריכה להנחות אתכם היא שבתור אנשים מעולם המכירה והפיננסים האופי הדומיננטי והצבעוני שלכם צריך לבלוט בקורות החיים. כדי להשאיר לקוחות מרוצים צריך להיות כריזמטיים, אכפתיים, יצירתיים, סוחפים ובעלי כישורים חברתיים מעולים. סעיף הכישורים בקורות החיים חייב לשקף זאת.

יועץ משכנתא טוב ייתן מענה גם לחלק הטכני: שמאות, ביטוח משכנתא, רישום שעבודים בטאבו וברשם המשכונות, החתמת מוכרים על מסמכי הבנק בפני עורך דין, חתימה על יפוי כח בפני עו"ד נוטריון ועוד. לכן שימו לב שאינכם משמיטים את הכישורים הטכניים, אל החשובים האלו שיכולים לתת לכם יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים עם נתונים דומים.

  • השכלה:

תחום ייעוץ המשכנתאות כיום אינו מוסדר בחקיקה בצורה מסודרת. בנק ישראל אומנים הכיר לאחרונה בתחום ייעוץ המשכנתאות החוץ בנקאי בצורה פורמלית ודאג להסדיר את עבודת יועצי המשכנתאות הפרטים מול הבנקים אך עדיין אינו דאג להסדיר את התחום כמקצוע פורמלי.

לכן כעיקרון יועץ משכנתאות הוא כל מי שהחליט להגדיר את עצמו כיועץ משכנתאות – אמנם כן מתקיימים לימודי יועץ משכנתא, אבל אין שום תעודה רשמית או רישיון יועץ משכנתא מוכר ע"י ידי הממשלה כמו למשל רישיון עריכת דין.
ישנם קורסים רבים (פרונטלים ודיגיטליים) המלמדים את רזי התחום. לימודי ייעוץ משכנתאות מכשירים אנשי מקצוע בתחום ומקנים להם את כל הידע, המיומנויות והכלים על מנת ללוות לקוחות בדרכם לדירה. כמו כן יתמקדו לימודי ייעוץ משכנתאות בהיבטים כלכליים, משפטיים ואתיים המתייחסים לענף. לכן אם הוסמכתם בקורס שכזה כמובן שסעיף ההשכלה זה המקום לציין היכן ובאילו שנים.

בנוסף, כדאי להציג במידה ויש לכם תואר פיננסי ממוסד מוכר (כלכלה, מנהל עסקים, ראיית חשבון וכדומה). על אף שאין חובה להיות בעל תואר כדי לעבוד בתחום, יש בכך יתרון לא מבוטל.

  • עיצוב:

המראה שלכם משפר את ההצלחה שלכם כיועצים מומחים: מסודרים, אמינים, ידידותיים ובטוחים בעצמם. הנראות של קורות החיים שלכם צריכה להיות זהה. בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

מכיוון שתפקידכם מונע מאישיות, ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחר להשתמש בתמונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

אחד הרגעים החשובים והגדולים בחיינו הוא הרגע בו אנו מחליטים לקנות דירה. כיום, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות נכס בלי לקחת משכנתא. למעשה, הרוב המוחלט של הזוגות הצעירים נאלצים לקחת משכנתא על מנת שיוכלו להגשים את חלום רכישת הדירה, במיוחד בשנים האחרונות בהן מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק והיקף המשכנתאות במשק צומח אף הוא בהתאם. מובן כי כאשר מגיעים להחלטה לקחת משכנתא צריכים לעבור משוכות רבות עד שמוצאים את "העסקה" הטובה ביותר. יועץ משכנתאות הוא האיש שאליו יש לפנות כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר האפשרית.

אפשרויות התעסוקה בתחום הן מגוונות ויועצים יכולים לבחור ללכת בדרך עצמאית או לחילופין להיות מועסקים בבנק. יועצע משכנתא בנקאים הינם למעשה פקידי משכנתאות אשר מקבלים את שכרם מהבנק אותו הם מייצגים, היועצים בבנק מייצגים את מדיניות הבנק בלבד ומחויבים לנהליה. היועצים בבנק הם למעשה סוג של אנשי מכירות אשר תפקידם העיקרי הוא למקסם את הרווח של הבנק בכל תיק הלוואה. יועצי משכנתא פרטיים הם כאמור יועצי משכנתאות אשר מייצגים את הלקוחות מול יועצי המשכנתאות של הבנק ומנהלי הבנק ודואגים שיקבלו את המשכנתא הזולה והמתאימה ביותר עבורם.

אפשרויות ההשכלה בתחום מגוונת גם הן: ישנן מכללות שמעבירות קורסים בתחום, הרשת מלאה בקורסים אינטרנטיים שדרכם ניתן ללמוד את התחום וישנם גם יועצי משכנתאות מנוסים המעבירים הרצאות וקורסים משלהם ודרכם ניתן להתמחות בתחום.
כתיבת קורות חיים למשרת ייעוץ משכנתאות אינה קשה כפי שמסתכלים עליה. הידע שלכם בנושאי פיננסים, מוצרי בנקאות ושוק הנדל"ן אמור לזרוח בכל קורות החיים שלכם. בנוסף, עליכם לציין גם עד כמה אתם בקיאים בפיתוח רשת, במתן שירות לקוחות ובמציאת הלוואת המשכנתא הטובה ביותר עבור הלקוחות.

בקורות חיים של יועצי משכנתאות צריכים לבלוט לעין כישורים טכניים: תפקידו של יועץ המשכנתא הוא גם לעשות ללקוחות סדר בראש ולהסביר נושאים בסיסים כמו: ריבית צמודה לממד, ריבית קבועה או ריבית משתנה וגם כישורים בין אישיים: כלומר, להעניק ללקוחות את הביטחון שהם לא מבצעים טעות שיכולה לעלות להם המון כסף.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!